روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین روز ماه رمضان

سلام

گل و بلبل هستین امروز؟

یه شنبه بین التعطیل،  که اگه قدیما بود هیچکس نمیتونست تیلو را بیاره سرکار...

اما این سال انگار همه چیزش با همه سالها فرق داره

بین التعطیل هم تو این وضعیت خراب کار و کاسبی معنی نداره و باید تمام روزها را تا جایی که امکانش هست بیایم سرکار

باید هوای این درخت را داشته باشم که از پا نیفته ...

بیست سالی هست برای این شغل زحمت کشیدم و نمیخوام با این تندباد آخر قرن حذف بشم ... پس باید تلاش کنم و دست و پای بیشتری بزنم



خب خب دست و جیغ و هورا

رسیدیم به آخرین روز رمضان

البته بعد از اون دست و جیغ و هورا، اشک میاد تو چشمم و میگم چه زود دیر شد..

اما الحمدلله رب العالمین ماه رمضان هم با تمام فراز و فرودش به آخر رسید و از فردا باز میشیم پر از انرژی

کم خوابی و خواب نامنظم رمضان از همه بیشتر به خیلی هامون فشار میاره و نظم زندگی مون را بهم میریزه ...

امیدوارم اثرات این ماه توی شخصیتمون باقی بماند



دیروز جمعه آرومی را گذروندیم

صبح بعد از بیدار شدن یکراست رفتم سراغ تمیز کاری

گفتم تا انرژی دارم یه بشور و بساب اساسی راه بندازم

تا نزدیک 3 بعدازظهر به همین منوال گذشت

بعد هم از یکی از شبکه ها یک فیلم قشنگ دیدم

ساعت 5 هم بیهوش شدم

نزدیک 7 بیدار شدم و یه تایم روحانی برای خودم در نظر گرفتم

بعد هم افطار و ...

یک روز آرام و بی دغدغه...

با آقای دکتر هم لابلای تمام روزمرگیها حرف زدیم و دیروز هر دومون خوش اخلاق بودیم و از هر دری سخنی گفتیم

گاهی باید زندگی را ساده تر از اون چیزی که هست گذروند

بیخیال خیلی چیزها بشیم ...

خیلی از مشکلات را نادیده بگیریم

و ما دیروزمون را همینطوری گذروندیم




پ ن 1:  پدرجان یک دسته بزرگ رز هلندی از باغچه چیدن و برام آوردن خونه

رنگ بندی و اون زیبایی خیره کننده شون آدم را جادو میکنه


پ ن 2: عدد روزهای ندیدن فامیل ها (عمو و عمه ها) از 100 روز هم گذشته

و دلتنگی ها خیلی پررنگ شده

ولی همچنان به قرنطینه ادامه میدیم...


پ ن 3: یک لیست خرید برای دفتر کارم تهیه کرده بودم که تلفنی خرید کنم

داشتم به باباجان میگفتم خریدهای تلفنی در نهایت دلچسب نیستن و اون چیزی که میخوام از آب در نمیان

گفتند این هفته میان کمکم تا یه روز با رعایت موارد بهداشتی دوتایی بریم بازار...


پ ن 4: یه مشکلی داشتم که حرکت آقای دکتر به شدت منو دلگرم کرد...

گاهی چقدر خوبه داشتن کسی که هوای روزگار آدم را داشته باشه...

میدونم خدا همیشه هست و هوای بنده هاش را داره

اما همین خدا بنده هایی را سرراه آدم میزاره که زندگی را زیباتر کنند


نظرات 14 + ارسال نظر
قلب من بدون نقاب شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 10:27 http://Daroneman.blog.ir

پس با پدر جان میری خرید
کاش می شد منم بیام
دلم خرید کاغذ رنگی و برچسب میخواد
خیلی وقته نخریدم تیلو
جای منم خرید کن

بهی جانکم با پدر و ماشین خودمون که بریم به نظرم رعایت خیلی از نکات آسونتر میشه
کما اینکه زنگ زدم و پرس و جو کردم و بازار این روزها شلوغ نیست
اونقدر کاغذ رنگی و برچسبها گران شدند که مغز آدم سوت میکشه
هرچی میخوای بگو برات بخرم و تا اصفهان هستی برات بفرستم

پریناز شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 11:00

و ما دوره میکنیم شب را و روز را و هنوز را
نماز روزه هات قبول خسته نباشی

ای جان چقدر قشنگ بود
چه خوشم اومد از این تک مصرع زیبا...
طاعات شما هم قبول

بلاگر شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 11:35

من میگم این خانها کی از خواب خسته میشن؟
معمولا میزان علاقه خانمها به مسائل زندگی به ترتیب زیر هست :
1- بچه ها
2- خواب
3- خرید
4- شوهر
5- پفیلا ، چیپس و پفک
تازه گاهی جای 1 و 2 و همینطور 4 و 5 هم عوض میشه !(لبخند)

دیگه این کامنت خیلی بدجنسانه بودها...
آقایون کی خسته میشن از استراحت و تلویزیون ...
کی خسته میشن از گوشی و کامپیوتر
کی خسته میشن از دستور دادن و غر زدن
خوبه ما هم اینطوری برچسب بزنیم؟؟؟؟؟؟

soly شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 11:57 http://www.soly61.blogsky.com

سلام عزیزم
پیشاپیش عید سعید فطرو تبریک میگم خدمت خودتون و خانواده گلتون. همیشه همیشه تندرست و شادوخندون باشین و به هرچی دل مهربونت میخاد برسه

سلام به روی ماهت
سپاسگزارم نازنینم
منم تبریک میگم به شما و همه عزیزانتون
انشاله که بهترین ها در انتظارتون باشه

سعید شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 13:06 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گلم
خدا قوت
یکی از دوستان من تو آپارتمان بنایی داشته امروز قراره تموم بشه
لذا امروز عصر همه دعوتیم به یه تمیز کاری اساسی تر از اساسی
در حدی که قراره با لباس کار بریم خونشون

سلام بر پسرعموجان
منم زنگ زدم خانم تمیز کار که در نهایت عصری خودم را هلاک کنم

امیر شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 14:22

با سلام
عید رمضان امد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که ان‌رفت
انشالله که همیشه پر انرژی باشی و‌محکم و استوار ادامه بدین
شما اول خدا بعد پدر و دکتر و دوستان را همراه دارین و موفقرباشید


سلام دوست خوبم
خیلی خیلی متشکرم

ماهی سیاه کوچولو شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 18:55 https://mahirize.blogsky.com/

میدونی با کدوم بخش این پستت کیف کردم؟؟؟
اونجایی که
پدر عزیزت با یه دسته گل خوشحالت کرد
چون که عااااشق گلم

ای جانم
کاش میشد گلها را تقدیمت کنم

رسیدن شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 21:27

انشاءالله همیشه همینطور با قدرت و انگیزه پیش بری و کارت پر از برکت و پیشرفت باشه . تو مسیر زندگی و عاشقی هم راهت سبز

برای همه دوستای خوبم همین آرزو را دارم
انشاله کسب و کار و زندگی همه پر از برکت و روزی فراوان باشه

قلب من بدون نقاب یکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت 00:03 http://Daroneman.blog.ir

مرسی عزیزم چیزی نمی خوام
همینطوری هوس خرید چیز های خوشگل کردم

رافائل یکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت 09:00 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام.
عیدت مبارک مهربان ترین تیلوی دنیا!
ما هم همچنان به قرنطینه ادامه میدیم و فقط یا سر کار هستیم یا خونه. اما مردم بدجور بی خیال شدند. خدا عاقبتمون رو به خیر بگذرونه.

سلام به روی ماهت
ما هم داریم تلاشمون را میکنیم که کمترین تماس را با بقیه داشته باشیم

طیبه یکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت 14:06 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام عزیزم
همه ی طاعات و عباداتت قبول حق
عیدت مبارک باشه سادات خانوم

سلام نازنینم
به همچین طاعات و عبادات شما دوست خوبم
ممنون

بهامین سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 13:00 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
عیدت مبارک
نماز روزه هات قبول

سلام عزیزدلم
عید شما هم مبارک

امیر سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 15:10

سلام
ببخشید نبودم پیام بزارم برای روز شنبه دیگه دیر شد
سه شنبه هم پیام نزاشتین
پس یکی شما یکی من
چیزی که عوض داره گله نداره


سلام دوست جان
کی من گله کردم؟

سعید سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 21:33 http://www.zowragh.blogfa.com

غیبت داری دختر عمو
انشالا که خیره

میبینی؟؟؟
این دختر عمو درست بشو نیست که نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد