روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنبه

سلام

روز زمستونیتون بخیر

رسیدیم به آخر هفته

یک هفته دیگه از زمستان هم گذشت

و باز رسیدیم به پنجشنبه ....


اومدم دفتر تا چند تا کار کوچیک را سر و سامان بدم و بعدش برم

یه خرید حضوری لازم باید انجام بدم

و یه خرید سوپری کوچولو...

پدرجان و مادرجان این روزها بیشتر از همیشه به باغچه سر میزنن، دارن برگهای خشک را جمع میکنند و کارهای مربوط به زمستان باغچه را پیش میبرن...

باید توی زمستون به باغچه حسابی رسیدگی بشه تا بهار بشه ازش لذت برد

منم اگه زود کارهام تمام بشه خودم را میرسونم باغچه و یه سری میزنم به اونجا

یادتون نره امروزتون را متفاوت زندگی کنید

آخر هفته ها طوری بگذرونید که با بقیه روزهای هفته فرق داشته باشن

یه مدل دیگه لباس بپوشید

یه طور دیگه غذا بخورید

برای خودتون کیک درست کنید

دمنوش های هیجان انگیز را بریزید توی وارمر و با یه شمع بزارید کنار دستتون

کتاب نیمه کارتون را تمام کنید

توی خونه راه برید و جمع و جور کنید

یه گوشه از خونه را حسابی خلوت کنید

یه تغییر دکوراسیون بدید

میوه ها را پوست بگیرید و مدل دار قاچ بزنید و با کمی مغزیجات خوشمزه در کنار عزیزانتون یه جشن کوچولو برگزار کنید

این روزها روحیه مون بیشتر از همیشه نیاز به توجه داره

این توجه را از خودمون و اطرافیانمون دریغ نکنیم

لاک بزنید

برای خودتون توی خونه که خبری از ماسک نیست آرایش کنید

شعرهای خوشگل بخونید

آهنگهای خوب گوش بدید

چند تا حرکت ورزشی خوب برای رفع خستگی دست و گردن و شونه ها و کمرتون یاد بگیرید و لابلای روز انجامشون بدید

خلاصه که نزارید آخر هفته ی خوشگلتون معمولی بگذره

یه گوشه دنج برای خودتون توی خونه داشته باشید ... یه جایی که حس آرامش تون را چندین برابر کنه

از معجزه روشن کردن عود توی خونه غافل نشید

من عود را روشن میکنم و یه کمی در تراس را باز میزارم...

جریان هوایی و اون رقص دود توی خونه یه معجزه ی بینظیری داره




پ ن 1: مرسی عزیزم که عکس دمنوشت را برام فرستادی

دیدن اینکه دمنوش را به سبک من درست میکنی کلی دلم را شاد کرد...

نوش جانت


پ ن 2: کی میدونه تو دل آدمها چی میگذره؟

حتی نزدیکترین ها هم نمیدونن ...

گاهی توی دلت آشوبه و میخندی

دلت نمیخواد این آشوب و تلاطم را بقیه ببینن


پ ن 3: مامان جان من عادت دارن صبح زود فکر ناهار ظهر را میکنن

صبح که بیدار شدم عطر قورمه سبزی با سبزی تازه باغچه کل خونه را پر کرده بود...


نظرات 9 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 10:44 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
خوبی؟
خواهش میکنم وظیفم بوده دختر عمو
نگا نکن من حسابدارم من یه آدم فنی هستم
این روزا دارم میرم بالاسر یه موتور جرثقیل برای عیب یابی
یکی نیست به من بگه تو حسابداری تو رو چه به این کارا
عرضم به خدمت دختر عمو اگه چراغ های ماشین طوری تنظیم شده باشه که قبل از خاموش شدن موتور خاموش بشه ضرری نمیرسونه

سلام پسرعموی جان
متشکرم
شما خوبی؟
اخ چقدر خوبه یه دونه آدم فنی دور و بر آدم باشه
منم خیلی کارهای فنی را دوست دارم
ولی خب هیچی ازشون نمیدونم
نوچ... باید چراغها را بزارم روی حالت دستی
چون هر بار من وارد پارکینگ میشم اتوماتیک روشن میشن و تا خاموش شدن موتور هم روشن هستند
در ضمن هربار هم استارت میزنم چون توی پارکینگ هستم به طور اتوماتیک روشن میشن و بعد از خروج خاموش میشن
پس بهتره که من چراغها را از حالت اتوماتیک خارج کنم ...
مرسی از راهنماییتون

سعید پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 10:49 http://www.zowragh.blogfa.com

زنده باشن مامان جان
بوی غذا تو خونه یعنی بوی زندگی
اونم قرمه سبزی مامان پز
راستی مگه تو باغ باغبون ندارین
همون که تمام سنجدا رو واسه خودش چیده بود

متشکرم
الهی همه مامانها همیشه شاد و سلامت باشن ...
حقیقتش این بود که بعد از اینکه اون باغبون کرونا گرفت تصمیم گرفتیم باهاش خداحافظی کنیم و باغچه را همونطوری خصوصی و صرفا برای خودمون نگه داریم...
غیر از سنجدها لطفهای دیگه ای هم داشتند

من پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 10:52 http://me2020.blogsky.com

چه حس قشنگی داشت تصور نوشته هاتون

این تصور و حس زیبا مربوط به خودتون هست که زیبا میبنید

taraaaneh پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 15:11 http://taraaaneh.blogsky.com

اینکه توی این یکنواختیها خودمون فعالانه سعی کنیم روزهاموون، مخصوصا آخر هفته ها با بقیه روزها فرق داشته باشه نکته خیلی مهمیه که من گاهی یاد میره. مرسی که یاد آوری میکنی مخصوصا وقتی که هر روز خونه هستیم و گاهی شمارش روزها از دست آدم در میره.
امروزت پر از رنگها و احساسات قشنگ

ترانه جانم
این یادآوریها اول از همه برای خودم هست
راست میگی این روزها باید برای حال خوب خیلی تلاش کنیم

مینو پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 16:34 http://Minoog1382.blogfa.com

به به!خوردن داره قورمه سبزی مادرپزباسبزی باغچه.عطروبوش چیزدیگه اس
نوش جون

جای همگیتون خالی

بلاگر پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 16:37

یه جوری میخوای بگی هم 5 شنبه ای هستی ولی روت نمیشه !
تیلوی عزیز همه آدمهای دنیا 5 شنبه را دوست دارن ، برای اینکه نشون ندن با بلاگر هستند ، نوشته هاشون را یه جور دیگه مینویسن ، اعتراف کن ، باور کن خودتون آروم میشین !


من با شما رودربایستی دارم؟؟؟؟
جدی؟ اینطوریه؟
تا یادم میاد قبل از این حرفا با وجود پنجشنبه های عاشقانه... پنجشنبه ها فقط و فقط ماله خودم بود انحصاریییییییییییییییییییییییییییییی.... با هیچکسی هم تقسیمش نمیکردم

مینا پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 18:13

سلام تیلوجان عزیزم چند پست قبلتر ازتون آدرس پیچ های لباس هاتون پرسیدم ممنونم که جواب دادید
عزیزم من الان چند ساله دارم میخونمتون حتی قبل تر از اون موقع ها که یه داستان قشنگ تعریف کرده بودین یادتونه کدومو میگم؟
هر صبح همون تو تخت اول سراغ پیچ شما میومدم و پست هاتون میخوندم بعدش روزمو شروع میکردم و براتون کامنت هم میزاشتم با اسم دیگه بود البته ،اما دیگه کم کم بچه دارشدم وتو نوشتن کامنت تنبل درسته دیگه هر صبح تو تخت نمیخونمتون اما اخرشب ها تو سکوت شب حتما پست هاتونو میخونم و تو ذهنم همه چی تجسم میکنم و لذت میبرم

سلام مینای عزیزم
چه خوبه که یه دوست قدیمی و مهربون اینجا دارم
خدا حافظ و نگهدار نی نی خوشگلتون و البته خودتون و همسرتون باشه ... انشاله عزیزانت همیشه در کنارت به شادی روزگار بگذرونن
ممنونم که همراهم هستی

ونوس شنبه 20 دی 1399 ساعت 08:02 http://shakibajoon90.blogfa.com

عودبوی تعزیه یادم میاره ..یه عودخوشبومعرفی کنین

عه...
من زیاد از این مراسمات نرفتم ... شاید برای همین این حس را ندارم
والا من همیشه بوی چوب و صندل و جنگل میخرم
بوی خاص یا اسم خاصی مد نظرم نیست

مامان فرشته ها شنبه 20 دی 1399 ساعت 08:59

من بدون اینکه پستت رو بخونم تعطیلات اخر هفته رو به سبک تیلوی مهربون گذروندم اصلا هی ظرف شستم به تیلو فکر کردم دلم غنج میزدبا دخترام فیلم دیدیم به گلها اب میدادم اصلا یه تیلو در وجودم متولد شده بود مرسی که هستی عشقولانه هات مستدام

ای جانم
دل به دل راه داره ی واقعییییییییییییییییییییی....
شما خودت اول فرشته ای ... بعد مامان فرشته ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد