روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

قدر شبهای قدر...

سلام

روزتون بخیر

طاعات و عباداتتون قبول

امیدوارم بهترین ها در تقدیر و سرنوشت تون رقم خورده باشه و بعد از قول و قرارهای دیشب و کارهایی که قرار انجام بدید ، زندگیتون بهتر و بهتر و بهتر بشه

همیشه «بهتر» وجود داره...

از درجا زدن لذت نبرید ، باید همیشه رو به پیشرفت باشیم

البته در کنار آرامش

گاهی درجا زدن بد نیست ، برای ذخیره انرژی، برای فکر کردن، برای یه دور خیز اساسی برای پرش های بلند...

اما در کل سعی کنیم همیشه انگیزه ای ، امیدی ، هدفی در زندگیمون تعریف کرده باشیم که باعث حرکت و پیشرفتمون بشه



دیرکردن امروزم به خاطر بلاگ اسکای عزیز بود که به هیچ عنوان برای من باز نمیشد...

همین جا ازش تقدیر و تشکر میکنم



خب هرسال به اینجاهای ماه رمضون که میرسیم انرژی کم میارم

دیگه همه چیز را موکول میکنم به بعد از ماه رمضان

به وقتی که میشه نوشیدنی های خوشمزه خورد و از گرسنگی خبری نیست

به وقتی که پر از انرژی و شور و حال هستیم

برای همینم چل تیکه همینطوری مونده

ماشینم نیاز به کارواش داره و همینطوری مونده

دفتر را باید حسابی تمیز و مرتب کنم و اینم مونده

باید به خانم تمیزکار زنگ بزنم

یه سری از گلدانها نیاز به رسیدگی دارن

یه سری قلمه دارم که باید کاشته بشن

طراحی هایی که نیاز به کلی ایده و فکر تازه دارن

و ...

و همه اینها را فعلا گذاشتم برای بعد از ماه رمضان... برای زمانهای پر انرژی...

الان آروم میام سرکار...

کارهای روتین و روزمره را مرتب میکنم و تحویل میدم

بعد میرم خونه نماز و قرآن و خواب

امروز که از بی خوابی های دیشب هم حسابی همراهم آوردم و نیاز به خواب دارم شددددددددددددددید



پ ن 1: دیشب آقای دکتر برام یه مقاله جالب خوندن

ایشون اصولا اهل دعا و ذکر و اعمال مخصوص روز و شبها هستند

ولی دیشب یه مقاله جالب پیدا کرده بودند و گفتند میخوان برای دفعه دوم بخوننش و بهتره منم گوش بدم ...

و چه جالب بود ... و چه زیبا زاویه نگاهم را عوض کرد... و چه زیباتر احساس کردم گوشه ای ازذهنم که تاریک بود حالا روشن تره


پ ن 2: دیشب به یادتون بودم

همین که همدیگه را یاد کنیم و انرژی مثبت دعاها را به سمت هم روانه کنیم کافیه...

زندگی پر از حال خوب و انرژی های خوبه... فقط باید پیداشون کنیم


نظرات 7 + ارسال نظر
بلاگر یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 12:41

من هر وقت انرژی کم میارم میام اینجا ، اونوقت میگی انرژی نداری؟!


عه
راست میگی؟؟
پس باید پر انرژی تر از این حرفا باشم؟

پیشاگ یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 13:01

امیدوارم این چند روز پایانی رو هم به خوبی پشت سر بزاری
و بعد بشی همون تیلوی پر انرژی


ممنون عزیزدلم
انشاله

قلب من بدون نقاب یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 14:31 http://Daroneman.blog.ir

چه جالب که آقای دکتر اهل این چیز هاست

این وبلاگ ها چرا اینطوری شده؟؟
آمار بیان که ی روز تمام غیب میشه

چیزی نمونده تیلو تا عید
بعد باید کلی کار انجام بدی دختر جان

اهل چی ؟
تفکر و تدبر؟
یادت نمیاد قبلا هم بهت میگفتم خیلی برام کتاب میخونن؟
والا وبلاگها انگار دارن تمام تلاششون را میکنند که ما را فراری بدن

امیر یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 14:54

با سلام
انشالله که طاعات و عبادات همه دوستان قبول حق باشد
شاید یکی از علت هایی که در ماه رمضان کمتر کار می کنیم صرف نظر ازگرسنگی و تشنگی ، تلقینی باشد که در خودمان ایجاد کرده ایم . و گرنه جسم و تن ادمی در دو سه روز اول خودش را وفق می دهد. و چنانچه تلقین خستگی و کمبود توان را از خود دور گند می تواند مانند قبل و بعد از رمضان کار کند و حتی بیشتر چون دبگر در فکر خوردن ناهار و صبحانه و چای و ... نیست فکرش تا حدودی آزادتر و ارامش بیشتری دارد و غیر از اینکه همان مقدار می تواند کار کند می تواند کارش کیفیت ببشتری هم داشته باشد. همینطور که کار می کند برای خودش آوازی زیر لبی هم زمزمه کند . و فارغ از همه چیز حواسش به انجام کار باشد. در مورد مقاله دکتر خدمتتان عرض کنم که خوب خواندن می تواند خیلی عالی در ذهن فرو رود و عمق مطلب را درک کرد. گاهی شده مطلبی یا شعری را خوانده ام اما زیاد به دلم ننشسته ولی وقتی کسی دیگر ان را با رعایت قواعد خوانده یا از رادیو شنیده ام بسیار برام جالب و دلنشین بوده است. اینجاست که متوجه می شوم که ۷۰% درک و فهم مطالب از نحوه صحیح خواندن است.
من متاسفانه خیلی خوابم کم شده حداکثر چهار تا پنج ساعت در شبانه روز . وقتی می خوابم یک ساعت بعد بیدار می شوم و اینقدر سرحال و روبراه هستم که انگار ده ساعت خوابیده ام و دیگر خوابم نمی برد. باید ساعت ها غلط بخورم تا شاید دوباره خوابم بگیره . البته این ها در شب است و در روز احتمال خوابدن نیم ساعت هم نیست
خوش به حال خوش خواب های خوشبخت

سلام دوست جان
انشاله
موافق نیستم با نظریه ای که در مورد رمضان دادید
کمبود سطح انرژی را دیگه نمیشه بهش عادت کرد که
تازه کم خوابی ها و بدخوابیدن ها را هم باید بهش اضافه کرد
دقیقا در مورد خواندن با شما موافقم و اتفاقا آقای دکتر دارای فن بیان بسیار خوبی هستند
اگر خواب کم برای جسمتون کافی هست و کسل و خسته نمیکنه شما را بهتره به جای غلت خوردن از بیداری استفاده کنید و از رختخواب بیرون بیایید...
من جز اون دسته خوشبخت ها هستم

Reyhane R یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 15:59

سلام تیلو جانم.
قبول باشه انشاءالله.
با حال خوب و دل خوش.

سلام نازنینم
متشکرم
به همچین برای شما

فرنوش یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 17:45

سلام تیلوجان. خوبی؟ببخش که دیر به دیر پیام میدم با گوشی واقعا تایپ کردن بدام سخته. طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه احدیت. التماس دعا در این روزها و شبها. منکه متاسفانه نتونستم روزه بگیرم و محروم بودم. برام دعا کن
تیلوجان از عالی جان خبر داری؟بعد از اینکه وبلاگش رو رمزی کرده ازش بیخبرم. برام رمز فرستاده بود ولی من دریافت نکردم. ممنون میشم از طرف من جویای احوالش بشی و به بگی رمز وبلاگ رو دوباره برام بفرسته. ممنونم

سلام عزیزدلم
متشکرم
طاعات شما هم قبول
ماه رمضان فقط به روزه گرفتن نیست ، حتما شما هم بهره کافی را از این ماه بردید
چشم من اطلاع میدم دوست خوبم
انشاله که ایشون هم خوب هستند

الی دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:47

نماز روزه هات قبول عزیزم

جانم نازنینم
طاعات شما هم قبول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد