روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک روز زمستانی دیگر...

سلام

روزتون درخشان

امیدوارم حالتون خوب باشه


دیروز روز شلوغی داشتم و تا بعدازظهر سرکار بودم و کلی کار مرتب کردم و تحویل دادم

خواهرجان هم دیروز صبح با پدرجان و مادرجان پسته را برده بودن برای واکسن

بعدش هم تا بعدازظهر خونه ما بودند

اما تا من برسم خونه دیگه رفته بودن


دیروز عصر وقتی سوار ماشین شدم دیدم چراغ سرویس ماشین روشن شد و یه پیغام سیستمی داد

این شد که امروز صبح پدرجان منو رسوندن دفتر و خودشون ماشین را بردن نمایندگی


منم امروز خلوت ترم و دارم ریز ریز غزل ها را تایپ میکنم و با دوست جانم حرف میزنم





پ ن 1: روز سرد زمستونیمون پر از حال خوب


پ ن 2: جای خالی بچه ها ، توی خونمون خیلی توی ذوق میزد


پ ن 3: بسته پستی من دیروز رسید

خرید خوبی بود

خیلی خیلی راضی بودم

از این مدلهایی که پول را موقع تحویل باید پرداخت کنی...

اولین بار بود این مدل را تجربه کردم و چقدر اینطوری خیال آدم راحته...


پ ن 4: با آقای دکتر تصمیم گرفتیم این 25 جلد داستان همشهری را بفروشیم ...

کتاب دست دوم نیستند... نو هستند

قرار بود پولش را برای یه کار خیری بدیم به کسی...

یه سراغ و پیگیری ... فهمیدم که یه کتابخانه دارن یه جایی راه اندازی میکنن و نذرکتاب قبول میکنن

اون پول را خودمون دادیم و کتابها را هم فرستادیم برای اون کتابخانه

یعنی کتابهای خودمون را به خودمون فروختیم

و چه کیفی داشت این خرید و فروش...







نظرات 10 + ارسال نظر
خانمــــی یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 11:22 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

چه کار جالبی ... چقدر افکارت خاص و خوووبه


ممنون عزیزدلم بهم لطف داری

بلاگر یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 11:36

گاهی بخاطر بنزین نامرغوب چراغ سرویس روشن میشه ، نمایندگی ها هم زیاد دل نمیسوزونن و حتی از تعمیرگاه های آزاد هم گرانتر هستند ، اگر گارانتی داره ببر نمایندگی اگر تموم شده پرس و جو کن و یه تعمرگاه خوب پیدا کن.

بنزین که خیلی نامرغوبه
حتی سعیم این هست که بیشتر از بنزین سوپر استفاده کنم که اونم انگار کار بی فایده ای هست
ماشین گارانتی هست و اجبارا باید بره نمایندگی وگرنه یه تعمیرگاه عالی اینجا نزدیکمون هست

بلاگر یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 14:12

تیلو یه چیزی بنویس بشه نظر گذاشت !
امیدوارم چراغ سرویس خودت هیچوقت روشن نشه !
هر چی بالا پایین کردم ، پستتون رو ، چیزی پیدا نکردم ، فقط همین به ذهنم رسید !
خب چی بنویسم ؟ (لبخند)


من و شما یه چیزی برای نظر نوشتن پیدا میکنیم نگران نباش

پیشاگ یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 15:19 http://bojboji.blogfa.com

اخی پسته بچه گنا داشت من اصلا دل ندارم ببینم این لحظه هارو
نذرتون هم قبول باشه


چاره ای نیست دیگه
منم طاقتش را ندارم

سارا یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 17:03 Http://15azar59.blogsky.com

چه کار خوبی کردید هم کتاب ها رو بخشیدید هم مالی کمک کردید

سعید یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 19:30 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جان
خوبی؟
این ماشین های امروزی چون همه امکاناتش الکتریکیه و با برق کار میکنه خیلی نیاز به مراقبت داره
هم راحتیش بیشتره هم هزینه هاش و دردسر هاش
خب حالا چش شده بود

سلام پسرعموجان
اشکال از باطری بود

لیلی۱ دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 00:22

سلام
برای گندم عزیزم
@baft_farsi

وااااااااااااااااااااااااااااااای ممنونم نازنینم
خیلی بهم لطف داری

امیر دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 09:02

نذر تان قبول

مینا دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 16:09

سلام عزیزم میشه لطفا پیچ لباسی که خریدین روبزاریدالبته اگه اشکال نداره

سلام عزیزدلم
نه چه اشکالی داره که از تجربه های هم استفاده کنیم
منم از روی وبلاگ سهیلا جون این پیچهارا پیدا میکنم و ازشون خرید میکنم
توی یه پست دیگه هم مفصل در موردش حرف زدم و حسابی هم آدرس ها را نوشتم
@melorinco
@diamantdress
@asiyeh_1008

لیلا سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 00:21

سلام سلام
میشه اگر امکانش هست آدرس پیج هایی که ازشون لباس خریدین و راضی هستین رو لطفا بذارید

سلام به روی ماهت بله عزیزم
منم از روی وبلاگ سهیلا جون این پیچهارا پیدا میکنم و ازشون خرید میکنم
توی یه پست دیگه هم مفصل در موردش حرف زدم و حسابی هم آدرس ها را نوشتم
@melorinco
@diamantdress
@asiyeh_1008

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد