روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تشکر از خواننده خاموش

 

 سلام دوست من

ممنون از تذکر به موقع و به جایی که من دادی

حقیقت این بود که متوجه این موضوع نشده بودم و به اصرار ایشون اینکار را انجام دادم

من زیاد وقت برای خوندن کامنت و نظرات پستهای دیگران ندارم و شاید همین موضوع باعث این قصور شده

بازم تشکرم میکنم از تذکر به جا و به موقع شما

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 18:25 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام بر دختر عموی ماه و گلم
حالت خوبه؟
پدر جان و مادر جان خوبن؟
ببخش دختر عمو من این مدت نت نداشتم همین امروز وصل شده
دلیلشم تو وبم گفتم
ممنون که بهم سر زدی
دلتنگ بودم دختر عموی عزیز

به به
سلام
خوش آمدید
اینهمه وقت بی خبر... حالا بازم خدا را شکر که خوبید و همه چیز به خوبی و خوشی پیش میره

سعید چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 19:26 http://www.zowragh.blogfa.com

حق با شماس
اصلا تقصیر این سیم های مغازه س که یهو بی خبر خراب میشن

البته سیم ها بی تقصیر نیستند
اما شما گوشی دارین... نت همراه دارین... بدون نیاز به هیچ سیمی

سعید چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 21:21 http://www.zowragh.blogfa.com

نه باور کن دختر عمو من گوشیم نت نداره
فقط هم تو مغازه نت دارم
پس سیم ها خیلی مهم هستن


خدا یار و نگهدار سیم ها باشه

واتو واتو پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 09:03 http://zehne-bi-alayesh.blogfa.com

ما ک نفهمیدیم چی شد ولی از همینجا ب خواننده خاموش تیلو ک نکته عمیق و ظریفی رو گوشزد کرده ایولا میگیم . کار شما باعث شد دل یک تیلو شاد بشه.
خداوند یک نکته در دنیا صد در اخرت بهتون بده


بله همینطوره

امیر پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 11:38

با سلام
خواننده خاموش یعنی در حالت افلاین می خونه یا با چراغ خاموش می خونه یا اصلا اسمش خاموش است؟ شاید هم مطالب را یواش و زیر لبی می خونه که خاموش لقب را گرفته
هر که هست و هر کجا هست با چراغ خاموش یا بی چراغ خاموش موفق باشد

سلام
بله .... ما هم نفهمیدیم چی شد

بلاگر شنبه 7 تیر 1399 ساعت 10:23

البته از یه منظر دیگه به این قضیه پیچیده ، مشکوک و مبهم نگاه کنیم ، این تیلو ، اگر نظری مخالف با نوشته هاش باشه هم سعی در خاموش کردن صدای آزادیخواهان وبلاگش خواهد داشت ، منجمله من !


تیلو و این حرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا محاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد