روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

همش فکر میکردم امروز سه شنبه ست....

سلام

روزتون خوش عطر و بو

داریم میریم به سمت یکی از بهترین ماههای سال

بینهایت اسفند را دوست دارم و اینکه لابلای مردم قدم بزنم و به قصه هاشون گوش بدم و کیف کردناشون را تماشا کنم واقعا حال دلم را خوب میکنه

یه وقتایی توی اسفند بدون اینکه خریدی داشته باشم میرم جاهای شلوغ و از این حال خوب و جنب و جوش لذت میبرم

برای آخر هفته تون برنامه خاص بچینید

برای خودتون فکرای خوب بکنید

یواش یواش یه کارهایی برای استقبال از بهار شروع کنید



من و مامان که داریم دوباره هسته های نارنگی و نارنج میکاریم

(هسته ها را دو روز گذاشتم داخل آب- بعد داخل یه دستمال اگه از این دستمالهای حوله ای باشه بهتره- نمدارش کنید- داخل پلاستیک و گره بزنید- بعد از تقریبا 7 روز قشنگ جوانه زده... ) حالا آماده ست که توی خاک بکاردیش

من سری اول را جمعه میزارم توی خاک

و سری دوم را تازه ریختم توی آب

ببینیم چی میشه



تقویم های خانوادگیمون را دیروز چاپ کردم

دوتا کتابچه ی کوچولو هم برای دوتا فسقلی طراحی و چاپ کردم

مداد رنگی بچه های کوچولو را هم دیروز کادو کردم و روی هرکدوم پاپیون زدم و یه عکس تنگ ماهی چسبوندم روش



امروز هم دارم یه لیست برای کارهایی که باید تا قبل از عید انجام بدم تهیه میکنم

فردا هم حتما میرم یه سری کار انجام میدم

امسال که للی رفته توی کار نتورک و کمتر میتونه باهام بیاد بیرون ، برام بیرون رفتن های تنهایی خیلی کیف نداره

خواهرها هم که درگیر زندگیاشون شدند و امسال شرایط خیلی بیرون اومدن و همراهی با من را ندارند

توکل برخدا

ببینیم خداوند چی برامون مقدر کرده...



پ ن1: با آقای دکتر مثل دوتا نوجوان تازه به هم رسیده هی مراعات هم را میکنیم که فعلا دعوامون نشه

همچین سرساعت بهم زنگ میزنن

ازشون پرسیدم : ساعتتون را گذاشتین روی زمان بندی؟



پ ن 2: ببخش که امروز با تعریف خاطراتم ناراحتت کردم

دوست دارم توی تمام حالهای خوبم شریک باشی


پ ن 3: داره یه نم ملایم بارون میزنه... عین هوای بهار





نظرات 16 + ارسال نظر
رسیدن چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 10:46

soly چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 11:40

من یه همراه خوبم برای گردش و پاساژگردی ...
خدایا چرا منو از تیلو خیلی دور آفریدی.

اخ اخ
گفتی
اگه بودی همه شهر را با هم زیر پا میزاشتیم

خانمـــی چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 11:53 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

اگه پیش هم بودیم دوست داشتم حداقل یکبارو کنجدو بگیرم زیر بغلمو بیام با هم بریم بیرون ببینم چه جوری و به کجا نگاه میکنی که اینقدر همه چی رو قشنگ میبینی ... خیلی دوست دارم نوشته هاتو

منم دوست داشتم تو و کنجد را با خودم ببرم پارک و تا میتونیم با کنجد خوش بگذرونیم

رهآ چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 12:38 http://Ra-ha.blog.ir

من یادم رفت برای لینک تقویم ازت تشکر کنم :) مرسی!

تشکر لازم نبود نازنینم
امیدوارم خوشت اومده باشه و به دردت بخوره

پیشاگ چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 12:38 http://bojboji.blogfa.com

شلوغیهای اسفند که جای خود داره اما خود ایام عید رو دوس ندارم

وای نگو
من عاشق عید هستم
اون آداب خاصش
اومدن و رفتها و خاله بازیها
دید و بازدیدها و ذوق بچه ها
اون خوردنی های خوشمزه
اون حال و هوا
من عاشق عید هستم

رهآ چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 12:40 http://Ra-ha.blog.ir

منم لیست کارام نوشتم. ی چندتایی ش تیک خورده :)
ما که دو روزه اینجا هوامون دوباره آلوده شده متاسفانه :(
برای فردا زده بارون و ان شالله بشوره و ببره :)

امیدوارم هوا بهتر بشه
این بیماری ها از بین برن
و حسابی حال و هوای دلمون هم عالی بشه

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 15:32 http://Daroneman.blog.ir

اره انگار خورده کامنتم رو

هوا خیلی خوب بود امروز
کاش ی بارون حسابی می اومد و همه جا رو تمییز می کرد
چشم بهم بزنیم باید بریم به استقبال سال جدید
پس این روزهای آخر رو حسابی زندگی کنیم

والا هیچی از این بلاگ اسکای بعید نیست
اخ اخ از هوای عالی اسفندی هرچی بگیم کم گفتیم

لیلی۱ چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 16:30

خوش باشی الهی گندم جانم

مریم چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 20:44 http://navaney.blogfa.com

یعنی شغل دومت حتما نویسندگی میشه
اینقدر که زیبا توصیف میکنی

وای کاش میشد
چقدر دوست دارم همچین شغلی را

سارا(چیکسای) چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 21:41 http://15azar59.blogsky.com

میدونم که میدونی چقدر برام عزیزی تیلو جانم


منم میدونم که میدونی دل به دل راه داره

رها چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 21:41

سلااااااااااام عزیزم این اسفندو استثناعن جاهای شلوغ نرو کرونا ویروس در کمینه

سلام نازنینم
ویروسها و میکروبها و باکتریها و ... همیشه در کمین انسان بوده و هستند
رعایت میکنیم و از لحظه ها لذت میبریم
حالا شکلش را یه کمی تغییر میدیم

سعید پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 10:45 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
خوبی؟
منم مثل تو از دیدین شادی دیگران خیلی لذت می برم
یه حسی بهم میده انگار واسه خودم اتفاق خوبی افتاده
دختر عمو وقتی میری تو جاهای شلوغ حتما ماسک بزنا

سلام بر پسرعموجان
متشکرم
شما خوبین؟
چشم حتما

بلاگر جمعه 2 اسفند 1398 ساعت 10:52 http://tosan35.blogsky.com

تو را با تو فقط میشه شناخت
یا یه کاغذ رنگی ، که میون دفتر شیطونکاست
لابد از پنبه های آسمونم ، خسته شدی !
وسط راه زمستون ، پیش فروشه بهاره ؟
تو کمی مهر و محبت نمیخوای؟ تو چطور؟
یه کمی صفا بدم ،آقا جون ؟ دل بی ریا بدم ،خانومم؟
لحظه ای صبر بکن ، به همین زودی زود ، ظرف مهربونی هم دم میکشه
وسط بازار این روزای خوب ، معرکه عشق داری ؟ خانومی ، گلدون دوست خوب داری؟
***
اولین حرف هر مصرع را بهم بچسبونید

وای چقدر خوب

چشمام قلب قلبی شد

شکوه جمعه 2 اسفند 1398 ساعت 14:18

سلام ممنون از مطالب زیبا و سرشار از انرژی مثبت شما یه سوال دارم راجع به هسته نارنج بعد از اینکه هسته هارو داخل پارچه نمدارو کیسه پلاستیک گذاشتیم هر روز باید آب بپاشیم روش یانه؟ممنون

سلام به روی ماهت
نه لازم نیست هر روز آبپاشی بشه
چون داخل پلاستیک تبخیر آب نداره و آب را نگه میداره

مهناز شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 02:12

سلام .. من شاید یک ساله خواننده وبت هستم اما خاموش حض میبرم از کلام و تعریفات .. امشب نصفه شبی به سرم زد یه رونمایی کوچولو از خودم بکنم و بگم نوشته هات ساده و گیراس و چقدر احساساتت شبیه سهراب سپهریه ..اینروزا کم پیدا میشه از این حالای عرفانی(سبزه ای را بکنم خواهم مرد)
منم هم سن سال شمام احتمالن شایدم کمی بیشتر دور خورشید چرخیدم
و اینم بگم شما تو شهر مورد علاقه م هستی اصفهان که هنوز موفق به دیدارش نشدم..
همین دیگه

ای جانم
سلام به روی ماهت مهناز جان
چه چیزای خوبی بهم گفتی
ممنونم ازت
اینکه چقدر دور خورشید چرخیدیم مهم نیست این مهمه که چقدر هم را دوست داریم و میخوایم دور همدیگه بچرخیم
امیدوارم خیلی زود بیای اصفهان

لاندا شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 09:34

فکر کنم با این خبرای کرونا، نتونسته باشی آخر هفته بری جای شلوغ. امسال مجبوریم نریم زیاد این ور اونور.
کاش من بچه فامیل شما بودما.

اتفاقا برعکس
ای جونم به شما بچه فامیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد