روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیگه دارین وسواس به خرج میدین...

عزیزای من هرچیزی به اندازه


یه سری از این ور بوم افتادن

یه سری از اون ور بوم...


یه سری وسط این ماجرا به جای رعایت راه افتادن رفتن مسافرت

هرروز میرن خرید غیرضروری

بدون هیچ رعایتی مهمونی و دور همی دارن...


یه سری هم از این ور بوم افتادن

صبح یه خانمی را دیدم کفشاش را کرده بود توی پلاستیک و روی مچش را کش بسته بود

الانم یه آقایی اومده کپی گرفت بعد پولهاش را از داخل یه کیف پلاستیکی دکمه دار (پوشه های پلاستیکی که سایزهای مختلفی دارند) در آورد و پولها نمناک

گفت : ببخشید پولهامون را تازه شسته بودیم هنوز کامل خشک نشده بود!!! اما نگران نباشید کامل شستیم و تو آفتاب هم بوده!!!!

پولهاتون را هم راستی راستی می شورید؟؟؟؟؟

پاها تو پلاستیک؟؟؟

تازه چند روز پیش هم یه خانم دیدم دوتا ماسک زده بود

کلی هم براش توجیه داشت

من که نپرسیدم ولی خودش شروع کرد به توضیح که اولی با تماس با هوا آلوده میشه و دومی بهتر جلوگیری میکنه از ویروس!!!!!!

آخه دیگه تا این حد؟؟؟

یکی از مشتریهام چند جفت دستکش روی هم دستش بود، گفت ساعتی یکیش را در میارم تا ظهر که برگردم خونه!!!

کاش من شاخ در نیارم...

اینهمه ابتکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه لطفا شور همه چیز را در نیارید...

من خودم رعایت میکنم

جز دسته ای هستم که اول به خاطر خودم و خانواده ام رعایت میکنم

و بعد به خاطر کسانی که با گسترش این ویروس آسیب میبنن

مثل کادر درمان، کارگران، قشر ضعیف تر جامعه و ...

بهترین رعایت این روزها حفظ فاصله اجتماعی و خونه ماندن هست

جز برای ضروریات بیرون نریم


اما خواهش میکنم یه کمی دقت کنید که الان اونقدر زباله پلاستیکی که غیربازیافت هست هم تولید نکنیم که بعدا تازه با مشکل تازه ای روبرو بشیم

من خودم سعی میکنم در مصرف دستکش های کمی دقیق تر عمل کنم و جاهایی که لازم نیست استفاده نکنم

در شستشو هم دقت کنید، اونقدر از شوینده ها و آب زیاد استفاده نکنید که بعد تازه دچار مشکلات تازه بشیم

چه خبره واقعا؟؟؟؟

دوست من میگه من هر روز تمام لباسها و کفشهام را به محض اینکه از راه میرسم خونه میندازم توی لباسشویی!!!!

دیگه آروم آروم داریم کاری میکنیم که مشخص نیست چی درسته چی غلط!!!

داشتم یه کلیپ توصیه های بهداشتی و رعایت میدیدم... به پلاستیک زباله ها اسپری الکل میزد!!!! به تخت خوابش... !!!! به لوازم آرایش روی میزآرایش؟؟؟؟؟

در مصرف الکل هم دقت کنید

خانمه نوشته من و بچم تو قرنطیه ایم و فلان ، هر هفته همه عروسکهای بچم را میندازم توی ماشین لباسشویی و اسباب بازیها را ضدعفونی میکنم، مدارنگیها را هم شستم... !!!!

خواهرمن میگه ما یه کمی بامیه از بیرون خریدیم هی داغش کردیم، گذاشتیم تو ماکروفر، شربت جوشان درست کردیم دوباره انداختیم توش!!!!!! خب مگه واجبه خواهر من؟؟؟؟؟؟؟؟

رفتارهای غلط را گسترش ندیم

منم حتما رفتارهای غلطی دارم... سعی میکنم با دقت نظر و یه کم مطالعه و کمک گرفتن از کسانی که اطلاعات کافی دارند ، درست رفتار کنم

ولی حداقل این هست دامن نزنیم به وسواس

خودمون آسیب میبینیم





نظرات 9 + ارسال نظر
سارا(چیکسای) شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 14:17 http://15azar59.blogsky.com

اینها رو اضافه کن بهش
دستهای حساسیت شده بخاطر استفاده مکرر از دستکش و وایتکس
کلاهبرداریهای مجازی برای خرید ماسک و دستکش
تحمیل هزینه های اجباری و غیر ضروری به خانواده
خب وقتی تو خونه اید اینهمه شستشو لازم نیست واقعا
اخ اخ از دوران پسا کرونا


والا چی بگم که دیگه واقعا همه چیز را اونقدر پررنگ میکنیم که چشمامون کور میشه

طیبه شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 15:27 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام بابای نیکان هم جزو وسواسی هاست ولی خودش قبول نداره

سلام به روی ماهت
خودش از همه بیشتر اذیت میشه و متوجه نیست

لیلی۱ شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 16:10

وااای گندم فقط اونی که چند تا دستکش میپوشید یعنی ترکیدم من
اخه چرا بفکر من نرسیده بود؟؟؟
بعضیا تو وسواسم خلاقیت دارن والا


تازه اومدم بگم این کارها را نکنید ازشون ایده گرفتی؟؟؟؟؟؟

سعید شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 20:07 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوبم
از اتفاقی که برای باغ افتاده خیلی متاسف شدم
اگه برای امنیت باغ یه سگ ببرین اونجا بد نیست
دیدن بزرگ شدن بچه ها خیلی ذوق داره
الهی خدا همه ی این فسقلیا رو حفظ کنه

سلام به روی ماهتون
ممنون پسرعموجان
اونجا یه باغچه کوچیک هست و ما خانوادگی از نگهداری سگ و حیوانات خانگی خوشمون نمیاد
انشاله همه عزیزانتون به سلامت در کنارتون باشن

پریناز شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 23:00

عزیزم بعد این هر چی دوس داشتی تایید کن آره همون اولی درد دل بود که فقط برای خودت فرستادم



کرونا هم که دیگه هیچ . گاهی فکر میکنم تو خوابم. خدا کنه واقعن خواب باشه . ولی گاهیم میترسم مثل ایدز سالها بگذره و واکسنی پیدا نشه. که البته زبانمو گاز میگیرم

ممنون دوست خوبم
امیدوارم دوستای خوبی بشیم
انشاله که خیلی زود همه چیز بهتر میشه

بلاگر یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:01

طنز:
عجب ، پس من هر روز از بیرون که میرسم با کفشام و لباسام میرم تو وان الکل میخوابم ، زیاده روی میکنم؟
منو بگو که یه دست لباس غواصی سفارش داده بودم !



باید حتما الکل با پوست بدنتون در تماس باشه وگرنه قبول نیست
لباس غواصی بپوشی کارآیی نداره
باید الکل بخوره صاف به پوستتون

هاله یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:49

یه عده این وسط کلاهبرداری هم می کنن از بس همه دنبال خرید ماسک و دستکش هستیم دیروز رفته بودم بانک خانمی اومد گفت از یه صفحه تو اینستاگرام ماسک خریده ولی ماسکی ارسال نشده صفحه هم بسته شده ظاهرا 500 هزار تومن خرید کرده بود

بله متاسفانه منم از این چیزا شنیدم
و ما خودمون بهش دامن میزنیم

پیشاگ یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 14:21

تو همه چیز تعادل حرف اولو میزنه ولی خوب همیشه افراط و تفریطم هست
من فک کنم یه روزای افراطی میشم کسل:

ای جانم
گاهی دست خودمون نیست
همین که قبول کنیم و بدونیم و سعی کنیم یعنی اینکه میتونیم درستش کنیم

امیر یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 16:18

با سلام
اونایی را که خیلی رعایت می کنند و در حد وسواس هستند را باید با اونایی که اصلا رعایت نمی کنند همخونه کرد تا هر دو گروه متعارف و عادی بشن . امروز رفته بودم تا دکتردرمانگاه برام دارو بنویسه دکتر نه ماسک داشت و نه دستکش . شده که دکتر هم رعایت نمی کنه اما نگهبان جلوی در در اتاقک نگهبانی هم ماسک داشت و هم دستکش .
نمی توان قضاوت کرد که کدامین غلط است یا درست .

سلام
منم با تعادل موافقم
ولی گاهی واقعا خودمون هم متوجه نیستیم حد تعادل کجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد