روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سیفی جات

سلام

روزتون پر از انرژی

تابستون گرمتون پر از حس و حال خوب

حس و حال خوب یعنی اینکه غر نزنیم از این گرما

گرم هست ولی در عوض آب بازی کلی کیف داره

هر دفعه که مغزبادوم و فندوق میان خونمون سه تایی میریم تو تراس فسقلی و حسابی آب بازی میکنیم

تازه قاچ بزرگ هندونه هم با خودمون میبریم توی تراس و حسابی بهمون خوش میگذره

این شده پایه ثابت روزهای تابستونی و گرممون

مغزبادوم خوشش نمیاد که زیاد خیسش کنم ولی در عوض فندوق عاشق آب بازی هست

قصد داشتم براش تفنگ آبپاش بخرم ولی مامانش و مامان جان بهم هشدار دادن

فعلا به آبپاشی که ماله گلهاست بسنده میکنه و با همون به همه آب میپاشه

حیف که امسال نشد جمع بشیم تو باغچه ، وگرنه اونجا برای آب بازی عالی بود


دیروز داشتم به گلهای توی سرسرا آب میدادم که دستم خورد و یه شاخه بلند از یکی از گلها شکست...

شکستن شاخه همانا و سقوطش همان... دقیقا از اوسط پیچ راه پله سقوط کرد تا توی زیرزمین ...

یعنی نشانه گیری عالللللللللللللللللی، از طبقه چهارم دقیقا تا زیرزمین رفت

لباس پوشیدم و رفتم برش داشتم و اومدم و دوباره قلمه ش کردم


امروز صبح زود آقای دکتر و خواهرشون و مامانشون و برادرشون رفتند برای اون عمل کوچولوی خواهرجانشون...

امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره

همیشه بیماری و ناراحتی عزیزان سخته و در این شرایط که نگرانی های جانبی زیاد هست ، همه چیز سخت تره...


مامان جان امسال هم توی باغچه سیفی جات خوبی کاشتن

عطر سبزی ها (نعنا و جعفری و کرفس و تره و گشنیز و مرزه و ترخون ) و گوجه های خوشگل وکدو و  بادمجونهای دلبر میپیچه توی خونه

لوبیا سبز و فلفل دلمه ای و فلفل های ریز دوست داشتنی

سهم خواهرا را جدا میزارن و برای همسایه ها هم میارن

یک روز همسایه این طرفی ، روز بعد همسایه اون طرفی

امروز نوبت یکی از همسایه های دفتر من بوده ...

یک ظرف فلفل خوشرنگ و آب  و یه عالمه سبزی خوردن تازه

در گوشی بهتون بگم که بیشتر وقتها سبزی ها را پاک میکنن و میشورن و من حسابی حرص میخورم که چرا اینهمه خودت را خسته میکنی....



پ ن 1: حالا برای نوشتن و خوندن خیلی خیلی بیشتر از قبل انرژی دارم

پ ن 2: چشماتون پرنور

پ ن 3: همیشه از پر کردن این اظهارنامه مالیاتی بدم میومده و میاد...




نظرات 12 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 10:25 http://Minoog1382.blogfa.com

خداروشکرکه خوبی وازحس وحال خوبت برامون مینویسی
همیشه تنت سلامت ودلت شادولبت خندون باشه عزیزم

ممنونم مینوی نازنینم

در بازوان دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 10:35 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com

سلام تیلو جانم.
انقده خوشحالم که برگشتی سر کار و خوبی که حد نداره

الهی که چشمات پر نور باشه و دلت شاد و روشن

مراقب خودت باش همیشه و همچنان

سلام نازنینم
همچنان قلمت بهم حال خوش میده و وجودت و همراهیت دلگرمی...
ممنونم که اینهمه خوبی

روشنک دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 11:37

سلام خوشحالم تاج سلامتی روی سرت میدرخشه
یه معجون خوشمزه بهت میگم بخور مثل ملوان زبل میشی برای چشمای مهربونتم عالیه
انبه و هویج وگلاب و سیب و سیاه دونه بریز مخلوط کن یخم بریز نوش جان کن جون بگیری گوشت بشه به تنت و نور بشه تو چشمات

سلام عزیزدلم
به به
چه معجونی... حتما تست میکنم ... مممنون

امیر دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 11:40

با سلام
امروز دو شنبه است وسط هفته خدا را شکر که پر انرژی هستی و قبراق . و افرین به نادر جان که هم کشاورز نمونه است و هم باغبان نمونه و هم بخشتده نمونه و البته در این بین حق استادی برای پدر جان محفوظ است
سلامت باشید همگی

سلام به شما دوست خوبم
متشکرم
خوب هوای بابا را دارین ها

سارا دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 13:01 http://15azar59.blogsky.com

تیلوی مهربونم خدا رو شکر که خوبی و برگشتی
اوف بر اظهارنامه مالیاتی ما هم باید پر کنیم و بسیااار بدم میاد از اینکار

ممنون سارای مهربونم
دلتنگتون بودم به شدت
منم خیلی بدم میاد

فرشته دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 13:25 http://femo.blogfa.com

مادرها حق دارن اجازه نمیدن تفنگ بخرینعزیزم چه مادرمهربانی کاش منم همسایتون بودم واز این انرژی خوب خانواده استفاده میکردم گاهی سبزی گیرم میومد


کاش همسایمون بودین... خیلی هم خوب بود... دوستای خوبی میشدیم

لیلی۱ دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 13:34

عزیزم چقدررررر این مدت بفکرت بودم و چقدر خوشحالم که برگشتی که هر روز امید و انرژی رو به همه ما تزریق کنی

ممنونم لیلی نازنینم
شماها خودتون منبع انرژی من هستید

مریم دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 13:47 http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
آب زنید راه راه ..هین که نگار می رسد
آقا رسیدن به خیر
تو باید باشی برای همه این خوبی های ریز و درشت ت
برای همسایه این طرفی و همسایه اون طرفی
برای همه خوبی ها یی که بی هیچ چشمداشتی به همه اطرافیان داری
آقا منم عاشق آب بازی با تیدا هستم ولی همسرجان همیشه تذکر میده

سلام به روی ماهت
چه استقبال خوبی مممنونم ازت مهربونم
ما هم تذکر دریافت میکنیم ولی گوش شنوا براش ندارم

مریم دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 15:14 http://mabod.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی خوشحال شدم از بهبودیتون
از طریق وب رافائل عزیز متوجه شدم حالتون خوب نیست و دعاگوتون هستم
وچشم و دلتون روشن به نور الله مهربان
وپر انرژی و پر توان باشید

سلام مریم عزیزم
متشکرم
ببخشید که شما را ناراحت کردم و چقدر دوستانم بهم لطف داشتند و دارند
سپاسگزارم از دعاهای خوبتون

ترانه دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 19:40 http://taraaaneh.blogsky.com

چه پست تابستونیه خوبی بود. پر از آب بازی و هندوانه خنک و بوی سبزیجات معطر توی باغچه.
برات آرزوی سلامتی و شادی همیشگی دارم عزیزم و خوشحالم که بهتری.

متشکرم ترانه جان
حتما با عطر و بوی تابستانه ها آشنایی

سعید دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 20:58 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل من
خداروشکر میکنم به خاطر سلامتیت
خدا سایه مامان و بابا رو هم همیشه برات نگه داره
ببخش دیر اومدم
درگیر مامان بودم
متاسفانه مامان هفته قبل تو آشپزخونه زمین میخوره و زانوش میشکنه
مواظب خودت باش دختر عمو

سلام به پسرعموی جان
متشکرم
خیلی ناراحت شدم برای مامان تون
انشاله که خیلی زود سلامتیشون را بدست بیارن
اگه یادت باشه پدرجان هم پارسال زمین خوردند ...
خیلی مراقب مامان جانتون باشید و امیدوارم خیلی زود خوب خوب بشن

طیبه سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 20:51 http://almasezendegi.mihanblog

سلام تیلو جان
یه جوری می نویسی که خیلی ملموسه

سلام به روی ماهت
خدا را شکر که این نظر را داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد