روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

زمستون خدا سرده ، دمش گرم

سلام

روز زمستانیتون زیبا

امروزم هوا ابریه

البته نه از اون ابری های تاریک

از اون مدل ابریهایی که هر لحظه منتظر آفتابی....



دیروز سرظهر کارم که تمام شد بدو بدو رفتم یه چند تا خرید کوچولو انجام بدم

یه جایی لباس های کودک را حراج زده بود و اتفاقا هم اونقدر خلوت بود که حتی یک مشتری هم حضور نداشت

زنگ زدم خواهرجان و پرسیدیم چیزی برای فسقلیا لازم نداره... که گفت چرا براشون بخر

و این شد که دو تا ست شکل هم براشون خریدم .... حالا فسقلیا میتونن عین هم لباس بپوشن...

من از این کار خوشم میاد

الان یه ست آبی و طوسی خوشگل دارن و یه ست کرم و سبز...

تاحالا عین هم لباس نپوشیدن و دوست دارم ببینم عکس العمل فندوق به این قصه چیه...


امروز پسته جان چهار ماهه میشه و باید بره برای واکسن

خواهرجان گفته بعدش میان سمت خونه ما

مدتهاست ندیدمشون و هممون به شدت دلتنگشونیم

تقریبا 50 روزی هست که همدیگه را ندیدیم...

دارم تندتند کارهام را مرتب میکنم تا زودتر کارم تمام بشه و راه بیفتم سمت خونه ...



پ ن 1: مغزبادوم اونقدر بزرگ شده که توی مسابقات و طرحهای مدرسه شرکت میکنه

گاه گاهی براش یه کارهایی انجام میدم و از ذوق کردناش ذوق میکنم


پ ن 2: آقای دکتر یه بسته بزرگ کتاب پیش من دارن

دیشب میگم میخواین براتون پستش کنم؟

میگن نه میام میگیرم ازت

میگم : از این به بعد هر ماهی که نیاین یکی از کتابها را به عنوان جریمه برمیدارم برای خودم

میگن: از همین الان همش ماله خودت ...

و اینطوری هست که نقشه های تنبیهی من به بن بست میرسن


نظرات 11 + ارسال نظر
پریناز چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 10:16

وای خدا من دلم غنج میره برای پسربچه های زیر یه سال
خدا پسته تونو سلامت نگه داره . من دو سه روزه دنیام سیاه شده . نازنین برادرزادم دماغش شکسته و خواب و خوراک ما شده غصه و نگرانی. براش دعا کن تیلو جان . فقط سه سالشه

کلا بچه ها خیلی خیلی دنیای زیبایی دارن
اصلا مهم نیست دختر باشن یا پسر...
انشاله که خیلی زود این فسقلی نازنین بهتر بشه
عزیزدلم...
لطفا خبر سلامتیش را به ما هم بده که کلی خوشحال میشیم

بلاگر چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 10:54

نقشه های تنبیهی برای چی ؟ خب فعلا تا آخر کرونا تردد بین استانی ممنوعه ، بخواد هم نمیتونه بیاد !
منم دارن نقشه میکشم که شاید با قطار یه مسافرت برم ، تا حالا نشده بود چند ماه بگذره و سفر نرم ، سفر با قطار را از بچگی دوست داشتم .

تنبیه لازمه همونطوری که تشویق....
دیدی... خودتون دارین یه نقشه هایی میکشین... پس میشه یه کارهایی کرد...
در ضمن من اصلا منظورم این نبود که ایشون تشریف بیارن

رسیدن چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 10:55

تکه آخر شما و آقای دکتر خیییلی بامزه بود . انشاالله زود فرصتی بشه همو ببینید


ممنون عزیزدلم

سعید چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 11:59 http://www.zowragh.blogfa.com

هزار ماشالا به پسته جون
هزار ماشالا به مغز بادوم
و هزار ماشالا به خاله شون


هزار ماشالا به شما پسرعمو

امیر چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 12:18

با سلام
ظاهرا ابر ها گونه ای هستند که فقط اسم ابر را دارند . خنثی هستند. نه ابرند که ببارند و نه افتاب که بتابند.
کارای خدا همش دمش گرم است نه فقط زمستوناش. باید به خدا گفت دمت گرم با این همه ادمای جورواجور خلقت کردند. نمیدونم واقعا خدا از حال و روز همه خبر داره ؟ روزانه از حال انان خبر می گیره ؟ این هشت میلیارد ادم حداقل هشت میلیارد فرشته میخاد که خبر ببره و بیاره یعنی راه رسیدن به خدا کمتر از یک روز باشه تا فرشته بره و برگرده . این فقط برای ادماست بقیه جانداران و بی جان ها و نباتات و جانورانان و سایر کرات دیگر و کهکشان های راه شیری و غیر شیری و ....
این فرشته ها با چی می روند یعنی مثل پرنده ها بال دارند . چیزهایی را که می بینند یاداشت می کنند یا شفاهی گزارش می دهند .
اصلا به من چه که خدا چطور گزارش می گیرد . خدا خودت می دانی و صلاح کار را خودت پسی ترا به خدایی ات صلاح کار همه را به بهترین وجه بنویس امین

سلام دوست خوبم
عنوانم مربوط به یه آهنگ بود که ازش خوشم میاد
خداوند برای خبردار شدن از حال دل بنده هاش به هیچ واسطه ای نیاز نداره
حتی اون فرشته ها به کار خودشون مشغولن...
شما نگران گزارشات نباشین

فـــاختـــه چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 14:33 http://musa-ku-taqi.blog.ir/

سلام خاله تیلو
دیدم از ساراجون دستور کیک نارگیلی خواسته بودین،گفتم این دستور خوشمزه رو بفرستم براتون
کیک جالبیه،داداش من زیاد درستش کرده

https://sarashpazpapion.com/recipe/f0f92a9ecc05d54be7490c7f91402e16
مارا با عکسای زیبایش مستفیض بفرمایید

سلام فاخته جانم
همین که دستور را خوندم و تصویرش را دیدم دلم ضعف رفت
مطمئن باش تستش میکنم
این خیلی خوشمزه میشه من میدونم

ترنج چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 14:57

سلام تیلو جان
اینجایی که میگی حراج کرده بود لباس نوزادی هم داشت؟ اگه اره میشه آدرسش رو بدی؟

سلام ترنج عزیزم
منم خیلی دیر رسیدم و سایزها خیلی خیلی ناقص بودن
و قرار بود تا پنجشنبه کلا جمع بشه
حیف که دیر نظرت را دیدم و حیف تر که نتونستم بهت بگم
چیزای خوب زیادی لابلای کارهاشون بود
شرمنده

سارا چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 16:48 Http://15azar59.blogsky.com

میگم تیلو از طرف من اقای دکتر را تهدید کنید بهشون بگید دوستم گفته اگر نیاید تیلو رو برمیدارم برای خودم میبرم شیراز ها فکر میکنی اینجوری جواب میده؟


سارا جونم درگوشی بهت بگم که این تهدید باعث شادی روح آقای دکتر میشه و سریعا میگن ساراخانم تیلووووووووووو ماله خودت

پیشاگ پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 08:58 http://bojboji.blogfa.com

اخی نازی مبارکشون باشه . افرین به این خاله حواس جمع که به فکر همه هست
اعتراف میکنم از جمله اقای دکتر ( میگن: از همین الان همش ماله خودت ... ) اینجوری برداشت کردم ::: یعنی نمیتونم بیام کلا

خاله یعنی همین
یعنی باید همیشه حواسش به فسقلیا باشه
میدونی پیشاگ جان انگار چشمام چیزای مربوط به این سه تا وروجک را بهتر از همه چیزای دیگه میبینه .... اصلا چشمام برق میزنه

سهیلا پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 13:18 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.از خریدت چه خبر.دلواپسم.
معمولا تهدید روی آقایون کار نمیکنه.

سلام سهیلای نازنینم
اصلا دلواپس نباش که امروز ظهر به دستم رسید و عالی بود
میام توی اینستاگرام بهت پیام میدم و نشونت میدم
عالی بود
ممنونم از راهنمایی های خوبت
دقیقا...

taraaaneh شنبه 13 دی 1399 ساعت 07:53 http://taraaaneh.blogsky.com

چقدر داشتن خواهر زاده و برادرزاده خوبه. وقتی خواهرزاده هام بچه بودن عاشقشون بودم. وجودشون زندگی آدم رو رنگی و زیبا میکنه.
قدر پسته و مغز بادوم و فندوق رو بدون.

من هنوز برادر زاده ندارم
چقدر منتظر عمه شدن هستم ... احتمالا اونم به همین شیرینی خاله بودنه
واقعا زندگی آدم را رنگی رنگی میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد