روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کاش لحظه دیدار نزدیک بود...

سلام

صبح بخیر

روزتون خوش و خرم

اخر هفته تون پر از حال خوب


امروز خواهر باز رفته برای چکاپ نی نی

نوار قلب و سونو و ... نمیدونم هرچی که لازمه

تا ببینیم نظر خانم دکتر برای زایمان چه زمانی هست

کله سحر باید میرفت و برای همین فندوق را آورد خونه ما

مغزبادوم هم که از دیروز اومده بود

خیلی دلتنگش بودم و از دیدنش کلی ذوق کردم

ولی اون دوتا شیطون همدیگه را میخواستن انگار

از همون لحظه ورود شروع کردن به بازی و شیطنت

منم که باید میومدم دفتر و امروز هم روز شلوغی دارم

یه کمی دیرتر از هر روز از خونه اومدم بیرون و در عوض سرراه پولکی و نقل بادام خریدم (صبح ها من زود میام و اکثرا مغازه ها تعطیلن)

بعدش هم دوتا کارتن کیک کاکائویی که توی خونه برای فسقلیا داشته باشیم

یه کمی جلوتر هم یه مغازه پاستیل فروشی بود که خودشون تولیدی پاستیل هستند ... از اون هم یه کمی پاستیلای رنگی رنگی برای فسقلیا





پ ن 1: دیشب مغزبادوم منو مجبور کرد با تمام خستگی باهاش شطرنج بازی کنم

این انرژی زیادش به منم منتقل میشه

با هم دیگه نماز هم خوندیم و نگم براتون چقدر شیطنت کرد و چقدر خندیدیم


پ ن 2: هرچی به تاسوعا و عاشورا نزدیک تر میشیم انگار دلمون بیشتر با صدای روضه ها و عزاداری ها میلرزه


پ ن 3: این خنکای دم صبح را خیلی دوست دارم

این روزها وقتی لابلای لحظه ها دنبال دلخوشی ها میگردم ، میبینم زندگی شادی و غم در کنار هم هست

دل لحظه های شاد هم چیزهایی هست که ته دل آدم را کدر کنه و تو لحظه های غمگین هنوز هم روزنه های امید...


پ ن 4: یکی از نزدیکانم دچار مشکلاتی شده که واقعا اعصابمون را خراب کرده

خدا خودش گشایشی بفرسته


پ ن 5: دیروز پسرعمه اینجا بود


نظرات 15 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 10:14 http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام تیلوی عزیزم
خدا رو شکر که کسالتت بر طرف شده و دوباره صبحا صفحت رو باز میکنم و یه عالمه انرژی و حس خوب به قلبم سرازیر میشه
روزت رنگی رنگی و خنک و شاد

سلام به روی ماهت
ممنونم عزیزدلم
امیدوارم واقعا اینطوری باشه
من که کنار شماها حال دلم واقعا خوبه

مریم پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 10:22 http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
چه جالب که پسته خان تو فصل پسته تر هوس کرده قدم رنجه بفرماید
انشاالله به سلامتی
دل من همبرای حال و هوای تاسوعا و عاشورای پارسال تنگ شده

سلام به روی ماهت
چه تعبیر جالبی
منم پارسال عاشورا و تاسوعای متفاوتی را تجربه کردم

پیشاگ پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 11:14

چقد چیزای خوشمزه خریدی تیلو
دقیقا امروز صب منم داشتم تو تاکسی با خودم میگفتم کاش مدت زیادی این خنکی صب موندگار باشه خیلیییییییی خوبه خیلی ادم روحش تازه میشه اصلا

ایشالا مشکل دوستتونم حل شه
جریان پسر عمه چیه هروز پینوشت میزنی اینجا بود ، تیلو داری چیو ثبت میکنی یواشکی

این خوشمزه ها را برای بچه ها میخرم و حتی بهش ناخنک هم نمیزنم
خیلی وقته که از خوردن هله هوله پرهیز میکنم
اخ که هوای خنک اول صبح کیف داره
پیشاگ جونم تابلو شدم؟؟؟؟

رابعه پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 11:19

آقا اول سلام بعدم یه فضولی میدونم کار زشتیه ولی این پسر عمه جان جدیدا زیاد سر نمیزنن.


سلام
انگار توجه همه را جلب کرد پسر عمه جان
خب عمه و کل خانواده شون مدتیه مهاجرت کردن به شهرهای شمالی
البته خونه زندگیشون اینجا پابرجاست
و حالا تقریبا دو هفته ای هست دوباره اومدن اصفهان
و البته یکی یکی همشون درگیر کرونا بودند و هستند

عاطفه پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 11:45

سلام تیلو جان اومدن پسرعمه دلیل خاصی داره؟

سلام عزیزدلم
براشون یه سری کار انجام میدم

سعید پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 12:06 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
عزاداریات قبول باشه
منم وقتی میرم خونه دختر خالم یه پسر شیطون داره میخوام نماز بخونم میاد میخواد منو بلند کنه بزنه زمین
دقت کردین پسر عمه شده پای ثابت خونه شما

سلام پسرعموجان
متشکرم
عزیزم
فسقلیا خیلی خوبن... عشقن...
امروز همه به پسرعمه حساسیت نشون دادینا

بلاگر پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 13:45

این خنکای دم صبح را خیلی دوست دارم
ترجمه : هوای ملس ، باعث میشه بیشتر از پیش بخوابم !

خیلی خواب تو این هوای ملس میچسبه
ولی من این روزها کارم شلوغه و نمیتونم زیاد بخوابم

لیلی۱ پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 14:43

گندم جان من نه تنها به پسر عمه حساس شدم بلکه از طرف اقای دکتر دارم غیرتی هم میشم جریان سفر خارج و ... رو که یادت نرفته

چه طرفدارهایی دارن آقای دکتر
جریان سفر خارج چی بود؟؟؟

آتشی برنگ اسمان پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 16:23

اخ اخ نی نی کوچولو ما هم منتظر ی نی نی هستیم تا آبان انشالله
تیلو جان از این به بعد روزایی ک پسرعمه نیستن رو ثبت کنکارت کمتره

انشاله به سلامتی و دلخوش به دنیا بیاد نی نی جان قشنگ

دل آرام پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 17:05

وقتی روزمره هات توش بیماری نیست، خیلی خوبه. خوشی ات ارزومه دختر. مواظب خودت باش

ای جانم
وقتی مادر دوتا فرشته کوچولو اینجا کامنت میزاره چشمای من برق میزنه

نگار جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 02:23

سلام کاش آدرس این مغازه هایی که این رنگ و وارنگ ها را میخرید برای همشهریاتون مینوشتید مثلا همین مغازه باستیلی
موفق باشید

سلام به روی ماهت

taraaaneh جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 05:43 http://taraaaneh.blogsky.com

منهم میخواستم در مورد پسرعمه بنویسم دیدم بقیه هم پرسیدن.
وای که این خنکهای دم صبح چقدر خوبه. که آدم سردش بشه و زیر پتو خودش رو مچاله کنه. از این خوراکیهایی که خریدی من نقل بادوم دار رو دوست دارم. مخصوصا اگر بوی خوب تخم گشنیز هم بده.
خوش بگذره در کنار کوچولوهای شیطون و دوست داشتنی. خاله وعمه بودن هم واقعا لذت بخش و عالیه.

پس این پسرعمه حسابی همه را حساس کرده
هنوز اونقدر خنک نشده که مچاله بشیم زیر پتو و خیلی بهمون خوش بگذره
ولی یه کوچولو خنک تر شده هوا

رسیدن جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 13:20

1. پینوشت دیروز پسر عمه اینجا بود .. تو این چند پست خیلی برام جالب شده
2. موندم نی نی بعدی بیاد بعد پسته چه اسمی میذاری شاید نخود یا نخودک
3. خیلی کیف میکنم که اینقدر تو خرید برای اطرافیانت راحتی و دل و دستت گشاده
4. منم شیراز میرفتم میومدم همیشه برای خواهرزاده م پاستیل میخریدم کلی تنوع بود و خیلی کیف داشت که اون همه رنگ ببینی
5 . خدا قوت و همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم

برای همه جالب و حساس شده

رسیدن جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 13:22

وااااااای
من کامنت ها رو نخوندم راجب حساسیت خواننده ها به پسرعمه
خدایاااا کلی خنده م گرفت
حالا میگی اینا چه فوضولن


نه
میگم حس کنجکاوی همه را تحریک کردم

لیلی۱ جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 14:10

یادت نیست تو سفر خارج لابلای حرف زدن با اقای دکتر پسر عمه هم زنگ زده بودن و شما احوالپرسی کردین و خندیدین و ......

من یادمه
عحیبه که شما یادتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد