روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پیش به سوی تعطیلات

سلام

روزتون خوش

امیدوارم حال دلتون آفتابی و گرم باشه

امروز را حسابی به کارها برسیم که بریم برای آخر هفته ای پر از تعطیلات

البته اگه مثل من تصمیم داشته باشید کلا نصفه هفته را تعطیل کنید

باید تند تند به یه عالمه کار سر و سامان بدم و یه عالمه عنوان از لیست کاریم خط بزنیم تا بتونم به استقبال آخر هفته ی سرخوشانه برم



یخچال دفتر موتورش صدا میده و منو کلافه کرده

پدرجان تصمیم گرفتند یخچال را تعویض کنیم

البته قرار بر این شد که این یخچال را بفروشیم و به جای یخچال برای دفتر از این آب سردکن هایی که آب سرد و گرم داره و یه یخچال کوچولو بخریم

حالا باید یه تحقیقاتی برای برآورد هزینه و مارک و مدل بکنم ببینم چطوریاست

اگه اطلاعاتی داشتید بهم بدید ممنون میشم


ما توی باغچه درخت انار داریم

مامان جان در یک اقدام زیبا ، تمام انار کوچولوهایی که خشک شدند و به درخت موندند یا زیر درخت ریختند را جمع کردند و آوردند خونه

قرار شد یک اسپری بگیریم و حسابی براق دلبر بشن ، و یک ظرف چوبی خوشگل ، بزاریمشون یه جایی نزدیک ورودی ...

من به میوه کاج و این انارهای خشک علاقه زیادی دارم

یادم هست یه دفعه چند سال پیش پدرجان رفته بودند جایی که پر از درختای بلند کاج بود و یه عالمه از این میوه های کاج برام جمع کرده بودند

با اسپریهای رنگی رنگشون زدم و خیلی زیبا شده بودند، یک تنگ خیلی بزرگ هم داشتیم که همه اینا را (نزدیک 70 عدد) ریخته بودم داخل اون تنگ ، یه عالمه هم از همین انارهای کوچولو ... و منظره ی بینظیری داشت... یک روز بی هوا و بدون هیچ اتفاقی تنگ یک صدای کوچولو داد و شکست...

میوه های کاج و انارهای من بی خانه شدند... بعد هم که ماجرای اسباب کشی و جابجا شدن از اون خونه پیش اومد و کلا توی اسباب کشی همشون را ریختم رفت...

اما حالا دوباره میخوام یه ظرف (اینبار کوچولو- چون اندازه اون خونه جا برای این کارها نداریم) درست کنم و حسابی کیف کنیم



پ ن 1: دیروز لابلای کارهای روزمره فایل آقای دکتر را هم درست کردم

آخر وقت گفتند برای تشکر باید چیکار کنم ؟

و من بدجنسانه گفتم : به نظرم  باید بیاین اصفهان حساب کنید


پ ن 2: توی این هوای عالی، هوای دل اطرافیانتون را داشته باشید


پ ن3 : راستی چقدر مناسبتهای خوشگل پیش رو داریم


نظرات 8 + ارسال نظر
کاترین دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 11:01 http://onclouds.blogfa.com

اخ جوووون تعطیلات تازه چهارشنبه هم بین التعطیلین هست هیشکی نمی ره مدرسه

واقعا؟
مغزبادوم هی میگفت کاش تعطیل بشه چهارشنبه
ولی مامانش گفت اصلا نه تعطیل میشه نه تو اجازه داری تعطیل کنی بعد از اینهمه تعطیلی که امسال همش تعطیل بوده

نادیا دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 14:08

سلام
من یه سوال مقادیری خصوصی دارم بیشتر برای اینکه ایده بگیرم
اگر لطف کنی جواب بدی که خیلی ممنون میشم. آقای عشق که تشریف میارن اصفهان کجا هم رو میبینید؟
من از ترسم اصلا به همسر آینده نمیگم بیاد اصفهان مبادا کسی مارو باهم ببینه
اینجوری قرارهای ملاقات ما میشه سالی یک یا دوبار که بنده بروم تهران که خب خیلی کمه

سلام عزیزم
ما هم رعایت میکنیم و اصول خودمون را داریم
مسلما نمیتونیم با هم بریم قدم بزنیم
ولی به طور مثال یه باغ رستوران یه جایی میشناسیم که جای دنجی هست و آلاچیق های خوبی داره ...
بالاخره این دیدارها همیشه سختی های خودش را داره

میترا دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 14:17

روز مادر چی بخریم جالب باشع تکراری نباشه گرون نباشه دل مامانو شاد کنه...
منکه عمل کردم ۲۰ روز استعلاجی دارم

اوه اوه
میگم که خیلی سخته کادو خریدن
اخیش الهی خیلی زود خوب بشی و از مرخصی لذت ببری

پیشاگ دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 15:28 http://bojboji.blogfa.com

خوشبحالت تیلو که تعطیل کردی برای خودت
البته من اینهمه تعطیلی پشت همو دوس ندارم حقیقتا اما امیدوارم بهت خوش بگذره
بدجنس کی بودی ؟

البته تعطیلی پشت هم نیست منم روزهای تعطیل را تعطیلم
ولی تعطیلی و دور همی را دوست دارم
تو عزیزدلمی

لیلی۱ دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 15:54

خوش بگذره گندم جان البته اینجا امروز هم بعلت برف و بوران تعطیله ولی پنجشنبه هم مدارس برای بچه ها جبرانی گذاشته طبق اون بخشنامه کذایی

پس شما برف دارین
ما که برف نداریم و حسابی اینجا سرده

سعید دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 19:05 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام بر دختر عموی گل خودم
خوشحالم که حالت خوبه
در مورد یخچال باید بگم یه یخچال 5 فوت برای دفتر خوبه این یخچال ها معروفه به یخچال هتلی قیمتش هم حدودا 1.500.000تومن
9 فوت هم هست که حدودا 2.500.000 تومن قیمتشه
اگه مارک ایستکول بخری هم کارش خوبه
آبسرد کن هم اون مدلی که میخوای که آب داغ و محفظه یخچال داشته باشه از 1.500.000 تومن داره تا حدود 2 میلیون تومن
اونم حتما ایستکول بخر چون این شرکت به صورت حرفه ای آبسردکن تولید میکنه
مارک های متفرقه ممکنه قیمتش پایین تر باشه اما کیفیت خوبی نداره

سلام پسرعموجان
متشکرم از راهنماییت
چقدر خوب که بهم گفتی
البته قیمتهایی که من الان دارم تقریبا یک میلیون با قیمت های شما فرق داره
ولی تصمیم دارم دیگه یخچال نخرم و به همون آبسرد کن یخچال دار بسنده کنم

سعید سه‌شنبه 22 بهمن 1398 ساعت 10:52 http://www.zowragh.blogfa.com

راستی به نظر من اگه میخوای یخچال بخری دیگه آبسردکن لازم نیست
برای آب جوش هم که چایساز داری
بازم هر سئوالی در مورد لوازم خانگی داشتی من در خدمتم دختر عموی خوب خودم


چقدر این پیگیری و دلسوزی دل آدم را گرم میکنه

لاندا چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 11:25

وای من عااااشق انارای کوچولوی خشکم. و میوه کاج البته. از این چوبای دارچین خوشگل هم بذار تنگش کلی اثر زیبا خلق میشه

وای اره راست گفتی خیلی خوشگل میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد