روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزگار نو

سلام

روزتون پر از حال خوش


زندگی از نگاه من همیشه پر از فرصت های تازه بوده

همیشه میشه راه حلی پیدا کرد و از حال بد هجرت کرد

این روزهای قرنطینه هم همین فرصت تازه بودند

میشد با یه نگاه کمی تیره ، گفت که روزهای سختی هستند، روزهای بدی هستند، روزهای ...

اما با یه نگاه روشن ، میشه گفت اینطوری خیلی بیشتر قدرداشته هایی که قدرشون را ندونستیم میدونیم

اینطوری کلی زمان پیدا کردیم برای یه عالمه کار جدید

و اینکه کلی انرژی ذخیره کردیم برای یه شروع تازه

من مثل خیلی از آدمهای معمولی نه اونقدر پولدار بودم که بگم جنبه مالی و ضررهای اقتصادی این قضیه برام مهم نیست

اما خدا را شکر میکنم که خانواده حامی و اونقدر پس انداز داشتم که خیلی هم نگران نشم

روزهای اول که این قرنطینه شروع شد به خودم گفتم این فرصت خوبیه برای یه عالمه کار که تا حالا وقتش را نداشتم

تصمیم گرفتم یه عالمه فیلم ببینم ، کلی کتاب بخونم و یه عالمه برنامه های دیگه...

اتفاقا روزهای اول خیلی هم صبح زود بیدار میشدم و با توجه به اینکه نزدیک عید بود خیلی هم کمک مامان میکردم و کلی خونه تکونی کردیم

به قول دوستان جاهایی که حتی تو سند خونه نبود را شستیم و سابیدیم

کیک درست کردیم

شیرینی پختیم

ضدعفونی کردیم و هزارتا کار ریز و درشت دیگه

اما یه کمی که اومدیم جلوتر من این فرصت تازه را زمانی دیدم برای استراحت بیشتر

دیدم خیلی از کارهایی که لیست کردم و میخوام انجام بدم را توی زمانهای دیگه هم میتونم انجام بدم ، اما اینهمه استراحت و ریلکس کردن شاید مدتهاست که جور نشده

یه نگاهی به 20 سال گذشته زندگی کردم و دیدم همش در تلاش و بدو بدو بودم

همیشه نهایت تعطیلی و استراحتمون همین ایام عید بود و دیگه فراتر نرفته و این شد آغاز یه فرصت تازه

امروز که بعد از مدتها اومدم دفتر با حال خوش در را باز کردم

بسم اله و ذکرهای مخصوص خودم را گفتم و قدم گذاشتم توی مکانی که برام پر از حال خوب هست

درسته که قو پر نمیزنه

درسته که فعلا شاید تا مدتها به اون حال قدیم و در آمد قدیم نرسیم ، اما کلی فرصت تازه پیش رومون هست برای پیشرفت

برای درآمدن از رخوت و عادت

و این یعنی زندگی جریان داره



صبح که اومدم متوجه شدم جناب دزد عزیز زحمت کشیدند و کولر دفتر را دزدیدند

و این میتونست کلی حالم را خراب کنه

اما با خودم حرف زدم و متوجه شدم فعلا در شرایطی نیستم که بخوام با این موضوع حال روحیم را خراب کنم

در را باز کردم و یه عالمه گردگیری و تمیز کاری انجام دادم

نیاز بود

همه جا را گردو غبار پوشانده بود

گردگیری کردم

جارو زدم

جلوی در آب پاشیدم

یه کمی جای میزها را عوض کردم که فاصله ام از مشتری ها بیشتر بشه و تا یه محدوده ی محدود بیشتر نتونند وارد بشن

مواد ضدعفونی را گذاشتم جلوی دست

میز و پیشخوان و دستگاه های پوز را ضدعفونی کردم

و آماده شدم برای یکسال تازه با تحولاتی عظیم که واقعا غیرقابل پیش بینی هستند

چند روز پیش توی سایت هم ثبت نام کردم

امروز هم با اتحادیه تماس گرفتم و اجازه بازگشایی را گرفتم

خلاصه که همه چیز مهیا شده برای یک فرصت تازه...

تا وقتی که پروردگار به من اجازه نفس کشیدن میده ، از این موهبت خدادادی استفاده خواهم کرد

زندگی یعنی همین : مجموعه ای از سختی و آسانی ها

بالا و پایین های مکرر

خنده و گریه در کنار هم

و تسلیم و رضا یعنی همین که این فرصت ها را نادیده نگیریم و بدونیم که زندگی ادامه داره و با آغوش باز تغییرات را بپذیریم







پ ن 1: دیروز کلی بازی و سرگرمی با مغزبادوم داشتیم

یکی از این اسباب بازی هایی سازه فلزی که شامل یه دنیا پیچ و مهره است خریده بودم (خیلی خیلی قبل از عید) و فراموشش کرده بودم

دیروز یادم اومدم و این باعث کلی خوش گذرونی برامون شد

ساختنی های فلزی موتور سیکلت زیرک در 4 طرح

پ ن 2: آقای دکتر هم خوب هستند و خیلی زودتر از اون چیزی که فکرش را میکردم برگشتیم به عاشقانه های خودمون


پ ن 3: باید یه کرم مرطوب کننده خوب برای دستام بخرم

اینجا که میام از بس دستام را میشورم پوستم کلا به فنا میره

این رو یادم رفته بود

نظرات 8 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 10:55 http://Nanehadi.blogsky.com

حتما کرم مرطوب کننده بخر.جزو واجبات هست.کولرو بگو.آفرین که دفترو باز کردی.فکر کنم حالا حالاها اسیر کرونا هستیم .باید یاد بگیریم باهاش کنار بیاییم.

دارم توی خونه
باید اونو با خودم بیارم
هرچی بتونیم توی خونه بمونیم بهتره
به خصوص به خاطر عزیزانمون که سن و سال بیشتر و یا بیماریهای زمینه ای دارن

پیشاگ شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 11:54 http://bojboji.blogfa.com

به به خانم تیلویی
سال نوتون مبارک خانم
تیلو منم فقط خوردم و خوابیدم برای خودم تکلیفو اینا هم مشخص نکردم
خیایم خوش گذشت بهمون
خداروشکر به شما هم خوش گذشته
برای کولر هم متاسفم
خیلی مراقب خودت باش

سال نو شما هم مبارک عزیزدلم
چه کار خوبی کردی که استراحت حسابی کردی

رسیدن شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 12:24

سلام تیلوی عزیزم. شروع دوباره رو بت تبریک میگم موفق و تندرست باشی.

فدای محبتت
انشاله خیلی زود همه به کسب و کار و درآمد خودشون برسن و خیالشون راحت بشه

رسیدن شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 12:26

چه روح بلندی داری آفرین ننشستی غصه کولر بخوری
حتما آقا دزد محتاج و گرمش بوده ، تو هم بخشیدی ای ول

غصه خوردن کاری را درست نمیکرد
ولی نبخشیدمش

سعید شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 12:59 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گلم
خدا قوت
اولا خوش حالم که رابطه تون به حالت قبل برگشته
ما در این جریان ضد عفونی کردن چند تا دستگاه رو از دست دادیم
یه دستگاه پوز یه تلفن بی سیم گوشی خودم یه ماشین حساب
چون شاگرد مغازه الکل رو مستقیم پاشیه بود رو اینا
تو ایام عید هم یه دزد نامحترمی اومده تمام کولرهای مغازه های یه ردیف مغازه رو باز کرده و برده
اما چون پشت بوم مغازه ی کناری ما بلند بوده نتونسته بیاد کولر ما رو باز کنه
شاد باشی دختر عمووووووووو

سلام پسرعموجان
به حال قبل که برنگشته ، فکر کنم از قبل یه درجه بهتر هم شده
شاگرد مغازه و اینهمه بی حواسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب پس این کولر دزدی فقط مختص اینجا نبوده و کلا همه جایی بوده
بازم خدا را شکر که کولر شما همچنان سرجای خودش هست

لاندا شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 13:35

وای دقیقا من اولش کلی برنامه چیده بودم که یه استفاده خاصی ببرم، اما یه کم که رفتم جلوتر دیدم استراحت بهترین استفاده س. و الان واقعا خوشحالم از این که دیگه ذهن ایده آل گرام دنبال استفاده ی بهینه نیست!
و میتونم انرژی بگیرم از این روزای خاص

عه
پس این یه حال کلی بوده برای هممون
منم خدا را شکر میکنم که هممون پر انرژی و سرحال شدیم

soly شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 13:38 http://www.soly61.blogsky.com

ان شالاه با سلامتی و صحت و شادابی کامل مخصوص تیلویی خودت، روز کار خوبی شروع کرده باشی و روزهای کاری خیلی خوبتری رو پیش رو داشته باشی.

الهی آمین
برای هممون
تو همیشه پر از انرژی های خوب هستیا... ممنون

الی شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 22:41

خداروشکر که خوبی
خداروشکر که عاشقانه هات دوباره دارن رنگ میگیرن
امیدوارم امسال برات پر برکت باشه و کسب و کارت پر رونق

الی نازنینم خیلی خیلی ازت ممنونم
انشاله کسب و کار همه پر رونق و پربرکت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد