روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وردست

سلام

لحظه هاتون زیبا


دیشب دو قسمت از سریال خانه کاغذی را دیدم و دیر خوابیدم

صبح هم یه کم دیر بیدار شدم

بعداز صبحانه رفتم سراغ کامواها

هیچ ایده ای نداشتم

لابلای کامواها یک کاموای صورتی جیغ چشمم را گرفت

از اون کامواهایی که ریشه دارن 

تصمیم گرفتم تبدیلش کنم به یه کوسن برای مبل اتاق خواب مامان جان

من برای بافتنی میل را ترجیح میدم

اما اینبار رفتم سراغ قلاب

هنوز چند راه بیشتر نبافته بودم که مامان جان گفتن پاشین بریم پشت بام 

پدرجان هم از فرصت استفاده کردن و فرمودن اتفاقا پشت بام کار داریم

لبه جلویی پشت بام نرده داره و دیش های ماهواره پیدا هستن

چندتا ورق پلیت روی پشت بام داشتیم که مدتها قبل قرار بود نصاب بیاد و نصب کنه

نیومده بود

و این شد که بساط  دریل و پیچ گوشتی برقی و اچار و.... را پهن کردیم و مشغول شدیم

مجبور شدیم کلی کار و تعمیرات جانبی انجام بدیم

نزدیکای ساعت ۳ بود که دیگه از خستگی نا نداشتیم

نصفه کار انجام شد

وقتی اومدیم پایین هلاک بودیم

عطر برنج و خورشت به مامان پز توی خونه حسابی دلبری میکرد

بعد ناهار هم به ها را آماده خشک شدن کردیم 


پ ن ۱: دوست جان عزیزم

همه ما گاهی نیاز به درد دل کردن داریم

من خوشحال میشم منو قابل بدونی و حرفای دلت را بهم بگی

من قضاوتت نمیکنم

اتفاقا کاملا درکت میکنم


پ ن۲: برای خیلی ها دلتنگم

این شده که خوابهام پر شده از آدمها

شلوغ و درهم برهم


پ ن۳: کاش مثل قدیما میشد الان برای پنجشنبه ای عاشقانه نقشه بکشم



نظرات 6 + ارسال نظر
سولی پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 00:40

ان شالاه روزای قشنگی رو با خونواده مهربونت سپری میکنی .سلامت باشی

ممنونم نازنینم

سعید پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 08:40 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
صبح به خیر
ولا ما که تو خونه ماهواره نداریم
اما میدونم که جلو دیش نباید بسته باشه وگرنه تصویرش کیفیت نداره بعضی کانال ها رو هم نمیگیره

سلام پسرعموجان
ما داریم
فراوووون
چهارطبقه هستیم هرکدوم دو سه تا
در ضمن ما جلوی نرده ها را پلیت پیچ کردیم
جلوی دیش ها که نبود
دیش ها روشون اونوره

الی پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 09:45 https://elimehr.blogsky.com/

مطمئنم به زودی میای یه عاشقانه قشنگ برامون مینویسی
منتظرم

خدا از زبونت بشنوه الی جان

پریناز پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 16:43

من همش منتظر اون پستم که بیام بخونم و تو نوشته باشی قراره فلان روز بالاخره آقای دکترو ببینم

وای پریناز جان یعنی میشه

فری پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 22:14

سلام شما با به چه چیزهایی درست می کنید آخه ما نوروز نود و هشت اومدیم اصفهان میوه فروشی های اونجا پر به بود

سلام دوست جان
والا فکر کنم در همه شهرها مشترکه
ما خورشت به (خوروش)(خورش)؟؟؟؟
خشک میکنیم برای چای به
مربای به
دیگه چیزی یادم نمیاد

فرشته جمعه 30 آبان 1399 ساعت 10:33 http://femo.blogfa.com

به ها رو چطوری خشک میکنین برای ما که زمستون شروع شده ونتونستم به موقع خشک کنم

به را خیلی ریز خرد میکنیم
روی شوفاژ، یه جایی نزدیک بخاری یا حتی روی کابینت آشپزخونه... فقط زمانش طولانی تر میشه
روی شوفاژ یا نزدیک بخاری خیلی زود خشک میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد