روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مهربانوهای جان روزتون فرخنده

سلام

روزتون شیرین و شاد

اگه مهربانو هستید - اگه مهربان هستید ، هیچ فرقی نمیکنه ، امروز یه روز شاد و دوست داشتنی برای محبت کردن و محبت دیدن هست

ولنتاین که گذشته ، روز عشق ایرانی در پیش هست و یه عالمه مناسبت دوست داشتنی و شیرین یکجا جمع شدند تا ما با بهانه و بی بهانه محبت کنیم

لطفا مشکلات و غم ها را فراموش کنید با هر سطح اقتصادی با هر وضعیت مالی میشه مهربون بود و مهربونی رابه همه هدیه داد

یه لبخند شیرین

یه سرزدن یهویی

یه شاخه گل

دیگه بقیه اش بستگی به خودتون داره

یه قابلمه آش خوشمزه و یه دورهمی کوچولو

یه ژله ی رنگی رنگی

یه کمی شکلات

حتی یه کار هنری دستی

یک گلدون گل که با عشق و محبت خودتون قلمه زدید و کاشتید

حتی قلمه های تازه تو یه تنگ کوچولوی دلبر

میبینید مهربونی آسونه

فقط باید بخوایم

باور کنید که زندگی همیشه پر از بالا و پایینه

همه مشکلات دارن

همه سختی دارن

همه گرفتاری دارن

ولی میشه خوب بود

میشه مهربون بود

این چند روز ، روز زن و مرد و پیر و جوان نداره

به هربهانه ای میشه یه خاطره قشنگ درست کرد

فقط باید دست به کار بشید و از هیچ کس توقع و انتظار خاصی نداشته باشید

همه چیز را از خودتون شروع کنید

امیدوارم یه عالمه پیام از مهربونیا و عشق ورزیدن های یهوییتون دریافت کنم و بشنوم که انگیزه شدم برای یه عالمه کار زیبا



یه کمی روزانه نویسی کنم براتون

چهارشنبه سرظهر یه خبر بد شنیدم و حسابی غصه دار شدم ...

ولی فعلا اجازه ندارم ازش چیزی بنویسم چون مربوط به یکی از عزیزای وبلاگستان هست


گفتم که پنجشنبه صبح با پدرجان میریم دنبال خرید آبسردکن یخچال دار

صبح زود مامان فندوق زنگ زد و گفت که خیلی خیلی حالش بد شده و سرمای شدیدی خورده و بارداری هم اضافه شده به موضوع و نمیتونه از فندوق کوچولو نگهداری کنه

این شد که با پدرجان و مادرجان رفتیم دنبال فندوق جان 

فندوق را برداشتیم و چهارتایی رفتیم به سمت بازار خرید لوازم برقی (اصفهانیا میدونن خیابون مشیر)

قیمتها یه کمی بالا و پایین داشت و این باعث شد مامان و فندوق را بزاریم داخل ماشین و با پدرجان یه کمی توی بازار بگردیم و خلاصه سرظهر اون چیزی که به نظر معقول میاد را بخریم و برگردیم

قیمتهای نجومی و عجیب ، برق از سر آدم میپرونه

ولی خدا را شکر ما خریدمون را کردیم و قصد برگشت داشتیم که مامان جان گفتند خیلی دلشون یکی از این قابلمه های استیل تُرک میخواد

تا آقای فروشنده آبسرد کن را برسونه به ماشین و تحویل پدرجان بده منم از فرصت استفاده کردم و یکی از این قابلمه ها خریدم و هدیه کردم به مامان

بعد هم غذا خریدیم و برگشتیم خونه

زنگ زدیم به مغزبادوم که اون هم بیاد و با فندوق بهشون خوش بگذره که مغزبادوم قصد داشت بره خونه مادربزرگش و با پسرعمه و دخترعمه هاش بازی کنه

خلاصه که در کمال تعجب قرار شد که فندوق شب بمونه پیش ما ، استرس داشتم که بیقراری کنه ، ولی راحت خوابید

صبح هم با اخلاق خوب بیدار شد

جمعه از صبح مغزبادوم هم اومد و با فندوق حسابی شیطنت کردند

خواهرا عصر اومدن یه سری زدند و هدیه های روز مادرشون را دادند و رفتند

بعد از رفتنشون تازه با مامان شروع کردیم به تمیز کاری

یه تمیز کاری اساسی

بعد هم یه دوش حسابی گرفتم

و اینگونه بود که کل دو روز اصلا یه لحظه هم برای خودم وقت خالی نداشتم







پ ن 1: نه تنها عاشقانه ای تحت عنوان روز عشق نداشتیم ، که یک دعوای جانانه هم داشتیم

اینگونه است که عشق کهنه شراب ناب میشود؟


پ ن 2:برای اون خبر شوک آور چهارشنبه همچنان پر از غصه ام

غصه دوستی که میدونم داره لحظه های سختی را میگذرونه

این چند روز لابلای همه لحظه ها به یادش بودم و سعی کردم برای آرامش شون قرآن بخونم


پ ن 3: به طور عجیبی هیچ وقت خالی ندارم و در نهایت وقتی نگاه میکنم هیچ کاری انجام ندادم


نظرات 16 + ارسال نظر
soly شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 11:01

روز عشق موبارک. روز زن ومادر مبارک . خوش باشی. دعوا نمک زندگیه عزیزم...
ابسرد کن مبارک. اون قابلمه خوشگل ترک هم مبارک!!!
فدای دل مهربونت .

سولماز نازنینم همه ایامت مبارک و شاد
قربونت برم نازنین

خانمـــی شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 11:07 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

برای من یکی که خیلی انرژی مثبت داشت پستت ممنووونم

خدا را شکر عزیزدلم

الهام شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 11:09 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام تیلو جانم.
خدا به مادر و پدرت عمر سالیان دراز با سلامتی بده

پ ن1:من هم
پ ن2:الهی آمین به آرامش دلشون
پ ن3:فکر کنم به خاطر اینکه به فکر همه هستی و وقت میذاری برای اطرافیانت...چی مهم تر از داشتن یه دل مهربون تو این دنیا؟!

سلام دوست خوبم
به همچنین به عزیزان شما
بهم لطف داریا

samaneh شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 11:56 http://oliveland.ir

سلام
ممنون بابت این همه انرژی مثبت و کلمات خوب و دلنشین
انرژیتون ماندگار مهربانو

سلام به روی ماهت
زندگی شما هم پر از انرژی و شادی

کاترین شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 13:02 http://onclouds.blogfa.com

اول که روز تماااام مادران و شیرزنان سرزمینم مبارک .
دعوا نمک زندگیه دیگه ایشالله هرچه رودتر اوضاع بهتر میشه
ایشالله اون غصه هم هرچه زودتر تبدیل به یا شادی دلبر بشه

به به
مبارک مبارک
اخه شما از کجا میدونی نمک زندگیه؟ البته باید مواظب باشیم شورش را در نیاریم
انشاله...

فاطمه شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 13:06

سلام بانو
روزت مبارک
چقدر شلوغیم این اسفند یعنی از صبح فقط همین چند لحظه رو نشستم و پست جدید خوندم و دوباره برم کارهامو انجام بدم که دو ونیم شیفت تحویل همکار بدم.
شاد باشی و مانا

سلام بر مهربانوی نازنین
انشاله که همیشه شلوغی ها پر از دلخوشی و شادی باشه

لیلی۱ شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 13:27

عزیزم روزت مبارک باشه
خدا کنه اون خبر چیزی نباشه که حدس میزنم

همه ایام زندگیت مبارک و شاد

لاندا شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 13:59

عزیزم...
چقدر خوب که فندوق پیشتون موند و بی قراری نکرد.
دیگه کم کم باید عادت کنه به موندن پیش شما. موقع زایمان مامانش اذیت نشه.
روز عشق نمکین می شود پیش میاد از این چیزا

دلم برای این نی نی میسوزه ها ... ولی خدا را شکر بی قراری نکرد

سعید شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 16:59 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوب
حالت چطوره؟
مامان منم هر وقت ناردونه میاد خونمون بهش میگه چند شب این جا پیش ما بمون ولی ناردونه میگه بچه ها باید شبا پیش مامان و باباشون باشن
خوشحالم که بالاخره آبسردکن خریدی
سرویس قابلمه ترک هم قیمتش اینجا 1.500.000 تومنه
5 تیکه س

سلام پسرعموجان
متشکرم
افرین به این ناردونه ی عاقل
مغزبادوم که کلا آماده ست خونه ما موندگار بشه
این مارکی که من قیمت کردم خیلی نجومی تر از این حرفا بود ....

سارا(چیکسای) شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 17:58 http://15azar59.blogsky.com

اخرین جمله ات مثل پول پس انداز کردن من هست کلی پول میدما ولی اخرش خرید بسیااار کمی دارم و هنوز کلی چیز میمونه بخرم و پولا تموم میشه
.....
روزت مبارک رفیق مهربون من

چه توصیف خوبی بود
روزت تو هم مبارک عزیزدلم

مارال شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 19:42 http://Maralvazendegish.Blogsky.com

روزت مبارک

ممنون عزیزدلم
روزگار شما هم مبارک

رسیدن شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 22:30

روزت مبارک باشه عزیزم. انشاءالله که دوستت مشکل حادی نداشته باشه .

همه ایام شما مبارک و شاد

سمیه شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 22:36

برای مادر رافائل اتفاقی افتاده؟

خدا به دل رافائل عزیز و عزیزانش صبر و آرامش عطا کنه

سهیلا شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 23:26 http://Nanehadi.blogsky.com

روزت مبارک.

همه ایام شما مبارک دوست خوبم

پیشاگ یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 08:56 http://bojboji.blogfa.com

خدایی ماها خیلی کم بهم محبت میکنیم خیلی ساده میشه اطرفیان رو خوشحال کرد اگر هممون توقعاتمون رو بیاریم پایین
برای دلت و دل دوستت آرامش میخوام
دعوا ؟ ! شما و آقای دکتر ؟
من و جان شیرینم آخر شب ولنتاین یکم باهم درگیر شدیم ویروس بوده حتما دیگه
خریداتونم مبارک باشه

چقدر جالب که دیروز تا حالا یه عالمه آدم بهم گفتند که در حوالی ولنتاین دعوا داشتند
و عین همون ویروسی که گفتی شدتش توی آدمهای مختلف فرق داشته
اما ویروس ما گویا خیلی شدید بوده و فکر کنم دوره نقاهتش یه کمی طولانی باشه

بلاگر یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 13:12 http://tosan35.blogsky.com

توی هدیه های مهربونیت ، درسته اون وسط ها چند تا مورد نوشته بودی ولی یه جوری این سه تا را ترجیح شما حس کردم : (لبخند)

یه قابلمه آش خوشمزه

یه ژله ی رنگی رنگی

یه کمی شکلات

از مهربونی به شکم که بگذریم جای یه چیزی تو هدیه هات خالی بود.
یه بغل طولانی و محکم برای کسی که دلت تنگشه و دوسش داری ، از اون بغلهایی که میخوای زمان آهسته بگذره و بتونی مزمزش کنی ،از اونایی که سفت باشه جوری که انگار چسب زدن بهتون و کنده شدنی در کار نیست ، یه بغل خوب ، روز همه را میسازه ، درسته آغوش با بغل هم معنی هستن ، ولی من بغل را به آغوش ترجیح میدم ، انگاری بغل گرمتر و صمیمانه تره !

بغل طولانی؟؟؟
از اونا که گرمای وجود طرف مقابلت را حس کنی و حسابی دلت گرم بشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد