روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نگاه واتوواتو

مدتی هست که وبلاگ « ذهن بی آلایش»  را میخونم

واتوواتوی آشنای خیلی از شماها ست

اما من مدت زیادی نیست که با وبلاگش آشنا شدم

نمیدونم از کدام وبلاگ رسیدم به وبلاگش ولی میدونم به نظرم خیلی خیلی آقای پیچیده و مرموزی هستن

قلم توانایی دارن و از هرچیزی میتونن یه طنز کامل در بیارن

هر بار برای من کامنت گذاشتند ، لبخند روی لبم اومده و از طنزی که از مطالب در میارن خیلی خوشم میاد

رفتم به وبلاگشون سر بزنم که دیدم چند پست با نام « شما از نگاه واتوواتو» دارن

چشمم خورد به اسم خودم و لبخندم پررنگ شد ...

چرا دروغ بگم چند بار قسمت مربوط به خودم را خوندم

چند جای نوشته شون هم بلند بلند خندیدم ...

دوست داشتم شما هم این نظریه را بخونید




برای تیلو تیلو: 

سلام 

رسیدیم ب اولین روز خرداد از سومین ماه اخرین سال قرن . 

خردادتون پر از اتفاقای خوب و قشنگ . 

امسال چون کرونا اومده نتونستم مغز فندوق و بادوم رو بغل کنم 

ولی یاد گرفتیم از دور لذت ببریم . و خدا رو شکر بخاطر همین داده ها .

پستها همیشه اینجوری شروع میشه و کم کم مارو میندازه تو گل و گلدون و باغچه و شاخه ها . اینجوری 

دیروز با پدر رفتیم باغچه . عطر گلهای ورودی سمت راست 

اون گوشه پشت اون نرده (همینقد دقیق) منو مدهوش میکنه . 

اون درخت توت هم ک پدرجان خودش بذرشو کاشته 

حالا ب ثمر نشسته ( ولی تو چشم شماهم نمیکنم) 

فلور باکس ورودی منزلمون تازه گل دادن . وه ک چ زیبا . 

گلدونارو با کمک مغز فندوق جابجا کردم و چندتا گل خریدم ک 

بکارم

بعد خووووب ک تو گلا ورزت داد میره تو لیست خرید و فروشگاه و کوچه و همسایه ها و کلا اجتماعی . 

صبح ک از هوای مطبوع بهاری لذت میبردم اقای همسایمون ک 

همیشه منو دخترم خطاب میکرد فوت کرده بود 

باورم نمیشد و ....این صوبتا 

لیست خرید دستم بود چندتا چیز دیگم خریدم .

فلان چیزم یادم رفت چون مامان تو ماشین بود

و گرمش بود منم ماسک نداشتم 

بعد ک خوب تو اینا تفتت داد دیگه میرسه بخونه .حالا نوبت سروسامون دادن ب خریداس. الکل بزنه و پاک کنه و خشک کنه و بشوره و بعدم بره سراغ هنرهای دستی . چهل تکه مشهور. خلاصه ک سه نفری دورهم روزگاری خوش و خرم دارن شکر خدا . دیگه منفی ترین نوشته هاش یا دزدیده شدن اموالشونه ک جدیدا دزد خورشونم خوب شده و دزدا کیس مناسبی پیدا کردن یا فوت همسایگانه . ک شما اینا رو مثبت ببینید باز . چون وقتی خیلی اوضاع خرابه اثلا نمینویسه و مخاطبا رو رسما ب بشکه میزنه. 

پی نوشت ها تا مورد ۱۱ یا ۱۲ هم میرسن و همیشه از دکتر . دوباره اب و هوا. دوباره گل و گیاها .  دوباره خریدای روزانه ولی این بار ی مدل دیگه رو میگه بهمون . رازهای مگو هم کم ندارن . تنها وبلاگی ک اسمی جز تیلو ازش نمیدانید .


خداوندا : تو یک قدم از ما و چندین قدم از خودت ب خودت واجب کردی. تو رحمتتو بر بندگانت واجب کردی. تیلو اون قدم اولو همیشه بر میداره. تو اونچه ک پشت دلش هست و ب ما نمیگه و ب تو میگه و تو میدونی رو بهش بده. پیشاپیش تشکر میکنم ازت

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا(چیکسای) یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 17:26 http://15azar59.blogsky.com

من این وبلاگ رو میخونم اما خاموش از کجا پیداش کردم ؟ یه بار برای شما کامنتی گذاشته بودن که نوشته بودن : والا تو کوچه ما که قو پر نمیزنه حالا اگه تو کوچه شما پر میزنه ...خیلی خندیدم به این کامنت از همونجا وبلاگشون رو پیدا کردم و خوندم و میخونم طنزهاشون بامزست گاهی فکر میکنم از کجا به این نگاه بامزه میرسن


اون کامنت خیلی باحال بود منم کلی بهش خندیدم
نگاهش خیلی جالبه

امیر دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 11:11

با سلام
دیروز و‌دیشب خیلی بیحال و بیقرار بودم حال و حوصله هیچی را تداشتم . گرما و کرونا و عدم رعایت خیلی ها و گرانی و ... خیلی مسائل دست به دست هم می دهند تا زندگی بس ناجوانمردانه ای را سپری کنیم. اینقدر بی حوصله زودم که حتی توان و رغبت سر به وبلاگ زدن را هم نداشتم . دیشب تا ساعت سه چهار صبح تو رختخواب غلت می زدم و بیخواب بودم نمیدونم چرا ؟ امروز صبح زود بلند شدم و بعد از دوگانه برای یگانه کمی پیاده روی کردم البته مسلح به ماسک و دستکش . بعد هم صبحانه و سر زدن به فضای مجازی و دیدن کلیپ هایی از آتش سوزی کوههای زاکرس و‌دیدن پرندگان و حیات وحشی که زنده زنده در اتش نفهمی های بشر سوخته اند .
اینو بگم که این پست را اینقدر فلسفی نوشته بودی که مرحوم محمد تقی جعفری هم سر در نمی اورد. ساده بنویس مانند قبل انچه در دل داری بنویس دلنوشته ساده دلچسب و دل انگیز و‌دلبرانه در دل می نشیند.

سلام به شما دوست خوبم
از کولر استفاده کنید که بسی مطلوب و نیکوست در این روزها

زندگی لحظه های خیلی ناب و کوچکی ست که خیلی وقتا نادیده گرفته میشه

مینو دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 12:06 http://Minoog1382.blogfa.com

منم گاهی تودلم ازاون دعای آخرپست برات میکنم

چقدر خوبید شماها
من چطوری اینهمه محبت و انرژی را جبران کنم ؟
ممنونم از بودنتون

میترا دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 13:34

چه خوبه یکی دقیق ادمو نقد کنه پیگیر باشه و بشناسه
واسه همه دعاهای خوبش آمین بلند

منم از این نقد و نظرش خیلی خیلی خوشم اومد

واتو واتو دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 19:48 http://zehne-bi-alayesh.blogfa.com

کامنت گزاران گرامی : مخخخخخخخخلصیم

رسیدن دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 23:00

خیلی قشنگ و بامزه بود .
چه نکته سنج بودن ایشون و حواس جمع .
تو واقعا خوبی چون هیچ وقت ندیدم از چیزی بنالی. نقطه مقابل تو منم

خیلی خوب نوشته بود
منم کلی باهاش خندیدم
نظر من این نیست
نقطه مقابل هم نیستیم

طیبه سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 12:30 http://almasezendegi.mihanblog.com/

خودت که عالی هستی ولی نگاه واتوواتو هم خیلی خوب بود و منهم قلمش رو و حرفهای دلش رو خیلی می پسندم


ممنونم طیبه جانم
عالی نوشته بودند

فاخته چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 18:32

با ایشون آشنا نشده بودم که بلطف شمل آشنا شدم،حتی تا یجاهایی از آرشیوشونم خوندم
#تازه کنکور هم دارم


اصلا دم دمای کنکور که میشه همه چی از درس خوندن با حال تر و هیجان انگیزتر و جالب تره
ولی باید به این حس غلبه کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد