روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تندتند نوشت

سلام

روزتون پر از شور و هیجان و انرژی

باز دارم با ریتم تند زندگی را پیش میبرم

برای همین نتونستم بیام و براتون بنویسم

عذرخواهی منو پذیرا باشید

کامنت های پر از محبتتون را دریافت کردم اما نرسیدم بخونم و جواب بدم

بازم عذرخواهی میکنم

یه عالمه پیام های قشنگ و دلگرم کننده ازتون داشتم که بی نهایت سپاسگزارم


روزهای تعطیل شنبه و یکشنبه را خونه بودم

ساعت 3 صبح روز دوشنبه بیقرارهای پسته جان شروع شد و ساعت 8 صبح به دنیا اومد

به محض اینکه خواهر زنگ زد یه دوش گرفتم و ناخن هام را کوتاه کردم و همراه خواهر رفتم بیمارستان

از تقریبا 4 صبح تا نزدیک ساعت 9  پشت در اتاق عمل منتظر ایستاده بودم و اصلا زمان را متوجه نشدم

بعد هم که رفتیم توی بخش و نگهداری از نوزاد و مامان تازه عمل شده ...

روز سه شنبه برای ناهار رسیدیم خونه

مامان جان و باباجان و مغزبادوم و فندوق برامون تدارک اسپند و نقل و کلی چیزای خوشگل دیده بودند

دور هم ناهار خوردیم و شستشوها و ضدعفونی ها را شروع کردم

بعد هم که بازی با فسقلیا و  رسیدگی به نی نی تازه

دیروز اما با پدرجان اومد دفتر

نگم براتون از حجم غبار و گرد و خاکی که تمام دفترم را پر کرده بود

تعمیرات پیاده رو تمام شده بود ولی برش هایی که برای سنگفرشها زده بودند باعث شده بود که همه چیز پر از گرد و غبار بشه

این بود که با پدرجان دست به کار شدیم

شستشوی جایی که همه چیز پر از کاغذ و مقواست خیلی سخته

اما تا جایی که میشد شستیم و تمیز کردیم

پرده ی پنجره کَنده شده بود و اون را هم تعمیرکردیم

شیر دستشویی خراب بود اونم تعمیر کردیم

لامپ ها و مهتابی های سوخته را عوض کردیم

خلاصه به تمام خرده کاریها را رسیدگی کردیم

در نهایت هم پدرجان رفتند و یک یخچال کوچولو برام خریدند

اگه یادتون باشه پارسال زمستان یخچال دفتر را که صدا میداد فروختم و یک آبسرد کن خریدم که زیرش یه یخچال کوچولو داشت

اما خیلی کوچولو بود اون یخچال و برای گذاشتن غذا و میوه جا به اندازه کافی نبود

بعدازظهر دیروز هم به شدت شلوغ بودم

و امروز هم صبح زودتر از همیشه اومدم و کارهام هنوز مرتب و روتین نشده



پ ن 1: کاش میتونستم اینجا بوها و عطرها و رایحه ها را باهاتون به اشتراک بزارم

اونوقت امروز براتون بوی خوش نی نی جان را می آوردم


پ ن 2: فندوق و مغزبادوم از این فرصت استفاده میکنن و از صبح تا شب یه سره در حال بازی و شیطنت هستند


پ ن 3: با حضور کوچولوها و شلوغیها ، عاشقانه هام با آقای دکتر رنگ و بوی تازه پیدا کرده


پ ن 4: بعدا میام براتون کلی حرف دارم


نظرات 9 + ارسال نظر
صحرا پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 17:47 http://Sahra95.blogsky.com

تبریک میگم گندم جانم، قدم پسته ی عزیز مبارک باشه

فدای محبتت صحرای عزیزم
انشاله که نی نی شما با خوشی و سلامتی به دنیا بیاد و روزگارت هزاربار شیرین تر بشه

مریم ... پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 18:05

قدم نورسیده مبارک عزیزم

لطف کردی عزیزدلم
ممنونم

سعید پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 21:02 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خدا بهت قوت بده واقعا
قدم نو رسیده مبارک باشه چشم و دلتون روشن
وای دختر عمو نی نی ها به نظر من بوی بهشت میدن

سلام پسرعموجان
متشکرم
وای دقیقا ...

ترانه جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 07:16 http://taraaaneh.blogsky.com

قدم نو رسیده مبارک . به خوشی و سلامتی در کنار پدر و مادرش

ممنون عزیزدلم

مارال جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 09:35

سلام. قدم نو رسیده مبارک

متشکرم نازنینم

ترمه شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 06:39

سلام
مبارک باشه قدمش و ان شاالله سلامت و شاد باشند مادر و نوزاد.

من یک دنیا عشق و البته مسئولیت دیدم تو همون جمله کوتاه:(ناخن هام رو کوتاه کردم) خوشا به حال پسته که اینچنین خاله ای داره

سلام به روی ماهت
متشکرم
ای جانم
من باتمام قلبم خانواده ام را دوست دارم

خانمــــی شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 08:28 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

به بهههههه قدم نو رسیده مبارک باشه انشاالله همگی همیشه سالم و سلامت باشین مخصوصا پسته جااااان

متشکرم عزیزدلم
انشاله عزیزان شما هم همیشه شاد وسلامت باشن

الی شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 13:11

تولد پسته جان مبارک
امیدوارم زیر سایه پدر مادر و شماها در سلامت و آرامش بزرگ شه

متشکرم الی عزیزم
الهی آمین به دعای زیبات
این آرزو را برای همه بچه های دنیا دارم

لاندا شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 15:00

ای جان دلم. قدمش مبارک باشه براتون. خیلی لذت داره بوییدن نوزاد. جای من کلی ببویش. (بوش کن )

عزیزدلم
متشکرم
میدونم که حس خوب خاله شدن را میشناسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد