روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سرمه چشم تو این قلب مرا برده ...

سلام

روزتون پر از شور و حال

با اینکه سرمای زمستانی هنوز وجود داره و همچنان یه سوز سردی توی هوا هست ولی انگار رنگ و بوی زمستان در حال تغییر هست

با این بادهایی که شروع به وزیدن کردند

و روزهای که آروم آروم در حال بلند و بلندتر شدن هستند

از لحظه های زمستونی لذت کافی را ببرید که زمان بی تکرار هست



دیروز روز شلوغی داشتم

وسط اون شلوغی و اونهمه کار، پسرعمه جان هم یهو یاد من افتاده بودند و سه چهارساعتی وقت منو گرفتند

ولی بعد از رفتنش تند تند کار کردم و کارها را جلو بردم

نمونه ی تقویم خانوادگی را چاپ کردم و جالبه که بسیار بسیار برای مشتریهام جلب توجه میکنه

چندین نفر تا حالا ازم وقت گرفتند که براشون از این تقویم های خوشگل درست کنم

و برام جالبه که مهربونی مسری هست...

بعد از گذران یک روز شلوغ به شدت خسته بود و شب اصلا نفهمیدم چطوری خوابم برد

گوشی زیر دست و پام بود که بیهوش شدم

و از صدای زنگ تلفن هم اصلا بیدار نشدم

صبح که بیدار شدم دیدم آقای دکتر هم زنگ زدند و هم پیام فرستادند

ولی من اصلا متوجه نشده بودم

البته من صبح هم یک کمی دیرتر از معمول بیدار شده بودم و اصلا وقت نداشتم بهشون زنگ بزنم

وقتی هم رسیدم به دفتر با خودم گفتم بزارم به استراحتشون برسن و زنگ نزدم

نزدیک ساعت 8 و چهل دقیقه بود که دیدم آقای دکتر سراسیمه دارن میرن به سمت جلسه

گویا ایشون هم خواب مونده بودن....



دیروز مرکزی که رفتیم برای آموزش، عکسهای جلسه ورکشاپ را گذاشته بود توی اینستاگرام

کلی حس خوب بهم منتقل شد

دیدم هممون توی عکسها لبخندهای پررنگ روی لبمون هست و با شوق داریم به نخ و سوزنهامون اشاره میکنیم



یه عالمه سفارشات هیجان انگیز دریافت کردم و امروز و فردا را باید حسابی کارهای خوشگل انجام بدم

به لطف خداوند میخوام بهترینها را بزنم و این حال خوب را به مشتری ها هم انتقال بدم




پ ن 1: انتخاب کلمات توی گفتگوهای روزمره یک مهارت بسیار تاثیرگذار هست

یادمون نره میتونیم با کلمات جادو کنیم و حال خوب را به همدیگه انتقال بدیم و در مقابلش هم میتونیم ...

دایره لغاتتون را گسترش بدین و همیشه تو انتخاب کلمات دقیق و حساس باشید

همیشه برای حرف زدن میتونه دو زاویه زیبا و نازیبا وجود داشته باشه

یک مثال ساده : امروز یکی از آشناهای دور ما اومده بود دفتر من برای انجام کاری... یه نگاهی به تقویم روی میزم انداخت و گفت : اووووووه چقدر خانواده تیلوییان یهو بزرگ و زیاد شده...  (میدونید ته دلم آشوب شد همون لحظه و سریع صدقه گذاشتم کنار) جالب اینجا بود که یک خانم مشتری که آشنا هم نبود ناظر این صحنه بود و همون لحظه با یه صدای دلنشین و آرام گفت : ببخشید آقا من جمله شما را اینطوری تصحیح میکنم: خداحافظ و نگهدار همه خانواده تیلوییان باشه و انشاله که روز به روز سفره تون گسترده تر و دلتون شادتر بشه...

میبینید چقدر آسون میشه زیبا حرف زد ...

جادوی کلمات را نادیده نگیرید


پ ن 2: یاد بگیریم به حریم شخصی و سلایق هم دیگه احترام بزاریم

دلیل نمیشه هرچیزی مطابق سلیقه ما نیست زیبا نباشه...


پ ن 3: یاد بگیریم که به تعداد آدمهای روی کره زمین مدلهای مختلف زندگی و رابطه وجود داره

احترام به افراد طرف مقابل و تحمیل نکردن افکارمون به دیگران یه تمرین ساده برای زندگی اجتماعی به شیوه درست هست


پ ن 4: خواهرجان قرص های تقویتی گرون تومنیش را داد به من تا با پیک بفرستم برای دوستش که توانایی مالی خرید این قرص ها را نداره


پ ن 5: امروز احساساتتون چه شکلیه؟ رنگ حال امروزتون چه رنگیه؟



نظرات 11 + ارسال نظر
هدی یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 10:34

سلام بر تیلو گل گلاب خوبی عزیزم روزت بخیر و شادی
فدای تو دختر مهربون دوست داشتنی
انشالله خدا حافظتون باشه و چشم بد دور باشه ازتون

سلام نازنینم
فدای محبتت
به همچنین شما و همه عزیزانتون را

لیلی۱ یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 11:14

من گیج گیجم گندم جان تعطیلات بین ترم حسابی منو تنبل و بی برنامه کرده البته تاحدی تعمدی هس چون خیلی زیاد نیاز به این تنبلی داشتم وقتی اینهمه شور و هیجان رو در تو و بقیه میبینم ببشتر به تنبلی خود پی میبرم
موفق و شاد باشی عزیزم

لیلی عزیزم
گاهی این رخوت و تنبلی باعث میشه یه عالمه انرژی ذخیره کنیم و بعد با حال خیلی خوب دوباره شروع کنیم
من خودم هم دوره هایی از این استراحت و تنبلی ها دارم وخیلی خیلی دوستشون دارم

soly یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 11:23

سلام
عکس بافتنی یادت نره هااااا.من چشم انتظارم تیلووو ام

سلام به روی ماهت
اصلا فراموش میکنم که کارهای نهایی را انجام بدم که تمام بشه و برسه به مرحله عکس
یادم بمونه امشب حتما برم سروقتش

واتو واتو یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 11:32 http://zehne-bi-alayesh.blogfa.com

ماشالا ب پی نوشتا. ایشالا روز ب روز بیشتر بشن و باحال تر . تا روزی شاهد ی پست ب عنوان کلا پی نوشت باشیم.
چطو بود؟؟
زمستون اصلا برا خوابه بنظرم . همه موجودات عالم از جمله خرس خیلی زودتر فهمیدن اینو. شاهد از ایشون گنده تر؟؟

تاحالا داشتم پست هایی که همشون پی نوشت بودن
عالی بود
منم موافقم... بریم برای خواب بعد ازظهر

سعید یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 12:13 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلوی مهربون دختر عموی عزیز
حالت چطوره؟
پدر و مادر خوبت چطورن
با پی نوشت های 1 و 2 و 3 به شدت موافقم
اینا حرف دل منه و یه جورایی هم یادگرفتنش مورد نیاز خیلی از افراده
خیلی زور زدم که اینا رو به بعضیا بقبولانم اما نشد که نشد
شاد و پیروز باشی دختر عموی ماهم

سلام پسرعموجانم
متشکرم
شما خوبی؟
خانواده محترم خوبن؟
ما هم همه خوبیم و دعاگو
واقعا بعضیا نیاز به آموزش این موارد دارن...
متشکرم

کاترین یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 12:40 http://onclouds.blogfa.com

السلام علی تیلو تیلو
رنگ امروز سبز روشن روشنه


سلام به روی ماهت
اخ اخ چه رنگ دلبری

نیلو یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 13:52

سلااااام
رنگ امروزم بنفش با رگه های ابر و بادی سفیده

اوه چه رگهای سحرآمیز و زیبایی... چه روز باشکوهی

رسیدن یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 15:22

من با مامانم استارت خونه تکونی رو زدیم . با اینکه پر کار بود و بیشتر زحمتش بامن بود اما لذت بردم . آخه این اتاق کارش خیلی سخت اگر بمونه برای آخر کار از خستگی دیگه بیخیالش میشدیم. منم خوبم شکر خدا

افرین
خیلی کار خوبی کردین
عوضش کار سخته را اول انجام دادین و حالا حسابی بهتون انرژی میده

رها یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 16:15 http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام تیلو بانو
همیشه از پستات انرژی میگیرم
راستش امروز برای من بنفشه یه خورده خوشاله ولی یه خورده هم درگیریای ذهنی توش هس اینه که به نظرم بنفشه رنگش

سلام به روی ماهت
نیلو هم روزش بنفش بود
امیدوارم رگه های درگیری دهنی همش منتهی بشه به شادی های بی نهایت

پونه یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 16:49

خدا خانواده عزیزت را در پناه خودش برای همدیگه حفظ کنه. ام. رنگ حالم امروز... سخته فکر کردن بهش اما شاید صورتی کمرنگ

متشکرم پونه نازنینم
صورتی کم رنگ یعنی یه آرامش غوطه ور در دخترانگی های دوست داشتنی
روزت خوش

پیشاگ دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 09:02 http://bojboji.blogfa.com

دیروز که سرم بینهایت شلوغ بود و فقط دلم میخواست کارم زودتر تموم شه امروز اما گیج و منگم و در حسرت دیروز که کاش سرم اینقد شلوغ نبود ومتوجه اتفاقای اطرافم میشدم

حسرت نخور نازنینم
مطمئن باش در اون شرایط بهترین کار را انجام دادی
از امروزت لذت ببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد