روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خواب در چشم ترم میشکند....

سلام

روزتون پر از زیبایی

با این بارونی که اومده و همه جا را حسابی شسته ، هوا هم محشر شده ...

امروزم که دیگه آخرین روز پاییزی این قرن هست و فاصله مون با قرن بعدی فقط یک فصل هست...

بازم یادآوری میکنم جوجه هاتون را بشمارید

یه حساب کتابی بکنید

یه برنامه ریزیهایی را شروع کنید

کارهایی که مربوط به امسال بوده و هنوز تکمیل نشده را روی دور تند به سرانجام برسونید

و از همین امروز زمستون را جدی بگیرید

تا چشم بهم بزنید زمستون هم رفته

پس کلاه و شال و دستکش و چکمه هاتون را بپوشید و ازشون لذت ببرید

خودتون را توی گرمای لباسهای زمستونیتون قایم کنید و یواشکی گاهی بزارید سرمای زمستون بخزه زیر پوستتون

من دیشب اونوقتی که در حد چند دقیقه آسمون برفی شده بود چای به دست رفتم توی تراس... یهو حس کردم سرما تا زیر پوستم رفت... دویدم توی خونه و خودم را پیچیدم توی پتوی گرم و نرم ...

زندگی را تو ثانیه ثانیه ش زندگی کنید...

گاهی فرصت اونقدر کمه که حتی نباید لحظه ها را از دست داد


ما هم آخرین روز پاییزیمون را در حالی شروع کردیم که با آقای دکتر قهر هستیم

بالاخره همیشه که نباید گل و بلبل باشه

بعضی وقتا هم باید قهر کنیم دیگه...

دعوا نکردیم ... بد حرف نزدیم... فقط اخمامون را کشیدیم توی هم و بهم دیگه تلفن نزدیم... نه من... نه ایشون... همین...

یه حس دو طرفه ناب...

حالا این در حالی هست که دقیقا دو ساعت قبلش داشتیم توی پیامها قربون و صدقه هم میرفتیم




پ ن 1: ذوقهای فندوق برای بسته ای که برای فرستادم بینهایت قشنگ و دلبر بود

خواهر لحظه ها را شکار کرده بود و برام فیلم فرستاد


پ ن 2: گروه خانوادگی که مدتها سوت و کور بود به یمن یلدا یهو احیا شد

عمو جان یه پیام یلدایی داد و یهو همه روشن شدند...

همه ابراز دلتنگی... همه دعا برای برقراری دوباره دور همی ها... همه دعا برای عید...


پ ن 3: دیروز خیلی شلوغ بودم

و امروز یه سکوت خیلی خیلی ناب بر کوچه حکمفرماست...


پ ن 4: عادتهای خوب ، میتونن سبک زندگی آدم را آروم آروم تغییر بدن

سعی کنید عادتهای خوب به زندگیتون اضافه کنید.


پ ن 5: وقتی به طور عبوری و گذری کسی را میبینید هیچ انتقادی ازش نکنید

جز اینکه خودتون را در نظرش آدم منفی جلوه بدید هیچ اثر دیگه ای نداره

اون چند ثانیه را حرفای خوب و پر انرژی بزنید و بهش حال خوب منتقل کنید


نظرات 7 + ارسال نظر
پیشاگ یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 11:05 http://bojboji.blogfa.com

اینم از پاییز که تموم شد
البته من بعید میدونم اخرین پاییز کرونایی باشه ، حدسم اینه ما تا 2 سال دیگه هم درگیر پاییزهای کرونایی خواهیم بود
کی گفته باید قهر کنیم !؟؟؟
نخیرم همیشه باید گل و بلبل باشه

زمستانتون مبارک
امیدوارم زودتر تمام بشه .... هرچند مسلما تمام شدنش یهویی و بی دردسر نیست

سارا یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 12:07 Http://15azar59.blogsky.com

قهر اخه اونم شب یلدا؟!؟!
ببین تیلو شب یلدا قهر رو بشکنید اخماتونو باز کنید اون یه دقیقه که تموم شد دوباره قهر کنید
پ.ن ۴ و ۵ به قول ما شیرازیا :رو چیشاااام گُمپِ گُلُم(دسته گلم)


خدا چشمای خوشگلتون را نگه داره سارا خانم
یک دقیقه هم یک دقیقه است دیگه... باید آشتی کنیم ... یه دقیقه زندگی را طولانی تر زندگی کنیم

پریناز یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 14:34

یلدات مبارک تیلو خانم .. جوجه های زندگیت شمرده و رنگی رنگی
پست قبلیتو دوس داشتم چون عکس داشت. مثل بچه ها که کتابای عکس دار دوس دارن منم پستای عکس دار دوس دارم

متشکرم نازنینم
زمستانت مبارک
منم پستهای عکس دار را دوست دارم

امیر یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 15:38

با سلام
چند وقتی نبودم البته کسی جای خالی مرا اخساس نمی کند و از این بابت خوشحالم که بود و نبودم توفیری نداره
خیلی از.پست های قبلی را خواندم . پاییز را لمس کرده و حس نموده ای . یلدا را بیشتر از خود یلدا تحویل کرفته ای حتی در زمان ویروسی .
شور و شوق و اشتیاق از تمامی سلولهای وجودت چکه می کند. و این یعنی درک زندگی و لذت بردن از ان . و کاری است بسیار زیبا.
پیشاپیش اخرین یلدای قرن چهاردهم را تبریک گفته و انشالله اخرین یلدای قرن پانزدهم را هم با نوه ها و دوستانت جشن بگیری.
خوشبختی ات را از خداوند ارزومندم

سلام دوست خوبم
حتما بود و نبود شما برای ما فرق داره ولی از اونجایی که من ازتون خبر دارم ، نگران نمیشم
نهایتا میگم دوست ندارید وبلاگ بخونید دیگه

سعید یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 17:58 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوبم
اولا شب یلدات مبارک
میخوام بگم با تک تک حرفات موافقم با همششششش
و عاشق این سبک زندگی شما هستم
وقتی شنیدم قهر کردین این بیت اومد تو ذهنم
کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت
ولی آهسته می گویم الهی بی اثر باشد
شاد باشی دختر عموی جان

سلام پسرعموجان
بالاخره زندگی به نمک هم احتیاج داره

taraaaneh دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 02:58 http://taraaaneh.blogsky.com

'چای داغ توی تراس سرد خیلی مزه میده. من هم صبح زود رفتم بیرون صندوق پست رو چک کنم. هوای خنک صبحکاهی حسابی سر حالم آورد. بعد برگشتم خونه و قهوه داغ خوردم.امیدوارم کدورت تو و آقای دکتر بزودی برطرف بشه که حتما هم میشه.


نوش جانت دوست فعال ...
ممنونم

خانمـــی دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 08:05 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

نچ چ چ چ به شما نمیاد قهر باشین اصلا حیفه تیلوووو
آقا من شمردم جوجه هامو یه دونه جوجه کوچولوی ناز خواستنی به نام کنجد دارم که از خدا از زمین از زمان حتی از میم برای داشتنش ممنووووونم

چه جوجه نازی
خدا براتون نگهش داره
انشاله کنارشما روز به روز بزرگتر و داناتر و موفق تر باشه و از بودنش بیشتر و بیشتر لذت ببرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد