روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

در انتظار بهار

سلام

روز و روزگارتون خوش


از صبح تمیزکار داشتیم برای لابی و پله ها و پارکینگ

گلدانهای سرسرا را بردم پشت بام و یه حمام آب و افتاب حسابی بهشون هدیه دادم

بعد هم برای ضدعفونی شدن فضاهای عمومی ساختمان از اب  و وایتکس استفاده کردیم ، البته با ماسک و دستکش و رعابت موارد ایمنی! 


بعدازظهر هم برای اینکه ممنوعیت استفاده از آرایشگاه وجود داره، خودم دست به کار شدم و موهام را رنگ کردم، نتیجه عالی بود

البته دو روز پیش،موهای مامان جان را هم رنگ کردم و نتیجه اونم عالی بود


چهارشنبه سوری متفاوت امسال را با چندتایی پیام و آهنگ و تماسهای تصویری برگزار کردیم، اینم یه مدل خاطره متفاوت...

کلی هم خاطره بازی کردیم و گفتیم و خندیدیم


پ ن۱: امروز یه فیلم تو ژانر خون آشام دیدیم

سه تاییمون خوشمون اومد و کلی کیف کردیم


پ ن۲: امسال به جای صدای ترقه و فشفشه، صدای بمب میشنیدیم

یعنی ویروس ترقه پیشرفت کرده؟


پ ن ۳: شاهنامه (نثر) را آوردم گذاشتم جلوی دست

هردفعه یکیمون یکی دو صفحه اش را با صدای بلند برا بقیه میخونیم


پ ن ۴: این وسیه ای هست که اتوماتیک اسپری خوشبو کننده را پاف میکنه ( اسمش را نمیدونم) خراب شده بود

امروز درستش کردیم و باز راه اندازی شد... اندر مزایای بیکاری....


پ ن۵: برا خوندن کتاب خیلی خیلی تنبل شدم


نظرات 4 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت 10:46 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوب خوب خوب
روزگار تو هم بهاری
من و خاله دیروز از ظهر تا آخر شب خونه بودیم
آخر شبم با رعایت همه ی جوانب بهداشتی تو خیابونای خلوت یه پیاده روی طولانی کردیم
ظهر بارون اومده بود و هوای شب به شدت دلبری میکرد
برای ضدعفونی سطوح بهتره از وایتکس های عطر دار بخری و به نسبت 1 به 9 با آب مخلوط کنی
این طوری بوش خیلی کمتره
بعد از سالیان دراز امسال اولین سال بود که من نرفتم چهارشنبه سوری یعنی خاله نذاشت
ناگفته نماند که بنده ی حقیر از بچگی دستی در ساختن بمب و نارنجک دارم
البته هممممه ی جوانب ایمنی رو رعایت میکنماا یعنی تا حالا برای کسی اتفاقی نیفتاده
فقط میخوام برام عقده نشه

سلام پسرعموجان
سعی کنید بیشتر خونه بمونید
اوه اوه ... بازم به خاله که تونستن شما را خونه نگه دارن

لاندا چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت 16:20

به به خانم هنرمند. منم خودم موهامو رنگ گذاشتم.
بند و ابروی مامان رو هم تقبل کردم علاوه بر خودم. نتیجه ش خوب بود

هنرمند که تویی با اونهمه سلیقه و ذوق
چقدر آرایشگری کردی در این مدت
آفرین

الی شنبه 2 فروردین 1399 ساعت 23:58

تیلوی عزیز و مهربان سال نو مبارک عزیزم
امیدوارم امسال برات پر از شادی و آرامش و خبرهای خوب باشه و به همه آرزوهای قشنگت برسی

سال نوی تو هم مبارک نازنینم
منم همین آرزوهای خوب را برای همه دوستانم دارم
انشاله سال بینظیری پیش رو باشه

پیشاگ جمعه 8 فروردین 1399 ساعت 18:15

تیلو جان چطوری ؟ نیستی ؟

سلام عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد