روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

زمستون کرونایی

سلام

روزتون زیبا

شنبه تون پر از حال خوب و هفته تون پر از اتفاق ها و خبرهای دلگرم کننده



من که تقریبا سه روز متفاوت را گذروندم

سه روزی که اصلا سمت گوشی و دنیای مجازی نرفتم

فقط در حد حرف زدن با آقای دکتر



چهارشنبه ظهر اول رفتم هایپر یه خرید کوچولو برای فسقلیا کردم

بعدش هم رفتم دنبال مغزبادوم و خواهر

اونیکی خواهر هم که خونمون بود

خلاصه نفهمیدیم کی شب شد

شب هم همه موندن خونه ما و رختخواب انداختیم وسط هال...

پنجشنبه صبح هم بیدار شدیم و یه صبحانه دور همی

بعدش هم دسته جمعی رفتیم سراغ باغچه البته مامان جان و پسته موندن خونه

هوا محشر و آفتابی بود

بچه ها روی برگها دویدن و حسابی بازی کردن

کلی خندیدیم و سر صدا کردیم

بعدش هم اومدیم سمت خونه

با فسقلیای شیطون و پرسروصدا گلهای پارکینگ را آب دادیم

بعد هم رفتیم سراغ گلهای سرسرا

بعدش رفتیم پشت بام

وقتی برای ناهار اومدیم همه مون هلاک بودیم

بعد از ناهار فندوق بیهوش شد

من هم برای ادای اون خیراتی که گفتم با مغزبادوم رفتیم توی آشپزخونه ...

تعدادکیک هایی که قصد کرده بودم یه کمی زیاد بود برای همین تا نزدیک غروب دستمون بند بود

فندوق هم بیدار شده بود و توی آشپزخونه حسابی آرد بازی و شیطنت به راه بود

کیک ها را رسوندیم به دست همسایه ها

و شب باز هممون وسط هال بیهوش شدیم

صبح جمعه با سر و صدای فسقلیا بیدار شدیم

و کل روز را به بازی گذروندیم

رفتیم روی پشت بام  و کلی بدو بدو کردیم

خلاصه که الان با بدنی خسته و له در خدمتونم ...

دوتا سفارش کار عجله ای دارم

تصمیم داشتم پنجشنبه بیام و سرصبر انجام بدم ... اما بعد از نزدیک 2 ماه دوری از فسقلیا دیگه دلم نمیومد حالا که خونه ما هستند من بیام سرکار

برای همین الان باید یه کمی عجله کنم ...




نظرات 11 + ارسال نظر
مخمور شنبه 13 دی 1399 ساعت 10:13

سلام
خدا قوت ...

سلام عزیزدلم
به همچنین بانو

رسیدن شنبه 13 دی 1399 ساعت 10:43

خدا قوت

خانمــــی شنبه 13 دی 1399 ساعت 10:54 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

به به خوشحالم که دور هم بودین ودیدارها تازه شد ... خیراتتون هم قبول باشه دست تیلوی مهربونم درد نکنه

خیلی خوب بود
و خیلی خیلی لازم
ما هممون به شدت رعایت میکنیم
فدای محبتت
انشاله که خدا همه رفتگان را بیامرزه

پیشاگ شنبه 13 دی 1399 ساعت 12:57 http://bojboji.blogfa.com

امیدورام همیشه همینقدر بهتون خوش بگذره و جمعتون جمع باشه

الهی آمین
به همچین به همه آدمها
همیشه عزیزانشون دور و برشون باشن و حال دلشون خوش باشه

امیر شنبه 13 دی 1399 ساعت 13:03

با سلام
این روزهای دور همی را باید بهترین روزهای عمر به حساب اورد
خیلی سخت است دو سع روز سراغ گوشی و فضای مجازی نرفت

سلام دوست خوبم
عالی بود این دوری ... به نظرم از 2 روز بیشتر شد
و واقعا خوب بود

سعید شنبه 13 دی 1399 ساعت 18:06 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
بهترین کار رو کردی که بی خیال کار شدی و این همه با فسقلیا وقت گذروندی
و این که دو روز از فضای مجازی و گوشی دور بودی اینم خیلی خوب بود
شاد باشی دختر عمو

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبین؟
دقیقا میدونی وقت گذرونی با فسقلیا یعنی چی... برای همینم تشویقم میکنی

من شنبه 13 دی 1399 ساعت 18:22 http://me2020.blogsky.com

جمعتون همیشه جمع،ندزتون قبول باشه

سپاسگزارم
ممنون دوست خوبم

سارا شنبه 13 دی 1399 ساعت 19:13 Http://15azar59.blogsky.com

تیلوی خیلی مهربونم
منم وقتی میرم خونه مادرم گوشی تعطیل میشه واقعا اگر مثل گذشته میشد که ادمها توی جمع همدیگه باشن و نزدیک هم زندگی کنن انقدر سرگرم موبایل نبودن

دقیقا همینطوریه
و من خیلی بدم میاد تو جمع و مهمونی یه عده ای همیشه سرشون تو گوشی هست
من که کلا تعطیل میکنم گوشی را

بلاگر شنبه 13 دی 1399 ساعت 22:11

بچه ها به زندگی هیجان میدن ، از دید من انتخاب درستی کردی ، کار همیشه هست !


ممنون از این تاییدتون
در مورد نظرتون در مورد بچه ها کاملا موافقم... یه بار من و شما کاملا موافم بودیم

ترانه یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 05:36

چه روز خوبی بوده کیک پختن برای همسایه ها هم کار قشنگیه. خسته نباشی

فدای مهربونیات دخترجان
روز خیلی خوبی بود

سهیلا یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 08:51 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.خدا رو شکر.چه روزهای خوبی رو داشتی.


سلام به روی ماهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد