روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای مبارک

سلام

عیدتون مبارک

چه اشکالی داره با تاخیر تبریک گفتن

من بهتون تبریک میگم و دلم میخواد همیشه بهانه ای برای تبریک و شادباش داشته باشیم

من روزهایی که میشه با بهانه و بی بهانه تبریک گفت و شاد بود را دوست دارم

روزهایی که توشون هدیه باشه

شادی باشه

لبخند باشه

غنچ زدن های دل باشه



باید از پنجشنبه ای بگم که از کله سحر با پدر دنبال یه قطعه برقی خیلی از خیابانهای شهر را گشتیم

دوتایی

حرف زدیم

خندیدیم

حرص خوردیم

نظرات کارشناسی رد و بدل کردیم و خلاصه صبحمون را به ظهر گره زدیم

نان خریدیم

یه مرکز خرید بزرگ رفتیم و یه سبد خرید کردیم

و بعد خسته و هلاک برگشتیم خونه و تا عصر خوابیدیم



جمعه ای که از صبح با مغزبادوم

جمع و جور کردیم و یه تغییراتی در دکوراسیون دادیم

بعدش هم رفتیم خونه تازه خواهر و کلی وسیله جابجا کردیم


و بعد رسیدیم به شنبه ای که عید بود

دو روز بعدش تولد بابا بود و من تصمیم گرفتم حالا که دور هم هستیم کیک تولد بپزم

برای همین صبح زودتر بیدار شدم

یه کیک خوشمزه کاکائویی با کلی گردو پختم

بعدش هم با کاکائو و شکلات خوشگلش کردم

یک ست بلوز و شلوار خانگی هم برای بابا هدیه خریده بودم

با کلی بوس و تبریک




اینطوری بود که اصلا نفهمیدم چطوری سه روز توی خونه گذشت

اینطوری دل خوشیام را تقویت کردم

دلم کتاب خوندن و بافتنی میخواست اما وقتایی که مغزبادوم خونمون باشه اصلا نمیزاره و من دائما باید باهاش بازی کنم و سرگرمیهایی انتخاب کنم که اونم بتونه کنار انجامشون بده

برای همین کلی با آجرهای خونه سازی ریزی که براش عیدی خریده بودم بازی کردیم و کلی سازه های خوشگل ساختیم

اسم فامیل بازی کردیم

بازم با فندوق سه تایی رفتیم پشت بام و آب بازی کردیم

و ....





پ ن 1: عاشقانه هامون پررنگ و جذاب و خواندنی نیست

ولی هست ... و ما به همین دلخوشیم

به جملاتی که وسطای روز دل آدم را گرم میکنه

و حرفایی که آخرای شب به آدم آرامش میده


پ ن 2: فکر کنم نی نی تازه قصد داره زودتر از موعد بیاد...

الان توی روزهای خطرناک و حساس هست... انشاله به سلامتی این روزها بگذرن


پ ن 3: با مغزبادوم رفتیم و اتاقش را کلی تزئین کردیم

رنگای صورتی و سفید ، دلچسب دختربچه ها...


پ ن 4: از امروز دوباره میخوام از صبح تا شب توی دفتر کارم بمونم...


نظرات 13 + ارسال نظر
در بازوان یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 10:02 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com

سلام تیلو جانم
عید و تولد پدرجان مبارک. همیشه در کنار هم شاد باشید .

پ ن 1. بعضی وقتا کمرنگ میشه همه چیز که ما با حواس جمع تر دنبالش بگردیم و ببینیمشون.

پ ن2. به سلامتی و خدا حفظشون کنه

پ ن3. دلم برای خاله ام تنگ شد

پ ن4.مراقب خودت باش وسط کارها

سلام به روی ماهت
متشکرم
همه ایام شما هم مبارک و شاد
1- اوهوم ... دقیقا میدونی چه خبره...
2- متشکرم
3- اخیش...
4- چششششششششششششششم

رسیدن یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 10:18

سلام خوبی عزیزم مراقب خودت باش باز نیافتی به کارای اضافی
بافتنی چیه دیگه ...
اینقدر هم پای سیستم نشین صبح تا عصر . خدایی نکرده به چشمت آسیب بزنی ...

سلام به روی ماهت
نگران نباش عزیزدلم
حواسم هست ... حالا حریص ترم به دیدن

سارا یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 11:06 http://15azar59.blogsky.com

سلام رنگی رنگی جانم عیدتون مبارک باشه و همچنین تولد پدرجان ..مانا باشن ..
تیلو همچین از کیک نوشتی دلم خواست کیک بپزم
روزهات شاد و سلامت و قشنگ
جیبت پر پول
عاشقانه هات زیاد
....
تیلو من به پسرم گفتم میتونه از دانشگاه اصفهان هم انتخاب رشته کنه چون من دو سه تا دوست باحال و خوب اونجا دارم و تنها نیستم

سلام به روی ماهت
ممنونم عزیزدلم
بپز... من عطر کیک که میپیچه تو خونه مست میشم...
این روزها پول شده جن و من بسم اله ... هرچی میدویم به هم نمیرسیم

اخ که چقدر خوب میشه اگه بشه...

بلاگر یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 11:41

سلام مهندس !
مواظب باش کار برقی میکنی ، اتفاقی برات نیفته ، خطرناکه .
یکی از تصاویر مهندس تیلو حین انجام امور برقی :
http://s11.picofile.com/file/8405198868/electrical_tilo.jpg

سلام
یعنی تصویرسازیت حرف نداشت
یه عالمه خندیدم

امیر یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 11:42

با سلام
عید شما هم مبارک و همچنین تولد پدرجان نیز مبارک و انشالله که سلامت باشند عمر خود را با برکت و روزی حلال و موفقیت و همچنان سایه اش بر سر فرزندان و مادر جان باشد . اسباب کشی همیشه یکی از کارهای سخت و نفس گیر است کارشناسان سه جابجایی را برابر با یک اتش سوزی می دانند و معتقدند اینقدر وسایل ضربه می خورند که انگار سوخته شده.
در تابستان گرم و داغ باید عشق ها اتشین باشد . به این خرده عشق قانع نباشید تلاش کنید کما فی السابق گرم و محفلش داغ داغ داغ شود که جان بسوزاند. اگر به کم قانع باشی یواش یواش ولرم و سپس سرد و بعد هم یخی می شود. پس کنده ای بزرگ زیر تنورش روشن کن تا داغ داغ شود .

سلام به شما دوست عزیز
واقعا اسباب کشی وحشتناک و سخته
فعلا تو این قحطی ها همین خرده عشق هم غنیمته
ما راضی هستیم شکر
تو این گرما زیادی داغ هم نمیچسبه ها

پیشاگ یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 11:50 http://bojboji.blogfa.com

تیلو من همش حس میکنم روزای تو از روزای من طولانی تره بس که تو مینویسی این کارو کردم اون کاروکردم بازی کردیم کمک کردیم آشپزی کردیم
هزار ماشالاه به خودت و البته بوس به کلت
دختر مهربون بهونه برا عاشقی زیاده ها
حواست به آقای دکترمون باشه

گاهی دلم میخواد روزها طولانی تر باشن
گاهی دیدی دلمون میخواد روزها 48 ساعت باشن
مرسی عزیزدلم...
حواسمون بهم هست ، اما امان از روزگار

سهیلا یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 12:31 http://Nanehadi.blogsky.com

تولد پدر مبارک باشه.ان شالله نی نی هم با خودش برکت و شادی میاره.حتی تو این روزها.

متشکرم
همه ایامتون مبارک و شاد
الهی آمین

سعید یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 12:49 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام بر دختر عموی نازنین
عیدت مبارک باشه دختر عمو
انشالا همیشه کنار خانواده ت خوش حال باشی
مامان بهترن خداروشکر به لطف شما
همین روزا باید بریم برای عکس گرفتن از پاشون اما از ترس کورنا هی عقب میندازیم
ولا من اگه مثل تو انقد فعالیت کنم به یه هفته نمیکشه هلاک میشم
ماشالا بهت دختر عمو ماشالا

سلام پسرعموجان
این عید را به طور ویژه به شما و خانواده تبریک میگم
خدا را شکر که مامان بهترن... میفهمم این دکتر عقب انداختنا را
خودمون هم همش توی خونه همین مشکل را داریم
انشاله که خیلی زود حالشون کاملا خوب میشه

تازه در حال حاضر اندازه قبل انرژی ندارم

لیلی۱ یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 13:09

خوشحالم که بازهم سرحال و شاداب میبیننت
تولد پدرجان مبارک
این روزها همه دچار رخوت شدن انشاله روزهای گرم عاشقی باز هم میرسن

منم آرزوم براتون همینه که همیشه شاداب و سلامت و خوشبخت باشید
متشکرم
امیدوارم این رخوت ها از سر خوشی باشه

لیلی یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 23:05 http://leiligermany.blogsky.com

تو پست قبل از حسن یوسفت پرسیدم.من حسن یوسفم تو حیاط بود ولی یک دفعه شاخه هاش آویزون شد،با این که آفتاب هم نمیخورد ولی هوای تیرماه کاشان از پاانداختش باید بیام از شما قلمه بگیرم

گرمای زیادی خورده
البته حسن یوسف گیاه مقاومی هست
خیلی وقتا بعد از اینکه اینطوری شاخه ها آویزان میشن میتونی ببریش در جای خنک تر بزاری و باز برمیگرده
حتی اگه همون شاخه ها را باز قلمه کنی و دوباره بکاری بازم گیاه جدید و سرحال نصیبت میشه
کاش میتونستم بهت بدم
قلمه های حسن یوسف خیلی راحت و سریع رشد میکنن و زودی خوشگل میشن

taraaaneh دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 01:58 http://taraaaneh.blogsky.com

وقت گذرونی با پدرها خیلی خوبه و مزه میده. تولد پدرت رو تبریک میگم و امیدوارم سالها با سلامتی سایه اش بالای سرتون باشه و امیدوارم همیشه مثل الان شاد و پر انرژی باشی.

خیلی ... یه کیف خاصی داره
ممنونم بابت تبریکتون
متشکرم
انشاله همه پدرمادرها همیشه شاد و سلامت باشن

مریم دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 08:01 http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
عیدت مبارک
تولد آقای پدر هم مبارک
امیدوارم همیشه و همیشه برای همه عزیزانت همین طور از عمق قلب مهربونت ، عشق و عشق جاری و ساطع کنی
نی نی تازه محشره امیدوارم به سلامتی دنیا بیاد

سلام به روی ماهت
متشکرم
عید شما هم مبارک
ممنون بابت تبریک
انشاله... با دعای شما عزیزانم

قلب من بدون نقاب دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 21:14 http://Daroneman.blog.ir

تولد پدر جان مبارک
سایش همیشه بالای سر خانواده باشه

نی نی تازه دختره؟؟
ای جانم
به سلامتی بیاد انشالله

ممنون عزیزدلم
به همچنین پدرجان شما

نخیر نی نی تازه پسر هست
ممنونم
قرار بشه پسته جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد