روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دلیل گریه ی منی... عذاب من، نه!

سلام

روزتون زیبا

نباید پنجشنبه اینجا باشم... نباید در حال پست نوشتن باشم ... نباید... اما هستم

اینجا ... دفتر کارم ... مشغول نوشتن پست ...

بعدش هم دنباله ی تایپ های فیزیک

اما ظهر میرم خونه

روزم را عوض میکنم ... حالم را عوض میکنم

باید نان بخرم  و به توصیه دوستان زل نزنم به نانوا ....

یه لیست کوچولوی خرید هم دارم

اونقدر پراکنده ست که هر کدومش را باید از یه گوشه ای پیدا کنم...

ته لیست نوشتم یه جایزه از طرف فرشته ی دندان... از دیدنش چشمام قلب قلبی میشه

باز یکی از دندونهای مغزبادوم لق شده ، در واقع چهارمین دندونش هست ... و من دوست دارم با بهانه و بی بهانه هدیه های کوچولو بخرم

دوست دارم مهربانی کنم با دلیل و بی دلیل

دوست دارم خوب بودن را ...

دوست دارم اون لبخند قشنگ کوچولوش را وقتی ذوق میکنه



از دیروز هزار بار آهنگ «شروع ناگهان» علیرضا قربانی را گوش دادم

یکی از دوستام برام نوشته بود این آهنگ عالیه، و همون موقع یکی دیگه از دوستام آهنگ را برام فرستاد...

دانلودش کردم و گرفتارش شدم ...

بغضم باز شد و اشکام دست خودم نبود

نمیدونم از این سریالهای خانگی، سریال همگناه را میبینید یا نه، من تکه تکه دیدمش، سریال قشنگیه با یه موضوعی که تکراری نیست

یک قسمت از این آهنگ را اونجا شنیده بودم و دقت نکرده بودم

اما از دیروز این آهنگ بهانه بغضم شده...

برای آقای دکتر هم فرستادمش... نوشتند: ... این آهنگ تمام روحم را خراش داد....

دیگه اینکه یکی از همسایه ها که پدرش را از دست داده بود اومد پیشم برای کاری و اشکاش سرازیر شد و اشک منم درآورد...

خلاصه نمیشه که همش لبخندهای بزرگ بزرگ زد... گاهی هم باید دوتا قطره اشک ریخت و کنارش شکر خدا را به جا آورد

برای تمام داشته ها و نداشته ها

باید از داشته هامون لذت ببریم و برای نداشته هایی که برامون مهم هستند تلاش کنیم

زندگی همین دلخوشی های خرد ریز هست...

هدف های بزرگمون را تعریف کنیم و راه را بدانیم

بعد از مسیر لذت ببریم و دلخوشی های کوچولو را یادمون نره

لحظه ها را نادیده نگیریم

زندگی همین لحظه های کوچولو و دست نیافتنیه... لحظه هایی که تا غفلت کنیم از دست رفتند....

بیرون نرفتنای این روزها... خرید نکردنا... لباسای تکراری... کفشای تکراری... قاب گوشی های کهنه ... اضافه کردن هر روزه به لیست دلخواه مون ... همه اینا میگذرن...

حال خوب را باید به دست آورد




نظرات 13 + ارسال نظر
پیشاگ پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 09:54 http://bojboji.blogfa.com

تیلو جان من امروز حالش خوبه ؟ سبک شدی عزیزم ؟
اره یه وقتایی باید گریه کرد الان که پستتو خوندم یادم اومد قبل خواب یهو پسردایی شهیدم اومد تو ذهنم و کلی اشکام سرازیر شد
بعدم به خودم دلداری دادم امروز 5 شنبست خودش پیشاپیش اومد بهم سرزد
خدا همه رفتگان رو بیامرزه
خوش به حال مغز بادوم خوش به حالش

فدای مهربونیات عزیزدلم
خوبم
خدا رحمت کنه دایی جان را و نگه دار همه عزیزانتون باشه
خوش به حال اون فسقلیایی که خاله ای مثل شما دارن

بلاگر پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 10:21

اگر گریه نبود ، اصولا خنده مفهومی نداشت !
معمولا خنده های وسط یا آخر گریه خیلی دلچسب میشه ، حس تضاد زیبایی هم داره ،مثل روزایی میمونه که بارون و آفتاب با هم قاطی میشه.

اوهوم...
ولی کاش همه گریه ها تهش به خنده ختم بشه ... و گاهش این آفتاب و سایه با هم قاطی پاطی بشن...

امیر پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 10:34

با سلام
دل عاشق نازک است و با اهنگ بندری هم گریه می کند چه رسد به این اهنگ علیرضا قربانی .‌ من دیروز بارها اونو گوش دادم گریه ام نکردم اما بغض خفه ام کرد . صبح ساعت شش بعد از نماز دوباره اونو گوش دادم و این بار اشک با گونه ام اشتی کرد و من هم تلاشی برای بند اوردنش نکردم و بعد بلند شدم رفتم پیاده روی . محلی که من پیاده روی می کنم وسط بلواری است با گل های زیبا و رنگی . دیشب هم چمن ها را اب داده بودند که شبنم های چمن و آهنگ البوم استان جانان دوباره منو به عالم رویا برد یک ساهت پیاده روی و بعد هم شستن دست و صورت و پاها با آب فراوان و صابون چندین توبت . دیگه بیکار بودم و دوباره اهنگ محلی .

سلام
آهنگها گاهی مارا از دنیای بی رحم بیرون جدا میکنن
گاهی با یه آهنگ روزها زندگی میکنیم
در مصرف آب صرفه جویی کنید

نون سین پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 12:13 http://free-like-a-bird.blogsky.com

عجب آهنگی بود!
خیلی چیز خوبیه:) مرسی ازت:)

خیلی آهنگ خوبی بود... خدا را شکر که خوشت اومد

مریم پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 12:35 http://navaney.blogfa.com

عزیزم
گریه و خنده دو روی سکه زندگی هستن که باید باشن
خدا خودش حافظ فرشته ی مهربون دندان باشه

دقیقا همینطوریه نازنینم ...
الهی آمین

سارا پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 12:45 http://15azar59.blogsky.com


تیلو جونم

جونم

رسیدن پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 13:17

گریه کردن هم حال خوب میخواد . حال خوب میاره. آدم سبک میشه . مراقب خودت باش

الهی که همیشه بخندی و شاد باشی

مونا پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 17:21 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام خوشگلم
یه چیزی بهت بگم؟
نمیدونم گفتنش درسته یا غلط
ولی حس منه
نمیدونم چرا دلم میخواد یه روزی بشه با آقای دکتر ازدواج کنی
به نظرم حیفه این همه دوست داشتن و عشقه
شما دوتا باید نزدیک نزدیک نزدیک به هم باشید
اگرچه عاشق ها قلب هاشون به هم نزدیکه
اما دلم میخواد جسم شما هم کنار هم باشه
و آرزو میکنم تمام آدم ها بتونن اینجوری همدیگه رو دوست داشته باشن تا دنیا جای بهتری بشه برای زندگی

سلام مونای نازنینم
متشکرم از حال خوب و انرژی خوبت...
انشاله که همه عاشقا همیشه شاد و خوشبخت باشن

سارا وحشی جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 13:50 http://www.sararamsar.blogsky.com/

سلام سارا وحشیم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
====================
‏هروقت تو بحث کم آوردید به طرف بگید این چیزی که گفتی قیاس مع الفارقه.
درسته نمیدونی یعنی چی، ولی اونم نمیدونه یعنی چی و برای اینکه کم نیاره هیچوقت ازت معنی مع الفارق رو نمیپرسه و برنده میشی

سلام به روی ماهت
حالا کی گفت من و طرف معنی قیاس مع الفارق را نمی دونیم؟؟؟؟
من که میدونم
بعدم خیلی مهم نیست تو بحث برنده بشی یا نه... کاش آخر بحث حال دلت خوب باشه

پریناز جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 17:30

آره ما ترکیب بسیار مرکبی هستیم از همه اینا

ما با خوندن کامنتت

نگین جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 17:40

سلام
از وبلاگ سهیلا جان به اینجا رسیدم
خوش اومدم آیا ؟

منم الان به این آهنگ گوش کردم، عجیب غمگینه
درسته که زندگی اشک و خنده با هم هست ولی هشتاد درصد خنده باشه بیست درصد گریه!
به گریه اگه روو بدی میخواد سهم بیشتری به خودش اختصاص بده و این خوب نیست ...

براتون شادی و خنده و سلامتی و آرامش آرزو میکنم ..

سلام عزیزم
خوش آمدی نگین جان
بله زندگی همین مهارت های توامان هست... خنده و گریه کنار هم ...
منم براتون بهترین ها را آرزو میکنم

سارا شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 12:47 http://15azar59.blogsky.com

تیلوی عزیزم چرا سرحال نیستی ؟
تو نوشته هات شادابی قبل نیست ..
...
چه عروسکی بشه این خرگوش چه رنگ خوشکلی هم داره بنظرم رنگ نسکافه ای یا کرم هم خوب بشه ...
دوست خوشکل و عزیزم
برای پست بالا نشد نظر بزارم مرتب خطای کد امنیتی میده بهم اینجا گذاشتم

چرا خوبم و سرحال
نگران نباشید
تا دوستای خوبی مثل شما دارم غم ندارم
اره کرم و نسکافه ای هم برای عروسک عالیه... ولی همونطوری که گفتم این کاموا یه کمی نایاب شده نمیدونم چرا... و اینجا که رفتم فقط همین رنگ را داشت... منم خریدم
میخواستم تست کنم ببینم چی در میاد ....

منم امروز از صبح نمیتونم برای دوستان بلاگ اسکایی نظر و کامنت بزارم

دریا یکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت 06:43

سلام تیلو جان
خوبی؟

سلام به روی ماهت
ممنون نازنینم
شما خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد