روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من طرفدار تو ام ...

سلام

روزتون زیبا

صبح زودتر از هر روز بیدار شدم و یه دوش خنک گرفتم

یه دوش خنک و با کلی رایحه دلپذیر

بعدش هم مربای توت فرنگی خوش عطر مامان پز را با نون سنگک خوردم

یه چای خوشمزه ی خوشرنگ هم !

و همینطوری که کرم میزدم به خودم لبخند زدم

روز نو و هفته نو را با حال نو شروع میکنم

هرچی بود و هرچی گذشت را میزارم توی هفته ای که تمام شد

حالا یه هفته ی تازه با یه روز تازه شروع شده

نقشه های ریز ریز میکشم برای هر روز هفته

کت پاییزیم را که آویزون کردم به رخت آویز میزارم داخل ساک دستی پارچه ای تا ببرم برای خشکشویی...

توی ذهنم میگذره برای اولین بار تست کنم که یه لباسی را که میدم خشکشویی بگم رنگش کنن...

اوندفعه که داشتم لباس تحویل میدادم یه خانمی داشت شلوارش را میداد که رنگش کنن... پس منم اینبار با این کت پاییزی این قصه را امتحان میکنم

مامان جان باز ساک خوردنی و خوراکی برام آماده کردند

از امروز میخوام دوباره صبح تا شب بمونم دفتر

چند ماه شد؟ چند روز؟ اوه مدت زیادیه صبح تا شب دفتر نبودم ...

از امروز استارت میزنم

برای همین تا میرسم دفتر باید کلی خوراکی تو یه وجب یخچال فسقلی جا بدم ...

قصد دارم روزانه یه تایم مشخصی را بزارم برای خونه تکونی و تمیز کاری دفتر

میخوام یه سری دور و برم را حسابی خلوت کنم و اجازه بدم انرژی های تازه بیان داخل...

یه سری خرید تازه هم برای دفتر کردم که هنوز جای مشخصی براشون پیدا نکردم

باید شیشه ها را هم حسابی تمیز کنم

یه سری خرت و پرت را از دور و برم دور کنم

یه سری از کاغذهای اضافی را بریزم دور

یه فنگ شویی حسابی...

به محض اینکه رسیدم دفتر یه پیام فرستادم برای آقای عمده فروشی که خریدای دفتر را ازش میکنم ...

دوتا از اقلامی که نیاز داشتم را اون روز نداشتند و گفتند برات میفرستم ....

یاد آوری کردم که یادشون نره

ازشون سوال کردم ماسک هم دارن که برام یه بسته بفرستند؟؟؟؟ گرفتاری شدیم به خدا...


دوتا پیام یادآوری دیگه هم برای دوتا مشتری فرستادم

چند تا یادداشت کوچولو برای خودم نوشتم

یه نگاهی به دفتر برنامه ها انداختم

آب کولر را باز کردم تا پوشالهاش حسابی خیس بشن ...

راستی گفتم براتون پنجشنبه پدرجان اومدن و زنگ زدن سرویس کار و کولر راه اندازی شد؟

دوتا تعمیر و سرویس کاری ریز دیگه هم داشتیم که به کمک پدرجان خودمون انجام دادیم

عاشق کارهای فنی هستم

الان داشتم خیال بافی میکردم که میتونستم تعمیرکار خوبی بشم...

مثلا تعمیرکار ماشین ، شاید هم تعمیرلوازم خانگی یا مثلا تعمیرکار موبایل... تعمیرکار ماشین های اداری...

از بستن و باز کردن پیچ و مهره ها خیلی خوشم میاد

اونایی که خیلی ساله باهام دوستن شاید یادشون باشه که داداش سال اولی که از خارجستون اومد برام یه پیچگوشتی برقی سوغات آورده بود

یه پیچگوشی باحال با کلی ابزار اضافه

چقدر ذوق کردم اون سال...

انگار هنوز پیرو هفته و شبهای قبلی دارم هذیان میگم

برم برسم به کارهای روزمره ...

تیک زدن کارهای امروز لذت خاص خودش را داره که نمیخوام ازش محروم بشم



پ ن 1: یه مطلب جالب را برام فرستاده بود که بخونم ...

اما یه گوشه ای از مطلب بدجور به تریج قبام برخورد (این اصطلاح را تاحالا شنیده بودید؟)


پ ن 2:از دوستم اطلاعات مربوط به این قصه ی سهام عدالت را میگیرم

چیه این روزها از هر دری سخنی هست

باید به فکر پرکردن اظهار نامه مالیاتی هم باشم

هرکی هراطلاعاتی داره بهم بده


پ ن 3: کمی درهمم... شما ببخشید



نظرات 11 + ارسال نظر
امیر شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 10:03

با سلام
از قدیم گفته اند از شیر حمله خوش است و از غزال رمیدن.
کارهای تعمیرات را بزار آقایون و کارهای تنظیفات برای بانوان محترم . ظریف کاری های زیبا را شما بهتر بلدین .
خدا قوت اول هفته پر انرژی شروع کردی انشالله تا اخر هفته همچنان پر انرژی و تخته گاز برانی . پیش بسوی پبشرفت و کار و سرزندگی و فعالیت و روزی حلال .
از تو حرکت با تمام قدرت از خدا برکت با نگاه خاص و توجه ویژه
موفق باشید

سلام به شما دوست خوبم
از نظر من تعمیرات نیاز به ظریف کاریهای خاص خودش داره

بلاگر شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 11:34

تعمیرات تیلو:
1- تعمیر یخچال برای جا شدن بیشتر چیپس و پفک و تنقلات
2- تعمیر شمعدانی ها برای قلمه های جدید!
3- تعمیر پتوی چهل تیکه
4- تعمیر موبایل برای نصب فندوق شکن !!!
5- باز و بسته کردن پیچ و مهره کسایی که پست های مخالف نظر تیلو گذاشتند !
6- تعمیر کت خودشان و تبدیل کردن آن به پالتوی صورتی !
***
در رابطه با اظهارنامه هم خیلی کلی گفتی ، اینجور نمیشه کسی کمکت کنه، اطلاعات بیشتر میخواد ، تجاری هستین یا اداری؟ سال چندمه؟ اظهار قبلی در چه حد بوده و ممیز چه مقدارشو قبول کرده؟وضع دفاترتون چطوره؟ ولی معمولا علی الرس میشین (این اصطلاح را تاحالا شنیده بودید؟) و یه درصدی بیشتر از پارسال میبایستی بدین.


1- شما چیپس و پفک را میزارین تو یخچال؟؟؟؟؟
2- الان وقتش نیستا... وسوسه نشین
3- دستم بهش بنده همچنان ولی نمیدونی چقدر دلبر شده
4- اخ اخ
5-
6- اگه کت من هست خودش همینطوری صورتی هست

اظهار نامه را سالهاست خودم تنظیم میکنم ولی نمیخوام از اون گزینه که چند درصدی نیست به سال پیش بیشتره استفاده کنم ... برای همین باید کامل و دقیق تنظیم بشه

رسیدن شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 11:43

از این پست من عاشق اون قسمت یخچالی ش شدم تیله . چه کیفی میده یه مامان مهربون برای دخترش همچین بساطی آماده کنه اونم بیاد تو یه یخچال کوچیک جا بده و بعد سر کیف دلش بخوره .
یاد اون موقع ها افتادم که تو خوابگاه بودم . میرفتم کلی خرید میکردم و مجبور بود تو یه وجب جایی که تو یخچال مال منه جاش بدم .
یادش بخیر . چقدر خوش بودم


نکته بین و دقیق...
ممنون عزیزدلم

مریم شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 11:54 http://navaney.blogfa.com

خدا رو شکر که بالاخره کار و فعالیت رو شروع کردین


انشاله کار و کاسبی همه پر از خیر و برکت و رونق باشه

فندوقی شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 12:10

یادت نره همیشه دوست دارم
منم دیروز کلی کشو و کمدامو مرتب کردم و کلی وسیله ریختم بیرون ولی عجیب حال دلم خوب شد و ذهنم آزاد شد. انگار به ذهنم نظم دادم با نظن دادن به اتاقم


خوش به حالم که دارمت
آفرین دختر زرنگ
تو کلا مرتب و زرنگی

سعید شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 12:51 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام بر دختر عموی گل
آره از چیا برامون نوشته بودی
راستی در مورد این سهام عدالت اگه اطلاعاتی به دست آوردی لطفا تو وبت بذار منم بخونم
ممنون میشم

سلام پسرعموجان
وقت سرچ و جستجو پیدا نکردم
اطلاعات به درد بخوری هم به دست نیاوردم
حالا اونقدر این دست و اون دست میکنیم تا زمانش تمام بشه

بهاررررر شیراز شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 13:18

ها ها ها ...منم عاشق ابزارآلات هستم. یه جعبه آچار خوشگل و کوچولو دارم برا خودم. آچار فرانسه کوچولو، پیچ گوشتی و ...دارم توش ....
دیوانه که به دیوانه رسد خوشش آید


بهارخانم خیلی خوبه این چیزا
منم به شدت دوست دارم

خانمـــی شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 14:16 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

به به پست خوبی بود حال کردم باهاش موفق باااشی دوست خوبم

بهم لطف داری نازنینم

لاندا شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 15:07

وای چه باحال که پیچگوشتی برقی سوغاتی گرفتی
منم خیلی دوس دارم اینجور کارا رو.
صبحی که با دوش خنک شروع بشه خیلی لذت بخشه

اره خیلی کیف داشت
خیلی کیف داره

سارا(چیکسای) شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 15:22 http://15azar59.blogsky.com

منم طرفدار توام
تیلو خوب باش لطفا


خوش به حال من

جزر و مد یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 02:46

یاد اون تعمیرکاره افتادم اومده بود دستگاه کپی رو درست کنه و آقای دکتر غیرتی شدن و زنگ میزدن رفت؟

لازم نیست زیاد راه دور بریم
هرموقع بدونن کسی غریبه تو دفترم هست همین کار را میکنند و به شدت حواسشون بهم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد