روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ی سرد زمستونی

سلام

روزتون پر از گرمای عشق و امید

امیدوارم حال دلتون خوب باشه


امروز یکی از دوستام برام یه پادکست برام فرستاد و دلم را زیر و رو کرد

یک مطلبی راجع به نگاه ویژه اقا امام رضا (علیه السلام)

واقعا اشکم بند نمیومد و صدای هق هق خودم را میشنیدم

این تلنگرها گاهی دلم را میلرزونه و یادم میاره چیزهایی که یادم رفته را ..

عاشقی از هر جنسی که باشه حرمت و ارزش خودش را داره

عشق از جنس نوری هست که خداوند در دل بنده هاش قرار داده ، از جنس همون روحی که در کالبدشون دمیده، از جنس خودِ خدا...



پنجشنبه صبح زود فندوق و خواهر اومدن خونمون

یک ساعت بعدش هم مغزبادوم و مامانش

مامان جان هم از کله سحر آبگوشت خوشمزه و خوش عطرش را گذاشته بود روی گاز تا ریز ریز قل بزنه و یه خانواده را به عشق مادرجان دلگرم کنه

من و پدرجان قرار بود برای تحویل ماشین بریم

مغزبادوم هم طبق معمول گفت که میخواد دنبالمون بیاد

سه تایی رفتیم و تا ماشین را تحویل بگیریم  و شیرینی بخریم و بیایم خونه ساعت نزدیک 12 ظهر شد

با پدرجان تصمیم داشتیم یه سری لوازم و قطعات برای ماشین بخریم که دوتایی به این نتیجه رسیدیم به جای خرید از نمایندگی یه دوری توی بازار بزنیم

این شد که ناهار را خورده و نخورده دوتایی راهی شدیم

چیزهایی که میخواستیم را خریدیم و یه ماشین اضافه کردیم و سرراه هم یه «و ان یکاد» چوبی خوشگل با تریشه ی چرمی خریدم و آویزان کردیم به آینه...

تا برگردیم خونه ساعت از 7 گذشته بود

فسقلیا داشتن آماده رفتن میشدن

یکساعتی باهاشون سروکله زدم و اونا رفتند و عمه اینا اومدن خونمون

تا بخوام نمیدونم ساعت چند بود ولی میدونم آقای دکتر که خودشون همیشه دیر میان کلی به من غر زدند که چقدر دیر اومدم برای خواب...

جمعه صبح بیشتر خوابیدم

بعد از دوش صبحگاهی یه کمی به گل و گیاه ها رسیدگی کردم و بعدش سرو کله خواهرا و فسقلیا پیدا شد

بازی کردیم و حسابی سرو صدا راه انداختیم تا وقت ناهار

بعد از ناهار هم آقای قصاب گوسفندی که پدرجان سفارش داده بودند را آوردند و با دوتا فسقل رفتیم یه کمی ببعی دیدم و ...

هرچی به فندق کوچولومون گفتیم این ببعی هست ، میگفت : گاب....

هرچی میگفتیم این گاو نیست ... دوباره میگفت : گاب

خلاصه تا گوسفند قربانی بشه و تقسیم بشه و ببریم برسونیم جاهایی که باید نزدیک غروب شد

با مغزبادوم توی راه برگشت رفتیم سروقت ماهی فروشی نزدیکمون و باز دوتا ماهی خریدیم

دوتا ماهی خوشگل + غذای ماهی + گیاه آبزی....

تا برگردم خونه همه داشتند جمع و جور میکردند که برن

خواهرا و فسقلیا رفتند و من مشغول جمع کردن اسباب بازی ها بودم که طبق معمول زیر تمام مبل ها و میزها پخش وپلا بودند که عمو زنگ زد و اومدن خونمون

بعدش هم اون یکی عمه

دیگه هلاک بودم و وقتی رفتم تو رختخواب نا نداشتم

ولی شکرگزار پروردگاری هستم که اینهمه نعمت بهمون داده و اطرافمون را پر کرده از آدمهایی که دوستمون دارند....



پ ن 1: آقای دکتر کله سحر زنگ زدند گفتند این دو روز همش شلوغ بودی بیا الان بشینیم حرف بزنیم، دلم تنگ شده برات

منم خیلی خوابالو بودم و گفتم میدونید که من الان خیلی خوابم میاد...

اصلا چه معنی داره آدم اینقدر کم خواب باشه... من به خواب بیشتری احتیاج دارم


پ ن 2: یادتونه از یه عاشق سینه چاکِ دختر همسایه باهاتون حرف زدم؟

همچنان تو این سرما میاد و ساعتها میشینه سرکوچه

عشق عجب قدرتی داره


پ ن 3: مغزبادوم برای همسایه ها گوشت قربانی را برد

هرکدوم براش یه چیزی داخل ظرفش گذاشته بودند

یکی شکلات - یکی کلوچه - یکی هم نبات - یکی از همسایه ها یه شاخه گل نرگس توی بشقاب گذاشته بود

و من از این جور مهربونی ها دلم همیشه گرم میشه ...


نظرات 19 + ارسال نظر
soly شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 10:57

ماشین جدیدت مبارک.ان شالاه چرخش برات بچرخه در حد لالیگا.اسمش چیه؟
تیلو جوون عاشق سینه چاک وجودش خیلی نایاب شده ها.خدا به همه دلها صبوری و عشق و محبت ارزونی کنه.

ماشین من کپچر هست
اره این روزها خیلی به عشقها اعتمادی نیست
ولی باید عشق ورزید و از عاشقی نترسید

ستاره شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 10:59 http://Setareha65.blogsky.com

مبارکه عزیزم، آخی دلم برای اون عاشق سوخت، خدا کنه به مراد دلش برسه ...

الهی آمین
ممنون ستاره نازنینم

شهره شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 11:25

سلام عزیزم خوبی من مدت هاست ب صورت خاموش میخونمت برام پر از عشقی امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی عزیزم

چقدر پیامت بهم انگیزه و امید داد
ممنونم عزیزدلم

سهیلا شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 11:29 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.بازم خوبه کوچولوی شما میگه گاب.خواهرم اینا گوسفند کشته بودن.پسر سه ساله اش راه میرفت به همه میگفت سگ کشتیم خوردیم.


ای جانم به این کوچولوهای خوردنی

پیشاگ شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 11:58 http://bojboji.blogfa.com

سلاممممم تیلو تیلوی رنگیییییییییییی
میبینم که حسابییییی سرت شلوغ بوده . خداروشکر که اینهمه آدمای خوب دورروبرتون هست
ماشینتون مبارکک باشه و چرخش براتون بچرخه

سلام به روی ماهت
متشکرم نازنینم
الهی که هرکسی هرچیزی که داره خیرش را ببینه و با دلخوش استفاده کنه

سارا(چیکسای) شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 11:58 http://15azar59.blogsky.com

به به ماشین نو مبارک به قول ما شیرازیا ایشالو چرخش براتون خوش بچرخه خواهر

قربون اون لهجه شما برم من

جزر و مد شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 12:15

رسیدن شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 12:30

سلام عزیزم. ماشین مبارک باشه. انشاءالله خیر و سلامتی باش بیاد و بمونه .
وقتی از عاشقانه های دکتر و دلتنگی هاش میگی منم لذت میبرم و حال خوبی بم میده

سلام به روی ماهت
از بس که تو مهربونی و بی همتا
برات بهترینها را از خداوند طلب میکنم

قلب من بدون نقاب شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 12:30 http://Daroneman.blog.ir

سلام بر تیلو جان
همیشه به خوشی
میگم تیلو چرا همیشه عمه جان میاد خونه شما
اخه هر هفته میگی که عمه جان اومدن
شما هیچ وقت نمیرید خونه عمه؟

گاب

سلام به روی ماهت
عزیزمی آخه من شش تا عمه دارم ... فکرش را بکن هفته ای یکیشون هم بیاد خونمون یک ماه و نیم میگذره تا نوبت بعدی برسه
من چون پدرم بزرگتر هستند بیشتر خواهر و برادراشون میان بهشون سر میزنن

لیلی۱ شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 12:54

گندم جانم ماشین نو مبارک انشاله همیشه به شادی و سلامتی سوارش بشین عزیزم
نوه های عزیزتونم خدا نگه داره براتون
ادم از اینهمه انرژی ات انرژی مثبت میگیره و البته از خودش شرمنده میشه

لیلی نازنینم میبینی من چقدر زود نوه دار شدم اینو همیشه به مامانم میگم ... من خیلی زود نوه دار شدم و چقدر شیرین هست این حس ...
اصلا شرمنده نباش
تو خودت پر از حس خوبی
و من این انرژی را از راه دور حس میکنم

نیلو شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 12:57

وااااای من عاشق ماشینمممم
میشه بدونم ماشین شما و پدر جان چی هست و چه رنگی؟؟
همیشه وقتی یکی. میگه ماشین خریدم کلی رویا میبافم ک الان فلانی پشت ماشینش چطوری رانندگی. میکنه و....

ای جانم منم خیلی ماشین دوست دارم
البته دوست ندارم همچین اطلاعاتی را اینجا بنویسم ولی ماشین من کپچر هست و پدرجان هم شاسی بلند دارن
الهی هرکسی هرچی داره خیرش را ببینه و ازش لذت ببره

رهآ شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 12:58 http://Ra-ha.blog.ir

ان شالله به زودی زیارت حضرت نصیبت شه.
منم این روزا هوای حرم و زیارت به سرم زده، صبح بلیطای فردا رو چک کردم که ی روزه برم و بیام ... ولی دیدم وحشتناک گرون. ان شالله قسمت بشه و دعوت شم اسفند میرم.

ماشین نو مبارک

الهی آمین
نصیب من و تمامی کسانی که آرزوش را دارن ... تمام کسایی که دلشون هواییه و هوای پرواز دارن...
انشاله قسمت میشه
نگران هیچی نباش
توکل به خدا
متشکرم

soly شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 13:02

اوه مای گاد
عکس کپچر خیلی زیباست .شاسی بلند خوشگلیه. مبارکا باشه بازم.به دل خوش همیشه.

فدای تو بشم
میدونم که از ماشین ها خوشت میاد
امیدوارم هرچی که میخوای خدا بهت بده و همیشه دلت شاد باشه

الهام شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 16:05 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com

سلام .زیارتت قبول تیلو جانم
دیدم نوشته پروفایل بلاگ رو عوض کردیچه بهتره الان

سلام نازنینم
خودم هم معتقدم زیارت بوده ام و حس وحالم همین را میگه...
ممنون از توجهت ، دوستان ازم خواسته بودند که عوضش کنم، اولین نفری که بهش دقت کرد خودتی...

کاترین شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 17:37 http://onclouds.blogfa.com

مبارک مبارک ماشین جدید مباارک
وای اینقدر حال میده وقتی تو ظرفت یه چیز می زارن چه قدر خوبه که هنوز ادم های مهربون به تعداد زیاااد هستن

ممنونم کاترین نازنینم
اره مغزبادوم هم کلی کیف کرده بود
اصلا بچه ی شکمویی نیست و حتی لب به کلوچه ها نزد ... ولی از این رفتار خوشش اومده بود

مینو شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 18:45 http://Minoog1382.blogfa.com

ماشینت مبارک عزیزم.ایشالاچرخش برات بچرخه وباهاش کلی خاطرات خوش بسازی

انشاله که هرکسی هرچیزی که داره خیرش را ببینه و باهاش خوش و شاد باشه

طیبه شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 20:01 http://almasezendegi.mihanblog

سلام چقدر خسته شدی اما خداروشکر به خوشی بوده
منم عاشق کپچر کرمی رنگم.مبارکت باشه عزیزم
ببعی قربونی تون قبول باشه عزیزم
می بینی من خودم هنوز به گوسفند میگم ببعی

سلام به روی ماهت
ممنونم که بهم سر میزنی

الی شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 22:29

سلام
امیدوارم تو این روزای سرد زمستون دلت همیشه گرم باشه عزیزم
ماشین نو هم مبارک

سلام و روز بخیر
منم برای شما و همه دوستای گلم همین آرزو را دارم
متشکرم

نل یکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت 09:52

مبارک باشه همه چی
از ماشین و عاشقونه های دلنشین با خانواده و اقای دکتر و کنجدجدید و کار و حال خوب و لبخند دلنشبن و......

ایشالا روز به روز دلت شاد باشه و زندگیت پر از سلامت و برکت

رفیق همیشگی من.خیلی عالی هستیدلگرمی عمیقی برای خیلی از افراد از جمله من...
خوب باشی همیشه

ممنونم عزیزدلم
بهم لطف داری
امیدوارم اینطوری باشه که میگی
تو خودت بینظیری....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد