روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بی تاب و توان گشته ز جادوی نگاهت...

سلام

روز اردیبهشتی تون بخیر

دیروز یه بارون حسابی زد و بهار را پررنگ و آبتر کرد

من توی مسیر خونه بودم که بارون تند شد، عوضش من آرومتر رانندگی کردم و صدای ضبط را بستم و اجازه دادم صدای قطره های باران حال دلم را خوب کنه

امروزم هوا خیلی خیلی خنکه و دلچسبه

از اون پنجشنبه هایی هست که اگه کرونا نبود، با وجود روزه داری، حتما با خواهرا و فسقلیا یه برنامه دلچسب تفریح بیرون خونه میچیدیم


با یه نگاه ساده به اطرافم حس میکنم دیگه فقط ما داریم رعایت میکنیم

میام وبلاگا میبینم خیلی از دوستان هنوز در حال رعایت هستند

اما تو دنیای بیرون تقریبا هیچکس را نمیبینم که رعایت کنه

تازگی بیشتر حرص هم میخورم از اینایی که انگار نه انگار ، جوری رفتار میکنند که گویا کرونا ریشه کن شده و من بی خبرم

ما همچنان خرید نمیریم ، نمیریم که یعنی تقریبا 15 تا 20 روز یکبار میریم یه خرید کلی میکنیم و برمیگردیم

اونم نه مثل سابق که هرچیزی را از جای خاصی میخریدیم

خرید ساده و جمع و جور ، مثلا وقتی میریم هایپر سعی میکنیم قسمت عمده ی خریدمون انجام بشه

حتی شیر و ماست را سعی میکنیم طوری بخریم که زودتر از 15 تا 20 روز آینده بهش نیازمند نشیم

الان دوتا کوچولوی ما نزدیک 70 روز هست که توی قرنطینه هستند

خواهرام فقط در حد سه یا چهار بار اومدن خونه ما و حتی یه خرید ساده هم نرفتند

و حالا دیگه بی تاب و کلافه شدند

مغزبادوم که دیگه طاقت نداره و از دیشب اومده خونه ما - البته چون مدرسه شون به طور آنلاین برقرار هست فقط میتونه روزهای تعطیل بمونه

فندوق کوچولو توی تماسهای صوتی و تصویری به شدت بیقراری میکنه

ولی ما بخاطر سلامتی خودمون باید همچنان رعایت کنیم




پ ن 1: گل محمدی ها روی میزم دارن خشک میشن

اما عطر و بوشون به شدت باقیست


پ ن 2: دیشب سحر نزدیک بود خواب بمونم


نظرات 12 + ارسال نظر
soly پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 http://www.soly61.blogsky.com

سلام تیلوی نازنین.
نماز و روزه هات قبول حق باشه.
بارون دونفریش خوبه .

سلام نازنینم
متشکرم عزیزدلم - طاعات شما هم قبول باشه
بارون همه جوره ش خوبه

ستاره بامداد پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:27 http://morningstars.blogsky.com

به نام خدا



دوستان عزیز سلام. من در حال انجام یک پژوهش هستم در مورد اثرات دستگاه انکوباتور روی بچه ها .ممنون میشم اگه با پر کردن پرسشنامه زیر به من کمک کنین.



سپاس از همکاری شما



مرادی- کارشناس ارشد مشاوره توانبخشی



لینک پرسشنامه :





https://docs.google.com/forms/d/1daFHNDoTFvRlgXcONrblU7hG7p4TXRwE76Y1Po1uMfk/edit?usp=forms_home

دوست عزیزم قبلا هم این لینک را گذاشتین اینجا ومن پر کردم

پیشاگ پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 11:19

راستش تیلو تعریف قرنطینه ظاهرا نسبی شده
هرکسی کار خودشو درست میدونه حتی من ،
میدونی چی برام جالبه ؟ اینکه خیلیا رو تو اینستا میبینم باهم رفت آمد دارن چیزیشونم نشده تا حالا و طرف میگه ما از هم مطمعنیم .
مگه ما نامطمعنیم از خودمون نمیریم نمیایم !!!
نمیدونم موندم واقعیت چیه و چه کاری درسته
راست راستش حرصم درمیاد من رابطم با خانوادم قطع شده کاملااااا اما بقیه میرن ومیان خوب مگه من و خونوادم دل نداریم ؟

اینکه تعریف قرنطینه نسبی شده علتش این هست که تا یه حدی میشه خونه نشینی کرد
بالاخره خیلی از ماها مثلا خودت که نمیتونی نری سرکار
اینکه هرکسی کار خودش را درست میدونه دلیلش این هست که ما ایرانی ها کلا این خصلت را داریم
خب اینا شاید خودشون چیزیشون نیست ولی ناقل هستند و برای اطرافیان مسن ترشون بسیار خطرناکن
کما اینکه خودشون را هم در معرض بیماری قرار میدن
منم حرص میخورم از اینایی که تو این شرایط میرن خرید... خرید مایحتاج با خرید رفتن و پرسه زدن تو مغازه ها فرق داره...
یه عده ای مجبورن برن سرکار... ولی عایا خرید رفتن خانوما (دوست من رفته بود شال بخره) ضروریه؟؟؟؟؟؟

رسیدن پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 13:13

ما هم تو خونه هستیم و رعایت میکنیم فقط داداشام مجبور شدن دیگه برن مغازه. ولی واقعا برای بقیه انگار عادیه

فرشته پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 13:50 http://femo.blogfa.com

منم فکر میکنم فقط خودم قرنطینه کردم بقیه بیرونن وخدا میدونه چی میشه این مدت فقط دوبار رفتم منزل مادرم وبه شدت دلتنگم ولی اطرافیان هر روز میرن میان

منم با دیگران حرف میزنم میبینم عده ی خیلی کمی رعایت میکنن

سعید پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 19:41 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
امسال اولین گل محمدی رو خالم بهم داد
یه دسته گل رز کوچیک هم آورد که گذاشتیم تو آب
قراره وقتی خشک شد گلاشو بچسبونیم به آینه قدی تو هال

سلام به پسرعموی خوبم
به به
انشاله که همیشه خونه تون و خونه دلتون پر از گل باشه

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 23:17 http://Daroneman.blog.ir

این دوست عزیز چقدر سه پیچ هست برای نظر سنجی

کرونا کی میخواد بره یعنی؟؟

حس ششم و پیشگویی هیچ کسی در این دنیای بزرگ از پس این ی ذره ویروس بر نمیاد که دقیق بگه کی میره؟؟
جدا از شوخی خوشا زندگی بدون کرونا جان

والا چی بگم، چندمین بار هست که لینک و ... میزارن
اینطوری که من فهمیدم اصلا قصد رفتن نداره
نوچ... هیچکس
اخ اخ ... چه خوب گفتی

ستاره جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 07:20 http://Setareha65.blogsky.com

سلام عزیزم، طاعاتت قبول، تو تهران که شرایط بحالت عادی برگشته، تازه من سوار تاکسی شدم راننده بهم میگفت چرا ماسک زدی، کرونا دروغی بود که برای پرت شدن حواس ما گفته بودن


اوه اوه ببین تا چه ملت بدبین و خیال پرداز شدند

امیر جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 13:32

با سلام
آنچه در خیابان می بینیم و انچه بهداشت می گوید از زمین تا اسمان نفاوت دارد نمیدانم ما درست عمل می کنیم یا بقیه ..
در دل می گویم خوش به حال آنان که راحت و اسوده بدون ماسک و دستکش و ژل و الکل راحت اند .
چقدر خوب بود راحت نان گرم سنگک را تازه می خوردیم ولی الان باید دوباره گذم کنی و خشک وبد مزه که بیشتر لثه پاره کن است تا نان و میشه عین کاردک بنایی .
کاش بگذرد این روزگار تلخ تر از ....

سلام به شما دوست خوبم
میگذره
انشاله که با سلامتی برای همه بگذره

طیبه جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 13:53 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام عزیزهنرمند مهربونم
ما هم هنوز قرنطینه ایم ولی من باید هر هفته یک بار به خونه خواهرم برم که چون مامانم اونجاست و چشم انتظاره و اونقدر که سر نزدن ناراحت و مریضش می کنه قطعا کرونا ناراحتش نمی کنه
همین.خریدای خونه مون رو فقط بابای نیکان انجام میده و من فقط یک بار به اندازه دودقیقه رفتم سوپرمارکت در خونه
اداره هم هنوز نمیرم چون مشمول قوانینم و ایمنی پایینم
فقط پریروز خیلی با رعایت و ماسک و اینا رفتم بغل خونه مون آرایشگر ابروهامو مرتب کرد
خودم مرتب می کنم ولی کار آرایشگر یه چیز دیگه ست.خداروشکر رنگ مو و باقی قرطی بازی ها هم ندارم

سلام عزیزدلم
شما خیلی خیلی بیشتر مراقب باش
شما را با ابروی انکارد نکرده هم ما قبول داریم
شما که نقص ایمنی داری بیشتر از بقیه مراقب باش و کاری به بقیه نداشته باش

طیبه جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 13:57 http://almasezendegi.mihanblog.com

راستی برای نیکان هم اینترنتی هفت سنگ و چندتاچیز مثل تیشرت دیگه خریدم
برای خودم هم لباس مباس و حتی روسری اینترنتی خریدم

خوب کاری کردی
اینطوری هم روحیه خودتون بهتر میشه و هم کسب و کارای اینترنتی رونق میگیره
مبارکتون باشه خریدها
انشاله با دل خوش استفاده کنید

x جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 20:24 http://malakiti.blogfa.com

راستشوبگم تیلو ؟
من وقتی فهمیدم کرونا حداقل 12-18 ماه دیگه همراهمونه خیالم راحت شد :/
نمیدونم منظورت از رعایت چیه ؟ من بیرون میرم ماسک و دستکش نمیذارم ((البته جای خیلی شلوغ نمیرم))

وسیله نقلیه عمومی خلوت هم استفاده می کنم :/
من حتی به کنار گذاشتن کارمم فکر کردم اما دیدم ادم تو خونه نشستن نیستم و اگر از کرونا بمیرم خیلی بهتر از اینه که از تو خونه نشینی دق کنم :/ واقعا ادم تو خونه موندن نبودم پس فقط کامو سبک تر کردم
راجع به ماسک های فیلتر دا هم (که تقریبا تنها ماسک مقاوم در مقابل ویروسه) تنگی نفس می گیرم میزنم :/ تازه n95 شو ها :/ پس نمیزنم :/

من خیالم راحت نشد ولی فهمیدم که باید یاد بگیرم با این بیماری زندگی کنیم و مراقب باشیم
پدرمن نقص ایمنی دارن و من نگران اینکه خودم مبتلا بشم نیست ولی از اینکه ناقل بشم و ایشون را درگیر کنم سخت هراسانم...
من با ماشین شخصی میام و در دفتر شخصی خودم کار میکنم ولی ماسک را میزنم همون n95 و با اینکه خیلی سخت هست تحملش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد