روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شما هم سردتونه؟

سلام

روزتون بخیر

امیدوارم روزهاتون زیبا و دل انگیز باشه

دلم میخواد برام تعریف کنید که توی هر روز یک دلخوشی زیبا دارید و هر روز را به بهانه ای دلچسب میکنید


دیروز مامان جان رفته بودند و برای فندوق کوچولو کاموای جدید خریده بودند

آبی فیروزه ای

خیلی خوشرنگ و دلچسب

برای فسقلی یه بافت تازه ببافن تا توی روزهای سرد زمستونی ، مطمئن باشن که فندوق کوچولوی قصه ی ما حسابی گرم و نرم هست ...

من همچنان درگیر بافتن اون پتوی رنگی رنگی هستم

پدرجان که کلی به پتوی رنگی رنگی من میخندن و معتقد هستند اصلا هم خوشگل نشده

ولی من با کلی حال خوب میبافمش و میدونم که بعدها فسقلیایی که میان خونمون ازش استفاده میکنند و کلی انرژی بهشون منتقل میشه


قصد داشتم برای آخر هفته که تعطیل هم هست با خانم تمیزکار هماهنگ بشم

اما این سرمای هوا و این رخوت تنبلانه بهم نهیب زد که باشه برای هفته های بعدی... این هفته را به تنبلی بگذرون...


برای ورکشاپ سه شنبه ذوق دارم

خیلی وقته توی این کارهای گروهی و این شکلی شرکت نکردم

احساسم میگه که حالم را خیلی خوب میکنه

خوبیش هم این هست که من هیچ وسیله ای نباید تهیه کنم و همه وسایل را اونجا خودشون بهمون میدن

دانا هم دیروز بهم پیام داده بود که یادت نره

گفتم با کلی ذوق و شوق دارم براش لحظه شماری میکنم


للی این روزها توی کار نتورک هست

گفتم سعی میکنم حداقل کاری که از دستم بر میاد را براش انجام بدم و ازش یه خرده ریزه هایی که لازم دارم را حداقل بخرم

حالا اگه خیلی هم خودم لازم ندارم میخرم و هدیه میدم ... مثلا اون ماه شامپو اضافه خریدم و ...

یکی از ماهها هم یک روغن کنجد خریدم که البته هنوزم به دستم نرسیده

اما این ماه هرچی لابلای محصولاتشون گشتم چیزی به ذهنم نرسید

دیروز بهم زنگ زد یه آف خیلی خوب داریم و بدو ازش عقب نمونی...

برام یه سری محصول فرستاد... قابلمه ی نمیدونم چی چی!!!!! یک میلیون و هفتصد هزار تومان....

روتختی فلان ، یک میلیون و پنجاه !!!!

آب تصفیه کن بیسار ....

بهش گفتم من همیشه حامی و پشتیبانت هستم ... هرکاری از دستم بربیاد

البته که فعلا در این حراجی چیزی نخریدم...

ولی براش خیلی خیلی آرزوی موفقیت میکنم




پ ن 1:  توی لیست امروزم میخوام یه سرو سامانی بدم به آهنگهای فلش توی ماشین ...

باشد که بیشتر باهم اخت شویم


پ ن 2: با این ذوقهای از راه دور فندوقکم چه کنم؟


پ ن 3: مغزبادوم داره برای آخر هفته نقشه های بلند بالا میکشه...

باید به دلش راه بیام

دل کوچولوش را دوست دارم و راه اومدن به دلش، حال دلم را خوب میکنه


پ ن 4: آقای دکتر برام یه کلیپ فرستادند و گفتند که اینو گوش بده

وقتی پلی کردم از صدای گوینده خوشم نیومد و سریع بستمش

بعد ازم پرسیدند که گوش دادی؟ گفتم از صدای گوینده خوشم نیومد و تحمل گوش دادنش را نداشتم ...

چند دقیقه بعد دیدم با صدای خودشون برام نکاتش را گفتند و فرستادند


نظرات 3 + ارسال نظر
رسیدن یکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت 12:09

چه مهربون و عاشق خیلی ارادتمند ایشون هستم سلام برسون


شما بزرگوارید عزیزدلم
به هردوی ما لطف دارید

قلب من بدون نقاب یکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت 21:42 http://Daroneman.blog.ir

به به ورکشاپ
حالا چی هست؟؟

گلدوزی

من دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 09:23 http://n1393.blogsky.com

سلام تیلو جانم

روزات روشن
عاقبتت بخیر
دلت آروم

راستش از وقتی وبتو میخونم یه سوال تو ذهنمه که چرا با آقای دکتر ازدواج نمیکنی؟
چرا از هم دورین
یا حتی قصه آشناییتون ...

البته حمل بر فضولی نباشه عزیزکم

سلام به روی ماهت دوست خوبم
متشکرم از اینهمه انرژی خوبت
مادوتا عاشق هستیم که هم دیگه را دوست داریم ...فقط همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد