روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

میشه هدیه را پس بدیم؟

سلام به دوستای خوبم

روزگارتون آرام و بی دغدغه

وسط این روزگار رخوت انگیز هنوز یه عالمه داشته و نعمت داریم که باید بخاطرشون سپاسگزار باشیم

نعمت هایی که تک تک شون برامون عزیز هستند و ما را به زندگی گره زدند

همین الان وسط این روزگاری که خیلی شیرین و خواستنی نیست ، اونقدر چیزای خواستنی توی زندگی تک تک مون هست که باید براش شکرگزار باشیم

شاید این ویروس تلنگری بود که یادمون بندازه چقدر دلخوشی های ریز و درشت توی زندگیهامون هست که اصلا بهشون توجه نمیکنیم

خلاصه که اگه داریم روزهای آرومتری را نسبت به اسفندهای قبل تجربه میکنیم ، با این نگاه که این هم یه تجربه تازه و یه حال جدید هست میتونیم کلی دلخوشی و حال خوب پیدا کنیم

من که هر بعدازظهرها دو سه ساعت را گذاشتم برای خونه تکونی

و مامان جان چقدر از این کارم راضی هستند

با دقت و حوصله هر روز یه گوشه ای را تمیز و مرتب میکنم

قالیچه های کوچولو را میبرم توی حمام و میشورم

قالیچه های نماز ...

پرده های اتاقها...

لوسترهای اتاق ها را دونه دونه تمیز میکنم

نردبان میزارم و به کمد هایی که از دسترس خارج هستند سرک میکشم

با مامان جان و باباجان کلی وسیله جابجا کردیم

این میان فیلم میبینیم

آهنگ گوش میدیم

با پدرجان و مادرجان حرف میزنیم و با حوصله به خاطراتشون گوش میدم

چیزی که گوشه ی خاطرم را در این روزها آزرده حال نه چندان مساعد پدرجان هست ... داروهاشون عوض شده و عوارض دارویی به شدت آزارشون میده

خوابشون بهم ریخته ... دردهای گاه و بیگاه اومده سراغشون و من از دیدن اینها به شدت غصه دار میشم

اما سعی میکنیم که زیبایی ها و خوبیها را پررنگ تر ببینیم

هر روز با همدیگه گل و گلکاری داریم... خاک گلدانها را عوض میکنیم

جای گلها را عوض میکنیم

قلمه میگیریم

قلمه های قدیمی را میکاریم

به سبزه ها و دانه ها رسیدگی میکنیم

گاهی کنار هم دیگه آمیرزا بازی میکنیم و کلی میخندیم

بعضی وقتا هم سه تایی تلویزیون میبینم

من زیاد از تماشای تلویزیون خوشم نمیاد، اما تازگی گاهی ...

البته تماسهای تصویری هم این روزها جایگاه ویژه خودشون را دارند

بالاخره باید این روزها هم بگذرن

کاش برای همه به خیر بگذرن

الهی که همه کنار عزیزانشون شاد و سلامت باشن

این هم یه تجربه تازه از اسفند هست که احتمالا سالهای بعد ازش حرف میزنیم و میشه یه خاطره

میگیم چه اسفند آروم و بدون سرو صدایی بود... اسفندی بدون ازدحام و شلوغی و همهمه ...

الهی که برای همه عزیزان فقط خاطرات خوش از این روزها باقی بماند





پ ن 1: آقای دکتر یه سری درگیری های کاری دارن که همچنان مجبور به رفت و آمد هستند

یه نگاه به قرارهای عاشقانه دلم را میلرزونه...

خیلی وقته که همدیگه را ندیدیم...


پ ن 2: مامان فندوق مجبور هست برای آزمایشها و غربالگری بره دکتر و آزمایشگاه و سونو...

هممون توی گروه هی براش توصیه های پزشکی و رعایتی میفرستیم

این یعنی دلخوشی... یعنی کسایی هستند که حواسشون به ما هست


پ ن 3: خیلی قبل تر یه عالمه کاموا برای نی نی تازه خریدم

اما به گفته ی خواهرجان صبر کردم تا جنسیتش مشخص بشه و بعد شروع کنم به بافت


پ ن 4: روزی رسون روزی را میرسونه

خداوند هیچکس را شرمنده نکنه...

من دیروز شرمنده ی یک دوست شدم



بعدا نوشت: یادم رفت بگم چرا عنوان را اینطوری نوشتم

شاتل لطف کرده بهمون 100 گیک اینترنت رایگان هدیه داده برای روزهای قرنطینه

از وقتی این هدیه راداده سرعت نت اونقدر افتضاح شده که دیگه حتی کارهای روزمره را نمیشه به سادگی انجام داد

بابا ما هدیه نخوایم باید کی را ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 13 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 10:10 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی عزیز
برای این وضعیت پدرجان ناراحتم و براشون آرزوی سلامتی می کنم
تو این وضعیت هیچی مثل یه قرار عاشقانه حال آدمو جا نمیاره ها
بهش فکر کن

سلام پسرعموی نازنینم

تو عاشق نبودی که حال دل عاشقا را بفهمی؟؟؟؟
اولین چیزی که برام مهمه سلامتی آقای دکتر هست حتی اگه به قیمت این باشه که اصلا دیگه هیچوقت نبینمش هم حاضر نیستم لحظه ای سلامتیش به خطر بیفته
بهش حتی فکر هم نمیکنم

soly سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 10:32 http://www.soly61.blogsky.com

سلام عزیزم
اول از همه خدای مهربون به پدر بزرگوار صحت و سلامتی عطاکنه و هر روز بهتر از دیروز باشن. الهی آمین
واینکه واقعا به داشته هام هرچند ریز و خیلی ریز اصلا توجه نداشتیم ولی خب مصلحت اینجوری شده که الان واقعا داریم حس میکنیم که چقدر دلخوشی های ریز و کوچولو هم به زندگیمون روحیه داده و ما نمیدونستیم.ان شالاه روزای خوب خیلی زود از راه میرسن و شکرگزارتر میشیم ازاینکه خدا چقدر رحم و مروت داره برای بنده هاش.

سلام دوست نازنینم
متشکرم از دعای خوبتون
منم آمین میگم ... انشاله که خداوند خودش نظر لطفی بفرماید

الهام سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 10:55 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام تیلوی عزیزم.
از خدا برای خودت و خانواده و آقای دکتر سلامتی میخوام و دل خوش
خونه تکونی خیلی خوبه. من هر سال دعای تحویل سال رو میخونم و شروع میکنم....وقتی اینور اونور رو تمیز میکنم هم زیر لب دعا میخونم که روزگارمون به روزای بهتر تغییر کنه.

سلام الهام عزیزم
نوشته های خوبت همیشه به من کلی حال خوب و ایده ی ناب میده
منم وقتی کار میکنم و توی خونه راه میرم زیرلبم همیشه چیزای خوب میگم ... انگار حس خوب روی همه ی گوشه های خونه ته نشین میشه

مخمور سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 11:06

سلام
می دونی که من عاشقم
اصلا یکی از کارکردهای دیدار عاشقانه و عشقبازی اینه که سلامتی بخشه هم سلامت جان هم سلامت دل هم سلامت تن
پس این سلامتی را نه از خودت و نه از آقای دکتر دریغ نکن
خلاصه از ما گفتن
الو آقای دکتر
الو
به حرفهای این تیلو گوش نکن

سلام به روی ماهت
ای داد...
عاشقی یه جاهایی اصلا قابل پیش بینی نیست
من اونقدر دوستش دارم که تازگی حاضر نیستم حتی این خستگی را بخواد تحمل کنه
آروم آروم دارم به یه جاهایی میرسم که خودمم از گفتنش خجالت زده ام

لیلی۱ سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 11:40

گندم جانم انشاله که خدا همه اعضای خانواده تو درپناه خودش حفظ کنه اقای دکترم همینطور
منم در مورد این نت اهدایی منم دقیقا همینو گفتم
اصلا شما بگو این اقای وزیر ی کار درست تا حالا کرده باشه


الهی آمین ... انشاله عزیزان همه در پناه پروردگار در سلامت و شادی باشن
پس شما هم نظرتون همین هست

خانمـــی سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 13:44 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

انشاالله پدرتون هر چه زودتر سرحاله سرحال بشن
چه خوب که کمک مامان میکنی خدا حفظت کنه

متشکرم عزیزم
بهم لطف داری دخترجان

کاترین سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 13:47 http://onclouds.blogfa.com

چرا نت ضعیفه اخههههه ... تی دی اس ال ایرانسل سرعتش خیلی خوبه بر من
این روزا فقط بگذرن خیلی رو مخ منن . هوا به این خوبی حبسیم تو خونه . چه کنم دیگه میگذره

خب صحبت از اینترنت اهدایی شاتل بود....
میگذرن... نگران نباش... انشاله که با سلامتی بگذرن

بلاگر سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 14:08 http://tosan35.blogsky.com

حالا نوبت منه که بگم :
پست هاتون را بر مبنای نظرات خواننده های مظلوم مینویسی؟
مزاح کردم ، چشات را ریز نکن برای من !

ضمنا" یه نظریه : فکر میکنم در زندگی قبلیت ، گلخانه دار یا کشاورز بودی !


حالا چرا به این نظریه رسیدی؟

چه نظریه ی خوبی

امیر سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 16:06

با سلام
بابا کرونا خواست تنوع ایجاد کنه همه ساله اخر سال مثل هم بود گفت امسال کمی تا قسمتی تنوع ایجاد کنم به دلایل زیر
۱ همیشه خانم ها خونه تگونی می کردند و مردان ارامش را می بردند امسال شریک و به اشتراک این کار را انجام می دهند
۲ همیشه اخر سال کارت عابر بانک مردان در کیف خانم ها بود ولی امسال رو میز ناهار خوری گذاشته و هبچ کس کاری بهش نداره
۳ کاسب ها و شیرینی و اجیل فروشی ها این موقع سال سه شیفت کار می کردند ولی امسال استراحت دارند و کنار خانواده هستند
۴ دولت از دادن میوه شب عید به منظور جلوگیری از گرانفروشی معاف است.
از شوخی که بگذریم باید بیشتر مراعات کنیم گاهی خیلی از مردم را می بینیم که اصلا رعایت نمی کنند و بلکه برعکس هم عمل می کنند ادم حرصش می گیره
انشالله که هر چه زودتر پدر سلامتی کامل پیدا کنند و همینطور اقای دکتر نیز سلامت باشند و در ارامش کامل به همدیگر انرزی مثلت تزریق کنید
من هم بخاطر دیابت سرماخوردگی ام خوب نمی شود و حدود سه چهار ماه است درگیر هستم و نسبت به قبل کمی بهترم و باید بیشتر رعایت کنم . از بس الکل و ... استفاده کرده ایم پاک الکلی شده ایم و منتظر یه جرقه تا اتش بازی شب چهارشنبه سوری شود

سلام به شما دوست خوب
بیخود کرده با این تنوعش ... میخواست به همه پول هدیه بده بشه تنوع.. این چه کاریه اخه

1- اینطوری ها هم نیست مگر آقایون تنبل
2- کارت میکروبی و ویروسی و آلوده را میزارین روی میز ناهار خوری؟
3- بیچاره ها ...
4- حالا کی دولت به ما میوه میداد؟
منم حرص میخورم از دست اون عده ای که انگار نه انگار
انشاله که همه مریض ها لباس عافیت و سلامت بپوشن و کنار عزیزانشون به شادی روزگار بگذرونن
شما دیابت داری و اصلا مراقب خودت نیستی؟

مریم ... سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 19:41

سلام. امیدوارم این روزها در کمال خوشی و سلامتی تموم بشه برامون .
راستی منم مشترک آسیاتکم و به قول شما همین مشکل کندی برام پیش اومده . اگه تونستین این مشکلو حل کنید به ماهم خبر بدین لطفا
ماهم هدیه شونو نخواستیم .

سلام به روی ماهت
چطوری حل کنم... والا ما نمیخوایم به ما لطف کنن... زوریه؟؟؟؟؟؟

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 20:40 http://Daroneman.blog.ir

سرعت نت ؟؟
راستش برای ما تغییری نکرده
هر چند این روزها تعداد کاربر ها و مشترک هایی که تو خونه هستن و نت استفاده میکنن خیلی زیاد شده
فکر کنم آخر پستم رو اشتباه متوجه شدی تیلو جان
حالا برات می نویسم در جواب کامنت

نت خونه که مخابرات بوده خیلی تغییری نداشته
ولی شاتل افتضاحه...
100 گیگ داده به جاش سرعت را یک صدم کرده

سارا(چیکسای) سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 21:12 http://15azar59.blogsky.com

تیلو جان خیلی مراقب پدر باشید و قطعا هستید
حالا ما ۲۴ هر ماه نت خونه شارژ میشه ما از خود مخابرات گفتیم حالا الان نمیدونم این ۱۰۰ گیگ لاکپشتی را که دادن اضافه میشه به اون ۴۰۰ گیگ حلزونی یا نه ..
کاشکی یکی به وزیر جوان میگفت بابا ما تو دنیا پلنگ و ببر هم داریما سرعت اونا بهتره بخدا

اخ اخ
بلکه مخابرات دیگه نخواد بهمون هدیه بده
بابا ما هدیه نمیخوایم
همون حق خودمون را درست در اختیارمون بزارید...

رهگذر پنج‌شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 03:09

اسم شما گندم هست؟ گاهی تو کامنتا با این اسم صداتون میکنن
چه خوب که آقای دکتر رو داری خدا براتون حفظ کنه

اسمم گندم نیست اما این اسم را دوست دارم و یه سری از دوستای قدیمی به این اسم صدام میزنن
ممنونم
امیدوارم همه عمر عاشق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد