روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک روز دیگر

سلام

روزتون خوشگل و خوش رنگ و رو


دیروز که روز شلوغی بود و نفهمیدم کی شب شد

بعد هم رفتم خونه و خیلی زود رفتم توی رختخواب

ساعت ده و نیم ... زنگ زدم به آقای دکتر و ایشون همچنان بسیار شلوغ بودند و منم به یه شب بخیر بسنده کردم و خزیدم زیر لحاف خوشگلم...

نیاز دارم به انرژی این خوابهای کامل

نیاز دارم به حال خوب

برای شروع یه روز تازه

از راه که میرسم دفتر اول یادداشت های امروز را تکمیل میکنم

یادداشت های دیروز را نگاه میکنم و هرچی خط نخورده منتقل میکنم به امروز ...

بعد هم سریع کارهایی که باید ارسال بشن را بسته بندی میکنم و زنگ میزنم به پیک ...

الان هم منتظرم آخرین پیک از راه برسه و بسته را تحویل بدم و بیام سروقت یادداشت های امروز...



از روزی که رفتم حمام و خیلی خیلی شدید موهام ریخت دیگه جرات نکردم برم حمام و دوش بگیرم

نمیدونم چند روز گذشته

اما چند بار رفتم و بدنم را شستم ... اما دیگه از حمام های پر از عطر و بوی صبحگاهی خبری نیست

میترسم یکی دو بار دیگه برم حمام و به طور کلی ...

یکی از دوستام بهم گفته اگه موهات را رنگ کنی به طور موقتی از ریختن موهات جلوگیری میکنه

شاید تست کنم ...


قول داده بودم اون پیچ هایی که ازشون خرید کردم و خیلی راضی بودم را بهتون معرفی کنم

اولین پیچ   melorincoo  هست که تا حالا چندین بار ازشون لباس خریدم و هم سرصبر و با حوصله جوابتون را میدن و هم اینکه عکس ها با چیزی که براتون ارسال میشه دقیقا مطابقت داره ... البته بیشتر به درد کسایی میخوره که سایزهای بزرگ استفاده میکنند

پیچ بعدی که من و خواهر چندین باز ازشون خرید کردیم diamantdress  هستش که پیچ خوبی بود و ما ازشون راضی بودیم

پیچ آخر asiyeh_1008  هست که چند تا بلوز و شلوارک ست خیلی خیلی ارزون قیمت ازشون خریدم که به نسبت قیمتشون خوب بودند ... این پیچ لباسهای خیلی شیکی نداره ولی قیمتهای مناسبی داره و البته ادمین فوق العاده خوش اخلاق و خوش برخوردی که دقیقا درست راهنماییتون میکنه و کمک میکنه که خرید درستی انجام بدید

اگه شما هم از پیچ خاصی خرید میکنید خوشحال میشم که اینجا برامون بنویسید تا هم من و هم بقیه دوستان ازشون استفاده کنن


و آخرین نکته اینکه صبح که میخواستم بیام سرکار ، طبق معمول یه سرکوچولو به گلهای سرسرا زدم و دیدم سانسوریای نازنینم کلا خراب شده

خیلی ناراحت شدم

برگها سالم بودند دوتا از برگهای بزرگ را خودم برداشتم

و 6 تای بقیه را دادم به مامان جان

قرار شد قلمه بزنیم ببینیم درست میشه یا نه...

خیلی خیلی ناراحت شدم

اگه اطلاعاتی در مورد قلمه زدن سانسوریا دارید لطفا بهم بدید


پ ن 1: آزاده عزیزم که از اصفهان هستی و بهم کامنت دادی از آشناییت خیلی خوشبختم و از اینکه بهم کامنت دادی ممنونم



پ ن خاص:

داشتم به خواسته ها و آرزوهام فکر میکردم

به اینکه تا حالا هرچیزی را از ته دل خواستم خداوند بهم داده

هرچیزی را که نداده کاری کرده که حکمتش را بفهمم

تا حالا برای رسیدن به چیزهایی که میخواستم خیلی خیلی تلاش کردم ... گاهی وسط های راه از خواسته م گذشتم و دیگه برام آرزو نبوده ... گاهی هم تا ته خط رفتم وبه دستش آوردم ...

اما این روزها ... روزهایی نزدیک به چهل سالگی... آرزوهایم را آرام تر و با طمانیه تر از خداوند طلب میکنم

خیلی وقتها وقت طلب آرزو که میرسد انگار دستم میلرزد

انگار دلم میلرزد

به یک « هرچه خودت صلاح میدانی» اکتفا میکنم و از زیر بار هزار آرزو فرار میکنم ...

این روزها انگار میترسم از آرزوهایی که وسط راه از خواستنشان پشیمان شوم ... انگار خوب و بدهای تنگ هم ، باعث شده از خیلی چیزها بیشتر بترسم و آرامش چیزی باشد که دلم بخواهد... انگار یواش یواش دارم از تغییرهای بی مهابا میترسم...

نظرات 9 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 10:10

سلام گلوی رنگی رنگی
پیشنهاد میکنم سانس ها رو داخل پرلیت قلمه بزنید
یا مخلوط پرلیت کوکو پیت و مقدار کمی پیت ماس یا ورمی کومپوست
فصل خوبی هست برای قلمه گیری

سلام عزیزدلم
قلمه شدند به دو روش ببینیم کدومش بهتر جواب میده
ممنون از راهنماییت

ربولی حسن کور یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 13:10 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
سانسوریا؟ یه لحظه فکر کردم درباره صدا و سیما حرف میزنین!

سلام آقای دکتر ریولی
قدم رنجه فرمودید
اونا هم یه جورایی سانسوریا هستند

نون سین یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 14:29 http://free-like-a-bird.blogsky.com

تیلوی عزیزم سلام
دلم خیلی خیلی خیلی برات تنگ شده
چند باری اومدم و وسط کارام خوندمت و کامنتم نوشتم ولی هی یه چیزی شد که مجبور شدم کل پیج ها رو ببندم و برم و دیگه اون کامنت هم به فنا رفت...
امیدوارم خوب خوب خوب باشی
مو چیزیه که میاد و میره ... غصه نداره ... ایشالا سلامت باشی همیشه دوست نازنینم:*
متاسفانه من در زمینه گل و گلدون بی سوادترینم و تخصصم خشک کردنه خشک کردن خواستی من در خدمتم ولی بیشتر نه!
همین دیگه:)
دوستت دارم و خیلی خیلی زیاد مراقب خودت باش دوست گلم:*

سلام عزیزدلم
خوبی نازنینم
همیشه میخونمت و از این آرامشی که با اومدن آقای معجزه داری لذت میبرم
از اینکه داری آروم آروم خرید میکنی و آماده میشی برای پذیرایی از آقای معجزه کلی تو دلم ذوق میکنم
ببخش این روزها اونقدر شلوغم که نمیتونم بیام برات کامنت بزارم
منم خیلی دوستت دارم

... یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 14:54

عزیزم اشتباه نکن رنگ باعث سفیدی و ریزش مو می شه من پنجاه و هفت سالمه تا حالا رنگ نکردم موهام همچنان مشگی مونده و ریزش آنچنانی هم نداره اگه هم دوست داری حنا با قهوه استفاده کن برای ریزش مو خوبه

عزیزدلم سفیدی و ریزش مو علتهای مهم تری داره
البته که دکلره کردن میتونه عامل سفیدی مو باشه ولی باید دنبال عامل های درونی بگردیم
خدا را شکر که موهاتون سالم و شادابه
انشاله که همیشه شاداب و سلامت باشید

لیلا یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 15:27

سلام ممنون بابت معرفی پیج ها
پس ما لاغرا چی

عزیزدلمی لاغر و خوش اندام
ببین آسیه جون همه سایزی لباس داره
و اون پیچ Diamon اگه دقت کرده باشی برای همه سایزها لباسهای خوشگلی داخلش پیدا میشد
البته امروز صبح دیدم مادربزرگشون فوت شده و سه روزی پاسخگو نیستند

سهیلا یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 15:40 http://Nanehadi.blogsky.com

تیلو جان من از یه پیج تو اینستا روغن گیاهی گرفتم.حمام به حمام میزنم.شیمی درمانی که شروع شد با این که گفته بودن موهات نمیریزه ولی حسابی ریخت.دسته دسته.از پیج @baharestan.fndگرفتم.روغن ریزش موی چرب.البته با عوض شدن فصل مو ریزش پیدا میکنه.ولی این روغن باعث شد متوقف بشه.

خودم بهت روغن کرچک را توصیه میکنم
نمیخواد هم خیلی هزینه کنی و خیلی خیلی هم کار آمد هست و دم هر عطاری به سادگی پیدا میشه

سعید یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 18:30 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوب
من معتقدم رنگ کردن مو بیشتر باعث ریزش مو میشه
بازم خودت کاملا تحقیق کن
شاید با مصرف روی مشکلت حل بشه چون علت عمده ی ریزش مو کمبود روی یا آهن بدن هست
شما که انقد از گل ها مراقبت میکنی چرا سانسوریا از بین رفته

سلام پسرعموجان
البته من این مساله که رنگ کردن باعث ریزش مو میشه را زیاد قبول ندارم
ولی خب اینکه آیا میتونه از ریزش جلوگیری کنه خیلی جای فکر و تامل داره ....
مرسی از راهنماییت
مامان جان زیادی بهش آب داده بودند در غیبت های طولانی من

آزاده دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت 08:06

سلام تیلوی نازنین
من چند سالی هست شما رو میخونم ولی بیصدا..منم همسن شما هستم
خیلی بهم انرژی میدی.هر روز صبح که میام سر کار یه سر به شما و دو تا دوست قدیمیه دیگه میزنم.امروز حالم خوب نیست یکی از دوستانم رو از دست دادم که مامان یه پسرکوچولوی دو ساله است..مرگ ناگهانی با تست مثبت کرونا..من و دوستم از کادر بهداشت و درمان هستیم..از دیشب دعا میکنم خدا یه کاری کنه پسرکوچولوش مامانش رو از همین امروز فراموش کنه تا عذاب نکشه...دنیای بیرحمیه...قدر روزایی که خوشگل شروع میشن رو بدونیم..من هرررگز به چنین روزی فکر نمیکردم..دوستم هم ..اون پر از عشق و ارزو بود و حتی فرصت خداحافظی از عزیزانش رو نداشت...
ببخشید که ناراحت میشید اما جایی رو نداشتم اول صبح درددل کنم...برای ارامش روحش دعا کنید..

سلام آزاده نازنینم
چقدر نزدیک به من غصه ای به این بزرگی در جریانه
منم برای دل پسر کوچولو دعا میکنم
و برای آرامش روح مادرش... چقدر اینطوری پر کشیدن سخت هست
برای اطرافیان
برای عزیزان
خدا بهتون صبر بده

سهیلا دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت 12:35 http://Nanehadi.blogsky.com

تیلو جان.ریزش موی من بخاطر شیمی درمانی بود.روغن زیتون و کرچک کاری از پیش نبرد.ولی این یکی فکر کنم مخلوطی از چند روغن هست.قویتره.فعلا که این فایده داشته.تا ببینیم بعد چی میشه.شیمی درمانی تموم بشه ان شالله.

عزیزدلم معجزه های روغن کرچک را نادیده نگیر... به شدت در رشد مو موثره...
انشاله به سلامتی و دلخوش این دوران را بگذرونی و خیلی زود اینا بشن خاطره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد