روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

از دیده مرو ، تو مرا جان و جهانی

سلام

صبح قشنگ بهاریتون بخیر

اردیبهشت جان به نیمه رسیده و دلبریهاش هم که دیگه گفتنی نیست

نسیم خنک دم صبحش

اون عطر خوش گلها

اینهمه رنگ



دیروز کلی استراحت کردم و تا میشد خوابیدم

انگار انرژیم تحلیل رفته بود و به خواب نیاز داشتم تا شارژ بشم

مادرجان یه عالمه نعنا و پونه پاک کرده بودند و داشتند آماده میکردند برای خشک کردن

نعناها را کمک مادرجان بردم پشت بام

اخ که نزدیک غروب نگاه کردن به منظره آرام شهر چه حال خوبی داره ، به خصوص که صدای دعاهای قبل از اذان هم به گوش میرسید

یه آقایی نان خریده بود و در حالی که ماسک و دستکش داشت،  آرام آرام قدم برمیداشت

ولی از بچه ها و دوچرخه هاشون توی کوچه خبری نیست

پدرجان هم همچنان درگیر کارهای ماشینشون هستند


برای مغزبادوم و فندوق یه عالمه کاغذهای بزرگ چسبودندم به درب کمد، تا هروقت دلشون نقاشی خواست راحت برن سراغ این کاغذها

هر بار این کاغذها را میبینم بیشتر دلتنگشون میشم

راستی تنبلی کردم و دست به چهل تکه نزدم ... باید آخر این هفته براش یه برنامه ریزی حسابی بکنم



پ ن 1: هیچی مثل گل و گیاه طبیعی توی خونه حال دل آدم را خوب نمیکنه


پ ن 2: چرا افطاری را وقتی سحر میخوری خوشمزه تره؟               

نظرات 10 + ارسال نظر
بلاگر سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:51

حسرت به دلم موند یه پست داشته باشی و از خوردنی چیزی ننویسی !
تا خط آخر آمدم ، خوشحال شدم که اینبار چیزی ننوشتی ، خط آخر همه رشته ها رو پنبه کرد، ضمنا" علت خوشمزه شدنش اینه که کلا خورشت ها و اکثر غذاهای ایرانی ، وقتی میمونن طعم مواد در مایع خورشت آزاد و وارد هم میشه ، قورمه سبزی یه روز مونده از تازش خوشمزه تره !


خب من شکمو هستم
روزمره نویسم
خوردنی جزئی از روزمره های ماست
ولی دلیل علمی نداره ها... غذاهای ایرانی همشون خیلی خوشمزه ان ...

سارا(چیکسای) سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:58 http://15azar59.blogsky.com

تیلو خانم مهربونم
اردیبهشت ماه خیلی باحالی هست من خیلی دوستش دارم


امسال که اردیبهشت را از خودمون دریغ کردیم
خدا بقیه سال را به خیر کنه

رها سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:15 http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام تیلو جون
طاعاتت قبول باشه منو هم ر لیست ملتمسین دعا بگنجون لطفا
و اما سحری
خوش به حالت که پا میشی و از لحظه های ناب سحر لدت میبری
من که سالهاس سحری نمیخورم غذای ماه رمضونم همون شام هس فقط خخخ ولی با بودن نی نی جان از افطار و معنویتش هم خبری نیس سرپا یه لیوان اب میخورم و به ادامه تعقیب و گریز با نی نی جان جهت خواب میپردازم بعد که ایشون لالا کردن همچون شیری گرسنه هوار میشم رو سفره تا بیدار نشده چن لقمه غذا میخوریم و جم میکنیم و میشوریم و از خستگی بیهوش میشیم تا فردا
با تشکر

سلام به روی ماهت
عبادات شما هم قبول
اگه قابل باشم چشم
با نی نی و سرکار رفتن خیلی سخته ... حالا دیگه روزه هم بگیری....
خدا قوت
همینطوریاست که بهشت زیر پای شماست عزیزدلم

نگار سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:55 http://www.negarkhatoon.blogfa.com

من عاشق ماه رمضونم حال و هواش دوست دارم
امسالم که دست به کار درست کردن بامیه شدم و یه ظرف رفت خونه مادر یه ظرف خونه مادرشوهر..
بباف بباف یالا بباف

به به
عروس هنرمند و دختر مهربان
انشاله همیشه دلت گرم و خونه قلبت لبریز از آرامش باشه
نگران شغل همسرجانت نباش انشاله بهترین ها در انتظارتونه

سعید سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 11:49 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
روزه نمازات قبول باشه
دلم لک زده واسه ماه رمضونای قدیم
افطاری های قدیم
هنوزم وقتی قبل از اذان صدای ربنای میشنوم روح از بدنم پرواز میکنه و چشام بارونی میشه

سلام پسرعموی جان
چه دل پاک و زلالی
چه دورهمی ها و افطاریهایی داشتیم و نمیدونستیم یه روزی میشه حسرت

پیشاگ سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 11:53

وای تیلو اردیبشهت امسال به نظرم خیلی محشر شده خیلی
تیلو چهل تیکه رو تموم کردی عکس بزار حتما ماهم ببینیم شاد شیم
کاغذ چسبوندن به کمد خیلی خوب بود به خواهرم بگم بعدها برا پسرش همینکارو کنه


تشویقای تو حسابی آدم را سرذوق میاره

نگار سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:09

نمیدونم چرا با خوندم بند اخر پیامت بغض کردم...
مرسی ازت تیلوی مهربونم
انشالله

وای ببخشید عزیزدلم

امیر سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:41

با سلام
ماشین را که تا حالا بیش از ده بار باهاش تصادف کردم اواخربهمن قصد داشتم تعویضش کنم دیدم اگه ۱۵ تومن وام بگیرم حدود ۱۵ تومن دیگه کم دارم . بعد هم ویروس امد و همه جا تعطیل دیروز رفتم چند بتگاه خودرو سوال کردم دیدم میشه سمند را بفروشم فقط یه پراید بخرم اسفند اگر پانزده تومن کم بود حالا ۵۰ تومان کم است . دیشب که ماشین را پارک کردم صبح نگاه کردم دیدم حیاط پر از روغن شده. قبل از عید سپر عقب خریدم که هنوز عوضش نکردم صافکاری های تصادف های قبل مانده حالا این روغن ریزی بدتر رو اعصابم همینطوره چنگوله می کشه بدم میاد از روغن ریزی .
ما را هم از دعای خیرتان بی بهره مگذارید.
خداوند فرموده بتیمان را دریابید پس ...

سلام
خب بابای من یه کمی حساس تر هستند به سرویس و مرتب بودن ماشین
روغن بریزه که دیگه هیچی...
مگه نمیدونی اینجا ایرانه اگه تصمیم گرفتی بخری نباید بزاری از امروز به فردا برسه

سیده خانوم چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:35 http://Www.aram81.blogfa.com

منم نمیدونم چرا افطار و موقع سحر بخوریم خوشمزه تره....
:)

عه
هم افطار هم سحر؟؟؟؟
یا من دارم بد میخونم؟

رسیدن چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 12:44

بعضی غذاها وقتی میمونه خوشمزه تر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد