روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هدیه تیلویی

سلام دوستای نازنینم

روزتون شاد و پر انرژی


صبح که بیدار شدم یکی از ماهی هام مرده بود

چقدر غصه خوردم و یادم اومد سالها برای همین موضوع بود که اصلا به طرف خریدن ماهی نمیرفتم

وقتی میمیرن تا مدتها این بغض تو گلوی من میماند

به بقیه ماهی ها سرزدم و بهشون غذا دادم

ماهی ها را سپردم به مامان و اومدم سرکار


مامان جان تند تند در حال بافتنی برای فندوق بودن و صبح زود داشتن راه های آخر را میبافتن...

اما پتوی رنگی رنگیمون هنوز تمام نشده


امروز براتون فایل تقویم خودم را آوردم

اینجا کلیک کنید

این فایل را پی دی اف کردم که راحت بازش کنید

بتونید با فتوشاپ تغییراتتون را انجام بدید

و اگه دوست داشتید پرینت بگیرید

روی کاغذ A4

بعد به طور عمودی از وسط ببرید و بالاش را فنر بزنید

امیدوارم دوست داشته باشید

هرچند کیفیتش کم شده تو این دست به دست شدنها





پ ن 1: با شماها خوشبختم


پ ن 2: فردا که صبح برم ورکشاپ نمیدونم بعدازظهر بیام دفتر یا نه...

اگه نیام دیگه تعطیل میکنم تا شنبه

نگرانم نشید


پ ن 3: خودم همچنان دارم روی تقویم خانوادگیمون کار میکنم و مناسبتها را تک تک روی تقویم اضافه میکنم

نظرات 16 + ارسال نظر
soly دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 10:49

خوش باشی عزیزم

به همچنین نازنینم

لیلی۱ دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 11:21

سلام گندم مهربان و دوست داشتنی
اولا منم با تو موافقم بخاطر همین هیچوقت دوست ندارم هیچ حیوونی رو تو خونه اسیر کنم البته حساب سگ و گربه های بی خانمان جداس ولی کلا من دلم میگیره ماهی و پرنده رو تو خونه اسیر ببینم
دوما الان فکر کنم!متوجه شدم جریان این تقویم خانوادگی شما چیه فکر کنم همه مناسبتهای خانوادگی و تاریخ تولدها و... رو درج میکنی درسته؟ این خیلی با حال و هیجان انگیزه
سوما دست شما درد نکنه بابت گذاشتن لینک تقویم اینم شد عیدی شما بما
کلاس عروسک سازی هم خوش بگذره من عروسک بافتنی بلدم اگه چیزی درست کردی عکسشو بذار لطفا
دوست دارم گندم طلایی

سلام لیلی قصه های عاشقانه
خوبی عزیزم
منم الان که یاد صحنه صبح میفتم حالم گرفته میشه
اره تقویم زیبایی هست
قربون شما ... قابل شماها بیشتر از این حرفاست
کلاسی که میرم گلدوزی هست
عروسک سازی هنوز پیدا نکردم
دل به دل راه داره ... مطمئن باش

طیبه دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 11:22 http://almasezendegi.mihanblog.com/

سلام تیلوی هنرمند
منم سالهاست ماهی نمی خرم .هیچ رقم حتی ماهی زینتی ها که خیلی خیلی قشنگند.دقیقا به همون دلیل که گفتی

سلام طیبه جانکم
امیدوارم بهتر شده باشی
اره خیلی غمناکه صحنه مردنشون

نل دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 11:35

تیلو؟اعتراف کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم میخواست بهت بگم برام از این تقویم خونوادگیها بفرستی و البته که هی خجالت میکشیدم بین اینهمه کار..برات کار درست کنمممم
و تقویمو که دیدم چشمهام قلب قلبییی شددد

ممنوووون دختر..دلم پرکشییید برای بغل کردن و بوسیدنت

دلت گرمه گرممممم

عزیزدلمی دخترجان
شما جون بخواه

الهام دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 12:48 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام تیلو جانم.
چند وقت پیش درباره عمر پروانه ها میخوندم که بعضیاشون فقط24 ساعت عمر میکنن...غمگین شدم و بعد یادم افتاد عمر ما هم در مقابل عمر ابدی ازلی این جهان همون 24 ساعته...مهم اینه اون تایم کوتاه رو مثل همون پروانه ها و ماهیا شاد و خوشحال و سرزنده باشیم...
یادم افتاد یهو شاید بی ربطه به نوشته ات

مرسی به خاطر تقویمایشالا که سال خیلی خیلی خوبیه

سلام الهام جان
راست میگی
آدم یه کوچولو به این چیزها فکر کنه سبک زندگیش خیلی فرق میکنه
قابل شما را نداره نازنینم

پیشاگ دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 13:05 http://bojboji.blogfa.com

بیا بغلتتتتت کنم چقد تو مهربونی آخه دختتتررر
واقعا روم نمیشد که بگم برام بفرستی
چقد خوشگلو رنگی رنگیه منم باید کلی مناسبت توش ثبت کنم
ورکشاپ خوش بگذره

چرا روت نشه ؟
ما با هم دوستیم
با من راحت باش
امیدوارم به دردت بخوره
ممنون عزیزدلم

زهرآ دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 13:12 https://asemanvaeshgh.blogsky.com/

ای جانم چه تقویم خوشگلی. ممنون که زحمت هات و تلاشهایت برای درست کردن این تقویم را با ما به اشتراک گذاشتی

قابل نگاه زیبای شما عزیزای دلم را نداره

قلب من بدون نقاب دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 13:16 http://Daroneman.blog.ir

سلام خوشگلم
مرسی که لینک فرستادی
قشنگ شده دستت درد نکنه

کلاس عروسک سازی فکر کنم باید بری فرهنگسرا
سرچ کن چند تا فرهنگ سرا که نزدیک هستن رو
برنامه کلاس ها رو تلگرام یا روی سایت میدارن

سلام نازنینم
اره دیدم فرهنگسراهای نزدیکمون اتفاقا داشتند ولی ساعتهاش برام اصلا خوب نبود
حالا بازم سرچ میکنم و پیدا میکنم

عاطفه دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 13:18

تقویمت عالی تیلو جان، ممنون که به ما لطف داشتی

عزیزمی نازنینم
قابل شما را نداشت

بهار شیراز دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 14:47

ببین تیله یه تصمیمی گرفتم...
خوش بر و رو که هستی، خدای مهربانی هم هستی، ماشین خوب هم که داری...پس خودم میگیرمت ، بی زحمت به دکتر بگو برو کنار بزار باد بیاد


چقدر از دستت خندیدم
خیلی با نمکی بهار بانوی من

هدی دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 15:38

سلام عزیزم مهربونم اخه من چطور محبتت جبران کنم واقعن از صمیم قلب برات از خدا به تک تک روزهای تقویم خوبی و خوشی میخام دوستت دارم

سلام نازنینم
نیاز به جبران نیست
مهربونی ها و انرژی های خوبتون حال دل منو همیشه خوب میکنه
امیدوارم تک تک روزهای تو هم سرشار از خوشی و شادی و سلامتی باشه

بهار دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 19:54

خیلی قشنگه.
چقدر هنرمند.
ممنون عزیزم.


نگاه زیبای شماست که قشنگ میبینه

مرمر دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 21:14

سلام تیلوی مهربون
تقویمت بینظیره،ممنون که حاصل زحماتتو سخاوتمندانه با ما شریک شدی

سلام به روی ماهت
امیدوارم توی هر روز و هر صفحه بینهایت خاطره خوب ثبت کنید

یلدا دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 22:53

تقویمتون پر از حس و انرژی خوب و عالیه
ممنون که با سخاوتمندی به اشتراک گذاشتیدش ...


امیدوارم که به دردتون بخوره یلدا جون

لاندا سه‌شنبه 8 بهمن 1398 ساعت 08:45

واااای چه تقویم خوشگلی. مرسی تیلوی با ذوق. حتما چاپش می کنم


جدی ؟

سارا سه‌شنبه 8 بهمن 1398 ساعت 21:41

تیلوی مهربون عزیزم چقدر تقویمی که زحمت کشیدی خوشگله
من با اجازه ات می خوام برم چاپ رنگی بگیرم و هدیه بدم به خانواده ام یکی هم توی خونه ام نصب کنم
مرسی عزیزم

چقدر از شنیدن این حرفت خوشحال شدم
انشاله که سال بینظیری پیش رو داشته باشین و در کنار خانواده بهترینها را تجربه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد