روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین پنجشنبه شهریورماه

سلام

روزتون زیبا


دیگه صبح ها اون دوش های خنک و یخ نمیچسبه

آروم آروم باید از آب ولرم تری استفاده کنیم

انگار با تغییر فصل ها کشش و میل آدم هم عوض میشه ، دیگه اون رایحه شامپو و صابونی که توی تابستون خیلی دلچسب بود برای پاییز دلبری نمیکنه

با تغییر فصل باید عطرمون را هم عوض کنیم

همونطوری که آروم آروم رنگ پوششمون تغییر میکنه

خلاصه که فصل نو داره از راه میرسه و حقش هست که براش جشن بگیریم و به استقبالش بریم

فصلی که پر از رنگ های پرانرژی هست


فلش ماشین پدرجان مشکل پیدا کرده بود و به اصطلاح دیگه نمیخوند

این شد که اول صبح فلش را فورمت کردم

یک بار

دو بار

سه بار

نمیدونم مشکل چی بود ولی ارور میداد

بعد از چندین بار مشکل برطرف شد

بعد هم اندازه 6 گیگ اهنگ ریختم براشون

هرچند پدرجان و مادرجان بیشتر اوقات رادیو را ترجیح میدن



مادرجان دیروز شمعدانی های را قلمه زده بودند

هسته هلویی هم کاشتن جوانه زده و کلی حس خوب بهمون منتقل کرد

هسته های ازگیل ژاپنی که سه ماه پیش روشون تاریخ زدند و لای دستمال توی پلاستیک زیپ دار گذاشتن توی یخچال ریشه زده و آماده کاشت شده

دیروز هم بذرهای شب بو را کاشتن...

دستای سبزشون را میبوسم






پ ن 1: مادربزرگ فندوق عزیز فوت شده - از اینجا بهشون تسلیت میگم

بقای عمر بقیه ی عزیزانشون را از خداوند بزرگ خواهانم

انشاله خودشون و عزیزانشون با سلامتی و شادی در کنار هم سالهای دراز زندگی کنند



پ ن 2: داشتن یه دوست که درکت کنه و از قضاوت شدن در کنارش نترسی خیلی خوبه

من یه چنین دوستی دارم

دوستی که واقعا دوسته !!! توی رابطه ی دوستیمون نه حساسه نه زودرنج

حرفام را میفهمه و درکم میکنه

خدا را شاکرم به خاطر داشتنش


پ ن 3: به خودم قول دادم از هفته دیگه دوباره  5 شنبه ها را تعطیل کنم

نیاز به آرامش دارم


نظرات 3 + ارسال نظر
سهیلا پنج‌شنبه 27 شهریور 1399 ساعت 12:07 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.تیلو جان.درباره شبکه بادران چیزی میدونی؟محصولاتشون قابل اعتماده؟

شبکه بادران مربوط به محصولات بیز هست یا پنبه ریز؟
اینو بگی بهت میگم عزیزدلم
در مورد هر دوشون اطلاعات دارم

سعید پنج‌شنبه 27 شهریور 1399 ساعت 12:38 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
کاملا باهات موافقم باید برای رسیدن حضرت پاییز جشن گرفت
من روز اول پاییز به خیلی از دوستام پیام تبریک می فرستم و البته اونام همین طور چون میدونن من عاشق پاییزم
پاییزت پر از حس های خوب و رنگ های قشنگ

سلام پسرعموجان
دقیقا حضرت پاییز خودش جشن رنگهاست...
من عاشق فصلهام
عاشق روزها
عاشق ماهها
عاشق هر صبحی که چشمام را باز میکنم و این فرصت را دارم که زندگی را زندگی کنم

امیر پنج‌شنبه 27 شهریور 1399 ساعت 19:56

با سلام
پاییز عروس فصل هاست ابهتی که پاییز داره در سایر فصل ها نیست نه گل های بهاری و نه گرمای سوزان تابستان و نه سرما و یخبندان زمستان حریف شکوه و جلال پاییز نمی شوند.
پیشاپیش فصل هزار رنگ و عاشقانه پاییز مبارک باد

سلام دوست جان
من همه فصل ها را دوست دارم و پاییز را هم
به نظرم هر فصلی و هر روزی زیبایی های خاص خودشون را دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد