روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صدقه یادتون نره

سلام

اخ اخ اخ که آخرین روزهای تابستان چقدر دلبر و دوست داشتنی شده

من خیلی از اعتقاداتم فقط و فقط شکل خودم هست

مدل صدقه دادنم

مدل نذر کردنم

دوست دارم این کارها مدلی باشه که دل خودم را راضی کنه ... میدونم وقتی اینطوری دلم راضی میشه دل خداوند هم راضی میشه

پس امروز هر مدلی که دلتون راضی میشه صدقه بدید تا انشاله بلاها همه ازتون دور بشن

کلا دادن صدقه و شکرانه کار خیلی قشنگیه

یادتون نره



دیروز کله سحر اومدم سرکار

بعد هم سرظهر خودمو رسوندم خونه

فسقلیا همه خونمون بودن ....

فعلا کسی جز من نمیتونه پسته را ببره حمام ... وای که نگم چه کیفی داره حمام کردن یه فسقلی دوست داشتنی

خلاصه که جمعه شلوغمون را با کلی حال خوب سپری کردیم

و امروز هم صبح زود بیدار شدم و کارهای روزانه ام را انجام دادم و باید برای کاری به دفتر بیمه تکمیلی به خاطر جراحی مامان جان سر میزدم.. اونم انجام دادم و الان سرکارم هستم






پ ن 1: هوس کردم تخت و میزتوالتم را عوض کنم

کسی در این زمینه اطلاعاتی داره  کمک کنه تقریبا چقدر هزینه لازم داره

باید خوشخوابم هم عوض بشه


پ ن 2: اگه اطلاعاتی در مورد بالشت های طبی هم دارید بهم بدید

ممنونم


پ ن 3: بابت پس قبلی هیچی نمیتونم بگم

جز اینکه الان خوبم


نظرات 11 + ارسال نظر
امیر شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 10:21

باسلام
قیمت ها ساعتی بالا میره اگه میز توالت و تخت و خوشخواب را عوض کنی فک کنم حدودسه تومنی باید کنار بزاری البته جنس نوب و عالی.
در مورد حمام دادن فسقلی عرض کنم که کار هر کسی نیست فسقلی مثل ماهی لیز در آب است باید شش دانگ حواس ات به کارت باشه

سلام دوست خوبم
فکر کنم شما کلا از قیمت ها بی اطلاع تر از من هستید
تاجایی که من خبر دارم خوشبخواب به تنهایی این حدود قیمتی هست که گفتید
البته امیدوارم با این قیمت که شما گفتید پیدا بشه و من کلی ذوق کنم
اگه قلق حمام کردن نی نی ها را بلد باشین کاری نداره
مهم ترین قسمت این هست که اب توی گوششون نره

لاندا شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 12:23

امیدوارم حال دلت هم خوب خوب باشه. تصمیمی که گرفتی برات به راحت ترین شکل ممکن بگذره :*
در مورد تخت، ما پارسال تابستون که برای اتاق ییلاقمون تخت گرفتیم با یه میز توالت جمع و جور، 3 میلیون شد. البته به جز تشکش. تشک فکر کنم حدود 3 باشه. تشک رویا رو من میپسندم.

ممنونم لاندای مهربونم
شما تخت دو نفره گرفتید
من تک نفره میخوام
میرتوالت هم اتفاقا کوچیک و جمع و جور میخوام
ولی فعلا هیچ ایده ای در مورد شکل و طرحش ندارم و اینکه نمیدونم از کجا بخرم بهتره

امیر شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 14:34

با سلام
معمولا شرکت هوم مای تخت خواب و میز توالت و کمد جا لباسی و کتابخانه های ست و تمیز و شیک میسازه و از مجموع تکی هم می فروشه و در سراسر ایران قیمتشون یکی هست
در مورد حمام دادن نوزاد باید بگم بزرگسال را هم بلد نیستم حمام بدم چه برسه به نوزاد و فسقلی خان ها

سلام
سایتش را لطفا اگه دارید برام بفرستید تا یه نگاهی بندازم ببینم اوضاع و احوال و مدلهاش چطوریاست
ممنون از راهنماییتون
دیگه آدم بزرگ که بلدی نمیخواد
دوش را باز کنید روی سرش و تمام

صحرا شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 17:28 http://Sahra95.blogsky.com

من از الان واسه حموم کردن نی نی استرس دارم
امیدوارم حال دلت خوب خوب بشه گندم عزیزم

اخیش
عزیزدلم
شاید مامان تون تونستن تا اونموقع بیان پیشتون و یه مدتی را کنارتون باشن
ببین شدنی هست یا نه ؟؟؟
من که وقتی کامنتت را خوندم دلم خواست من نزدیکت بودم و میومدم فسقل خان را حمام میکردم ...
متشکرم صحرای نازنینم

taraaaneh شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 18:27 http://taraaaneh.blogsky.com

وای که چقدر این جمعهای شلوغ خوبه. مخصوصا با وجود بچه ای که شادی میاره با خودش.
امیدوارم بزودی تخت و میز توالتی رو که دوست داری پیدا کنی و بیای اینجا بگی که چه شکلی و چه رنگین.

جمع شلوغی نیستیم که
جمع شلوغ اونوقتا بود که این کرونا نبود
جمعه ها حتما عمو یا عمه جانی هم در جمع بودند ... میرفتیم باغچه و یکی یکی بقیه بهمون ملحق میشدن
حالا که کلا روی هم به ده نفر هم نمیرسیم...


کاش پیداش کنم
و کاش اونقدر قیمتش فضایی نباشه که از خیرش بگذرم

سعید شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 19:04 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوبم
در مورد نحوه ی صدقه دادنت خیلی موافقم
گاهی آدم ها یه نحوه ی خاصی برای انجام کارهای خوب دارن
خیلی وقت پیش یه کلیپ دیدم که یه خانمی یه نوزاد رو می شست
یعنی دختر عمو انقدددددددد حرفه ای این کارو میکرد که نوزاد وسط شست و شو با چشمای بسته لبخند میزد و خوابش برد
حالا ما که بچه بودیم میبردنمون حموم انقد آب داغ می ریختن و انقد ما رو میسابوندن که نعره میزدیم
آآآآمااااا در مورد تخت خواب
قیمت تخت خواب بستگی به مدل و اندازه ای داره که انتخاب میکنی
تخت هایی که طراحی و کار سی ان سی روشون انجام شده قیمت بالاتری دارن همین طور تخت هایی که طراحی خاصی دارن مثلا شبیه قلب و اینا
تشک هم بهترین مارک رویال هست که قیمتش به دو چیز بستکی داره 1 این که طبی هم باشه یا نه و 2 این که چند سال ضمانت داشته باشه
ضمانت این تشک ها که مربوط به فنرش هست از 1 تا 10 ساله

سلام بر پسرعموی خوبم
عه
پس منم حرفه ای میشورم این پسته خان را
چون دیروز دقیقا موقع حمام کردنش خوابش برد و همچین کیف هم کرده بود که نگو و نپرس
نمیدونستم این مربوط میشه به اینکه من حرفه ای این کار را انجام میدم
فکر کردم این بچه خودش اینقدر خوش اخلاق و ریلکسه


یادمه در مورد آبسرد کن ازت راهنمایی گرفتم و راهنماییت عالی بود
حالا هم هرچی راجع به خرید تخت میدونی بهم بگو ممنون میشم و اگه باز مارک خاصی میشناسی حتما بهم بگو
از این اشکال خاص - گرد و دایره و قلب و اینا نمیخوام
اصلا اتاقم جا برای همچین قرتی بازیهایی نداره
اما میخوام یا بالای تخت سی ان سی باشه یا از این طرحهای مخمل کوب
یه چیز شیک و خاص
ترجیحا میز توالت هم خیلی کوچولو و جمع و جور باشه از این آینه های قد بلند داشته باشه که پشت آینه حالت کمد و طبقه هست و میشه کلی چیز میز توی اون جا داد
خوشخواب هم حتما طبی
تخت و میزتوالت الانم ماله خیلی خیلی سالهای پیش هست ... هردو فرفوژه هستند
از این مدلهای فلزی
رنگشون هم سفید و مشکی هست خوشخوابم طبی بوده ولی دیگه از بیست سال هم گذشته که دارم استفاده میکنم و یه کمی قسمت وسطش حالت گود پیدا کرده

نمیدونم چرا یهو هوس کردم تخت و میزتوالت عوض کنم
اصلا ایده ای از قیمت ها و مدلها ندارم

فنجون یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 08:50

سلام عزیزکم ...
سایت bolej و decochid رو ببین ... از بلج من و خواهرم خرید کردیم و خیلی راضی هستیم فقط اون تخت هایی که زیرش چندتا کشو داره ارتفاعشون بالاتره، در نظر بگیر این مورد رو، البته که ما عادت کردیم

سلام عزیزدلم
وای از کله سحر که این پیام را دیدم دارم توی این دوتا سایت میچرخم
چقدر ایده های خوب بهم داد
اتفاقا تخت مامان بابا هم ارتفاعش بلندتره و من حس میکنم بهتره

افق بهبود یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 09:48 http://ofogh1395.blogsky.com

بهترین پاداش حمام فسقلها خواب عمیق طولانی مدتشونه آی کیف میده
من باب پست قبلی
من از یه جایی به بعد
عاشق معمولی بودن شدم
معمولی بودن خعلی هم عالیه
اعصاب این جملات انگیزشی رو هم دیگه ندارم

ای جان
البته پسته بعد از حمام ساعتها خوابید
ولی مغزبادوم و فندوق انگار سرحال تر شدن و شیطون تر ...
من این جملات را زندگی میکنم
من نمیخوام همیشه معمولی باشم
همونطوری که نمیخوام همیشه خاص باشم
سعی میکنم به دلم نگاه کنم ... به حال خوبم ... زندگی را یه طوری پیش ببرم که نه از این ور بوم بیفتم نه از اونور...

جنوبی یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 09:55

سایت مزوهوم توی اینستا رو ببینید.
https://instagram.com/mezo.home?igshid=1x5eneqkwk5zy

در ضمن اگه اتاق جا نداره، یه طراح خوب میتونه براتون تخت و میز تاشو بسازه ولی دیگه برای جا دادن لوازم آرایش یه کمد نقلی هم نیازه.

وای چقدر خوشحالم از اینکه بهم کمک میکنید
حتما میبینم
اتاقم کوچیک هست ولی نه در اون حدی که از مدلهای تاشو استفاده کنم
دلم یه تخت خواب خوشگل و یه میز توالت کوچولو میخواد
یه کتابخونه فوق العاده هم یه سمت اتاق دارم
شاید یه شلف هم به اتاقم اضافه کنم ... بستگی به مدل تخت داره
نمیخوام شلوغ بشه اتاقم
البته در حال حاضر دوتا دراور باریک با 6 کشو هم دارم که ست تخت و میزتوالتم هست و سفید مشکیه
احتمالا اگه تخت و میزتوالت را عوض کنم مجبورم از این دوتا دراور هم بگذرم

لاندا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 12:03

من یه همچین میزی تو خونه دوستم دیدم، خیلی خوشگل و کم جا بود. البته مال اون رنگش قهوه ای بود کلا.
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fmobl.center%2F%25D9%2585%25DB%258C%25D8%25B2-%25D8%25A2%25D8%25B1%25D8%25A7%25DB%258C%25D8%25B4-%25D9%2588-%25D8%25B1%25D8%25A7%25D9%2587%25D9%2586%25D9%2585%25D8%25A7%25DB%258C-%25D8%25AE%25D8%25B1%25DB%258C%25D8%25AF-%25D9%2585%25DB%258C%25D8%25B2-%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25A7%25D9%2584%25D8%25AA%2F&psig=AOvVaw33LABvWoxEMsVEJH56fRN6&ust=1600673519866000&source=images&cd=vfe&ved=2ahUKEwjU7djVm_frAhWK0uAKHa_EDZ8QjRx6BAgAEAc

چقدر شیک و زیباست
من دلم سفید میخواد
ولی باید یه کمی بیشتر تحقیق و بررسی کنم
این خیلی خوشگله
دل آدم را میبره

ترمه یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 19:06

سلام
منم میخواستم بلج رو پیشنهاد بدم که دیدم دوستان زحمت کشیدند.
به اندازه یه انباری میشه از تختش استفاده کرد، اگر فضا دار بودن براتون مهمه.
در ضمن اگر قسمتی رو بخواهید با توجه به فضایی که دارید تغییر بدید، امکانش تو خیلی از مدل های بلج هست.
توصیه می کنم کف تخت رو جک دار سفارش بدید، سه سال پیش اختلاف قیمتش ناچیز بود در حد ۱۵۰ تومن، اما خیلی فضای خوبی ایجاد می کنه.
تشک رو حتما حضوری تست کنید، چون طبی هم انواع داره از خیلی سفت تا خیلی نرم.بلج بسته بندی خوبی داره به همه جا ارسال می کنند، برای ما که خوش قول بودند.
(رپرتاژ اگهی شد، برم پورسانت بگیرم ازشون)
پیشاپیش مبارک باشه.

سلام به روی ماهت
چه پیشنهاد خوب و هیجان انگیزی هم بود
خیلی قشنگ بود
مرسی از این توصیه برای جک ... خیلی کاربردی بود
ممنونم از اینهمه راهنمایی خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد