روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نه یکبار و نه ده بار که صد بار به ایمان و تواضع بنویسید خدا هست

سلام

روزتون پر از خبرهای خوب

میدونم که الان کلی اخبار و دیده و شنیده ی نه چندان جالب اومد جلوی چشمتون و یه عالمه فکر به مغزتون هجوم آورد ، اما بیاین اندازه خوندن یه پست از کل این خبرها دور باشیم و با تمام قلبمون منتظر خبرهای خوب و معجزه های تازه باشیم

از صبح که اومدم دفتر دوتا گنجشک شیطون روی درخت جلوی دفتر دارن حسابی سر و صدا میکنن

از این شاخه به اون شاخه و کلی هم دارن با صداشون برای هم دلبری میکنن و این برای من یعنی زندگی جاری هست



صبح به محض اینکه کلید برق دفتر را زدم کنتور پرید و یه جرقه ی بزرگ زد

منم اصلا به روی خودم نیاوردم

یکی دو دقیقه صبر کردم و کنتور را به حالت اول برگردوندم و با یه بسم اله بلندتر دوباره کلید را زدم

خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت

منم برای جشن گرفتن این خبر خوب اول صبح یه لیوان بزرگ نسکافه برای خودم درست کردم و نشستم به حرف زدن با یه دوست ...



از باغچه یه دسته گل نرگس آوردیم خونه

عطرش واقعا همه جا را پر کرده

وقتی بوی گل میپیچه توی خونه انگار بهار توی راه هست

چند شاخه ش را هم گذاشتم توی سرسرا و تو کل راه پله ها بوی عطر نرگس پیچیده




پ ن 1: خواهرم امروز مغزبادوم را فرستاده مدرسه

رفته بود مدرسه و انگار کلا زیر ده نفر دانش آموز اومده بودن

مدیرشون زنگ زده سرویس و برگردوندن خونه

یعنی ببیند میزان اهمیت به تحصیل در خواهر من چقدر بالاست....

من که هنگ کردم چطور بچه را فرستادی مدرسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پ ن 2: امروز مراسم سوم درگذشت داریم...

به نظرم باید مراسم را کنسل میکردند... اما نکردند...

با مامان و بابا صحبت کردم که شرکت نکنیم

دیشب قبول کردند

اما صبح زنگ زدند و فرمودند که شرکت میکنیم....


پ ن 3: از توی کوچه دفتر من که قو هم پر نمیزنه

نمیدونم همه شهر همینطوریه یا اینجا مردم ترسیدن


پ ن 4: آهنگهای شاد پلی کنید و حرکات موزون را جدی بگیرید

در عوض کردن حال  وهوای آدم حرف ندارن

نظرات 10 + ارسال نظر
بلاگر دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 11:44

توصیه میکنم همه چیز را با دعا و نیایش نگذرون ، متخصص برق بیارین که مشکل را اصولی بررسی کنه ، ممکن بود بجای زندگی ، برق جاری بشه !
ترس و احتیاط 2 مطلب کاملا جدا از هم هستند ، شاید آن کسایی که درگیر این بیماری شدن و حتی فوت کردن ، فکر نمیکردن این بیماری سراغ آنها بیاد وگرنه مطمئن باش خیلی بیشتر از این حرفا احتیاط میکردند.
آدما همیشه فکر میکنن اتفاق های بد برای دیگران میافته ، نه برای خودش !

البته من با متخصص برق تماس گرفتم و برای فردا قرار گذاشتم که برای بررسی بیان
ولی خیلی هم از این آدمها نیستم که تا فیوز پرید دست رو دست بزارن و بشینن منتظر بقیه...
من کنتور را برگردوندم به حالت اول و شروع به کار کردم
اقای برق کارهم فردا میاد یه نگاهی میندازه
منم نگفتم بی احتیاطی کنید ... اگه اینطوری بیان کردم اشتباه کردم
احتیاط شرط عقل هست ولی دیگه زیادی هم استرس بگیریم کاری حل نمیشه
مراقبت و رعایت نکاتی که گفته شده لازمه ... منم رعایت میکنم ولی نه زیادی شور و نه بی نمک...
خلاصه که ببخشید اگه منظورم را اشتباه رسوندم

کاترین دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 12:25 http://onclouds.blogfa.com

مدرسه ی ما ‌که اصن پیام داد گفت هیچکس نیاد ولی صداشو در نیارید اداره بفهمه ما گفتیم نیاید
تو خیابابونا همه ماسک و دستکش زدن یه خس ترسو استرس به ادم میده ...

خیلی هم کار خوبی کردن
باید از جاهای شلوغ واقعا پرهیز کرد

سعید دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 13:18 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جان
خوبی؟
پس نتیجه میگیرم وقتی فیوز برق پرید باید یه بسم الله بلندتر و از ته دل بگیم تا نپره
همین که استاد بین ما هستند خیلی جای شکر داره
برای سلامتی ایشون همیشه دعا می کنم


سلام به روی ماهت
همه حساس شدیم به این بسم اله گفتن ها... نه بابا رسیدگی بفرمایید به مسائل برقی... منظورم این بود که حالا دست روی دست نگذاشتم و دوباره شروع کردم

پیشاگ دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 15:01 http://bojboji.blogfa.com

سلام و درود به تیلوی شاد و امیدوار . خواهرت واقعا چرا بچه رو فرستاد مدرسه ؟!!!!!
من اگه بچه داشتم تا پایان اسفندم نمیفرستادمش
کلا نمک کارم تو این یه مورد ( کرونا ) زیاده ظاهرا
البته من که صبا میام سرکار خیلیییی خلوت شده ظاهراخیلیا نمیرن دیگه سرکار
به نظرم درست ترین کار همینه تا هرچه زودتر پروندش بسته بشه

سلام به روی ماهت
درست ترین کار همین هست که رعایت کنیم
مراعات کنیم
و نکات بهداشتی را جدی بگیریم
و برای کسایی که میتونن تو خونه موندن بهترین کار هست

قلب من بدون نقاب دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 17:26 http://Daroneman.blog.ir

خوب بستگی داره چقدر ی نفر اطلاعات درست در مورد کرونا داشته باشه
احتمالا خواهری دقیق نمیدونه ویروس کرونا چی هست و چه خطراتی داره حالا نه برای خواهر زاده خدای نکرده بلکه برای کل اعضای خانواده که با هم در تماس هستید
مشکل اصلی این ویروس انتقالش هست
مثل سرماخوردگی و آنفولانزا نیست که از شخص بیمار بگیریم بلکه هر کسی می تونه ناقل باشه
حتی اجسام
من خودم تو خونه موندم چون واقعا اعتمادی به مردم ندارم برای رعایت کردن

بله دقیقا همین هست
موضوع اصلی در این ویروس اون شیوع سریعش هست

سهیلا دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 18:33 http://Nanehadi.blogsky.com

اصل کار مراقبت بهداشتی و حرکات موزون.


کاملا موافقم

سارا(چیکسای) دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 18:43 http://15azar59.blogsky.com

بزار یه چیزی هم من به بتد آخر اضافه کنم :
بستنی بخور بزار شیرینیش توی دهنت پخش بشه
و مهمتر اینکه
با تیلوتیلو دوست شو پر از رنگه بزار رنگها پاشیده بشه به روزت
بعد میبینی حالت چقدر بهتره


من که مردم برای کامنتت
هزاردفعه بگم که خیلی خیلی ازت انرژی خوبی دریافت میکنم

امیر دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 22:35

با سلام
بارها هنگام زدن کلید برق فیوز پریده شده بدون اینکه علت خاصی داشته باشه چون تندی کلید را قطع و وصل می کنیم فیوز ها حساس هستند و جریان برق را قطع می کنند و خرابی در سیستم برق رسانی وجود ندارد . اگر چند بار کلید را زدیم و فیوز پرید جایی از سیم کشی دچار اتصال شده و همان جا نیز جرقه می زد که باید رفع اشکال شود.
در مورد اخبار مربوط به ویروس نیز باید گفت انچه بیشتر از خود ویروس مخرب است جو روانی است که ایجاد کرده اند. کمبود ماسک و ژل ضد عفونی و .... نیز از اثرات جو روانی است . رعایت بهداشت را داشته باشیم و کمتر به ویروس فک کنیم و لازم نیست هر ساعت آن را رصد کنیم و ...

سلام دوست خوبم
ممنونم از اطلاع رسانی برقی....
باید مساله این ویروس را جدی بگیریم چون همون سهل انگاری اولیه باعث شیوعش شده
ولی نباید از نظر روانی خودمون را اونهمه تحت فشار بزاریم با کمی دقت و رعایت همه چیز حل میشه

جزر و مد دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 23:50

منم دیشب قلمه ی کراسولای خرفه و شمعدونی رو که ریشه زده بودن گذاشتم تو گلدون های کوچولوی صورتی و نارنجی،
چندتا برگ بیدی هم گذاشتم توی گلدون دیگه که قشنگ پر بشه، شبا قبل از خواب برای خودم اسطوخدوس دم می کنم هم واسه حافظه هم طبع گرمش، دستامم می شورم، گلوم یکم درد می کنه اما می دونم سرما خوردگی هست نه کرونا و عسل و لیمو ی تازه واسه خودم درست می کنم« البته با مشورت دایی جان که پزشک هستن»

به به
کراسولای خرفه که بینظیر زیباست... شمعدونی هم لازم نیست بزاریم ریشه بزنه میتونی مستقیم قلمه ها را بزاری داخل خاک
مبارکت باشه اینهمه گلهای خوشگل
چقدر خوبه که رسیدگی میکنی به خودت
افرین

ونوس سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 08:16 http://shakibajoon90.blogfa.com

سلام تیلو جان.... مطالبت سرشار از انرژی .. لایک به خودت و مطلبت .....
راستی چرا کسی از تصادف نمی ترسه .. بخدا اون همینطوری ادم می کشه چند برابر کرونا ....والا...
بروید و از تصادفات بترسید و تقوال الهی پیشه منید ... بعید می دانم رستگار شوید...

سلام به روی ماهت
والا از تصادف هم میترسن ملت
ولی اون اسمش روش هست تصادف... نمیخوان که رخ بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد