روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من باشم و تو باشی و ای وای چه تصویر قشنگی...

سلام

روز ابریتون خوش و خرم

اینجا هوا عاشقانه و ابری و بهاریه...

کلا اردیبهشت، اصفهان ، بهشته...


دیروز صبح که خیلی خوابالود و تنبلانه نشسته بودم پشت میزم و داشتم با گوشیم بازی میکردم ، یهو دیدم مامان جان و بابا جان از در وارد شدند...

اون هم با چی؟


xg4h_1.jpg


بله با این گلهای خوشگل و خوشبو

برای خیلی از دوستام در لحظه عکسشون را فرستادم و گفتم کاش میشد عطر این گلها را بفرستم براتون...

و گاهی حس میکنم دنیای مجازی ماها را خیلی دور کرده

گاهی دیدن تصویری، حرف زدنها، پیامها باعث میشن از حجم دلتنگیمون کم بشه اما هیچی جای بوها و مزه ها و عطرهای آشنا را نمیگیره

خاطراتی که میشه با بوها تجربه کرد

خاطراتی که در مزه ها نهفته ست

یا عطرهای آشنایی که توانایی این را دارند که دل آدم را زیر و رو کنند



یه خاطره با مزه با این گلهای صورتی خوشگل با آقای دکتر داریم

که توی یه دیدار بهاری یه عالمه از این گلها با خودم بردم و تا آقای دکتر رفتند بنزین بزنن و برگردن، کل داشبورد و جلوی ماشین را پر از گل کردم براشون...

وقتی برگشتند حسابی هیجان زده شدند و حسابی عطر این گلها پیچیده بود توی ماشین

یادمه دقیقا یک روز ابری شبیه امروز بود...

دقیقا توی اردیبهشت ....

تمام اون گلها را آخر اون دیدار جمع کردیم و من همشون را خشک کردن و داخل یه باکس کوچولو به عنوان یادآوری یه خاطره قشنگ نگهشون داشتم





پ ن 1: امروز صبح که از در دفتر وارد شدم عطر گلها پیچیده بود

اما میدونید که عمر این گلها دور از شاخه خیلی خیلی کوتاهه...


پ ن 2: عشق بازیهای سحر منو آنچنان مست میکنه که در کلمات نمیگنجه


پ ن 3: دیروز پیتزای خونگی خوشمزه داشتیم

مامان جان از بس توی اینستاگرام عکس تهیه نون و پیتزا دیدند، هوس درست کردن پیتزای خونگی کردند


پ ن 4: داداش و زن داداش توی قرنطینه روزه میگیرن و زولبیا و بامیه خونگی میپزن...

امان از دست اینستاگرام

نظرات 7 + ارسال نظر
پیشاگ چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:48

بوی این گلا محشره تیلو محشر
اردیبهشت همه جا داره دلبری میکنه
چقدددد کارت باحال بود تیلو من اگه بودما خداییش زبونم بند میومد
به نظرم بوی اریبهشت بوی بهار نارنجه

امیر چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:40

با سلام
سعدی میگه : چون گل رفت و گلستان شد خراب
بوی گل را از چه جوییم ، از گلاب
حالا که امکان ملاقات حضوری نیست و آغوش و بغل ها خیلی وقته برای همدیگر باز و بسته نشده اند. فضای مجازی حکم گلاب را دارد به جای گل . حالا که امکان وضو نیست ، تیمم می کنیم. حالا اگر امکانات فضای مجازی و تماس تصویری و چت و پیامک نبود چه کار باید می کردیم.
به هر حال روزی اردیبعشق ابری اش زیباست و افتابش زیباتر. گلهای محمدی اش زیباست و یاس و مریم اش دل رباتر.
افطارش ساحر است و سحرش محسور می کند. حالا که امکان حضور نیست . با یاد کردن قدیم لذت می بریم .
شاید خداوند می خواسته دیدارهای اینده شیرینتر از ملاقات های قبلی باشد. که این واسطه پیدا شذه.
گل زیباست اما گل بر روی شاخه زیباتر.
بهار زیباست اما بهار پرگل زیباتر
همه دوست ها مایه ارامش است . اما دوست جان جانی رامش بیشتری دارد.
انشالله که بهار طبیعت و بهار رمضان مشامتان را عطراگین و حال دلتان را به احسن الحال مبدل کند.

سلام به شما دوست خوبم
انشاله

سارا(چیکسای) چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:48 http://15azar59.blogsky.com

وااای اینا گل محمدی هستن؟ به به اگر اونه که باید گفت چه بو و عطری هم داره این گل ...ازش مربا درست کنید
چه خاطره خوش عطر و بویی داشتید از این گل

بله سارای عزیزم
گل محمدی هستند
تو خونه ما مربای گل محمدی طرفدار نداره

soly چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:07 http://www.soly61.blogsky.com

ووی من چقد خوشحال میشم از شنیدم عاشقانه های اردیبهشتی شما. باور کن مجازی ها خیلی بهم نزدیکترن.

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:32 http://Daroneman.blog.ir

گل های خشک شده عالین
من که خیلی دوست دارم

هوا واقعا بهشته دل آدم ضعف میره برای این هوا

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 16:01 https://mahirize.blogsky.com/

چه گلایی
عطرشون رو از راه دور قشنگگگ میشه حس کرد و لذت برد

تقدیم حضور گرم و صمیمی شما

طیبه جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 14:00 http://almasezendegi.mihanblog.com

چه عاشقانه قشنگی توی ماشین براشون طراحی و ترسیم کردی.دمت گرم با سلیقه ی مهربان عاشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد