روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

به وقت عصر تابستانی

سلام

این روزهای ته مونده تابستون عجیب بوی پاییز دارن

گرما و سرمای مطبوع در کنار هم

بوی خوش برگ و درخت

و حس روزهایی که آرام آرام کوتاه میشن

درختهایی که دارن از اون سبزی و طراوت به سمت خواب و رخوت میرن

 خنکایی که دل نوازه

آفتابی که مهربانتره

و عصرهایی با عطر و رنگ متفاوت


این روزها عجیب و غریب شلوغم

برای نوشتن تشنه ترم

برای شنیده شدن

برای حرف زدن

برای گفتن

اما به وقت کم دارم ... دلم میخواد روزها کش بیان و به جای 24 ساعت هر روز 48 ساعت به من زمان بده ...

تلاش میکنم که ثانیه ای را از دست ندم

از صبح تا شب با تمام توانم کار میکنم و مشغول روزمرگیهای دفتر کارم هستم

و شبهام پر از عطر بوی دوست داشتنی بچه ها و نگهداری ازشون شده

کوچولویی که برای اولین بار بردمش حمام

برای اولین بار به بدنش روغن بچه زدم و نگم براتون که چه کیفی کرده بود

فندوق جانی که این روزها که ما را بیشتر میبینه به ما وابسته تر شده و شیرین زبونیهاش هزار برابر

دغدغه های مختلفی به زندگیم اضافه شده

سعی میکنم هوای عزیزانم را بیشتر و بیشتر داشته باشم  و شلوغیها منو از دلخوشیهام دور نکنه

سعی میکنم حواسم  باشه و یادم بمونه که از زندگی چی میخوام

و سعی میکنم لحظه لحظه زندگی را زندگی کنم

شبها کمتر میخوام ولی صبح ها پر انرژی تر بیدار میشم

ظهرها زمان برای استراحت ندارم در عوض برای خودم زمان میخرم و کارهای خرد و ریز را سامان میدم و هر تیکی که توی یادداشت روزانه ام میزنم لبخندم پررنگ تر میشه

هر از گاهی که خسته میشم یه ماگ بزرگ نسکافه برای خودم درست میکنم و پشت پنجره می ایستم و همه چیز را میزارم کنار و چند دقیقه ای با عطر نسکافه و آفتاب رنگ پریده و هوای خوب و خیالبافی های رنگارنگم به خودم استراحت میدم

حالا دیگه میوه های تابستونی را با ولع بیشتری میخورم و میدونم به آخر فصل نزدیکیم و یواش یواش از هلوهای خوشرنگ و انگورهایی که طلا شدند دیگه خبری نیست

یواش یواش باید از گلابی ها خداحافظی کنیم

الوهای دوست داشتنی من دارن به پایان فصلشون نزدیک میشن و باید خوردن خربزه را کنار بگذاریم

نوشیدنی های خنک جاشون را به نوشیدنی های گرم میدن

لباسهای نخی آروم آروم برای صبح ها یه حس تازه را بهمون القا میکنن... یه لرز و یخی دلنشین

حالا سعی میکنم در آخرین روزهای فصل تیپ های رنگی رنگیم را متنوع تر کنم

و خلاصه اینکه این روزها... زندگی با ریتم تند ادامه داره...

زندگی سختی و آسونی توامان هست

خوشی و ناخوشی کنار هم ...

و من دارم یاد میگیرم که با وجود تمام ملایمات و ناملایمات نگاه زیبایی به اطرافم و زندگیم داشته باشم

سعی میکنم هرروز آرامتر باشم و آرامش را تمرین کنم



پ ن 1: روزگار عاشقی مون آروم و زیباست

پ ن 2: کوچولوهامون خوبن و مغزبادوم مشغول درس و مشقش شده البته به صورت مجازی

پ ن 3: مامان نی نی تازه ، هنوز خوبه خوب نشده اما رو به بهبود هست

پ ن 4: بابای آقای دکتر حال خیلی مساعدی ندارن و نیازمند دعاهاتون هستند

پ ن 5: زندگی جریان داره ... چه ما باهاش همنوا بشیم چه نشیم... پس بهتره از قافله روزگار عقب نمونیم...

پ ن 6: فاصله ها را دوست ندارم اما از این فاصله کلی چیز تازه یاد گرفتم


نظرات 4 + ارسال نظر
در بازوان سه‌شنبه 18 شهریور 1399 ساعت 16:26 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com

تیلوی نازنینم، خیلی دوستت دارم و کیف میکنم با اینهمه مهربونیت و دل قشنگت

مراقب خودت باش زیاد

بهم لطف داری الی جان
امیدوارم همیشه شاد باشی

لیلی۱ سه‌شنبه 18 شهریور 1399 ساعت 23:53

اعتراف میکنم تا به امروز هیچکس را ندیدم اینگونه زندگی را از زوایای مختلف به تصویر بکشه
و اعتراف میکنم به خاطر آگاهی زیادت از لحظه به لحظه زندگیت بهت غبطه میخورم کاری که هر قدر تمرینش میکنم زیاد پیش نمیرم انگار باید توی ذات ادم باشه این عشق و علاقه به گذران لحظه به لحظه زندگی
الهی که همیشه دلت خوش و لبت خندان و تنت سالم باشه و بتمام ارزوهای قشنگت برسی
خیلی دوستت دارم

بهم لطف داری لیلی نازنینم
منم برای شما شادی و خوشبختی و لحظه های ناب آرزو دارم

پیشاگ چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 08:35

ای ول به تو تیلو
واقعا خسته نباشی .
پاییز همچین نرم نرم داره میاد از افتابای بیجونه عصرش و باد خنک صب و به قول تو اون لرز بامزه سر صب معلومه
خدا کوچولوهاتون حفظ کنه
و خودتونم همیشه سلامت باشید

متشکرم دوست جانم
پاییز میرسد با رنگهای شاد...

امیر چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 16:36

با سلام
شاگرد مستمع آزاد حاضر است
همکاری به شوخی می گفت پدر دانش اموز زنگ زده و می پرسه راست که اول مهر شده 15 شهریور

سلام دوست خوبم
خدا را شکر که حاضر هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد