روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تو که عاشق نشدی کلات (کلاهت) را بنداز بالا

سلام دوستای خوبم

خوشبختی و شادکامی توی زندگیتون همیشگی


صبح مامان جان گفتند که پکیچ صدا میده

در تراس را باز کردم و هجوم هوای تازه انگار یهو حالم را عوض کرد

رفتم توی تراس و به گلدونهایی که حالا با پلاستیک پوشوندمشون که یخ نزنن آب دادم

بذرهای شب بویی که آخرای شهریور مامان جان کاشتند حالا تقریبا ده سانتی متر قد کشیدند و قصد دارند از زمستون بگذرن و بهار تراس ما را گلبارون کنند

یکی از گلدونهای ناز که خیلی ساقه هاش بلند شده بود  را برداشتم و با قیچی همه ساقه ها را کوتاه کردم، کوتاه در حد ۵ سانت....

بعد دلم نیومد ساقه ها را بریزم ، قلمه زدم توی یه گلدون جدید

مامان جان گفتند الان وقتش مناسب نیست و قلمه ها الان ریشه نمیدن و به اصطلاح نمیگیرن...

اما من همشون را قلمه زدم تو یه گلدون جدید

الان به ذهنم رسید فردا صبح روشون پلاستیک بکشم، چون جاشون آفتابگیر هست و اینطوری احتمال اینکه جون بگیرن بیشتره...

و اینطوری شد که حس و حالم بهتر شد و بعدش تراس را شستم و اومدم با چندتا از دوستام تماس گرفتم و انرژیشون به من منتقل شد...

بازم سرگرم اون فایلهای صوتی بودم

بازم توی گوشیم نقاشی رنگ کردم

بازم با پدرجان و مادرجان فیلم دیدیم

بازم به زور کتاب خوندم

وبلاگ خوندم

چت کردم

و با خوشحالی برای فردا نقشه کشیدم




پ ن۱: بیشتر مشتریهام و همسایه های دفتر توی این روزها باهام تماس گرفتند

بهم گفتند چقدر جای خالیت حس میشه....

لازمه بگم چقدر حس خوب میگیریم؟؟؟


پ ن۲: انشاله از فردا یه بافتنی تازه را شروع میکنم


پ ن۳: دانا دنبال یه اسم قشنگ برای دخترش میگرده

اگه پیشنهادی دارید ممنون میشم


پ ن۴: آقای دکتر میگه: حواسم بهت هیت

 میگم وقتی دروغ میگی من متوجه میشم (یه دیالوگ از یه فیلم سینمایی بود که ما کلی سر این دیالوگ کل کل کردیم و خندیدیم، میگفت وقتی دروغ میگی من متوجه میشم چون سوراخای دماغت گشاد میشه

نظرات 7 + ارسال نظر
taraaaneh چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 02:31 http://taraaaneh.blogsky.com

گل شب بو خیلی دوست دارم. وقتی در اومدن عکسهاشون رو میگذاری اینجا؟

ای جان
انشاله میزارم عزیزدلم
باید تا بهار صبر کنیم
کاش میتونستم بهت گل شب بو بدم

سعید چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 09:30 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جانم
حالت خوبه؟
خانواده ی محترم خوبن؟
به نظر من همه ی لذت مادر و پدر شدن یه طرف لذت انتخاب اسم یه طرف
من همیشه این اسم ها رو برای دختر دوس داشتم
پرنیان - پروین - سوسن - رودابه - پریسا - یاس - مهتا - مهتاب -
ای جانم بازم نی نی
یادمه برادرزاده م که دنیا اومده بود تا یه مدت منو نمیبردن ببینمش مامانم میگفت تو چشمت به نی نی بیفته شورشو در میاری
راستم میگفت روز اولی که رفتم دیدنش انقد ذوق داشتم که یه راست رفتم سراغ نی نی بعد از یه ربع تازه فهمیدم دور و برم پر از مهمونه
عاشقانه هات ماندگار دختر عمو

سلام پسرعموجان
جالب بود اسمهای انتخابیت
اسم منم جزوشون بود
منم در مورد نی نی ها همینطوری هستم
الانم وقتی پسته و فندوق حتی مغزبادوم میان خونمون اونقدر ذوق دادم و بهشون مشغول میشم که بعدها میفهمم با بقیه سلام احوال نکردم

سارا چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 10:56 Http://15azar59.blogsky.com

تیلو من اگر دختر داشتم حتما اسمشو بهار میزاشتم حس خوبی بهم میده این اسم...اسم نگار رو هم دوس دارم ابجی ته تغاری اسمش نگار هست وقتی باردار بودم به مامانم گفتم من نمیدونم اگر دختر شد من میزارم نگار ...بابامم میگفت فقط یه نگار تو دنیاست اونم نگار منه ..
نمیدونم کتاب دختر سفیر رو خوندی یا نه پیشنهاد میدم بهت آقا اون کلت ۴۵ رو هم بخون و اشراف زاده رو هر دو پایانی غافلگیر کننده دارن ...حتما سهم من رو هم خوندی من عاشقشم ...
تیلو دوست رنگی من

اخ اخ منم نگار و بهار را خیلی خیلز دوست دادم
من اگه دختر داشتم اسمش را میزاشتم آلا
هیچکدوم این کتابها را نخوندم و میزارمشون توی لیست
ممنون سارا که هستی
خیلی بهت حس خوب دارم
نمیشه توی واتساپ هم داشته باشمت؟

دیلان چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 12:02

اسم دختر
ژُوانا

چه اسم زیبایی
کاش معنیش را هم گفته بودی

پیشاگ چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 13:56

فک کنم فصل اعتصاب پکیجاست
جواب اون سوالی که توکامنت پرسیدیو نمیتونم بدم تیلویی منو ببخش

اره والا
وای ببخش سوالی کردم که نمیشد جواب داد
معذرت

پریناز چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 20:12

پارمیس پارمیدا
بنیتا آنیا
راستی تو و آقای دکتر چند ساله همو میشناسین .. قبلن خوندم تو نوشته هات یادم نمیاد ..از تو چه پنهان من دچار یه آلزایمر خفیف روزمرگیم
راستی از طرف ما خواننده هات از آقای دکتر تشکر ویژه کن که دوست نازنین مارو سالهاس عاشق و احساسی نگه داشتن

چه اسمهای زیبایی ممنووووون
اصلا آلزایمر نداری
مگه میشه اینهمه حرف همش یاد آدم بمونه
۱۳ ساله
اصلا تشکر لازم نیست تازه باید بیان تشکر هم بکنن

طیبه چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 22:59 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام
آره منم دیدم بعضی ها وقتی دروغ میگن همونجوری که گفتی میشن
بعضیام موقع دروغ گفتن زل می زنن یه نقطه ی دور

سلام به روی ماهت
عه
پس صحت داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد