روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چون میگذرد غمی نیست

سلام دوستای خوبم

روزتون پر از حال خوش

حال خوش و سلامتی و شادابی

وارد مرداد شدیم

مردادتون مبارک

امیدوارم این ماه تابستونی براتون مثل هندونه های خنک و شیرین پر از لذت و شادی باشه

میدونم این روزها برای هرکدوممون یه مدل سختی و نگرانی و دلشوره و یه عالمه اضطراب های رنگ و وارنگ به همراه داره

میدونم که خیلی هامون از نظر اقتصادی در فشار و مضیقه هستیم

میدونم نگرانی های شغلی و مالی و یه عالمه نگرانی دیگه به زندگی و روزمره هامون اضافه شده

اما ...

اما همیشه خدایی هست...

و تا موهبت زندگی بهمون هدیه میشه و نفس میکشیم میتونیم امیدوار و شاد باشیم

روزگار با کم و زیادش میگذره

مهم این هست که ما بتونیم در این مسیر قدم های بلند برداریم و از قافله ی روزگار عقب نمونیم

میدونید که شعار نمیدم

میدونید که روزهای سختی گذروندم

اما حالا با شوق بیشتری صبح ها بیدار میشم

هنوز به زندگی روتین و روزمره برنگشتم

هنوز توانایی ها و قدرت قبل را ندارم

اما همچنان دنبال بهانه های قشنگ میگردم

نمیتونم پیام های خوشگل و طولانی بنویسم و بخونم ..

اما به جاش دوستام برام پیام های صوتی خوشگل میدن... منم براشون پیام هاشون را صوتی جواب میدم

یکی از دوستام برام عسل آورده و من روزم را با شهد شیرین عسل و گردو شروع میکنم

یکی از دوستام برام شکلات های خوشمزه آورده و من گذاشتمشون روی میز تا مغزبادوم و فندوق بیان و از دیدنشون ذوق کنن

یکی دیگه از دوستام برام گز آورده

یکی دیگه...

یکی دیگه...

مهربونی همینه ها... شکل خاصی لازم نداره

همین که از هر طرف میرم یه لبخند و دلگرمی خوشگل میشینه توی دلم یعنی زندگی ارزش بودن داره هنوز

همدیگه را فراموش نکنیم

من مطمئنم روزهای سخت میگذرن و چون میگذرن ، غمی نیست

باید امیدوار باشیم و تلاشمون را بکنیم

این روزها به تلاش بیشتری نیاز داریم

این روزها ، روزهای معمولی نیستند ، کمتر دودوتا چهارتا کنیم و بیشتر تلاش کنیم

این روزها هوای هم را داشته باشیم و یادمون نره این روزها میگذرن و فقط نباید بزاریم حال دلمون تیره بشه

مطمئن باشید یکی دو سال بعد از این روزها چیزی جز یه خاطره باقی نمیماند



پ ن 1: یک ماه از تابستان از دستمون لیز خورد و رفت

مرداد پررنگ ترین ماه تابستونیه...

مرداد پر از تب و تاب را تابستونی زندگی کنیم


پ ن 2: یادمه قدیما مادربزرگم یه سری جا یخی داشت که شکل ماهیهای کوچولو کوچولو بودن

هرکدوم یک رنگی... اینا را آب میکردن و میزاشتن فریزر... یخ میزد و مینداختن توی شربت ....

هوس کردم بگردم ببینم هنوزم از اون جایخی ها هست؟؟؟

حتما فسقلیا از دیدنشون ذوق میکنن


پ ن 3: تا فرصت هست از دیدن زیبایی ها لذت ببریم


نظرات 20 + ارسال نظر
خانمـــی چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 10:24 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

عزیزم امیدوارم هر چه زودتر سلامتیتو به صورت کامل به دست بیاااری اماااااااااا چه نعمتین این دوستایی که این روزها حواسشون بهت هست. دمشون گرم

شماهاهرکدوم تک تک دوستای خوب و مهربون من هستید

من چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 10:30 http://me2020.blogsky.com

خوشحالم که حالتون رو به بهبودیه،ان شالله همیشه سلامت باشین

متشکرم

پیشاگ چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 10:48

سلام تیلو جان . حالت چطوره ؟ خوشحالم اونقدی بهتری که میای و مینویسی
خیلی زیاد مواظب خودت باش

سلام به روی ماهت
ممنون از لطفت

لیلی۱ چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 10:53

عزیزم خدارو شکر که حالت بهتره و برگشتی

مرسی لیلی قصه های عاشقانه

مریم چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 11:12 http://navaney.blogfa.com

واااااای عزیزم
تیلوی نازنین
امیدوارم به قول معروف " تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد " و همیشه سلامت باشی

ممنون مریم خوبم... متشکرم از محبتت

دل آرام چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 11:40

الحمدلله بهتری.
امروز یادت بودم، ایشالا بهترم بشی.

متشکرم دل آرام نازنینم

روشنک چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 12:03

سلام
ای داد که من تازه خوندم چقدر ناراحت شدم انشا...تاج سلامتی هر چه زودتر روی سرت بشینه
تو قوی هستی عزیزم و قوی تر از قبل میشی من مطمئنم

سلام به روی ماهت
ببخشید که ناراحتتون کردم
الهی آمین

سارا چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 16:13 http://15azar59.blogsky.com

تیلو با خوندن پستت ذوق مرگ شدم

سارا چرا اینهمه خوبی... من از بودنت ذوق مرگم... از همراهیت از مهربونیت

مونا چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 16:30 http://www.khepel-2008.bloga.com

سلام عزیزم
خدا رو شکر که بهتری
چقدر تو مهربونی و قدر شناس
امیدورام خیلی زود خوب خوب خوب بشی
مراقب خودت باش

سلام به روی ماهت
متشکرم
بهم لطف داری عزیزدلم

صحرا چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 16:45 http://Sahra95.blogsky.com

خوش برگشتی گندم عزیز

ممنونم صحرای نازنینم
امیدوارم روزهای بارداری را به خوبی و سلامت سپری کنی و از روزهای قشنگ و خاطره انگیزش لذت ببری

مامان فرشته های شیطون چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 18:01

تیلو تیلو چقدر امیدوار میکنی مرا به ادامه زندگی

خدا را شکر... شماها خودتون امید هستید ... انرژی مثبت هستید ... حال خوب هستید برای من

گندم چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 19:11 http://40week.blogf.com

سلام امیدوارم خوب خوب بشی
اون ماهی کوچولوها رو آب نمی کردن خودش توش آب داشت یعنی من یکبار یکیشو سوراخ کردم آب نمک غلیظ بود .خلاصه آب داشت و پلمب بود . یخ که می زد می ریختن تو لیوان شربت و رنگ رنگی بود،گرم که شد می شستن و دوباره تو فریزر می ذاشتن و همه نوع شکل بود مثلا مکعب های رنگی

سلام به روی ماهت
راست میگی... یادم اومد خودش آب داشت و فقط میزاشتن توی فریزر...

لیلا چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 20:47

خدا رو هزاران مرتبه شکر که برگشتی تیلوی انرژی مثبت

ممنون لیلای عزیز

رها پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 08:13 http://golbargesepid.parsiblog.com

تیلوی عزیزم
امیدوارم عالی باشی
خوشحالم که برگشتی

مرسی رها جان

یک عدد مامان پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 09:48 http://Www.Kidcanser. Blogsky

تیلوی شاد و پرنشاط با اون دید زیباش به زندگی، برگشت
خوشحالم می بینم دوباره وبلاگ رو بروز می کنی

مرسی مامان خانمی... زنده باشی و سلامت

پریناز پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 12:35

Hello
برگشتی ؟ خوش برگشتی خانم خانما
دیگه خیالمون ازت راحته خداروشکر

متشکرم پریناز جان

بهار شیراز پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 12:54

الهی شکر که بهتری دوست مهربانم...
سر فرصت باهات تماس می گیرم...بهترتر بشی حالو

ممنون بهار خانم ...

شبنم پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 13:35

سلام از همه چی گفتی ولی ما منتظر خبر سلامتی خودت بودم بیشتر از همه
ان شاا.. سالم و سلامت باشی
می خونمت همیشه با گوشیم و زیاد اهل کامنت نیستم

سلام به روی ماهت شبنم جان
متشکرم که منو میخونی

رسیدن پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 22:35

خوشحالم که میبینم میای پست میذاری و هنوزم همون قدر خوبی و همه چیز رو خوب و قشنگ توصیف میکنی . دل میخواد دل گنده که اینقدر خوب ببینی

خوبی و فداکاری و مقاوم بودن را باید از تو یاد بگیریم
هنرمندی و همه چیز را زیبا میبینی

Nazi جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 11:35

امیدوارم زود خوب بشی گلم

ممنون نازی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد