روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تویی که با من هم صدایی...

سلام

روزتون زیبا

هوا که عالی شده اینجا

امیدوارم هوای دلهای همتون عالی باشه

پنجشنبه از صبح خیلی زود خواهر و فندوق اومدن خونمون

با فندوق حسابی بازی کردم و ساعت 9 و نیم زدیم بیرون

با خواهر جان کلی خرید کردیم ، با فندوق کوچولو عکس گرفتیم و هوا بینظیر بود

برای مادرجان یه چیزایی خریدم به عنوان هدیه روز مادر

دوتا شال هم برای خودم خریدم

شلوار هم میخواستم و خریدم

توی حراجی یک جفت چکمه بلند هم خریدم ولی خیلی دلچسبم نبود

رسیدیم خونه و ناهار خوردیم و تا عصر با فسقلی بازی کردم

زنگ زدم به مغزبادوم که بیا شب بمون خونه ما که گفت میخواد بره خونه اون مادربزرگش و با بچه ها بازی کنه

خانواده پدری مغزبادوم پرجمعیت و شلوغ هستند

و شبهای جمعه که دور هم جمع میشن بازیهای گروهی میکنند ، مغزبادوم را تازگی راه میدن توی بازی و از اینکه میتونه با بزرگترها توی گروه قرار بگیره خیلی خیلی کیف میکنه

جمعه صبح اصلا نای تمیز کاری نداشتم 

خواهرها هم خیلی زودتر از همیشه اومدن

و این بود که تا شب فقط به بازی با این دوتا فسقلی گذشت ...





پ ن 1: با آقای دکتر تا پاسی از شب بیدار بودم و حرف زدیم و اونقدر حرفای قشنگ از کتابهای خوب برام گفتند که سیر نمیشدم و به زور راضی شدم برم بخوابم


پ ن 2: امروز صبح یک سفارش عجله ای به بازار دادم و خیلی هم عجله داشتم برای تحویل

و الان که سفارش به دستم رسیده بود اشتباه کرده بودند

همین هست که هیچوقت نباید عجله کرد

دیدم بخوام بسته را پس بفرستم و دوباره سفارش درست بزنم خیلی طولانی میشه پروسه

این شد که فقط زنگ زدم و گفتم اینطوری شده لطفا این سفارش جدید را هم بفرستید

و این شد که اول هفته ای یه عالمه خرید اضافه کردم


پ ن 3: توی لیست خریدم به بازار سفارش 12 بسته مداد رنگ هم دادم

چون خریدهای بزرگ و زیاد میکنم برام عمده ای حساب میکنند

این 12 بسته را خریدم که برای عید به بچه هایی که میان خونمون عیدی بدم

خودم که مداد رنگی دوست دارم فکر میکنم اون بچه ها هم دوست داشته باشن... همشون دخترن


پ ن 4: گاهی انگار دلم میخواد پرواز کنم ، پر از حرف و کلمه و رنگ میشم ...

اون لحظات کارت پستال درست میکنم و نمیدونید که دلچسبه وقتی میشنوم که طرف مقابل هم همین حس را از کاری که تحویل گرفته دریافت کرده



پ ن 5: اینم عکس پتوی که قول داده بودم 

عکس بهتری ازش نداشتم

br5j_15258.jpg


نظرات 24 + ارسال نظر
soly شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 10:33

سلام
مدادای رنگی رنگی رو منم دوس دارم اول مهر همیشه براخودم میخرم...خریداتونم مبارکه .به خوشی و سلامتی..

سلام عزیزدلم
تو که کلا عشقی

soly شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 10:48

ووی پتو خوشرنگ و لعابی شده .دست گلت درد نکنه تیلویی.

چشمات قشنگ میبینه نازنینم
پدرجان که هنوزم هیچ جوره نمیتونن حضور این پتو را تحمل کنن به نظرشون خیلی خیلی زشته

الهام شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 10:50 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام.
عکس بهتر از این؟
هفته خیلی خوبی داشته باشی تیلو جانم

سلام به روی ماهت
ممنونم از تعریفت
به همچنین نازنینم

واتو واتو شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 10:52 http://zehne-bi-alayesh.blogfa.com

از کجا سفارش میدین؟؟ بازار؟ چیه؟ اپلیکیشنه؟ مثل دیجی کالا ؟؟ ب مام بده ادرسشو
وای مداد رنگی . از اون قدیمیا هنوز هست ک جعبه مقوایی داشت روش ی مستطیل سوراخ بود مدادا داخلش پیدا بود؟؟ چ ذوقی میکردیم پسر؟ تا نو بود عین ناموسمون بود. یکی بی اجازه بهش دست میزد خون و خونریزی میشد . ی ساعت می‌زدیم بهم کف کلاس. بچه پولدارا جعبه فلزی داشتن نامرداا.
کپ و گفت شبانه رو عشقه حاجیییییی؟؟

نه اپلیکیشنی در کار نیست
بازار سنتی فروش لوازم تحریر و کاغذ ، چون من مشتری دائم هستم میتونم به طور تلفنی سفارش بدم و با پیک دریافت کنم و پول را هم در لحظه میریزم به حسابشون، البته بعد از تحویل جنس
از همونا خریدم
جلدای مقوایی با اون مستطیل سوراخ دار روش
و جالب اینکه دلم میخواست جعبه فلزی بخرم ، ولی یه نگاهی به بودجه انداختم و به همین بسنده کردم

الی شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 11:14

چه پتوی زیبایی
چه فندوق عزیزی
چه خاله تیلوی مهربونی

چه الی نازنینی
چه دختر خوبی
چقدر بهت حس خوب دارم

شبنم شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 11:18

سلام خسته نباشی معلومه برای پتو زحمت کشیدی خیلی دلم می خواد بگم عالیه ولی خوب.... با نظر باباتون موافقم شدید
راستش فکر می کردم دارین از این پتو ها هست مربع برزگ و طرح دار اگه دیده باشین توی شبکه پویا برنامه قصه شب اکثر روی مبلی که رعنا قصه می گه پهنه به نظرم اون خیلی زیبا ست

از اون مدل چهل تکه ها تا حالا بافتم
اتفاقا خیلی هم خوشگل میشه
ولی از اولش هم گفتم یه عالمه کامواهای کوچولوکوچولوی رنگی رنگی داشتم که نمیشد اونطوری بافت ، برای همین اینطوری بافتیم ...

لاندا شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 11:42

به به چه فندقی چه پتوی قشنگی چه حلقه هولاهوپی

فدای مهربونیات
شاید خیلی شیک نباشه ولی پر از حال خوبه

پیشاگ شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 12:11 http://bojboji.blogfa.com

خریداتون مبارک باشه تیلوجان
همیشه دورهم شاد و خوشحال باشید
احتمالا اینن کوچولوی ناز فندوق نیس ؟

ممنونم عزیزدلم
فندوق هست
فکر کردم خیلی واضح باشه که این فندوقه...

سعید شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 12:41 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی عزیز
خیلی خوش حالم که حالت این همه خوبه
پتو خییییییلییییییییییی قشنگ شده دست مریزاد واقعا
راستی این نانازی که خوابیده رو پتو کیه

سلام بر پسرعموی عزیز خودم
متشکرم
ما که دوتا فسقل بیشتر نداریم یک خانم مغزبادوم هفت ساله و یک آقای فندوق یک سال و سه ماهه... مشخصه دیگه

رسیدن شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 13:00

پتو خیلی خوشکل شده . دست و پنجه ت طلا . خدا سلامتی بده .
مداد رنگی بسته ای چند ؟؟؟؟ خواستی خصوصی بم قیمت بده

متشکرم عزیزدلم
دیدی مداد رنگی ها را

رابعه شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 13:35

عالی آفرین همیشه برقرار باشین.


ممنون از محبت شما

Nazi شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 14:55

ببخشید تیلو جان یه سوال بی ربط

پس کو سوال عزیزم؟

بلاگر شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 15:02 http://tosan35.blogsky.com

گاهی آدما مهربونی پخش میکنن ، انگار دلی دارن به وسعت آسمون ، هر کی میاد رد شده تعارفش میکنن ، بفرمایید دل مهربون !
دلای رنگی مهربونیاش قشنگتره ، مثل رنگین کمون بعد بارون
حس میکنم وقتی میام اینجا سهممو از مهربونی دلت میگیرم و میرم ، ممنون

وای اینو با من بودی؟
الان این کامنت ماله من بود؟
من از این خوشبخت تر هم میشم ؟
ممنونم
ممنون
نمیدونی چه حس خوبی بهم دادی

کاترین شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 17:38 http://onclouds.blogfa.com

چه عکس دلبری

خودت دلبری و اون کلماتی که استفاده میکنی

پونه شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 20:35

ای جانم پتوی خوشگل. فندوق خوشگل تر. خاله مهربون دستت درد نکنه واقعا عالی شده

متشکرم پونه ی عزیزم
بهم لطف داری نازنینم

Nazi شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 22:42

ببخشید عزیزم میخواستم ماشین ثبت نام کنم امروز موفق نشدم. سایت ایران خودرو زود ظرفیتها تکمیل شد. فردا هم ثبت نام هست. به نظرتون برم کافی‌نت میتونم ثبت نام کنم؟ شما تازگیا ثبت نام کردید چجوری موفق شدید؟

والا توی این چند سال که چند سری کارم به ثبت نام ماشین افتاده فهمیدم کلا این کار شدنی نیست
باید به خود نمایندگی ها مراجعه کنید و از طریق اونها این کار را انجام بدید
درسته که میگن شدنی هست و از روی سایت ثبت نام کنید ولی اصلا شدنی نیست
ما از طریق خود نمایندگی این کار را کردیم

سارا(چیکسای) یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 00:54 http://15azar59.blogsky.com

میدونی تیلو جانم
اصلا بزار اینجوری بگم :
همون چیزایی که بلاگر گفتن به اضافه یه میلیون تا بوس
علاوه بر اینکه: پتو رو باش چه قشنگم شده
منم وقتی خواهرم باردار بود یه پتو بزرگ بافتم خودم تنهایی عکسشو احتمالا میزارم اینستاگرام

سارا من در برابر محبت و انرژی خوب تو چی بگم دختر جان؟
چشمای نازنین شماست که زیبا میبینه
ای جان
اونایی که قدیمی تر هستند یادشون هست من یه پتوی چهل تیکه خیلی خوشگل بافتم و دادم داداش با خودش برد

بهامین یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 00:57

اول ذوق عکس کنم
ای جانم اول بگم ای جانم فندق بعدم بگم چه پتو رنگی رنگی و قشنگی

نوشتی کادو روز مادر من هنوز هیچی نخریدم‌نمیدونم امسال چی بخرم؟!
حال دلت همیشه خوب تیلوی قشنگم

بهامین نازنینم ممنونم از اینهمه ذوق و محبتت
این پروسه کادو خریدن و چی بخرم خیلی سخته
به همچین شما

میترا یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 02:31

منکه بیشتر از پتو عاشق نی نی وسطش شدم
خیلی خوش سلیقه ای عزیزم

منم عاشق اون نی نی هستم ...

لیلی۱ یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 15:13

چه پتوی قشنگ و خوشرنگی گندم جان دست و پنجه ات درد نکنه اگه در جریان بافتش نبودم فکر میکردم ی چیزی تو مایه گلیم هس

ممنون لیلی نازنینم
اره شبیه گلیم شده راست میگی

قلب من بدون نقاب یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 19:57 http://Daroneman.blog.ir

آخی فندوق جان رو ببین
دست خاله جانش درد نکنه

فدای محبت شما

طیبه یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 22:01 http://almasezendegi.mihanblog

سلام
دستهای هنرمندت درد نکنه
پتو گلیمیت زیباست
خب اگه نمی خواستی از کامواهایی که داشتی استفاده کنی احتمالا شادتر می شد

سلام به روی ماهت
اگه نمیخواستم مانده های کامواهای قدیمی را استفاده کنم حتما خیلی خیلی زیباتر میشد
وقتی رنگها را ست میکردیم و چهل تکه مربع مربع میبافتیم
ولی با این کار یه عالمه کامواهایی که دیگه به درد نمیخوردن کارآمد شدند

Nazi دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 00:04

مرسی عزیزم

گل بهی یکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت 01:09 http://golbehi977.mihanblog.com

من عاشق پتوهای کاموایی بافتنی هستم..
چقدر این پتو زیباست

چشمای زیبابین شماست که قشنگ میبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد