روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هم زندگیمه... هم زندگیشم...

سلام دوستای خوبم

روزتون شاد و پر انرژی

حیف از روزهای قشنگ اسفندمون که عجین شد با این بیماری و این وحشت و این حالی که هممون دست به گریبانش هستیم

ولی بازم میشه حال خوب را آورد تو خونه ... تو محیط کار... هرجایی که هستید

یه آهنگ قشنگ پلی کنید و پنجره را باز کنید و بزارید هوای خوب اسفندی بیاد داخل

اصفهان که دیشب یه بارون درست و حسابی اومده و هوا بینهایت عالی شده

من یه شاخه گل نرگس هم آوردم و گذاشتم روی میز و عطرش حسابی همه جا را پر کرده

دمنوش خوشمزه م هم طبق معمول توی لیوان خوشگل و در دار کنار دستمه...

به گلدون خوشگلم آب دادم و گذاشتم جایی که آفتاب بگیره

راستی دانه های نارنجمون جوانه زده و اندازه دو بند انگشت قد کشیده ، میبینید با چه سرعتی....



یادم رفت براتون از بی انصافی آدمها بگم

نزدیک شش ماه هست که من دارم زحمت میکشم برای شب بوهای توی فلاورباکس جلوی در خونه

به موقع کاشتمشون به موقع آبیاری کردم و حسابی هواشونو داشتم

اما چند روز پیش یک آدمی که نمیدونم باید اسمش را چی بزارم اومده و نصف بیشتر شب بو ها ، به خصوص اونایی که از همه بزرگتر و شاداب تر بودند را از ریشه در آورده و با خودش برده....

یعنی واقعا قلبم جریحه دار شد...

نه بخاطر چند شاخه شب بو... به خاطر بی مهری آدمها

شب بوهای توی تراس که دیگه آماده شدند برای گل دادن

غرق شکوفه های ریز هستند

و جالب این هست که با اینکه گلها هنوز باز نشدند عطر شب بو ، شبها تراس را پر میکنه



پ ن 1: دست از مراقبت کردن از خودتون برندارید... همچنان خطر در کمین هممون هست

به خصوص با وجود افرادی که همه چیز را شوخی میگیرن

افرادی که تو این شرایط در حال رفتن به سفر هستند و ....


پ ن 2: آقای دکتر سرما خوردند

طبیعیه که تو این شرایط دلواپس و نگران بشم

نگرانیم را درک میکنن و هی لابلای خواب و بیداری و با کلی تب زنگ میزنن و میگن که نگران نباشم

هرچند من به شدت نگرانم


پ ن 3: تند تند براش پیام های عشقولانه میدم

تند تند جواب میده ...

میدونم ازش خیلی بعیده ...

داره تلاش میکنه که نگران نباشم


پ ن 4:  این هوای اسفندی و بیرون نرفتن عین حبس هست




نظرات 16 + ارسال نظر
انه چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 09:38 http://manopezeshki69.blogsky.com

انشاا...حال اقای دکتر بهتر شه زودتر...
وای از دست ملت چطور دلش اومده گلای نازنین رو چیده اونم بدون اجازه اه دیگه واقعا مردم ما شورشو دراوردن.

منم امیدوارم

والا چی میتونم بگم ... جز اینکه کمی بدبین بشم و از این به بعد تو فضاهای خصوصی تر و غیرقابل دسترس تر گل های نازنینم را پرورش بدم ... هرچند به نظرم فلاورباکس جلوی درخونه هرکسی حریم شخصی محسوب میشه

یک عدد مامان چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 09:51 http://kidcanser.blogsky

واقعا حیف از اسفند که داره اینجوری می گذره
اسفند برای من بهترین ماه سال هست

منم اسفند را بی نهایت دوست دارم
اسفند و فروزدین و اردیبهشت اصفهان دقیقا بهشته...

واتو واتو چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 09:57 http://zehne-bi-alayesh.blogfa.com

میکس روحیه دزدی و روحیه گل دوستی ترکیب با نمکیه ک ب ندرت پیدا میشه ک متاسفانه یکیش از تو کوچه شما رد میشه.
خب ی پیشنهاد دارم : شما چندتا دستمال کاغذی رو مفی کن بنداز همونجا ها. هر روز صبحم ی عطسه رو گلا برن . بعد بنویس این مکان متعلق ب شخصی است ک مبتلا ب کرونا بوده . از آنطرف کوچه تردد کنید. من بهت قول میدم نوادگان شبوها هم همینجا دنیا میان و کسی دست بهشون نمیزنه. ی دونه ماسک هم بذار لبه همین چی بود؟؟ فلاورباکس

پیشنهادت را که دوست نداشتم
چون هر دفعه خودمون هم میایم بیرون چشممون به این چیزها میفته
ولی اون ترکیب که گفتی منو به فکر فرو برد

بهار چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 10:27

وای تیلو چقدر حرصم دراومد.
واقعا ..... اصلا نمیدونم چی بگم.
دلم میخواد یه روز اتفاقی بیام دفترت. حتما زود میفهمم که دفتر تیلوه. عطر وجودت شاید تا سرکوچه هم بیاد.

منم حرص خوردم
والا آدم میماند چی میشه گفت
ای جانم
قدمت بر چشم من

بلاگر چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 10:38

یعنی نمیذاری تو مریضی هم کمی استراحت کنه !
اگر میدیدمش بهش پیشنهاد میدادم ، شبها موقعی که خوابت سنگین میشه ، هر 2 ساعت یه بار یه پیام با مارش نظامی برات بفرسته ! (لبخند)

نگرانشم
درک کنید که نگرانی خیلی بد هست
والا اگه نصفه شبم زنگ بزنه من عاشقانه جوابشو میدم
خودش میدونه
میخواین از خودشون بپرسین؟

پیشاگ چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 10:40 http://bojboji.blogfa.com

بنده خدا آقای دکتر ایشالا زودتر خوب بشه و توهم از نگرانی در بیای
من به حبسشم راضیم ولی آخه قبول نمیکنه شرکت نیایم
من که میگم چاره کار قرنطینست و بس

انشاله که همه مریضها خیلی زود خوب بشن
والا نمیدونم چاره چیه
ولی میدونم که این اوضاع خیلی سخته

رسیدن چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 11:25

ناراحتم برای آقای دکتر فقط دعا میکنم که چیزی نباشه و سلامت باشن

ناراحت نباشید
سرما خوردگی هست و رو به بهبود انشاله

soly چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 11:53

سلام عزیزم
ان شالاه سرماخوردگی اقای دکتر هرچه زودتر رفع بشه.آمین. یاد میم افتادم وقتی تصادف کرد سعی میکرد زود زود ارتباط تلفنی برقرار کنه تا من نگرانتر نشم.منم بیمارستانو زیارتگاه کرده بودم !!خخخ قدر این لحظه هارو میدونم که میدونی.قشنگن ولی با هرکسی نباید تجربه اش کرد..تنت سالم و دلت مهربون

سلام به روی ماهت
انشاله
عزیزم تو که خیلی خیلی مهربونی
یادمه چقدر در حقش محبت کردی

سهیلا چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 11:54 http://Nanehadi.blogsky.com

ان شالله که حال آقای دکتر به زودی خوب بشه و از نگرانی در بیایی.خبرش رو به ما هم بده لطفا.
چقدر بیرحم هستن.عقل سلیم میدونه که گلهای به این زیبایی یه باغبان دلسوز داشته.چطور دلش اومده.البته یه نکته مثبت هم داره.از ریشه درآورده.احتمالا میبره جای دیگه میکاره.امید داشته باشیم دوباره پا بگیرن.

خدا را شکر خیلی بهتر هستند
سرماخوردگی هست دیگه
خیلی کارش بیرحمانه بود

سارا(چیکسای) چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 14:25 http://15azar59.blogsky.com

ان شاالله این روزای ناراحت کننده زودتر تموم بشن و شر این ویروس از سر همه مردمم کم بشه

الهی آمین
شما بیشتر از همه مراقب خودت باش

سعید چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 17:14 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
حالت خوبه؟
واقعا بعضیا یه کارایی میکنن که آدم میمونه چی بگه
اگه آقای دکتر تنگی نفس ندارن جای نگرانی نیست به شرط این که در محیط آلوده نباشن
یکی از همکارای ما هم علائم داشت رفت بیمارستان فهمید که یه سرماخوردگیه الان برگشته سر کارش البته با رعایت تمام جوانب
من که با خاله این حرفا حالیمون نیست
هر وقتی که پیش بیاد با هم میریم پیاده روی
امشبم یه دور همی دعوتیم با هم
البته همه جوانب رو رعایت میکنیم
با سختگیری در مورد مسائل پیشگیری به شدت موافقتم

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبی
خدا را شکر سرماخوردگی بود و جای نگرانی نیست
لطفا مراقبت بفرمایید
همه چیز را نباید به شوخی گرفت
گاهی باید تو یه کاری دسته جمعی همت کنیم

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 18:06 http://Daroneman.blog.ir

آخی آقای دکتر چرا مریض شدن
انشالله زودی خوب میشن
خوشم میاد حسابی حساب میبره از تیلوی ما


نه بابا
همچین به موقعش حساب تیلو را میرسه که نگو و نپرس
ولی واقعا نگران شدم با این بیماری بی موقع

امیر چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 19:55

با سلام
گر طبیبانه بیایی بسر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را
دکتر شاید بیماری با اینگونه اعمال را بیشتر دوست داشته باشه .بیاییم از دریچه دیگری به موضوع نگاه کنیم . سرماخوردگی و بیماری باعث شده که نگارش شب و روز برایش پیغام و پسغام و پیامک و لطیفه و عشقولانه بفرسته انصافا این بیماری لذتبخش نیست؟
کی بود بهم گفت کوفت با این گونه حرف زدنت . من میگم باشه کوفتم باشه اما حقیقت را گفتم
اونی که بوته گل شب بو را برده نمیگم کار خوبی کرده که زحمت نکشیده دنبال سود و رایحه خوش شب بو است اما شاید سلیقه و توان پرورش گل را نداشته اومده شبانه شب بو را شبانه تاراج کرده .
خدایا کرونا را کر و لال و کور بکن تا جایی را نبینه و کسی را آلوده نکنه
خدایا گرانی و تورم را از نابود کن که مردم دل خوشی داشته باشند
خدایا نیمه دوم اسفند را چنان بگردان که جبران نیمه اول نیز شود و دلهای مردم را شاد کن و عیدی همگان را سلامتی و موفقیت و شادمانی قرار بده
آمین یا رب العالمین

سلام
دور از جونتون
هر طور راحتین بگین
به هرزبان
چی بگم والا
دعای خوبتون را بلند آمین میگم

P پنج‌شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 11:29

سلام بانو
با آرزوی بهترین ها برات
این دوستمون ک گف دزد گل دوست خیلی باحال بود

سلام دوست خوبم
اره تعبیر خوبی بود

روشن پنج‌شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 14:40

ایشالا که اقای دکتر حالشون بهتر شه .
واقعا حبس خانگی عجیب غریبیه .واقعا حیف این روزهای آخرسال..

اوهوم
انشاله که همه مریضها زود خوب بشن
منم خیلی دلم میسوزه که اسفند داره از دستمون میره

بهامین پنج‌شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 16:38

سلام تیلو جانم
خوبی؟
امیدوارم حال اقای دکتر خیلی زود خوب بشه.
این بودن به اجبار توخونه کمی ناخوشاینده

سلام به روی ماهت
ممنونم عزیزم
باید تلاش کنیم تا اوضاع بهتر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد