روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سکوت محض

سلام

صبح تون با سلامتی و شادابی

امروز صبح کوچه ی ما سکوت مطلق داره

یه سکوت همراه با صدای گنجشک ها

هوا نیمه ابری هست و یه خلسه عجیبی بر اینجا حاکمه

یه حس آرامش خوب

صدای رفتگر را از خیلی دورتر میشنوم که داره جاروش را روی زمین میکشه و یه صدای دلنشینی در پس زمینه این آرامش برقرار کرده

این حس رعب و وحشت باعث شده که همه جا خلوت تر بشه و این یعنی ما هممون قضیه را جدی گرفتیم و داریم تلاشمون را میکنیم

انشاله که خیلی زود با خبرهای خوب و اوضاع بهتری روبرو بشیم



دیروز علیرغم تلاش من برای انصراف مادرجان برای شرکت در مراسم ، ایشون تصمیم گرفتند که در مراسم شرکت کنند

پدرجان را که متقاعد کردم که شرکت نکنند

پدرجان به خاطر بیماری ، سیستم ایمنی قوی ندارند و من واقعا نگران هستم

هرچی در مورد ناقل بودن و ... برای مادرجان حرف زدم فایده نداشت

خلاصه که رفتم دنبالشون و با ماسک و دستکش رفتیم مراسم

جالب این بود که جز من و مادرجان هیچکس دیگه ای نه ماسک داشت و نه دستکش!!!!!!

و جالب تر اینکه بدون هیچ رعایتی هم دیگه را در آغوش میگرفتند و میبوسیدند...

من و مادر جان از مجلس اومدیم بیرون ، ماسک ها و دستکش ها را در آوردیم و داخل پلاستیک گذاشتیم و گره زدیم ... دستامون را با پد الکی کردیم و به محض به خونه رسیدن همه لباسهامون را ریختیم داخل لباسشویی...

درسته نباید بترسیم ولی باید رعایت کنیم

این هم از مراسم



سری اول دانه های نارنج من خیلی زیبا از خاک سردرآوردن و جوانه زدند

سری دوم را جمعه میزارم داخل گلدان

سری سوم را قصد دارم به صورت هیدروپونیک بزارم روی سطح آب ...

ببینم امسال میتونم یه سبزه خوشگل داشته باشم یا نه



بهتون گفتم بالاخره بعد از کلی بی اعتمادی یه خرید اینترنتی انجام دادم؟

یه بلوز قرمز رنگ خوشگل

حالا منتظرم ببینم به دستم میرسه یا نه؟

و بعد آیا اون چیزی هست که فکر میکنم یا نه؟

ذوق و هیجان اینکه پست میخواد برام یه بسته خوشگل بیاره ته دلم را یه حالی میکنه...



فعلا لیست خریدها را گذاشتم کنار

قصد ندارم در این وضعیت برم خرید

اصلا قصد بیرون رفتن ندارم

فعلا رعایت میکنیم... باید رعایت کنیم




پ ن 1: آقای دکتر با تمام رعایت هایی که انجام دادن ، سرما خوردن

من خیلی خیلی نگرانشونم


پ ن 2: دمنوش ها ، جشن مزه ها هستند

از این جشن های پر از حال خوب برای خودتون برگزار کنید


نظرات 14 + ارسال نظر
soly سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 09:28

ان شالاه همه چی به خیرو خوشی تمام خواهد شد و روسیاهی برای کسانی خواهد ماند که از اب گل آلود ماهی گرفتن کارشونه.راستی منم خرید اینترنتی که میکنم ،باخودم میگم ووی ببینم کی قراره کادومو بفرستن برام!انگاری یکی داره برامون کادو یا هدیه ارسال میکنه!!خیلی میچسبه...

انشاله که خیلی زود تمام بشه این قصه ی پر غصه

منم همون حس کادو را دارم

پیشاگ سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 09:36 http://bojboji.blogfa.com

باور کن تیلو منم تمام نگرانیم اینه که دیگران رعایت نمیکنن اینو منو میترسونه
چون اینطوری تعداد مبتلاها و ناقلا میره بالا و نهایت اینکه ریشه کن شدنش زمان خواهد برد
بلیز قرمزت مبارک عزیزم
کار خوبی میکنی که خریداتو کنسل کردی
کاش تلوویزیون بیشتر صحبت کنه و تذکر بده تا آگاهی مردم بالا بره جای اینکه اینهمه پنهان کاری کنه آخه تو روستاها که همه گوشی و فضای مجازی ندارن
من نگران پدر مادرم هستم ما کلی فامیل داریم که برا عید میخوان اینور و اونور برن
به مامانم میگم همش قضیه رو بولتش کن و بگو بچه ها نگران عیدن و نمیان حداقل شاید اینجوری دید بازدیدا کنسل شه
دلیل اینیم که میگی کسی ماسک و دستکش نداشت باور کن بیشترش مال همین عدم تبلیغات تلویزیون و بیش از حد خوشبین بودنشه

من امیدوارم ظرف همین دو هفته بتونیم با همیاری و کمک همدیگه از شر این ویروس راحت بشیم و دیگه قصه به عید و اینا نکشه...
واقعا وقتی میدیدم یه سری خانم میان و بیخیال با هم دست و روبوسی میکنن دلم یه حالی میشد

کاترین سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 10:03 http://onclouds.blogfa.com

تیلو جان منم سرما خوردم ولی خداروشکر فعلا علایم کرونا نیست ...
خرید اینترنی خیلی خوبه الخصوص در این شرایط ولی حتما نگاه کن اون سایتی که ازش می خری نشان تایید .و.... داشته باشه
وسوسه شدم سبزه بکارم
راستی بهت گفتم از اون ایده ات استفاده کردم و لیست نوشتم خیلی حس خوب داد

انشاله که بلا ازت دور باشه عزیزدلم
امیدوارم که به دستم برسه و پیشمانی نداشته باشه
حالا که روزهای تعطیل را میگذرونی کاشتن دانه ها را تست کن
حس خوبی داره این کار هم

سعید سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 10:47 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو دختر عموی پر انرژی
من و دوستم یه روز یه دستگاه رو تعمیر کردیم بعد وقتی خواستیم تست کنیم دوستم گفت یه بسم الله بگو و روشن کن
منم گفتم تا وقتی دوشاخه رو به برق نزنی آیت الکرسیم که بخونی روشن نمیشه
مامان من دیشب نصف شب از خواب بیدار شده دست و صورتشو شسته و ضدعفونی کرده دوباره گرفته خوابیده
اما امروز میخواست برای سونوگرافی بره بیمارستان اونم بیمارستانی که قرنطینه س برای کرونا
یه همچین مامانی دارم من

سلام پسرعموجانم

ای جان به این مادرجان..... ولی این نشان دهنده میزان ترس و دلهره ای هست که ایجاد شده

امیر سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 11:00

با سلام
هرکسی از این موضوع ویروس برداشت خاصی داره یکی خیلی احتیاط می کنه و خیلی هم می ترسه و دیگری فقط احتیاط و رعایت می کنه سومی از تعطیلی استفاده کرده و بار و بنه می بنده و میره تفریح و یکی هم بفکر فروختن ماسک و ژله ضدعفونی و الکلش است . جالبه که خیلی زود در مورد اون کلی جک و لطیفه ساختن . و اینکه خیلی دکتر و پزشک و متخصص شدند و نسخه صادر کردند و کاری کردند که سیر از کیلویی چهارده تومن به سی تومن برسه

سلام
برداشت های شخصی اهمیت نداره
اینکه عده ای این وسط دارن به نفع شخصی خودشون نگاه میکنند هم مساله ی قابل تاملی هست
ولی ... الان نیاز هست که هر شخصی خودش را مسئول بداند

سارا(چیکسای) سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 11:54 http://15azar59.blogsky.com

آخ آخ کاشکی همه رعایت کنن واقعا تو اینجور مواقع ۱۰۰ درصد خود مردم هستن که میتونن به خودشون کمک کنند با جدی گرفتن قضیه همیشه میگن پیشگیری بهتر از درمان هست کاش این جمله رو خیلی جدی بگیریم

کاش جدی گرفته بشه این قصه ی پر غصه

رسیدن سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 12:04

چقدر طول میکشه که ما آدم ها چیزهای خوب یاد بگیریم . آفرین به تو و این همه درایتت.
باید همه رعایت کردن رو یاد بگیرن .
انشاءالله سرماخوردگی آقای دکتر مسئله مهم نباشه.
من هم قصد ندارم برای خرید یا بازارگردی بیرون برم .

خب به نظرم بازی کردن با جون عزیزانمون کار خیلی قشنگی نیست
اگه به خودمون اهمیت نمیدیم هوای اطرافیانمون را داشته باشیم
ناقل میشیم به سادگی

لیلی۱ سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 12:33

گندم جان اینجا هم اصلا انگار نه انگار مردم اصلا رعایت نمیکنن وقتی کسیو با ماسک و دستکش میبینن دوتا عکس العمل دارن یا با تعجب نگاه میکنن یا میترسن و دوری میکنن
بله باید رعایت کنیم ولی استرس زیاد سیستم ایمنیو ضعیف تر میکنه
مراقب خودت و مامان و بابا باش
انفولانزاهم توی سطح کشور خیلی شایع هس اقای دکتر هم که کارشون رویارویی مستقیم با مردم هس طبیعیه ولی انشاله زودتر خوب بشن

استرس نداشته باشیم لیلی نازنینم ولی رعایت...
مراقبت
مراقبت

واتو واتو سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 12:45 http://zehne-bi-alayesh.blogfa.com

اینقدی ک تو رو تخم نارنجا مانور دادی. اینجا ک نارنج جز محصولات اصلیه مانور ندادن. اینجام هیچکس رعایت نکرده اصلا انگار نه انگار ولی خب منم طرفدار همین سبکم. معتقدم زیادی گنده شده در حالی ک از آنفولانزای خوکی و پرندگان ملو تره

شما زیاد دارید و نمیدونید چقدر برای ما زیبایی مسحور کننده ای داره...
این بیماری اصلا ملو نیست... خیلی هم خطرناکه... چون انتقالش خیلی سریع و آسونه
وقتی یه بیماری اینقدر مسری هست باید رعایت کرد تا از شرش خلاص شیم
ولی گویا هنوز عده ای باور نکردند

گلشن سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 14:17

سایت سازمان بهداشت جهانی نوشته دمنوش های گیاهی و جوشونده نخورین. علتش رو نمی دونم

منم دیدم
نگران نباش
دمنوش های من ضرری برای سلامتی نداره

بلاگر سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 16:05 http://tosan35.blogsky.com

هر موقع تهران تعطیل میشد ، شمالیها خوشحال میشدن که الان مسافرا میریزن اونجا و اوضاع اقتصادیشون بهتر میشه، توی این تعطیلات فکر کنم بجای خوشحالی ، وحشت کردن !

خب این تعطیلی الان برای سفر نیست
ولی انگار خیلی ها این قضیه را متوجه نمیشن

شینسه سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 16:36

سلام چه خوب که تو این روزا اول از صدای گنچشگ ها و یک صبح خوب نزدیک عید گفتی بعد رفتی سراغ ویروس و پیشگیری ،هر وقت بیقرار و دلتنگم و زندگی رو گم میکنم خوندن وبلاگت و چند وبلاگ دیگه یادم میاره که زندگی دور و نزدیگ جاریه و میشه دمی هم تو حوض اکنون شناور شد و با عطر دمنوش هات آرامشی داشت همیشه آرامشی دلنشین داشته باشی ممنون

سلام عزیزدلم
چقدر این تعریفها به دلم میچسبه
الهی همه زندگیتون پر از شادابی باشه

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 19:55 http://Daroneman.blog.ir

خدا نگهدار مامان جان باشن
واقعا ریسکه بودن در محیط های شلوغ
امروز خبر درگیر شدن چند تا مسئول پخش شد
من که فکر میکنم آمار مبتلا ها خیلی بالاست
چرا هر کی از ایران خارج میشه ویروس داره
لباست مبارکت باشه
من با این اوضاع رعایت نکردن مردم رغبت نمی کنم امسال خرید کنم اصلا
کاش شفاف سازی می شد
حداقل اینجوری خیلی ها به خودشون می اومدن
یکی از دوستام که ی پست مهم داره
پیام داده بود در مورد اوضاع این چند وقت
امارش خیلی غمگینم کرد
نه برای ترسیدن
بخاطر اینکه حس گوسفند بودن رو دارن به ما میدن

ممنونم نازنینم
بله آمار از اون چیزی که ما فکر میکنیم بالاتره
منم ترجیح میدم که فعلا هیچ خریدی انجام ندم
حتی خوردنی ها را سعی کردیم هرچی تو خونه داریم استفاده کنیم و یه کمی دست نگهداریم در خرید کردن ... برعکس اونایی که حمله کردند به فروشگاهها و دارن جوری خرید میکنن که انگار میتونن تا آخر عمرشون را تو همین یک خرید تامین کنند

طیبه سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 21:50 http://almasezendegi.mihanblog

سلام تیلوی هنرمند مهربون
بازی های کثیف سیاسی اجازه نداده ویروس در نطفه خفه شه.از قبل از فوت دونفر اولیه در قم مسئولین بی لیاقت خبر از ورود کرونا داشتند ، من خودم با همه ی نقص آگاهیم حدس می زدم از چین وارد شه ولی سیاست کثیفشون اجازه نداد تا بعد از انتخاب+ات حتی یه پیام تو تی وی زیرنویس کنند.
قم رو به محض اطلاع باید قرنطینه می کردند.اینو یه قمی می نویسه.حالا دیگه با این همه شیوع ، چطور می خوان کنترل کنند؟

سلام طیبه جانم
اینا را هممون میدونیم
ولی چه میشود کرد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد