روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من مست و تو دیوانه ....

سلام

روزتون شیرین ، شکلاتی، رویایی

خوب هستید دوست جونای خوبم؟

تابستان از نیمه گذشته و حالا آروم آروم صبح ها یه نسیم خنکی میوزه

انشاله که هرچی زودتر روزهای بهتر از راه میرسن و صبح ها میتونیم بریم پیاده روی و از هوای خنک صبحگاهی حسابی مست بشیم

امروز قبل از اینکه بیام سمت دفتر ، یه سری زدم به سرسرا

امسال یکی از پنجره های سرسرا را با پدرجان توری چسبوندیم و پنجره را باز گذاشتیم

البته برای منی که از غبار و گرد و خاک بدم میاد این یعنی یه عالمه تمیزکاری بیشتر برای راه پله ها

اما در عوض ، حالا دیگه صبح ها یه نسیم خنک میپیچه توی سرسرا و گلهام حسابی کیف میکنن

صبح رفتم یه سری به گلها زدم و با اسپری آبپاش بهشون آب پاشیدم تا از خنکای اول صبح لذت ببرن

سانسوریای قشنگم دوتا پاجوش کوچولو داده بود و باعث شد کلی ذوق کنم

چند روز پیش  یکی از شاخه های بلند هویا موقع آبیاری شکست ،سریع شاخه شکسته را دوباره کاشتم ،  امروز دیدم بعد از چند روز همچنان سرحاله و انگار قلمه جدید داره جون میگیره و ریشه میزنه



همچنان تعمیرات کوچه ادامه داره و کارگران شهرداری در حال تلاش هستند

صبح ها وقتی میرسم اینجا انگار روز خیلی خیلی زودتر شروع شده و من از همه عقب موندم

و این باعث میشه که تند تند شروع کنم به راست و ریس کردن امور

دیروز بعد از مدتها باز تا شب دفتر بودم

هم مرتب و منظم کردم

هم کارهام را پیش بردم

یه آرامش خاصی داشتم و بهم انرژی خوبی داد

امروز هم باز تا شب میخوام دفتر بمانم

خسته میشم ولی وقتی کارهام را مرتب میکنم و پیش میبرم حالم خیلی خیلی بهتره



پ ن 1:  دلم باهات پرکشید تا حرم امام رضا علیه السلام


پ ن 2: دیروز یکی از مشتریهام توی پیام یک کاری را بهم محول کرده بود

در جواب نوشتم: چشم

در جواب نوشته بود : چشمتون روشن به ضریح امام حسین (علیه السلام)

باورتون نمیشه چقدر جمله ش به دلم چسبید....


پ ن 3: آقای دکتر آخر شب درگوشی یه حرفی بهم گفت که حس کردم تمام وجودم براش پرکشید

دلتنگی های خاص خودش را داره با مدل بیان خودش

و این عاشقی با شکل خودش، عجیب به دل آدم میچسبه


نظرات 8 + ارسال نظر
بلاگر دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 11:59

گاهی آدم یه حرفی را میشنوه و خیلی روش اثر میذاره ، ممکنه به ظاهر ساده هم باشه، حتی خود گوینده هم نمیدونه با گفتن اون حرف چه غوغای در وجودمون به پا میشه .
معلومه دیشب از اون حرفا شنیدی و حس خوب گرفتی ، چون حس خوبتو حداقل به من که منتقل کردی.
ممنون


ببینید چقدر اون حال خوب و انرژی بزرگ بود که حتی از لابلای کلمات به شما هم منتقل شد
البته که شما خواننده تیزبین و نکته سنجی هستید و به همین دلیل همچین چیزی را حس میکنید... منم ممنونم از دقت نظرتون

mahtab دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 12:21

واااای که شنیدن این حرفای درگوشی چه لذتی داره
فکر کردن بهش هم واسه آدم لذتبخشه

عزیزدلمی... پس درگوشیها را خوب میشناسی

سعید دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 12:39 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
خوشحالم که انقد حالت خوبه و انقد انرژی داری
خدا حفظت کنه
عاشقانه هاتون ماندگار

سلام پسرعموجان
سعی میکنم خوب و پرانرژی باشم و هرروز بهتر بشم

سعید دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 12:46 http://www.zowragh.blogfa.com

خوش اومدی دختر عمو
نوش جانت

متشکرم...

امیر دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 18:51

با سلام
دانش اموز تنبلی هستم و باز هم مدرسه ام دیر شد . بعضی شب ها در واقع اکثر شب ها خواب زده میشم و روزا کسل هستم دیشب تا ساعت سه و نیم بیدار بودم و صبح بعد از نماز دوباره خوابیدم تا نه و نیم و الان کسل هستم . و نتونستم پیام بزارم ببخشید
حرفای تو گوشی که در واقع در گوشی است تاثیر و اثراتش بیشتر از بلند گفتن و رو در رو است .
قبلا جایی خوانده بودم و یا شنیده بودم که بانوان از شنیدن و مردان از دیدن مسایل عشقولانه بیشتر لذت می برند چقدر صحت داشته باشه نمیدانم .
خدا قوت و خسته نباشی خانم کان انرژی . انشالله که روزی در حرم حضرت ابوالفضل و امام حسین ما را دعا بفرمایید .
همه کربلا را به نام مقدس امام حسین مترادف می دانند اما من عشقم حضرت ابوالفضل است . هر چه بخواهم از ایشان می خواهم . انصافا چندین مورد بوده که نتیجه ان فوق العاده و غیر تصور از انچه که تصور میشده بوده و من ان را توجه و عنایت حضرت ابوالفضل میدانم . انشأالله روزی در بین الحرمین یاد ما باشید و ما را دعا بفرمایید.
همیشه در روز ولادت حضرت ابوالفضل شاد ترین روز زندگی ام است . و سعی می کنم حتی المقدور شیرینی بدهم . و شاد بودن خودم را دو چندان نمایم .
انشالله حضرت ابوالفضل علیه السلام هم یاور و پشتیبان شما و خانواده محترم باشد

سلام دوست خوبم
اصلا تنبل نیستید
انشاله که سفرهای زیارتی قسمت و نصیب شما و عزیزانتون باشه
من اون وادی را به نام نامی حضرت امیر و فرزندانش خیلی خیلی دوست دارم
انشاله که هرکسی دوست داره خیلی زود قسمتش میشه
ممنونم

پیشاگ سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 09:55

یعنی آقای دکتر به تیلو چی گفته
منم اون نسیم خنک رو حس میکنم این روزا
انگار صبا یکم از حالت تابستونی خارج شده شاید اشتبا میکنم

تو که حفظی عاشقانه ها را
اشتباه نمیکنی
نسیم خنک شروع کرده به وزیدن

بهامین سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 11:14

حتی خوندن این حرف در جواب چشم که نوشتی برای اون مشتری حس خوبی برای من خواننده پُست هم داشت


زندگی انگار دور تنده و روزا سریع داره میگذره

ای جانم عزیزدلم
روزها میگذرن مثل برق و باد
و کاش ما از روزگار جا نمونیم

امیر سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 18:26

سلام
امروز چند بار چک کردم پست جدید نگذاشتید و پنجشنبه و جمعه یا روز تعطیل نبود و از قبل هم اطلاع رسانی نکرده بودید انشالله که بخاطر کار زیاد باشد که پست نگذاشتید نه چیز دیگر
موفق باشید

سلام دوست خوبم
ممنون از توجهتون
سیستمم دیروز اشکال داشت و نشد که بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد