روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سرک کشیدن های بهار را میبینی؟

سلام

روزهاتون پر از حال و هوای بهار


اول صبح تا چشمام را از خواب باز کردم برق خونه رفت

البته که خیلی مساله ساده ای هست

اما اگه طبقه چهارم زندگی کنی متوجه میشی که دردسرهای خودش را داره

آب که کلا فشار نداشت دیگه... دوش را بیخیال

آسانسور هم بیخیال

درب پارکینگ هم باید دستی باز و بسته میشد....

خب باز خدا را شکر کردم و وقتی اومدم درب پارکینگ را ببندم چشمم خورد به حسن یوسف ها...

رفتم سراغشون ، اونایی که حسن یوسف دارند بهتر میدونن که حسن یوسف میچرخه سمت نور... برای همین هرچند وقت یه بار میچرخونمشون تا هم صاف قد بکشن و هم اون رنگ قرمز و خوشگلی که برگها گرفتند در معرض دید باشند... خلاصه امروز صبح آب دادم بهشون ، دور و برشون را تمیز کردم ، یه کمی جابجاشون کردم و با حال خوب راه افتادم...

توی مسیر هم به خاطر خلوتی این روزها ، آروم رانندگی میکنم و شکوفه ها و درخت ها را تماشا میکنم

جوانه زدن های زیبا... باغچه های پر از گل

در اصفهان ، اسفند بینهایت ماه زیبایی هست

همیشه توی اسفند سرزدن به باغچه را خیلی دوست دارم

فصل رویش هست و همه چی سراز خاک در میاره ... این جوانه های کوچولو انگیزه های زندگی ان....



دیروز توی دفتر خیلی خیلی بیکار بودم

از صبح داشتم آمیرزا بازی میکردم

نه کتاب خوندم

نه به کتابهای صوتی گوش دادم

نه فیلم دیدم

نه هیچ کار دیگه ای...

فقط یک نفس بازی کردم

خیلی هم بهم حس خوب داد

حالا امروز وقت دارم برای بقیه کارهایی که دلم میخواد انجام بدم

یه عالمه کاموا هم در انتظارم هستند که بافتنی شروع کنم و برای نی نی توی راه که سال دیگه اول فصل سرد نیاز به یه عالمه بافتنی داره، ببافم ...





پ ن 1: دستامون بیشتر از خودمون از دست این کرونا کلافه شدن


پ ن 2: آقای دکتر خوب هستند و هنوز یه کمی از ته مونده سرماخوردگی را دارند که باعث میشه گاهی نگران بشم


پ ن 3: روزهای قشنگ اسفندیتون پر از حال و هوای بهاری...

با یک نگاه متفاوت متوجه میشیم که این روزها هم زیبایی های خودشون را دارند

مگه هر سال باید یه عالمه خرید کنیم؟

یه عالمه رفت و آمد کنیم؟

شاید این فرصتی هست برای آرامش... برای کنار هم بودنهای بیشتر... برای یک تجدید قوا...




نظرات 14 + ارسال نظر
پیشاگ سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 09:16

حس میکنم اون طفلیم خجالت میکشه

نه تنها خجالت نمیکشه با شور و شوق داره میاد تا دل هممون را شاد کنه

پیشاگ سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 09:30

حس میکنم نشونه های بهار خودشونو خیلی به رخ نمیکشن طفلیا به خاط شرایط ما

چشم ها را باید شست...
خانم زیبا شما که خودت نگاه زیبایی به زندگی داری، یه کمی به دور و برت دقت کن همه جا پر از عطر بهار شده

خانمـــی سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 10:11 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

امروز اینجام یه بارون قشنگی میاد از اون بارونایی که دلت میخواد بری زیرش خیسه خیس بشی ... هوا گرفته ست حال میده دو قطره اشکی هم بریزی اون زیر ولی خب لامصب حسش نیست

خدا نکنه اشک بریزی
انشاله اونقدر دلت پر از شادی و حال خوب باشه که فقط بخندی
دعوتت میکنم به چالش لبخند

سارا(چیکسای) سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 10:21 http://15azar59.blogsky.com

هر روز منتظر ساعت رست ۱۰ هستم بیام بخونمت برم حرفاتو به دوستام بگم شارژ بشیم


وای
منو اینهمه خوشبختی؟
دعوتت میکنم به چالش لبخند

لام سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 11:57

سلااااام
میشه ازتون بخوام برام دعا کنین تو قرعه کشی 16/اسفند و قرعه کشی دیگه برنده اول بشم و اسمم دربیاد
خیلی بهش نیاز دارم هم واسه خودم و هم واسه کمک ب خانوادم که زمینی که 8 ساله میخوایم بسازیم بتونیم حداقل یکمش رو بسازیم ک ازمون نگیرن چون مال مسکن مهره و اگر شروع ب ساخت نکنیم زمین رو میگیرن
منم دانشجو شهر دیگه ام و واقعا ب پول این دوتا قرعه کشی نیاز داریم
خواهش میکنم برام دعا کنین لطفا

سلام به روی ماهت
هم من و هم دوستای گلم براتون دعا خواهیم کرد
انشاله که خداوند رزق و روزی همه ی دوستان را زیاد کنه و انشاله که مشکلات مالی و اقتصادی همه حل بشه
توکل برخدا
انشاله که با خبرهای خوب برگردید

soly سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 11:59

حال دلت همیشه خوب...
کامواهای رنگی رنگی چقدر روح بخش هستند.

سعید سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 12:21 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
حالت خوبه؟
من که این روزا انقد دستامو شستم و الکل زدم که خطوط کف دستم پاک شده
یعنی الان اگه یه فالگیر بخواد فال منو بگیره هنگ میکنه

سلام پسرعموجان
من دختر عموی ماه هستم ... یعنی شما ماهی؟
من که کلا پوست دستم رفته
جالبه دیگه اثر انگشتم را گوشیم نمیشناسه

لاندا سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 12:22

خیلی با پی نوشت 3 موافقم

بلاگر سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 14:35 http://tosan35.blogsky.com

شما باید سیندرلا میشدی ! البته با اون لباسهایی که تا قبل 12 شب پوشیده بود ، با خرگوشا و گلا حرف میزد ، و بجای راه رفتن میرقصید و آواز میخوند !
میری حیاط ، گنجیشکا میان دور سرت میچرخن؟


وای چه توصیف خوبی
دلم میخواد اینطوری باشه اما نه....

رسیدن سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 16:46

آره واقعا ، کرونا مثل یه ترمز همه مون رو از بدو بدو متوقف کرد . به نظر منم فرصت خوبی شد که کمی استراحت کنیم و اینقدر ته سال بدو بدو نکنیم

امسال یه سال متفاوت بود
خیلی روزها و ساعتهای متفاوتی را تجربه کردیم
و حالا این استراحت و رخوت اجباری... این هم یه گوشه و یه نما از زندگیه
زندگی را زندگی میکنیم لحظه به لحظه

الهام سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 17:33 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام تیلوی عزیزم.
اصفهان واقعا قشنگه... آدماش و آهنگ حرفاشون معرکس.
یه همکلاسی داشتم که اصفهانی بود من دعا دعا میکردم یه بحثی پیش بیاد که مجبور شه چند دقیقه توضیح بده و من گوش بدم


سلام به روی ماهت
پس لهجه اصفهانی دوست داری
دکتر هنوز با گذشت اینهمه سال لهجه منو دوست داره و وقتی تندتند یه چیزی را براش تعریف میکنم هنوزم کلی برا لهجه م ذوق میکنه

رهگذر سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 19:30

سلام تیلوی دوست داشتنی
محال آدم بیاد وبت و ازت حال خوب و انرژی نگیره
خواهرتون توراهی دارن یا خانم داداشتون

سلام رهگذر عزیز
بهم لطف دارین شما
خواهرم... مامان فندوق کوچولو

رهگذر سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 19:31

منم عاشق لهجه اصفهانیم

امیر سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 21:57

سلام
من عاشق لهجه های خاص هستم بختیاری شیرازی اصفهانی یزدی مشهدی و ... چون این ها را میشه فهمید ولی ترکی و عربی را خیر .
بابا بخدا بهار اومده و گل های شقایق چشمک میزنند . گل های بابونه با اون عطر دلچسبش داد میزنه ننه سرما رفته و بهار اومده . کرونا خر کی باشه که بتونه جلوی بهار قد علم کنه . رعایت می کنیم و کرونا را فراری میدیم . اگه سرماخوردگی ها ادامه پیدا می کنه علتش اینه که هم بدن نسبت به ویروس و باکتری ها مقاومت لازم و بالا را نداره و هم ویروس و باکتری ها نسبت به انتی بیوتیک ها مقاوم شده اند و هم اینکه داروهای موجود در بازار کیفیت قبل را ندارند.
ماسک و ژل و الکل هم شده جن و ما بسم الله . هر دارو خونه ای میریم میگه تمام شد اخه لامصب کی توزیع کردین که تمام شد

سلام
حرص نخورین
همه چی خیلی زود درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد