روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ترس از کرونا

سلام

روزتون شاداب

هر سال این موقع من بسیار شلوغ و غلغله بودم

برای بازگشایی مدارس کلی کار انجام میدادیم

هر سال کلی طرح و ایده و ...

اما امسال ...

یک هفته ای هست شبها نه اسپلیت روشن میکنم نه پنجره را باز میزارم

البته همیشه از باز گذاشتن پنجره تا جای ممکن پرهیز میکنم

چون به غبارهای اول فصل حساسیت دارم و اون حالت آلرژی را اصلا دوست ندارم

ولی امروز صبح که بیدار شدم یه احساس گلودردی همراهم بود

بعد هم هی ریز ریز سرفه میکنم

مارک ماسکی که استفاده میکردم عوض شده و از دیروز که عوضش کردم هی حس کردم بهش آلرژِی دارم

ولی الان یه کمی بدن درد هم به مجموعه ماجرا اضافه شده و من واقعا میترسم از اینکه کرونا بگیرم و ناقل بشم برای خانواده

حالا خدا را شکر که تا شب اینجا هستم و اگه علایم تشدید بشه حتما باید یه فکری بکنم و یه مقداری از بقیه فاصله بگیرم تا ببینم چی میشه




دیشب دو دست لباس برای خونه ، اینترنی خریدم

خرید اینترنتی را زیاد دوست ندارم

دوست دارم موقع خریدن لباس جنس پارچه را لمس کنم و با تار و پودش ارتباط برقرار کنم

دوست دارم سایز لباس را با چشم ببینم و اگه ممکن باشه پرو کنم

بیشتر وقتایی که میرفتم خرید یه متر توی کیفم داشتم و جاهایی که اجازه پرو نبود با دقت اندازه گیری میکردم

حالا با این وضعیت که نمیشه رفت خرید ...

به خودم گفتم یه فرصت دیگه به خودت بده و خرید اینترنتی را باز تجربه کن

این مدتی که کرونا بوده برای خواهر چندین بار اینترنتی خرید کردم و هربار هم راضی بوده

یادمه برای عید نوروز هم خودم یک بلوز خریدم و کاملا راضی بودم

حالا ببینم چی میشه

بهتون نتیجه ش را میگم

چون این سایت یه حراج آخر فصل زده بود و خیلی قیمت هاش خوب بود

ولی جالب بود در یک ساعتی که طول کشید تا من انتخاب کنم دوتا از لباسهایی که پسندیده بودم اتمام موجودی شد ...



پ ن 1: دیشب یه تصادف (حتی نمیشه اسمش را گذاشت تصادف) خیلی کوچولو داشتم

ولی آنچنان بهم ریختم که گفتنی نیست

گاهی بدون اینکه متوجه باشیم ظرفیت های عصبیمون به شدت پایین میاد


پ ن2: توی باغچه درخت عناب و سنجد داریم

هر سال این موقع یه عالمه عناب و سنجد با خودم میاوردم و به خیلی از مشتری ها و همسایه ها هم عناب و سنجد تعارف میکردم

اما امسال توی اتاق باغچه یه نگهبان داریم که زحمت کشیده و حتی یه دونه هم عناب و سنجد برای ما باقی نگذاشته...

اصلا از این حرکتش خوشم نیومد

انصافم خوب چیزیه...


نظرات 9 + ارسال نظر
رسیدن یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 12:04

خیلی خیلی مراقب سلامتیت باش واقعا آدم نمیدونه چه حالیه؟ مریضه یا سالم و این سردرگمی خودش عذاب آورتره
اسم فروشگاه رو خصوصی بم بگو . نه چون نمیخوام تبلیغات بشه بلکه شاید یادم بره بیام جواب کامنت رو بخونم

شما هم خیلی خیلی مراقب باش
بزار اون سایت لباسهام را بیاره
اگه خوب بود برات میفرستم

لاندا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 12:05

مایعات زیاد بخور امروز. ایشالا که کرونا نیست.
این پایین اومدن ظرفیت رو من تازگی ها خیلی حس می کنم. با کوچکترین مشکلی به هم میریزم اصن. خیلی اعصابا خراب شده متاسفانه

انشاله
راست میگی
هممون به صورت دوره ای داریم تجربه این پایین اومدن ظرفیت را میبینیم
در حدی که گاهی یه تلنگر کافیه که بشکنیم

Soly یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 12:14

سعی کن تا شب دوتا استامینوفن کدیین بخوری. مشکل خاصی نیست .سرتو شلوغ کن یکم. مایعاتم زود زود بخور.

سولماز جان من اصلا اهل خوردن مسکن نیستم
اگه استامینوفن کدیین بخورم که تا شب باید بخوابم
ولی مایعات پیشنهاد بسیار خوبیه برای رفع الرژی و بیحالی

سارا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 13:11 Http://15azar59.blogsky.com

سلام تیلو جونم بلا ازت دور باشه احتمال زیاد دجار همون کرختی و حساسیت فصلی شدی ولی واقعا مراقب باش امار به شدت صعود کرده و انفولانزا و شبه ذات الریه رو کاره ...منم دیروز و امروز حال چندان خوشی نداشتم و بسیاار بیمار شدم و نمیدونم چرا
من عناب وقتی ۹ ۱۰ ساله بودم خوردم و خیلی خوشم اومد و تا الان دیگه نخوردم

سلام سارای مهربونم
دقیقا حساسیت فصلی هست
باید خیلی مراقب این بیماریهای واگیر باشیم
چرا بیمار بودی؟؟؟؟ خیلی مراقب خودت باش
برای پاکسازی کبد عناب خیلی مفید هست

رها یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 16:38

عزیزم انشالله تنت سالم باشه همیشه.من دو ماه پیش کرونا گرفتم مریضیش یه جوریه حتی همون بدن درد هم مثل همیشه نیست آدم خودش متوجه میشه حالش فرق داره با بقیه زمان مریضی هاش.بعد با مصرف دارو خوب نمیشی هی بدتر میشه حالت.البته برای من خیلی خفیف بود خداروشکر در حد سه روز تب و بدن درد شدید.منم از کار نگهبانتون بدم اومد آخه عاشق عناب و سنجدم

وای عزیزدلم
خوشحالم که خفیف بوده و خوشحالم که حالا خوبی

سعید یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 20:18 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جان
خوبی؟
ببین دختر عمو این که شما گفتی بدون تشک قیمتش از سه تومن شروع میشه به بالا
چون کارایی که لمسه یا سی ان سی داره قیمتش خیلی بستگی به طرحش داره
قیمتی که گفتم برای کارهای تولیدی هست از قیمت تخت های مارک خبر ندارم متاسفانه
بازم اگه سئوالی داشتی من در خدمتم دختر عمو

سلام پسرعموجان
ممنونم از راهنماییتون
یه کمی خلوت تر بشم و یه طور جدی بگردم دنبالش حتمااز راهنمایی هات استفاده میکنم

شیلا دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 07:27

آدرس یا اسم سایت رو میفرمایین

اسم چه سایتی؟

امیر دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 07:34

با سلام
نگهبان جای شما کار کرد و سنجد و عناب را چید

سلام به شما دوست خوبم
بله زحمت کشید جای ما هم خورد

یک مرد دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 16:31 http://Whiteshadow.blogsky.com

چه باغچه با صفایی


جای همه دوست داران طبیعت خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد