روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چرا همیشه با منی...

سلام

روزتون آفتابی و زیبا

آفتاب قشنگ پاییزی کش اومده تا وسط دفترم ... یه سایه روشن قشنگ اینجاست و این کلی انرژی میده بهم

امروز اومدم دفتر تا چند تا کار را عجله ای به مشتریهام تحویل بدم

پدرجان و مادرجان ازم خواستن حالا که کرونا خیلی اوج گرفته و سطح واگیر بالا رفته و تعداد مبتلاها خیلی خیلی زیاده و غیرقابل کنترل ده روزی را تعطیل کنم و خونه بمونم

تصمیمم هنوز قطعی نیست ولی احتمالش زیاده

واسه همین 5شنبه را اومدم سرکار تا کارهایی که دستم هست را تمام کنم و تحویل بدم و اگه قرار شد تعطیل کنم آزادانه عمل کنم



همیشه اولین کاری که میکنم در بدو ورود این هست که کامپیوتر را روشن میکنم و بعد یکی یکی دستگاههای دیگه...

صبح وقتی میخواستم کامپیوتر را روشن کنم متوجه شدم صفحه کلیدم خیلی خاک گرفته و کی اثرانگشتام روش پیداست (کیبورد من مشکی هست)

این شد که رفتم سراغ مسواک و ریکا...

همیشه این کار را میکنم یه مقداری تاید یا ریکا میریزم توی ظرفی که ماله تمیزکاری هست تکون میدم تا حسابی کف کنه و بعد باهاش دستگاهها را تمیز میکنم

با مسواک افتادم به جون کیبورد... بعدش هم با یه دستمال نخی که خوب آب را جذب کنه خشکش میکنم ...

بعدش رفتم سراغ دستگاه فکس... بعد دستگاه زیراکس رنگی... سیاه سفید ... بعدش فنر زن... بعدش برش... دیگه خسته شدم

از نتیجه کار بی نهایت راضی بودم ... با مسواک که تمیزکاری میکنم جاهای ریز و دور از دسترس را قشنگ میتونم تمیزکنم ...

اینم از کله سحر تیلویی...

بعدش اومدم سراغ کار و زندگی... و الانم رسیدم به وبلاگ...

ته دلم منتظر جناب پستچی هم هستم ... کاش امروز بسته پستیم را بیاره ...

اینطوری با خیال راحت میرم میشینم توی خونه ...

من برای خرید های اینترنتی آدرس دفترم را میدم ... میگم مامان جان و پدرجان اذیت میشن بخوان برن برای تحویل بسته ....

بخصوص که توی ساختمان ما قانون این هست که هرکسی باید بره جلوی در بسته را تحویل بگیره ...

اینطوری باید لباس بپوشن و بیاین پایین...

راستی الان به ذهنم رسید قانون را عوض کنم

اونجا خودم قانون گزارم...

نهایتا دفعات ضدعفونی کردن آسانسور و لابی را بیشتر میکنیم...

حالا انگار کلا چقدر ما بسته داریم



پ ن : میشه امروز حال نوشتن پی نوشت نداشته باشم؟؟؟؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
سهیلا پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 11:08 http://Nanehadi.blogsky.com

رسیدن پستچی خیلی لذت بخش هست.ولی اون بخش پایین رفتن و گرفتنش سخته دیگه.حالا من دیروز بسته داشتم.پستچی گذاشت تو آسانسور ما برداشتیم.خیلی چسبید.

خیلی خیلی کیف داره
من آدرس دفترم را میدم که کسی به زحمت نیفته
خودم از آقای پستچی تحویل بگیرم ... طبقه پایین هم هستم ...
آخ آخ خیلی خوبن بسته های پستی

پیشاگ پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 11:30

بسته های پستی از نوع لباس و جینگولیجات خیلییییییییی خوبن خیلی
10 روز ؟ خیلییی عالیه خوش بحالت

اخ اره
خیلی کیف دارن
اما امروز پستچی بسته منو نیاورد

مریم پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 12:09 http://navaney.blogfa.com

تیلو جانم میتونی هم قانون پستچی هم قانون " پ ن " و "پ ن خاص " رو دوباره بازنگری و اصلاح کنی


چه پیشنهاد خوبی

بلاگر پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 12:17

چون آرزوت بودم !

آرزوم نبوده ... اما الان همه امیدم به زندگیه

سعید پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 12:46 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
خوبی؟
آره تحویل گرفتن چیزی از پستچی هنوزم برای من جذابیت داره مخصوصا اگه نامه باشه
راستی آخرین باری که تو کاغذ برای کسی نامه نوشتی و پست کردی کی بوده؟
من که چند سال پیش این کارو کردم
منم موافق تعطیلی هستم مگه این آمار لعنتی یکم بیاد پایین

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبین؟
نامه نوشتم تو چند ساله گذشته اما پست نکردم
بردم دادم دست خودش
هرکی میتونه باید یه مدت تعطیل کنه و کمتر رفت و آمد کنه تا کمکی بشه به این کادر درمان خسته و انشاله مدیون کسی نشیم

ترانه پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 14:48

خسته نباشی تیلوی زرنگ و فعال چقدر خوبه که برای خودت کار میکنی و رییس خودت هستی واقعا عالیه

فدای محبتت
آره شغل آزاد محاسن خودش را داره ... همونطوری که معایب خاص خودش را داره
من که راضیم
خدا را شکر

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 19:05 http://Daroneman.blog.ir

امیدوارم اگر تعطیل کردی همچنان بنویسی اینجا تیلو

بسته رسید بالاخره یا اینکه باید ی کار دیگه بکنی؟

امروز هم مجبور شدم بیام
آره باید سعی کنم از خونه بنویسم
نه نرسیده همچنان

فـــاختـــه جمعه 25 مهر 1399 ساعت 12:31 http://musa-ku-taqi.blog.ir/

سلام خاله تیلوووو چطورین❤
به به چقدرر حس خوبیه اومدن پستچی هرچند نمیدونم بالاخره اومدن یا نه
منم وبلاگ دار شدم بالاخرررررره
پیش‌منم بیایناااا خوشال میشم

سلام عزیزدلم
هنوز که نیومدن
مبارک باشه عزیزدلم
باشه حتما میام

رهآ جمعه 25 مهر 1399 ساعت 17:41 http://Ra-ha.blog.ir

من اومدم پی نوشت خاصت رو بخونم، نداشتی که :)

از خونه نمیتونی کارات پیش ببری؟

آخ ببخشید رهای نازنینم

نه کارم طوری هست که باید اینجا باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد