روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزها و شب های متفاوت

سلام دوستای عزیزم

توی این روزها و شبها، دارم زندگی جدیدتری را تجربه میکنم

شاید با دغدغه های تازه ، فکرهای نو، اتفاقات متفاوت و...

اما همچنان پر از زندگی هستم

پر از حال های خوب

دارم تلاش میکنم زندگی را لحظه لحظه زندگی کنم


باید از چهارشنبه بعدازظهربگم که حال پدرجان خیلی خیلی بد بود و مطب دکترشون پاسخگو نبودن، بعدازظهرشده بود و پدر بی طاقت بودند، تصمیم گرفتبم بدون هماهنگی بریم... تمام موارد را رعایت کردیم و رفتیم...

دکتر به محض دیدن پدرجان متوجه شدند که به داروهای جدید حساسیت شدید و حالت مسمومیت نشون دادند، آزمایش اورژانسی انجام دادند و...

خلاصه که با تجویزهای تازه راهی داروخانه و بعد خانه شدیم...

پنجشنبه هم حال پدرجان اصلا خوب نبود

و از جمعه رو به بهبود رفتند....

شنبه برای تغییر روحیه شون یه سری زدیم به باغچه

هوای بهاری، شکوفه ها، جوانه ها، صدای آب، پرنده هایی که سرمست عطرفصل تازه بودند و گلهایی که غنچه هاشون دلبری میکرد

امروز را هم به خونه تکونی گذروندم





پ ن ۱ : محبتهای دوستایی که یه عالمه پیام محبت برام فرستادند باعث شد این پست را بنویسم


پ ن۲: غلط های املایی و اشکالات پست را ببخشید با گوشی عادت ندارم


پ ن ۳: خونه موندن را به شدت رعایت میکنیم و از دست اونایی که رعایت نمیکنند به شدت حرص میخورم


پ ن۴: یه عالمه دستور پخت شیرینی سرچ کردم


پ ن۵: غنچه های گلهای تراس یکی یکی باز میشن و این یعنی هنوز زندگی جریان داره


پ ن ۶: کلی تغییر دکوراسیون توی خونه دادم


پ ن ۷: کتاب پی دی افی که یکی از دوستای خوب وبلاگی بهم داده را میخونم


پ ن ۸: بعدازظهرها سه تایی فیلم میبینیم


پ ن ۹: سعی میکنم بیشتر و بیشتر از برنامه هام براتون بنویسم

نظرات 10 + ارسال نظر
ما و تربچه مون دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 00:40 http://torobchenoghli.blogfa.com

سلام عزیزم
خدا رو شکر پدر حالشون بهتره
نعمت پدر و مادر رو خدا برای همه مون حفظ کنه

سلام به روی ماهت
الهی آمین

سعید دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 11:10 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گلم
خوبی؟
برای حال پدر جان به شدت ناراحتم
این شرایط خود به خود زندگی رو برای همه سخت کرده حالا این که خود آدم یا یکی از عزیزانش مریض باشه هم شرایط رو سخت و سخت تر میکنه
براشون از صمیم قلبم آرزوی سلامتی می کنم و منتظر خبر بهبودی کامل ایشون هستم

سلام پسرعموجان
من اصلا راضی به ناراحتی شما نیستم
همین که دعا میکنید و انرژی های خوب دارید عاااالیه

واتو واتو دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 12:26 http://zehne-bi-alayesh.blogfa.com

پست اینقد استاندارده ک چیز فانی توش در نمیاد این دفه !!!!


حیف
خیلی دوست دارم کامنتا و تحلیلها و زاویه دید شمارا

Reyhane R دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 12:53

سلام تیلو جان.
ناراحت شدم بابت بیماری پدرجانتون.
انشاءالله بهبودی کامل.

سلام ب روی ماهت
انشاله برای همه بیماران

پیشاگ دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 16:37 http://Bojboji.blogfa.com

زندگی جدید ماهم اغاز شده کلی هم از دیروز خوش گذشته بهمون
خدارو شکر پدر عزیزتون بهتر شدند
مراقب خودتون باشید

خداراشکر ک خوش گذشته
انشاله همیشه شاد باشین

صحرا دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 17:15

گندم عزیزم، مرسی که تو همه ی این شلوغی ها و گرفتاری ها، زیبایی ها را میبینی و مینویسی ازشون. اینجاهم کلی درختها شکوفه زدن و چهره ی خیابونها را عوض کردن

نازنینم همراهیت برام ارزشمنده
خداراشکر که زیبایی های بهار بی شمار هست

گلشن دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 19:14

خداروشکر که بهترن

الحمدلله

soly دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 21:31

ان شالاه بسلامتی و حال خوب.

برای همه

سارا دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 23:10

سلام عزیزم
تیلو جان انشالله پدر و مادر عزیزانتان همیشه سلامت و شاد باشند و خدا براتون حفظشون کنه

سلام به روی ماهت
ممنونم عزیزدلم

امیر سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 16:03

سلام
ببخشید با تاخیر می نویسم نه اینکهدقبلا تاخیر نداشتم اخه من همیشه عقب هستم از همه چیز عقب هستم . یواش یواش سر فرصت
به هر حال انشالله که حال پدر خوب و خوبتر باشه و تپ خونه ماندن اذیتت نکنه البته تو خوب بلدی برا خودت سرگرمی درست کنی آشپزی و کیک و پرورش گل و ...
سال خوبی را برای شما و خانواده محترم ارزو می کنم

سلام
ممنون
هر وقت تشریف بیارید قدمتون روی چشم منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد