روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خیلی خیلی دیر....

سلام دوستای خوبم

پیامهای محبتتون مثل همیشه دلم را گرم کرد

اما چندتا تبریک خاص بهم ثابت کرد که شما معجزه ها و نقطه های روشن زندگیم هستید

دلم خواست یه گروه توی واتساپ درست کنم و راههای ارتباطم را باهاتون کوتاه و کوتاهتر کنم....



از اول آبان دیگه سرکار نرفتم و وارد روزهای قرنطینه ی جدی شدم

عین روزهای اول کرونا، روزهای آخر زمستون و اول بهار

این تعطیلی طولانی برام سخته

اما خونه موندن را دوست دارم

بافتنی کردم و عروسک بافتم

کتاب خوندم و میخونم

برای فندوق یه ژاکت قشنگ بافتم

یه تولد رنگی رنگی برای فندوق گرفتیم

تولد خودم را برگزار کردیم و به کیک قشنگ پختیم

با مامان جان و باباجان فیلم میبینیم

پختن نان را به طور جدی شروع کردیم، روی پشت بام 

اتاقم را مرتب کردم و کلی از لباسهایی که نمیپوشیدم را دادم برای یه خیریه

کلی کیف و کفش از توی کمدم دادم بیرون

بازم هسته میوه ها را کاشتم و نشستم به انتظار قد کشیدنشون

به طور منظم میریم باغچه و توی کارهای باغچه به باباجان کمک میکنم

یه روز هم در حال چیدن خرمالو از نردبان افتادم و طبق معمول خودم کلی به خودم خندیدم

خلاصه که روزگار را میگذرونم و سعی میکنم روحیه ام را حفظ کنم...



پ ن ۱: آقای دکتر خوبن

شمارش روزهای دوریمون از یکسال گذشت

شروع کردیم با هم دوباره به کتاب خوندنهای مشترک

خلاصه ها را برای هم مینویسیم

گاهی دست نویسهای عاشقانه برای هم مینویسیم

و این روزها داریم برای از رنگ و لعاب نیفتادن عشقمون تلاش میکنیم...


پ ن ۲: کلی حرف دارم که باید شروع کنم کم کم به نوشتن...

نظرات 15 + ارسال نظر
یک عدد مامان یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 18:28 http://Www.Kidcanser. Blogsky

به به تیلو تیلوی شیرین
بابا چشممون خشک شد به این در. هی اومدیم و دیدیم نیستی
تولد خودت و فندقت مبارک باشه

ممنونم عزیزدلم
کلی تبریک بهت بدهکارم

در بازوان یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 18:40 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

خوش برگشتی تیلو جانم
دلم تنگ شده بود برای خودت و نوشته هات

سلام

ممنننننننون عزیزدلم
از تبریکت خیلی خوشحال شدم
چقدر مهربونی دخترجان

لیلی۱ یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 19:17

گندم جانم سلام تولدت مبارک عزیزم
انشاله که ۱۲۰ ساله بشی و بتمام ارزوهای قشنگت برسی
هرروز بهت سر میزدم ولی نگرانت نبودم میدونستم بخاطر کرونا دفتر نمیری اما دیروز میخواستم برات بنویسم خب لامصب ی کلمه بیا بنویس نمیگی دلمون تنگ شده؟؟؟؟؟

سلام لیلی عزیزم
متشکرم
لطف داری عزیزدلم
اخ اخ ببخشید
خودمم خیلی خبلی دلتنگتون بودم

taraaaneh یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 20:25 http://taraaaneh.blogsky.com

خوبه که بیکار نمیشینی و خودت رو مشغول و فعال نگه میداری.
اگر من باغچه داشتم همه هسته های میوه هام رو میکاشتم.
مواظب خودت باش عزیزم و مرسی که مینویسی.

سعیم را میکنم ترانه جان
منم همه هسته ها را میکارم
اما همشون سبز نمیشن
ممنونم که میخونی

سعید یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 20:40 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوشحالم که خوبی؟
نذاری از اینجا بریا چون من واتساپ ندارم

سلام بر پسرعموی عزیز و جان
متشکرم
چشششششم
هیچ جا نمیرم
انگار هیچ جا وبلاگ نمیشه

رابعه یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 21:58

سلام این روزها از بس خبرهای متناقض گاه ناخوشایند می شنویم که زندگی کردن تبدیل به روزمره گی های پر از استرس شده خوشحالم که خوب و سالمید و امیدوارم سالیانی بهتر ازاین سال که درش هستیم داشته باشید.ان شاالله به زودی خبر ریشه کن شدن این بیماری رو بشنویم و کمی فارغ از گرفتاریهای دیگر آسوده باشیم .

سلام عزیزدلم
راست میگی این روزها استرس ها خیلی زیاد شده
متشکرم دوست خوبم
الهی آمین

خانمـــی دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 08:24 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

سلام عزیزززم دلم برات خیلی تنگ شده بود خداروشکر که روزای خوبی بوده انشاالله همیشه شاد باشین

سلام به روی ماهت
دل به دل راه داره دوست خوبم

رسیدن دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 08:52

سلام عزیزم . من از اول آبان یادم بود آخه چرا یادم رفت .
تولدت مبارک عزیزم

سلام دوست خوبم
ممنونم از تبریکت

مامان فرشته ها دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 09:02 http://mamanmalmal.blogfa.com/

خوش برگشتی تیلوی عزیز خواهش میکنم دیگه اینقد طولانی مرخصی نرو ای بابا نمیگی ما گناه داریم تولدت هم مبارک دختر پاییزی

عزیزمی مامان فرشته ها
خودت هم فرشته ای
متشکرم دوست خوبم

مینو دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 09:05 http://Minoo1382.blogfa.com

خوشحالم که خوب بودی وخوش گذشت...

زندگی را باید زندگی کنیم

لیلا.م دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 09:41

سلام
خوش آمدی و مرا خوش آمد از آمدنت

مرسی دوست خوبم
ممنونم که همراهمی

الی دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 10:25

خوشحالم که خوبی تیلو جان
مراقب خودت باش

ممنونم الی نازنینم

بهار شیراز دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 11:25

تولدت مبارک دوستم...
با پیشانی عرق کرده از شرم فراموشی
انشالله که بزودی دیدار عشاق تازه بشه منم لذتش ببرم

ممنونم عزیزم
اینطوری نگو
همین تبریکت برام ارزشمنده
ممنونم

Reyhane R سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 15:22

سلام تیلو جان (:
تولدت با تاخیر مبارک (:
خوشحالم که برگشتی (:

سلام به روی ماهت
ممنونم
منم خوشحالم

نمکی دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:15 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

سلام تیلو جانم... فکر کنم یکسالی طول کشید تا از اول ارشیوت با لذت و اروم اروم میون بچه داری ها بخونمت.... همه ی این مدت شب ها با خوندن پست هات خوابیدم و چقدر من لذت میبرم از خوندنت.... دیدم نوشتی گروه واتساپی.... نمیدونم ساختیش یا نه... خیلی دوست داشتم باشم تو گروهت و از نزدیک اشنا بشیم.... در هر حال ما با دو سه تا از بچه های وبلاگی گروه واتساپی داریم.... اگر دوست داشتی و فرصت داشتی خوشحال میشیم تو جمعمون باشی....

سلام دوست خوبم
عزیزدلمی
ممنون که منو خوندی
چقدر خوشحالم که با پست هام حال خوبی داشتی
و چقدر خوشحال ترم که همراهمی
نه گروه واتساپی نساختم ... خیلی توی گروههای مجازی تنبلم ولی اگه دوست داری خوشحال میشم کنار شما و دوستان باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد