روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دلم میخواد جوون تر شم دوباره قبل هر دیدار...

سلام

روزتون شنگول و منگول

امیدوارم خوب باشید

این خوب باشید هم جسمی هست و هم روحی

جسم و روحتون هر دو خوب و عالی و سرحال باشه



پدرجان دیروز یکی از دندانهاشون به شدت درد داشت

بعدازظهر رفتند و با دندان عصب کشی شده برگشتند

امروز صبح هم همچنان دستشون روی لپشون بود

امروز قرار داشتند با آقای جوشکار که قرار بود نرده های باغچه را بیارن و کارهای لازم را انجام بدن

برای همین کله سحر بیدار شده بودند و دست روی لپ ، منتظر تماس آقای جوشکار بودند


مامان جان همیشه یه دفترچه کوچولو روی کابینت ها دارن و خرد خرد و ریز ریز لیست خرید و چیزهایی که لازم دارن را مینویسن

از عادتهاشون این هست که همیشه توی تقویم دیواری خودشون، از پشت صفحه های هر ماه استفاده میکنن و اتفاقات هر ماه را یادداشت میکنن

تازه گاهی میینم گوشه کنار دفترچه شون جملات خوبی که شنیدن را هم یادداشت میکنن

گاهی هم از روی برنامه های آشپزی برای خودشون یادداشت میزارن

خلاصه امروز لیست خرید را برداشتم که اگه شد قبل از خونه رفتن یه سری خرید انجام بدم

چند جفت دستکش اضافه هم گذاشتم توی کیفم

چک کردم ژل ضدعفونی هم دنبالم باشه

تا دم پله اومدم و دوباره برگشتم یه ماسک اضافه هم گذاشتم توی کیفم

میبینید... وسواس همینطوری ریزریز میاد زیرپوست آدم ...



پ ن 1: دیشب وقت خداحافظی با آقای دکتر لبخند میزنم و سکوت میکنم

به ثانیه نمیکشه دوباره زنگ میزنه

میگم چی شد؟

میگه : اونقدر اون لبخند آخری که زدی قشنگ بود که دلم خواست دوباره ببینمت


پ ن 2: انگار همه ی راهها دورتر شده


پ ن 3: توی شبهای قدر ، من و همه دوستای مجازی و غیرمجازیتون را از دعای خیرتون بهره مند کنید


پ ن 4: من به معجزه ی کلمات اعتقاد دارم

در انتخاب کلمات دقت کنید

با کلمات جادو کنید

و از اینکه بلد هستید جادو کنید لذت ببرید

نظرات 14 + ارسال نظر
نیلو سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:44

سلااااااام روزتون پر از عطر گل های یاس سر صبح
ای جاااااااان دلم به این مامان و بابای عشق
ای جااااااااااان دلم به این عاشقانه ها و دلگرمی تیلو و آقای دکتر

تیلو جان چطوری با کلمات معجزه کنیم؟ میشه برام توضیح بدین لطفا؟
من خیلی پیش اومده هرچی گفتم برعکسش شده

سلام به روی ماهت
اروم آروم که تمرین کنی درست میشه
از کلمات با بار منفی به هیچوقت استفاده نکن
توی حال و احوال کردن
توی جواب دادنها
توی حرف زدنها
از کلمات مثبت با جنبه های مثبت استفاده کن
تو هر قضیه ای بعد مثبت و خوبش را نگاه کن
از کلمات زیباتر استفاده کن
به جای کلمات معمولی از کلمات خاص تر استفاده کن

میترا سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 10:45

تیلو جون واسه تماس تصویری از چه نرم افزاری استفاده میکنیدُ
من واتساب استفاده میکنم ولی کیفیت پایینه
از تیترت فکر کردم دیدار نزدیکه ..انشالله که نزدیک باشه
بعد عصب کشی باید مسکن بخورن حتما انشالله بهتر باشن پدرجان

ما از واتساپ استفاده میکنیم و راضی هم هستیم
شاید گاهی که نت ضعیفه کیفیت پایین باشه ولی در کل خوبه
دیدار؟؟؟ نوچ... اونم ماه رمضون؟؟؟؟
پدرجان نمیتونن از مسکن ها استفاده کنند
حتی دندانشون را بدون بی حسی براشون عصب کشی کرده بود
البته با رعایت های خاص و بدون اذیت

soly سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:20 http://www.soly61.blogsky.com

ووی من غبطه میخورم به اینکه حس های خوبی داری به همه ریز و درشت زندگی....هزاران آفرین

من تو رو خوب میشناسم و میدونم زندگی را خوب بلدی و براش تلاش میکنی
نگاهت هم زیباست عین قلبت

سهیلا سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:27 http://Nanehadi.blogsky.com

اون لبخند به یک دنیا می ارزه

نکته ظریف و دقیق به چشم طناز شما

امیر سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 12:18

با سلام
تیتر زدی دوست دارم جوانتر باشم قبل از دیدار
دوست عزیز منظورت از جوانی چیست؟ جوانی جسم؟ روح؟ هر دو؟ و اینکه جوانی چه سن و سالی است؟ من که احساسم ابن است که تو جوانی بدان جوان. هر چند در عقل پیری و با تجربه. چه خوب است که اینقدر شاد و شادابی . اینکه اون یکی دوستمان گفته تصویر واتساب کیفیت کمی دارد این موضوع هم به اینترنت بستگی دارد و ببشتر از نت به نوع گوشی و کیفیت دوربین ان هر چه مگاپیکسل بالاتر باشد کیفیت تصویر ببشتر است . چقدر خوب است که مادر یاداشت می کند چیزهایی که باید خرید کند و لازم است گرفته شود. ولی ما میریم خرید گاهی مثلا میرم که ماست بگیرم می بینی ده چیز دیگر گرفته ام ولی ماست را نه . یا چند مورد که لازم است سفارش کرده اند می گیرم وقتی می رسم میگن که پیاز و سیب زمینی و گوجه و خیار هم نیست . اینجاست که اعصاب نمی موته
انشالله که تا حالا دندان بابا دردش برطرف شده باشه .
امشب شب احیا است در دعاهایتان در سحری و افطارهایتان در ربناهایتان مارا فراموش نفرمایید

سلام دوست جان
شما هر برداشتی دوست داری بکن دوست جان برداشت آزاد هست
اره راستی نکته خوبی گفتی
به مدل گوشی هم بستگی داره چون خواهرم گوشیش کهنه شده بود و اصلا ارتباط تصویری برقرار نمیشد
من بدون یادداشت اصلا بلد نیستم خرید کنم
یادم میره چی میخوام و کجا برم و چیکار کنم
شاید این عادتی هست که مامان بهم دادن
انشاله ... مرسی از دعای خوبتون
انشاله
من در سحرهای رمضان برای رفتگان نماز میخونم و جالبه که یاد پدربزرگوار شما هم بودم
یادم بود که رفتم مشهد و برای پدرتون جداگانه نماز خوندم

پیشاگ سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 13:00

منم یه دفترچه کوچولو تو آشپزخونه دارم و خریدایی که لازم باشه رو توش مینویسم
خدا خیرت بده که اینهمه کمک حال پدر و مادرتی . تنت سلامت

ای جانم
خوب منم دارم تو اون خونه زندگی میکنم
در واقع کارهای خودم را انجام میدم نه که صرفا کمک کنم

رسیدن سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 13:12

محتاج دعا هستیم .
مامان شما هم مثل خودت پس اهل ذوق و دل هستن . این خیلی حوصله و حس خوب میخواد که دست به قلم بشی ، حالا هرچیزی هم که بنویسی چه یه قطعه شعر یا یه لیست خرید ... این یعنی حواسم هست به چیزای خوبی که باید ثبت بشن

چه برداشت جالبی
اره اتفاقا مامان رابطه شون با قلم و کاغذ عالیه

بلاگر سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 14:02

متاسفانه در این پست چیزی ننوشته بودی که بتونم بهت گیر بدم ، همین ! (لبخند)


حیف شد

طیبه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 17:53 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام عزیزم
منم به معجزه ی کلمات و حتی اشارات اعتقاد دارم
من لیستم رو همیشه پیامک می کنم ولی نمی فرستم و کم کم هی پیامک طولانی میشه تا اینکه بابای نیکان که داره میره خرید براش می فرستم.و بنابراین کمتر پیش میاد چیزی از خریدجا بمونه مگه اینمه خودش نخواسته باشه یه موردی رو بخره یا وقتش کم باشه و ...

سلام به روی ماهت
اره راست میگی اشارات را هم نباید نادیده گرفت ...
پیامک هم خوبه... ولی یه انرژی خاصی در قلم و کاغذ وجود داره
تست کن ببین حس خوبش را دریافت میکنی

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 18:28 http://Daroneman.blog.ir

آخی پدر جان بنده خدا
عصب کشی خیلی سخته انشالله زودی خوب بشن

متشکرم
اره عصب کشی خیلی بد هست ...

سعید سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 18:35 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
اگه دندون پدر جان عفونت داره یه تیکه پوست انار بذارن رو لثه شون
به سرعت عفونتش خارج میشه
اگه هم فقط درد داره دارچین مسکن خوبیه
امضاء
دکتر سعید

سلام جناب دکتر سعید پسرعموزاده
حالا ما تیکه پوست انار از کجا بیاریم؟

واتو واتو سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 20:52 http://zehne-bi-alayesh.blogfa.com

بعدیا ک کامنت میذارین .اگ ب حرف را تیلو گوش میکنید و قبولش دارین ک انگار دارین . برا منم دعا کنید . واتو واتو هستما . اشتباه نزنین

شبنم سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 22:24

قشنگ ترین پستی که می تونم بعد از باز شدن وبلاگت ببینم پست آشکار شدن و در حقیقیت وصال شما و آقای دکتر هست انشاا... بزودی
این حس رو هر دفعه که می زنم روی اسم وبلاگتون دارم

بهامین چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:10 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟
چقدر کاررمادرتون قشنگ
همین یادداشت کردن ،ازاون دست کارهای قشنگ که شنیدنش هم قشنگه


التماس دعا تیلو جانم

سلام به روی ماهت
متشکرم
لطف داری عزیزم
منم التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد