روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وسط هفته

سلام

روزتون زیبا

گاهی صبحانه را باید متفاوت خورد

اصلا باید یه جوری بیدار شد که مثل هرروز نباشه ... یا زودتر ... یا دیرتر

بعد یه دوش خنک و پر از عطر و بوی خوش شامپو و نرم کننده و  بدن شوی خنک، گرفت

بعد هم صبحانه ی متفاوت ... فرقی نداره چی بخوریم ... فقط روتین هرروزه نباشه ...

مثلا یه بشقاب میوه ی خوشرنگ و دلبر با کمی آجیل

شاید هم یه لیوان شیر انبه ی خوشمزه و یه برش نان تست و کره بادوم زمینی

یا پنیر و خیار و گوجه و نان بربری

یا کره و مربای خوشمزه

نیمروی خوشگل با زیتون و خیارشور

چای خوش عطر ایرانی به همراه ...

یا...

یه عالمه گزینه وجود داره ...

و بعد میشه یه روز متفاوت را شروع کرد

شاید مثل من دوست داشته باشید قبل از شروع کار یه ذکرهای خاصی را با خودتون زمزمه کنید

چشماتون را ببندید و به خودتون و اطرافتون انرژی بدید

شاید هم گاهی قبل از شروع کار یه دستی به سر و وضع اطرافمون بکشیم و میزمون را مرتب کنیم و یه لیست کوچولو بنویسیم

یا مثلا لیوان خوشگل و دلبرمون را پر از آب و تخم شربتی کنیم و بزاریم کنار دستمون

خلاصه که بعضی روزها از روتین ها دست برداریم

هرچند گاهی روتین های هرروزه پر از حس خوبن ... من که خیلی از روتین ها را واقعا دوست دارم ...

بعضی از روتین ها و روزمره ها به آدم حس امنیت میدن

من از خیلی از روزمره هام حس خوب میگیرم و اصلا ازشون خسته نمیشم

مثل هرروز پیام دادن اول صبح به آقای دکتر

یا هرصبح بوسیدن مامان جان

زدن ضد آفتاب

ذکرهای صبح گاهی

زیارت عاشورای شبانه

کرم زدن های آخر شب

مسواک زدن

و ...

دوست دارم از روزمره های شیرینتون برام حرف بزنید..

از روتین هایی که تکرارشون حالتون را خوب میکنن





پ ن 1: فعلا عمل خواهر آقای دکتر خوب بوده و شکر خدا حالشون خوبه

انشاله که جواب پاتولوژی هم خوب باشه


پ ن 2:  هدیه های عاشقانه همیشه که نباید گل و عطر و گردنبند و ... باشه

گاهی هدیه عاشقانه میشه قرص ژل رویال .... برای تقویت سیستم ایمنی...


پ ن 3: عاشقانه هایی که شکل هیچکس نیست منو بهش دلگرم تر میکنه...

مطمئن میشم که راه را به خطا نرفتیم


پ ن 4: زنگ زدم به خانم تمیزکار...

هنوز اونقدر پر انرژی نیستم که مثل همیشه پا به پای خانم تمیزکار برم ...

ولی میدونم که حس خوب تمیزی بهم کلی انرژی میده


نظرات 15 + ارسال نظر
خانمــــی سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 09:56 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

خوشحالم که برگشتی با پست های حال خوب کنت، آدم اگه هر ناراحتی هم داشته باشه همون زمان خوندن پستت حداقل حس خوب میاد سراغش ... ممنون که هستی

مرسی عزیزدلم
به من لطف داری
امیدوارم همیشه حال دلت خوب باشه
تبریک میگم برای خرید خونه و چقدر خوشحال شدم از اینکه خیالت راحت شد
امیدوارم خیلی زود با خبرهای خوب از کنجدجان برامون بنویسی و دلمون را شاد و شادتر کنی

خانمــــی سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 11:02 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

ممنون مهربون من
انشاالله انشاالله بیام و بنویسم و اون روز بهترین روز عمرم خواهد بود


اون روز برای ما هم روز بینظیری خواهد بود

بلاگر سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 11:53

یعنی اونایی که اون بالا نوشتی ، فقط برای صبحونه خوردی ؟!
فکر نکنم برا ملکه الیزابت هم یه همچین میزی بچینن !
پس برای ناهار و شام چه میکنید؟!
عکسی از آشپزخانه تیلو در یک روز معمولی :
http://s12.picofile.com/file/8404166350/tilo_daily_food.jpg


تشریف بیارین ناهار در خدمت باشیم

سعید سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 12:04 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
من تابستون سال قبل هر دو روز یه بار دوش میگرفتم اما امسال هر روز دوبار دوش میگیرم بس که هوا گرمه

سلام پسرعموجان
واقعا گرمه هوا
ولی فکر نمیکنم گرمتر از سالهای قبل باشه ...
البته شاید امسال فعالیتتون بیشتره

پیشاگ سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 12:55

تیلو جانم انگار حالش خیلیییی بهتره خدا روشکر
وای تیلو باورت میشه صبونه امروز صبمون نوستالژی طور بود
به یاد بچگیمامون که مامانم همیشه تابستونا انجیر میذاشت روسفره منم گذاشتم و کلی حس خوب داشتم
اگه از هدیه های جان شیرین بگم کلی میخندی

خدا را شکر خیلی بهترم
ای جانم
چه کار خوبی کردی... انجیر کلا خیر و برکته...
بگو برامون از هدیه های باحالشون... نه تنها نمیخندم بلکه چشمام قلب قلبی میشه

soly سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 13:16

ان شالاه همیشه لبت خندون و تنت سالم و دلت لبریز از محبت باشه

در کنار دوست عزیزی مثل شما

سارا سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 13:36 http://15azar59.blogsky.com

یکی از روزمره های تکراری من جواب سلام و صبح بخیر واتس اپی مامانم هست خیلی دوس دارم اینو اگر یه روز دیرتر پیام بده یا نده خیلیییییی نگران میشم ..و بعدیش هر روز از توی اتاقم از پسرم بپرسم بیداری پسرجان و اونم بگه اره مامان شنیدن صداش انرژی صبح من و نگاه کردن به صورت ماهش ساختن تمام روزم هست ..یه روتین دیگه داشتم که دیگه ندارمش اونم بابا بود زنگ میزد و میگفت چطوری دختر جان و من میگفتم سلام بابا خوبم حسین اقا و صدای خنده اش

روتین های قشنگ و دوست داشتنی...
پیام های واتس آپی هرروزه یکی از قشنگترین یادآوری هاست برای اینکه زندگی هنوز ارزشش را داره ....
صدای پسرجان... و روی ماهش ...
خدا رحمت کنه پدرتون را ... این غصه تا همیشه ادامه داره...
خدا عزیزانتون را شاد و سلامت نگه داره

مریم سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 13:40 http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
روتین هات رو عشق است
روتین من دور همی چهار نسل از یک خانواده : مادربزرگ مادری ، مادرجون ، من و تیدا

سلام نازنینم
متشکرم
چه روتین دوست داشتنی و چشم نوازی
الهی همیشه دور هم شاد و خوشبخت باشید

فرساد سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 13:59

سلام
به به خوشحالم دوباره برگشتید به نوشتن، برای بیماری تون متاسف شدم، و امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه
روتین من،:
صبح که از خواب بیدار میشم، چک کردن گوشی، تویتر، و البته و صد البته پیام های کاری و گزارش های شب قبل
بعد با خودم کنار میام که از رختخواب جدا بشم و دوش و صبحانه و سلام به ماشین و یک روز دیگه و اگر جمعه باشه احتمال خیلی زیاد نانوایی و خرید ......
و البته لذت بخش ترین کار صبح من، غذا دادن به گربه ها و پنجه کشیدن گربه ها به من برای تشکر از صبحانه و بازیگوشی اونها هست و اعتراف میکنم اگر دلم برای گرسنگی گربه ها نسوزه تا ظهر توی تختخواب میمونم

سلام دوست خوبم
مدت زیادی بود ازتون کامنتی نداشتم
خوشحالم که هنوز منو میخونید
گاهی همین روتین های دوست داشتنی هستند که صبح ها امید به زندگی را به ما تزریق میکنند

x سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 14:06 http://malakiti.blogfa.com

چقدر خوشحالم از حضورت عزیز دلم
خوبی؟

چقدر خوشحالم که همچنان همراهمی
بله خدا را شکر خیلی خیلی بهترم

فرساد سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 16:44

سلام
به به خوشحالم دوباره برگشتید به نوشتن، برای بیماری تون متاسف شدم، و امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه
روتین من،:
صبح که از خواب بیدار میشم، چک کردن گوشی، تویتر، و البته و صد البته پیام های کاری و گزارش های شب قبل
بعد با خودم کنار میام که از رختخواب جدا بشم و دوش و صبحانه و سلام به ماشین و یک روز دیگه و اگر جمعه باشه احتمال خیلی زیاد نانوایی و خرید ......
و البته لذت بخش ترین کار صبح من، غذا دادن به گربه ها و پنجه کشیدن گربه ها به من برای تشکر از صبحانه و بازیگوشی اونها هست و اعتراف میکنم اگر دلم برای گرسنگی گربه ها نسوزه تا ظهر توی تختخواب میمونم

سلام دوست خوبم
مدت زیادی بود ازتون کامنتی نداشتم
خوشحالم که هنوز منو میخونید
گاهی همین روتین های دوست داشتنی هستند که صبح ها امید به زندگی را به ما تزریق میکنند

طیبه سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 20:48 http://almasezendegi.mihanblog

سرام خوشحالم که مثل قبل می نویسی ، این یعنی خداروشکر خوبی


سلام به روی ماهت
بله خدا را شکر خیلی خیلی بهترم

الی سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 21:58

خوشحالم که خوب و پر انرژی برگشتی
خوب باش
دنیای وبلاگ بدون تو رنگ و بویی نداره

ممنونم الی نازنینم
این نظر لطفت هست به من
خیلی وقته ازت بیخبرم... خوب هستی... چیکار میکنی؟

الی چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 10:31

ممنونم
میگذره
خودت میدونی که اینروزها خیلی سخت داره میگذره برا هممون
تمام برنامه های زندگیم و رفتنم کنسل شد به خاطر این شرایط و ....گیج و خسته و ناتوانم چون خیلی زحمت کشیدم براش و ...
ولی هنوزم دنیا به قول تو قشنگیهاش رو داره مثلا اینکه میام وبلاگ تو رو باز میکنم و میخونم و حالم خوب میشه

میدونم الی جان که این روزها برای همه مشکلات و مسائل پیش بینی نشده زیادی را به همراه داشته
میدونم که شرایط برات آسون نیست
ولی همین که قشنگی های زندگی را میبینی خیلی خوبه
به من لطف داری عزیزدلم
امیدوارم هرچه زودتر همه چیز بهتر بشه ... رو به راه بشه ... برای همه ... مشکلات اقتصادی... مشکلات دیگه ... و انشاله که همیشه سلامت و شاد باشی

امیر چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 15:56

سلام
دیروز و‌ردز قبلش کمی تا قسمتی کسالت داشتم و حال و حوصله هیچ کاری را نداشتم ببخشید دیگه

سلام دوست خوبم
برای هر کسی پیش میاد
هممون یه وقتایی بی حوصله و بی حالیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد