روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دل در دل من نیست ، کجایی؟

سلام

روزتون پر از عشق و دوست داشتن

روزتون پر از التهاب و دل دل کردنهای عاشقانه

پر از حال خوش


دیروز غیبت داشتم و باید بخاطرش عذرخواهی کنم

گویا باتری بایوس کامپیوترم عمرش به پایان رسیده و این باعث شده بود که صفحه های مربوط به وبلاگم و یه سری صفحه دیگه اینترنتی باز نشه

اولش متوجه اشکال نشدم و فکر کردم اشکال از اینترنت هست

سرگرم طراحی بودم و اصلا حواسم خیلی به این قضیه نبود

آخرای وقت متوجه این اشکال شدم

مستر هورس قول داده امروز بیاد عوضش کنه



نزدیک یک سال و نیم هست که یه عطر (از این اسانس هایی که به صورت گِرمی خریداری میشه) را استفاده میکنم

همون اول که خریدم از رایحه ش خوشم اومد و سریع رفتم یکی دیگه ش را هم خریدم

نزدیک 6 ماه پیش هم دوباره رفتم وهمون را تکرار کردم

خلاصه که مدتها بود فقط و فقط از همین رایحه استفاده میکردم

امروز صبح وقتی مثل هرروز خواستم به خودم عطر بزنم متوجه شدم که تمام شده و من متوجه نشدم

برای همین رفتم سراغ یکی از عطرهام که کلا گذاشته بودمش کنار

حالا از صبح انگار خودم برای خودم غریبه ام

هربار که این بو به مشامم میرسه انگار خودم را نمیشناسم



یک گربه ی خیلی لاغر و سفید از صبح که وارد شدم نشسته پشت شیشه و داره برام میومیو میکنه

یکی دوبار رفتم و پیشش کردم

(اصطلاحش همینه؟؟؟؟؟)

ولی اصلا قصد رفتن نداره

جالب این هست که کلا چیزی که به درد گربه بخوره هم توی دفتر ندارم که بهش بدم

ناهارم کوکو سبزی هست

به نظرتون گربه ها کوکوسبزی دوست دارن؟؟؟؟؟؟؟



پ ن 1: اون مدتی که مریض بودم و نیومدم یه عالمه از کارهام و روتین روزانه ام عقب موندم

و حالا میترسم به چشمم فشار بیاد

ولی دارم تندتند پیش میرم ببینم چی میشه


پ ن 2: دیشب آقای دکتر تشریف برده بودن خونه خاله جانشون مهمانی!!!!

توی همین کرونا!!!!

منم تا 12 منتظر موندم ولی بعدش نفهمیدم چی شد که بیهوش شدم

این شد که کله سحر با تلفن آقای دکتر بیدار شدم

نظرات 16 + ارسال نظر
معصوم چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 09:43

سلام خوشحالم که دباره مینویسین .امیدورام همیشه تندرست وسلامت باشین
ببخشید میشه بگین اسم عطر اسانسی رو . و همچنین عطری که دوباره دارین استفاه میکنین. متاسفانه عطرهایی که استفاده میکردم دیگه نیست یا خیلی گرون شده .ممنونم

سلام به روی ماهت
منم برای شما همین آرزو را دارم
اسانس اونتوس میزدم همیشه و الان وی آی پی 212 زدم
خودم شنل میزدم فکر کنم سه سالی هست دیگه توان خریدش را ندارم
ورساچ هم ...
البته ورساچ یه کمی تهش مونده که با این قیمت میلیونی دیگه دلم نمیاد بزنم... احتمالا یواش یواش دیگه هیچ بویی نمیده و من دلم نمیاد ازش استفاده کنم

سارا چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 10:14 http://15azar59.blogsky.com

سلام تیلو جانم دیروز مرتب سر زدم بهت اما نبودی گفتم نکنه دوباره کار دست خودش داده ..الان خوندمت خدا رو شکر که خودت طوریت نبود

سلام به روی ماهت
ممنونم که حواست بهم هست سارای مهربونم

معصوم چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 10:34

ممنون که جواب دادین . اونتوس هیچ پسوند وپیشوندی نداره ؟ من هم ورساچ میزدم ولی الان یا پیدا نمیشه یا به نظر فیک میاد.

والا من از یه جای ثابت خرید میکنم و همیشه میگم اونتوس ... چیزی پیشوند و پسوندش ندیدم
البته دوستم از یه جای دیگه خریده بود و کلا یه بوی دیگه میداد
حقیقتش این هست که برام مقدور نیست میلیونی پول عطر و ادکلن بدم

پیشاگ چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 11:02

منم یه عطر دارم از قبل دارم واقعا دلم نمیاد استفادش کنم با احتیاط چنتا پیس میزنم به خودم
خونه خاله جانشون رو خیلی باحال گفتی آقای دکتر شانس اورد ازت دور بودا


خب پس هممون مثل هم داریم با عطرها کجدار و مریز میسازیم
والا

بلاگر چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 11:10

کیس کامپیوتر 2 تا پیچ داره ، باتری هم رو مین برده (گرد و بزرگ) ، یه پیچ گوشتی بنداز زیرش و از یه مغازه باتری بایوس را بگیر و خودتون میتونین عوض کنید.البته الان هم میتونی باهاش کار کنی ، تاریخ کامپیوتر را دستی تنظیم کن ، درست میشه تا دفعه بعد که روشنش میکنی.
***
یعنی اگر باقالی پلو با روغن کرمانشاهی و یه ماهیچه گنده داشتی ، گوشتای ماهیچه را میکندی میدادی به اون گربه؟ فکر نکنم !
***
چرا خانمها به خواب میگن بیهوش شدن ؟ چون واقعا بیهوش میشن ! براشون نفس کشیدنه ، یعنی شوهرشون هم باشه و بگه عشقم و زندگیم و این حرفا را هم متوجه نمیشن ، بخوای بیدارشون کنی باید دل شیر داشته باشی !

حالا بزارید مستر هورس بیان عوض کنن
خودش بخره و بیاره و عوض کنه راحت و خوب
اگه باقالی پلو با ماهیچه داشتم حتما یه تیکه از گوشت را میکندم و میدادم مموشی جان بخوره
قبلا تو یه پست دیگه نوشتم یه تیکه از گوشت آبگوشتم را باهاش شریک شدم
اخه ببین شما آقایون اصلا خودتون را اونقدر خسته نمیکنید که به اون درجه از خواب که اسمش بیهوشی هست برسید
من که خیلی زیاد پیش اومده آقای دکتر بیدارم کردن
جز اون دسته ای هستم که بیدار میشم بداخلاق نیستم و بعد هم خیلی راحت دوباره میخوابم

امیر چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 11:26

با سلام
معمولا اسانس ها ماندگاری کمی دارند و شخصی که استفاده می کنه چون دماغش از بو پر شده دیگه خودش اون بو را حس نمی کنه . من پارسال اسانس نرگس فرانسوی گرفتم اون موقع فصل گل نرگس بود هر کس رد می شد و بوی نرگس را می شنید با خوشحالی می گفت چه نرگس ها خوشبو هستند . یکی از همکاران فهمید و پیله کرد که یکی برای من بگیر خیلی اصرار کرد یکی براش گرفتم اون استفاده کرد و رفت به همه گفت که فلانی این اسانس را گرفته و خیلی عالیه این بود که یا زنگ می زدند و یا حضوری به هم می گفتند یکی برایمان بگیر پولشو حساب می کنم نشون به اون نشونی که بیشتر از ده تای مورد و هر کدام ۱۰ سی سی خریدم و هیچکدام هم حتی نپرسیدند قیمتش چقدر بود چه برسه به پول دادنش . البته اسانسی که خودم دوست دارم بلک افغان است که از یک دوستی که کرد است و از بانه می اورد می خرم
در مورد گربه هم کوکوسبزی می خورد اگر قصابی یا مرغ فروشی نزدیک باشه یک تکه گوشت هم براش بگیری خیلی خوبه . حواس ات باشه کم چربی باشه که کلسترولش بالا نره

سلام دوست خوبم
حالا جالبه این اسانس که من میخرم ماندگاریش محشره
گاهی حتی یه لباسی را از کمد میارم بیرون بعد از ماهها هنوز بوی خوش این اسانس را داره
عه... چرا پولش را ندادند؟؟؟
برم براش گوشت بخرم؟؟؟؟
وسط کار و زندگی روزانه؟؟؟؟
اون که از من ناامید شد و رفت ...

رسیدن چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 12:15

تیلو تو فقط با حیوانات کمی بی توجهی. وگرنه این همه حوصله و محبت به همه چیز ... من بودم میاوردمش داخل

من بهشون بی توجه نیستم
ولی من کلا حیوان وارد محل زندگی و کارم بشه خوشم نمیاد
اگه غذام طوری بود که میتونستم بهش بدم یه کمی بهش میدادم
ولی کوکوسبزی غذای مناسبی برای گربه نبود

سیده خانوم چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 15:43 http://Www.aram81.blogfa.com

اخیییی
اره کوکوسبزی میخورن:)

اخه چرا باید کوکوسبزی بخوره گربه هه؟؟؟؟؟؟؟
فکر نکنما

taraaaneh چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 18:43 http://taraaaneh.blogsky.com

من که فکر میکنم گربه ها اگر گرسنه باشم همه چیز میخورن. البته ترجیحشون گوشت هست بخصوص گوشت ماهی.
اون اسانس که میگی فکر کنم منظورت روغنهای معطر هست که از گلها و گیاهان تهیه شده ، درسته؟
و یک سوال خصوصی نخواستی جواب نده، تو و آقای دکتر برای زندگی مشترک و نزدیک تر شدن برنامه ای ندارین؟

من خیلی اطلاعاتم در موردشون کم هست
الان که بهتر فکر میکنم میبینم هیچی درموردشون نمیدونم
ولی همیشه فکر کردم یه چیزای بخصوصی میخورن ... حداقل هیچوقت فکر نکردم کوکوسبزی بخورن...
در مورد اسانس هم فقط میدونم که خیلی خوشبو هست و ماندگاری خوبی داره
با آقای دکتر هم شاید توی کهنسالی و دوران بازنشستگی یه برنامه هایی داشته باشیم ولی فعلا نه ... همینطوری خوبه... دوری و دوستی

طیبه چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 19:23 http://almasezendegi.mihanblog

پس من امیدوارم باشم و دوران بازنشستگی تون و زندگی مشترک با آقای دکتر رو شاهد باشم.wow


توکل بر خدا
ببینیم حضرت حق چی مقدر کرده

سهیلا چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 20:20 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.ان شالله همیشه شاد و سالم باشی.مواظب خودت باش.گربه ها بیچاره ها همه چیز میخورن.حتی نون بربری.

سلام به روی ماهتون
جدی جدی گربه ها همه چی میخورن؟
دلم براشون سوخت
از دیروز کلی پیام گرفتم که گربه ها همه چی میخورن

سعید جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 11:34 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوبم
حالت بهتره؟
دختر عمو سلامتیت از کار خیلی مهمتره یادت نره
اصلا به چشمت فشار نیار
کارا بالاخره تموم میشن نگران نباش
دوست من چند وقته دو تا بچه گربه رو که مامانشون مرده به فرزندی قبول کرده
یه پسر و یه دختر
خودش میگه از وقتی از اینا مراقبت میکنم برکت خدا از در و دیوار میاد برام

سلام پسرعموجان
متشکرم بله خدا را شکر بهترم
اخیش
چه مهربون
انشاله که روز به روز برکت زندگیشون بیشتر و بیشتر بشه

x جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 21:24 http://Malakiti.blogfa.com

تیلو جانم
میشه بگی اسانس اونتوس رو از کجا میخری؟ و این که آیا رایحه اش ملایمه؟
و این که آخرین بار حدود چه قیمت بود؟

سلام عزیزدلم
حقیقتش این هست که یکی از فامیلای للی توی مجتمع کوثر اسانس فروشی داشت و من سفارش میدادم برام میاورد
الان آدرس دقیقش را نمیدونم چون من به للی میگم برام سفارش میده همون فامیلشون میاره
من رایحه ش را خیلی دوست دارم
آخرین بار هر میل را 10 هزارتومان بهم داد

x جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 21:28

راجع به گربه ها
اصلش اینه که باید هفتاد درصد غذاشون پروتیین باشه

اما بسته به شرایط زندگیشون ممکنه چیزای دیگه هم مجبور شن بخورن
مثلا گربه های لوس ما فقط گوشت و مرغ و جیگر میخوردن :)))
در کنارش من حتی سگی دیدم یکی رو که ماکارونی خورده و برنج!

آخیش
واقعا اینطورین پس!!!
خیلی از بچه ها همین را بهم گفتند
از این به بعد اگه بیاد و گرسنه باشه هرچی داشته باشم بهش میدم

فاخته جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 23:53

سلام خاله تیلو چشمان مبارکخوبن الحمدالله؟
باید بگم که گربه ها همه چی میخورن
داداش من یه پیشی داشت به اسم کتی که من کیتی صداش میزدم،بنده خدا آش رشته هم میخورد
راجع به عطر هم منم این اسانسیا رو با ادکلن و اینا ترجیح میدم،پ از بوی لجند و مولکول خعلی خوشم میاد و چندسالی هست استفاده میکنم
از اسم عطرات شات گرفتم دفع بعد کنکور که رفتم ببینم چه بویی میدن

سلام به روی ماهت
عالیم
ممنون
عه... آش رشته؟؟؟؟!!!!
حتما اونا رایحه بینظیری دارن...
منم این بار که برم حتما این بوها را تست میکنم که بدونم دوستم فاخته از چه بو و رایحه ای خوشش میاد

رسیدن شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 09:10

عزیزم به دل نگیری گفتم کم توجهی نسبت به حیوانات، شاید بهتر بود جور دیگری توصیف میکردم و راجبش حرف میزدم .

چیزی نگفتی که بخوام به دل بگیرم
تو اونقدر خوب و مهربونی ،از قلب پاکت خبر دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد