روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای بیشماره

سلام

پر از حال و احوال خوب باشید

زندگی همیشه بالا و پایین داره ولی با نگاهی کمی متفاوت میشه حالمون را بهتر کنیم

مغزبادوم مونده خونه ما

با شطرنج و تبلت پر از بازی و یه کتاب پر از قصه

هربار میاد برام قصه بخونه تو همون جملات اول خوابم میبره

اما حسابی بازی کردیم

از بعدازظهر به شدت سردرد داشتم، امابازم نزاشتم از خوشی های فسقلی اون بچه چیزی کم بشه

بذرهای بادمجان و فلفل را توی ظرفهای مخصوص کاشتیم تا بعد از جوانه زدن ببریم باغچه

تراس را شستیم و گل هایی که قلمه زده بودیم را کاشتیم

کشتی گرفتیم

نقاشی کشیدیم

خیالپردازی کردیم

به پیشنهاد مغز بادوم تلویزیون دیدیم

آمیرزا بازی کردیم و خلاصه یه روز دبگه را سپری کردیم

تازه کلی هم برنامه نوشته برای فردامون

زندگی همین خوش گذرونیهای کوچولو کوچولو نیست؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر جمعه 29 فروردین 1399 ساعت 17:05

با سلام
انشاالله آدینه خوبی داشته باشید

چون که با کودک سرو کارت فتاد
پس زبان کودکی باید گشاد
چقدر خوبه که زبان کودکی را بفهمی و کودکی کنی و کودک درونت را ارضا نمایی
قبلا یک رشته تحصیلی بود به نام چند پیشه و کسانی که دبپلم چند پیشه داشتند زیر نظر فرمانداری به کار گمارده می شدند و میشه گفت شبیه آچار فرانسه بودند که به هر پیچی می خوره یعنی این ها را می توانستند در هر شغلی به کار بگیرند. و مدرک انان برای تمامی وزارت خاته ها قابل قبول بود حالا تیلوی ما نیز چند پیشه است. در میان آشپزها تک و در باغبانی و باغداری بی تک در کار رایانه و ای تی بی رقیب در میان عاشقان یا سابقه و ید طولانی با بچه ها و کودکان ، کودک با پیران و سالمندان در عین جوانی ، تجربه پیران را دارد داروها را می شناسد بهتر از پزشکان هر چه بگم کم گفتم

سلام
امیدوارم همه روزهای زندگیتون خوب و خوش باشه
چه جالب هیچی در مورد این رشته نشنیده بودم و ممنونم که اینهمه تعریف وتمجید کردید از من

یک عدد مامان جمعه 29 فروردین 1399 ساعت 21:06 http://Www.Kidcanser. Blogsky

خوش به حال مغز بادوم

ممنون نازنینم
لطف دارین به ما

رهآ جمعه 29 فروردین 1399 ساعت 22:06 http://ra-ha.blog.ir

چه خوش میگذرون مغز بادوم :)
من انقدددد دلم میخواد باغچه تون ببینم :)

بیچاره این بچه ها اسیر این قرنطینه اجباری شدند و به نظرم به بچه ها بیشتر سخت میگذره
عزیزدلمی
کاش میشد یه عصرونه دعوتت کنم باغچه

فری شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 09:31

من عاشق این کارهای شما شدم چه قدر خوب گل و گیاه پرورش می دید من هم خیلی دوست دارم اما همیشه گل هام خراب می شه !!! خیلی هم بهشون می رسم

منم به تازگی اینهمه عاشق گل و گیاه شدم
نگهداری از گل و گیاه نیاز به اطلاعات و روش های خاص داره
باید با صبر و حوصله یکی یکی این روشها را پیدا کنی

رهآ یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 00:03 http://ra-ha.blog.ir

آرع میفهمم چی میگی .. اینکه گفتم خوش میگذرونه به خاطر این بود که بعد کلی روز اومده پیشت و کلی ذوق داره ... ؛)

منم دقیقا متوجه شدم چی میگی دختر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد